Premier League - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 87
 Premier League 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
filipeveraert schreef:
Rossi zal er staan,wees gerust. Sibierski geen potten gebroken? Ja kben supporter van Mancity en kben toch een andere mening toegedaan.


Ah, ik dacht dat de supporters van Man City er niet zo tevreden over waren. In Newcastle zijn de supporters er alleszins niet content mee, we hadden toch iets meer verwacht qua aanwinsten.
Ik denk alleszins dat Sibierski vooral een aanwinst in de breedte zal zijn, voor eventuele blessures wat op te vangen en zo. Emre, onze aanvallende middenvelder, is ook nogal dikwijls geblesseerd.


01 Sep 2006, 14:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bartos schreef:
filipeveraert schreef:
Rossi zal er staan,wees gerust. Sibierski geen potten gebroken? Ja kben supporter van Mancity en kben toch een andere mening toegedaan.


Ah, ik dacht dat de supporters van Man City er niet zo tevreden over waren. In Newcastle zijn de supporters er alleszins niet content mee, we hadden toch iets meer verwacht qua aanwinsten.
Ik denk alleszins dat Sibierski vooral een aanwinst in de breedte zal zijn, voor eventuele blessures wat op te vangen en zo. Emre, onze aanvallende middenvelder, is ook nogal dikwijls geblesseerd.


ik verwacht nufc zo rond plaats 7 à 8. Dienen obafemi martins is toch een goei versterking. Machtige voornaam trouwens.


01 Sep 2006, 14:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
filipeveraert schreef:
ik verwacht nufc zo rond plaats 7 à 8. Dienen obafemi martins is toch een goei versterking. Machtige voornaam trouwens.


Ik zal al content zijn eerlijk gezegd als we halfweg rond plaats 7 à 8 staan, dan kunnen we nog zien wat er mogelijk is op gebied van transfers en of we eindelijk een fitte Owen krijgen. Vooral de verdediging baart me toch wat zorgen, het zal hopen zijn dat Steven Taylor weer zijn niveau haalt van 2 seizoenen geleden, want Bramble en Craig Moore zijn toch ook niet echt topverdedigers.
Martins vind ik dan inderdaad weer wel een goeie versterking, Ameobi lijkt het voor de moment ook echt verrassend goed te doen, afwachten of dat blijft duren, Luque vindt zijn vorm maar niet, spijtig, want anders zou ik een voorlijn Luque - Martins wel zien zitten. Ook met Damien Duff hebben ze natuurlijk een topper binnengehaald, al vind ik het echt enorm spijtig dat publiekslieveling Charles N'Zogbia daarvoor naar de bank verhuisd is.


01 Sep 2006, 14:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Beetje off topic, maar in het verlengde van die twee nieuwe namen bij de hammers:


Russische tycoon koopt Argentijns voetbalelftal

De Russische oligarch Victor Vekselberg heeft de rechten gekocht van het Argentijnse elftal. De Argentijnse voetbalbond verdient 18 miljoen dollar aan de deal.


BUENOS AIRES l Alles is te koop. Ook een nationaal voetbalelftal. U twijfelt? Dan wordt het tijd om over de Argentina World Tour te vertellen. Binnenkort in een voetbalstadion bij u in de buurt.

Eerst is het Emiratesstadion in Londen aan de beurt. Daar speelt het Argentijnse elftal zondag vriendschappelijk tegen aartsrivaal Brazilië. Zestigduizend toeschouwers zullen zien hoe de twee ploegen op revanche azen na hun teleurstellende WK. En de terugkeer meemaken van bondscoach Alfio 'Coco' Basile op de bank bij de Argentijnen.

Wat de toeschouwers niet te zien zullen krijgen, is het briefje dat Basile van voorzitter Julio Grondona van de Argentijnse voetbalbond heeft gekregen. Daarop prijken de namen van de 23 Argentijnse voetballers die afgelopen zomer in de kwartfinales tegen Duitsland strandden, aangevuld met zeven talenten uit de Argentijnse competitie. En het uitdrukkelijk bevel minstens zeven van de vermelde spelers het veld in te sturen.

En niet alleen zondag tegen Brazilië, ook in de geplande ontmoetingen van de Albicelestes tegen Spanje (Murcia, 11/11), Turkije (Keulen, 14/11) en Frankrijk (Parijs, 07/02) moet bondscoach Basile zeven spelers van het lijstje opstellen. Evenals in elk ander vriendschappelijk duel dat Argentinië binnenkort speelt.

Waar, wanneer en tegen wie? Ook dat moet Basile maar afwachten. Op papier is de bondscoach, die in de jaren negentig tweemaal de Copa America won met Argentinië, de nieuwe teamchef. De realiteit is een heel andere. Eentje waarin zelfs de almachtige voorzitter Grondona, die al 25 jaar het Argentijnse voetbal domineert, nauwelijks nog iets te vertellen heeft. Tenslotte kreeg ook Grondona La Lista toegestopt.

En zo komen we bij degene die echt aan de touwtjes trekt: de Russische oligarch Victor Vekselberg. Berucht om zijn miljardenhandel in olie, gas en aluminium. Bekend vanwege de aankoop van de collectie Fabergé-eieren van de Amerikaanse uitgeversfamilie Forbes (geschatte waarde 90 miljoen euro).

Vekselberg (49) heeft in navolging van zijn landgenoot en Chelseaeigenaar Roman Abramovitsj voetbal als belegging ontdekt. Eind mei liet hij zijn investeringsmaatschappij Renova de rechten van het Argentijnse elftal kopen. Wat betekent: het recht de komende vijf jaar 24 vriendschappelijke duels van Argentinië te organiseren.

Renova neemt bij elke wedstrijd de reis- en verblijfskosten van de Argentijnse spelers en begeleiders voor zijn rekening. Ook betaalt Vekselbergs bedrijf de Argentijnse voetbalbond AFA 750.000 dollar (585.000 euro) per duel. De helft contant voor de wedstrijd. De rest enkele uren na afloop. In ruil daarvoor krijgt Renova de inkomsten uit toegangskaartjes, advertenties en sponsordeals. En onderhandelt het over de lucratieve tv-rechten.

De Argentijnse voetbalbond verdient 18 miljoen dollar (14 miljoen euro) aan de deal. Dat is aanzienlijk beter dan de 500.000 dollar (390.000 euro) die de Argentijnen tot nu toe toucheerden per duel. En dan moest er ook nog eens elke keer met een sportmarketingbureau of voetbalbond onderhandeld worden. Bovendien waren landen als China, Qatar en Libië, die vaak bereid waren bedragen van een miljoen dollar of meer te betalen, de laatste tijd wat achterdochtig geworden. Te vaak bleven Argentijnse toppers als Riquelme, Tevez en Messi thuis en kwam Argentinië met zijn tweede en zelfs derde garnituur opdraven.

Daarom heeft Renova de clausule laten opnemen dat minstens zeven spelers uit het lijstje dienen te verschijnen. Ook opvallend: alle vriendschappelijke duels tot 1 augustus 2011 worden buiten Argentinië gespeeld. Vandaar dat de Argentijnen de reeks wedstrijden gekscherend de 'Argentina World Tour' hebben gedoopt.

Bij Renova wijzen ze echter op logistieke argumenten. De meeste Argentijnse internationals spelen in Europa. En - eerlijk is eerlijk - daar verwacht Vekselberg meer geld aan de 'privatisering' van de Albicelestes te verdienen dan in Argentinië.


(Bron : De Volkskrant & De Morgen 01-09-2006)



Vreemde toestanden toch allemaal hoor...


01 Sep 2006, 14:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bartos schreef:
filipeveraert schreef:
ik verwacht nufc zo rond plaats 7 à 8. Dienen obafemi martins is toch een goei versterking. Machtige voornaam trouwens.


Ik zal al content zijn eerlijk gezegd als we halfweg rond plaats 7 à 8 staan, dan kunnen we nog zien wat er mogelijk is op gebied van transfers en of we eindelijk een fitte Owen krijgen. Vooral de verdediging baart me toch wat zorgen, het zal hopen zijn dat Steven Taylor weer zijn niveau haalt van 2 seizoenen geleden, want Bramble en Craig Moore zijn toch ook niet echt topverdedigers.
Martins vind ik dan inderdaad weer wel een goeie versterking, Ameobi lijkt het voor de moment ook echt verrassend goed te doen, afwachten of dat blijft duren, Luque vindt zijn vorm maar niet, spijtig, want anders zou ik een voorlijn Luque - Martins wel zien zitten. Ook met Damien Duff hebben ze natuurlijk een topper binnengehaald, al vind ik het echt enorm spijtig dat publiekslieveling Charles N'Zogbia daarvoor naar de bank verhuisd is.


ze gaan n'zogbia gewoon een rij achteruit schuiven. Wa ze in dienen Titus Bramble ooit gezien hebben en betaald hebben, da versta ik nie. Da was wel de tijd da ze bij nufc met t geld smeten natuurlijk.


01 Sep 2006, 14:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
filipeveraert schreef:
ze gaan n'zogbia gewoon een rij achteruit schuiven. Wa ze in dienen Titus Bramble ooit gezien hebben en betaald hebben, da versta ik nie. Da was wel de tijd da ze bij nufc met t geld smeten natuurlijk.


Als ge ziet dat ze net nog 15 miljoen euro betaald hebben voor Martins denk ik dat dienen tijd nog niet voorbij is.
En N'Zogbia een rij achteruit schuiven, het zou me verwonderen. Ten eerste omdat zijn kwaliteiten toch duidelijk op het offensieve vlak liggen en ten tweede omdat er met Olivier Bernard nu naast Babayaro toch een tweede back links in de kern zit.
En Titus Bramble, tja, das ne speciale hé :grijns: . Die speelt zo ongeveer een gemiddelde van per 4 matchen 1 wereldmatch en 3 schijtmatchen, maar een gewone match kan die niet spelen. Nu, als centrale verdediger levert dat dus een probleem op hé :grijns: . Ik ben der alleszins ook gene fan van, dan nog liever de oude Craig Moore achterin, die zal toch zoveel tegengoals niet op zijnen naam hebben.


01 Sep 2006, 14:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bartos schreef:
filipeveraert schreef:
ze gaan n'zogbia gewoon een rij achteruit schuiven. Wa ze in dienen Titus Bramble ooit gezien hebben en betaald hebben, da versta ik nie. Da was wel de tijd da ze bij nufc met t geld smeten natuurlijk.


Als ge ziet dat ze net nog 15 miljoen euro betaald hebben voor Martins denk ik dat dienen tijd nog niet voorbij is.
En N'Zogbia een rij achteruit schuiven, het zou me verwonderen. Ten eerste omdat zijn kwaliteiten toch duidelijk op het offensieve vlak liggen en ten tweede omdat er met Olivier Bernard nu naast Babayaro toch een tweede back links in de kern zit.
En Titus Bramble, tja, das ne speciale hé :grijns: . Die speelt zo ongeveer een gemiddelde van per 4 matchen 1 wereldmatch en 3 schijtmatchen, maar een gewone match kan die niet spelen. Nu, als centrale verdediger levert dat dus een probleem op hé :grijns: . Ik ben der alleszins ook gene fan van, dan nog liever de oude Craig Moore achterin, die zal toch zoveel tegengoals niet op zijnen naam hebben.


den Craig Moore drinkt wel geiren een pintje hé! :grijns: :grijns:


01 Sep 2006, 15:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
filipeveraert schreef:
den Craig Moore drinkt wel geiren een pintje hé! :grijns: :grijns:


Het kan mij niet schelen, het is op die manier dat we hem gratis kunnen binnenhalen hebben :grijns: . Trouwens, wie niet graag een pintje drinkt, heeft in Newcastle niks te zoeken ;-) .


01 Sep 2006, 15:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Newcastle heeft (financieel gezien) het potentieel om mee te draaien in de top van de Premier League, maar wat ze er toch altijd mee doen... jonges jonges...

Da kan goe zijn dat Rossi en Sibierski twee goei zijn, maar laat ons eerlijk zijn, Chelsea of Liverpool of ManU zou die mannen nie moeten hebben!

En Martins zal misschien ook wel potten breken (blijft natuurlijk afwachten), maar 15 miljoen euro?!? Da geeft geen enkele andere ploeg daaraan!
Vergeet niet, Martins was speler op overschot bij Inter. Als ge het dan hard speelt, haalt ge hem weg voor nen appel en een ei.

Dikke Freddy zal der zich nie populairder op maken vrees ik...

_________________
es da ier e fistjen...


01 Sep 2006, 15:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
Dikke Freddy zal der zich nie populairder op maken vrees ik...


Neen, de reacties op het forum op de transfer van Sibierski was op zijn minst gezegd hevig. Ze konden er daar niet echt mee lachen.
Martins is volgens mij wel een goeie koop, maar 15 miljoen euro is inderdaad wel heel veel. Duff konden we dan weer wel redelijk goedkoop kopen. Maar ook vorig seizoen betaalden we dus al 15 miljoen euro aan Albert Luque en we wachten ook nog altijd op de eerste deftige prestatie.


01 Sep 2006, 15:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
de allerschoonste You'll Never Walk Alone, blijft nog steeds die in The Kop natuurlijk:

http://www.youtube.com/w/You%27ll-Never-Walk-Alone?v=adXkKOAN-7w&search=champions%20league

KIEKEBISJ!!!

_________________
es da ier e fistjen...


13 Sep 2006, 14:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
boris clitoris schreef:
de allerschoonste You'll Never Walk Alone, blijft nog steeds die in The Kop natuurlijk:

http://www.youtube.com/w/You%27ll-Never-Walk-Alone?v=adXkKOAN-7w&search=champions%20league

KIEKEBISJ!!!


we zaten er de zondag nie ver van :grijns: :grijns:


13 Sep 2006, 14:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Amaai das wa anders dan in brugge hé :mrgreen:


13 Sep 2006, 16:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bartos zal blij zijn, las hiernet dat Newcastle gewonnen heeft met 0-1 tegen Levadia Tallinn.


14 Sep 2006, 21:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mja, 0-1 op Levadia Tallinn, ne superuitslag kunnen we het niet echt noemen, maar het zou wel moeten volstaan voor de volgende ronde. En dan nog een goal van de niet echt op applaus onthaalde nieuwe aanwinst Antoine Sibierski.


14 Sep 2006, 23:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 87


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst