WK 2006 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18
 WK 2006 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
acrid schreef:
voor mij mag het kroatïe zijn,heb in lloret ooit eens een kroatische leren kennen... en sindsdien heb ik sympathie veur die mannen (en vrouwen)


Das ook een reden om voor een land te supporteren  :grijns:


06 Jun 2006, 16:22
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Tijdens mijnen legerdienst in Duitsland toch wat
ploegen zien spelen : 1.FC Koln, Borussia Munchengladbach, 1.FC Dusseldorf en Bayern Uerdingen.De meeste thuismatchen gingen we naar
Munchengladbach; zo een beetje de Kuip van Duitsland...
Dat blijft nazinderen hé :grijns:


06 Jun 2006, 16:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Om eigenlijk ook een beetje tegendraads te zijn en niet zoals iedereen Brazillie en Argentinie te zeggen, zeg ik Engeland en Duitsland. Geen slechte ploegen, en ploegen met een geweldige aanhang. Daarmee win je geen WK, maar wel mijn sympathie.

Gaat er trouwens iemand naar het WK ? Ik ga alvast naar Zweden - Engeland den 20ste

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Jun 2006, 17:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Casual1919 schreef:
Gaat er trouwens iemand naar het WK ? Ik ga alvast naar Zweden - Engeland den 20ste


Bedoel je naar de match zelf of enkel naar Duitsland om ginder sfeer op te snuiven en de match ergens op café te bekijken?
Want tickets voor een match van Engeland (zeker in het vak van Engeland) zijn quasi onmogelijk te verkrijgen tenzij je er een half fortuin voor over hebt.


06 Jun 2006, 17:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Heel vroeg met de trein naar Duitsland (Keulen). Goed gaan eten (lees een laagje leggen) en dan met de Engelsen mee de stad in om enkele potten te drinken. En vervolgens op een groot scherm , in een geweldige sfeer, naar de match kijken ...

Dat zou het plan moeten zijn  :zat:  :dans:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Jun 2006, 17:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
ze verwachten duizenden Engelse supporters in Duitsland dus kpeis dant zowel in als buiten het stadion ne ferme sfeer zal zen. de eerste zijn ginder al geland :-)



Ik zou het liefst Duitsland zien winnen (kwee ni goe worom die sympathie moja ze :-)). Mor opt werk emmek bij de prono gegokt op Brazilië of Italië (topschutter Luca Toni)


06 Jun 2006, 18:57
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Ik had er ook al eens gekeken om eventueel naar ginder te rijden, enkel voor de sfeer. Had het in Gelsenkirchen geweest zou ik het nog zien zitten hebben, maar Keulen is toch wel nog wat verder...

Ik supporter vooral  voor een vroege uitschakeling voor Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje.

In positieve zin supporter ik vooral voor Engeland en Brazilië.


06 Jun 2006, 19:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
rivelinho schreef:
Ik had er ook al eens gekeken om eventueel naar ginder te rijden, enkel voor de sfeer. Had het in Gelsenkirchen geweest zou ik het nog zien zitten hebben, maar Keulen is toch wel nog wat verder...


Euhm, van in Aalst is het 278 km naar Gelsenkirchen en 245 km naar Keulen, dus is Keulen eigenlijk nog een stuk dichter dan Gelsenkirchen :wink: .
Als ik alleszins de kans moest hebben juist voor de sfeer eens naar Duitsland te gaan, zou ik het ook wel nog zien zitten.


07 Jun 2006, 0:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bartos schreef:
rivelinho schreef:
Ik had er ook al eens gekeken om eventueel naar ginder te rijden, enkel voor de sfeer. Had het in Gelsenkirchen geweest zou ik het nog zien zitten hebben, maar Keulen is toch wel nog wat verder...


Euhm, van in Aalst is het 278 km naar Gelsenkirchen en 245 km naar Keulen, dus is Keulen eigenlijk nog een stuk dichter dan Gelsenkirchen :wink: .
Als ik alleszins de kans moest hebben juist voor de sfeer eens naar Duitsland te gaan, zou ik het ook wel nog zien zitten.


Zou de koen gene bus willen inleggen :lol:


07 Jun 2006, 7:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Na de nazihelm, is er een nieuw gadget op de markt =>

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_21 ... n=homeArt6

wor gommen nor toe :lol:


07 Jun 2006, 12:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
ik ga ook na et wk, na men examens, naar ofwel winnaar groepA vs 2e groep B, ofwel tomgekeerde!

khoop op nen england-duitsland,

of ne polen-england :zat: :dans:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Jun 2006, 19:44
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
ik ga ook naar het wk in duisland
naar nederland-argentinie op 21/06
en nederland-ivoorkust
komt er van he als je hollandse vriendin hebt


07 Jun 2006, 20:07
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bartos schreef:
rivelinho schreef:
Ik had er ook al eens gekeken om eventueel naar ginder te rijden, enkel voor de sfeer. Had het in Gelsenkirchen geweest zou ik het nog zien zitten hebben, maar Keulen is toch wel nog wat verder...


Euhm, van in Aalst is het 278 km naar Gelsenkirchen en 245 km naar Keulen, dus is Keulen eigenlijk nog een stuk dichter dan Gelsenkirchen :wink: .
Als ik alleszins de kans moest hebben juist voor de sfeer eens naar Duitsland te gaan, zou ik het ook wel nog zien zitten.


ah oesje :)
Ik dacht dat Keulen nog veel noordelijker lag. Indertijd met school naartoe geweest en dat leek een eeuwigheid te duren...

Op 20 juni is het er Zweden - Engeland. Eigenlijk wel een prachtige affiche. Als ge daar dan zijt moet het wel immens nijpen om in dat stadion te kunnen zitten, al zal de sfeer er buiten ook wel de moeite zijn. Ge moet dan natuurlijk wel al de dag zelf zeker een halve dag verlof nemen, en de dag nadien een ganse. Ik vrees dat dat bij mij niet zo simpel zou zijn.


07 Jun 2006, 20:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Ik zen ver Trinidad & Tobago! En zeker as ze tegen Engeland spelen!! :grijns:


07 Jun 2006, 23:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
rivelinho schreef:

Op 20 juni is het er Zweden - Engeland. Eigenlijk wel een prachtige affiche. Als ge daar dan zijt moet het wel immens nijpen om in dat stadion te kunnen zitten, al zal de sfeer er buiten ook wel de moeite zijn. Ge moet dan natuurlijk wel al de dag zelf zeker een halve dag verlof nemen, en de dag nadien een ganse. Ik vrees dat dat bij mij niet zo simpel zou zijn.


Zal wel zijn, maar die tickets zijn onmogelijk te bemachtigen en enorm duur. Maar er zal buiten wel genoeg volk zijn om er een onvergetelijke ervaring van te maken.

Zoals hier http://video.google.com/videoplay?docid=-2324888269115552116

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Jun 2006, 23:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst