Premier League - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 87
 Premier League 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mariner schreef:
Bomber schreef:
tingel schreef:
ben ginder zo'n 2 à 3 jaar gelede naar die match gaan kijke... 1-1 toen en mooi sfeertje... :dans:


ja maar da eten he :kots:


Een engels ontbijt zult ge mij nooit meer zien bestellen. Ik heb vorige keer in Grimsby mijn bord maar aan allesvreter Zeeman gegeven. Bwek, hoe dat ze da van 's morgens binnenkrijgen, niet te doen. Thanks but no thanks.


Allé man, wat gaat er nu boven een goed stevig Engels ontbijt? Direct een goe laagske leggen voor ge op café gaat :grijns: . Enkel die bonen en die vorte warme tomaat krijgen ze aan mij niet verkocht, vroeger moest ik van black pudding ook niet weten, maar dat heb ik toch weten appreciëren. Ge wordt daar eigenlijk wel wa aan gewoon aan da Engels eten. Normaagezien is het vaneigest wel fast food boefen ginder, hamburgers, pitta (daar smijten ze ginder mee naar uwe kop, allé figuurlijk toch), Chinees, Italiaans, enz. Maar ik ben al ne keer in een klein boerendorp geweest voor 2 dagen bij kameraden van ginder (spijtig genoeg voor die begrafenis van mijne maat ginder) en toen hebben we daar zo ne sunday roast gegeten en eigenlijk viel da wel nog mee. Natuurlijk kan da in geen honderd jaar tippen aan ons eten en ik ga niet zeggen dat daar veel smaak in zat, maar soit, ik kreeg het toch binnen :grijns: .


30 Aug 2006, 9:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mariner schreef:
allesvreter Zeeman gegeven.


Ik heb de zeeman ne keer op een eetfestijn ne steak zien eten, da was wel een belevenis :grijns: . Terwijl hij met zijn frinket zijne steak in zijne mond stak, duwde hij er met zijn handen zijn legumen en frieten bij, ik peis dat gans zijn talloor op hoop en al ne minuut of 2 leeg was :lachen: .


30 Aug 2006, 9:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bartos schreef:
Mariner schreef:
allesvreter Zeeman gegeven.


Ik heb de zeeman ne keer op een eetfestijn ne steak zien eten, da was wel een belevenis :grijns: . Terwijl hij met zijn frinket zijne steak in zijne mond stak, duwde hij er met zijn handen zijn legumen en frieten bij, ik peis dat gans zijn talloor op hoop en al ne minuut of 2 leeg was :lachen: .


En als saus heeft hij zijn pint over zijn biefstuk gegoten. Een lekker bloeddoorlopen biefstuk met bier, tis ne keer iet anders

_________________
www.spionkoplede.com


30 Aug 2006, 9:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mariner schreef:
Bartos schreef:
Mariner schreef:
allesvreter Zeeman gegeven.


Ik heb de zeeman ne keer op een eetfestijn ne steak zien eten, da was wel een belevenis :grijns: . Terwijl hij met zijn frinket zijne steak in zijne mond stak, duwde hij er met zijn handen zijn legumen en frieten bij, ik peis dat gans zijn talloor op hoop en al ne minuut of 2 leeg was :lachen: .


En als saus heeft hij zijn pint over zijn biefstuk gegoten. Een lekker bloeddoorlopen biefstuk met bier, tis ne keer iet anders


Inderdaad, dat geeft daar extra smaak aan zei hij :haha: .


30 Aug 2006, 9:44
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
als er niets te zien is op de match kunt ge alleen nog hopen dat de zeeman er is


30 Aug 2006, 12:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Alan Pardew looks set to seal a very impressive transfer deadline day coup by sealing moves for both Carlos Tevez and Javier Mascherano.

Although there is no official confirmation as of yet, It’s is being reported by a number of sources including Tevez’s personal website that both players have signed for the Hammers, initially on a season long loan.




The brief statement of Tevez’s website reads “Carlitos Tevez along with his former Corinthians team-mate, Javier Mascherano, has signed a contract to play with West Ham United of England.”




More on this as it happens…..

Man, man wat een versterkingen :kwijl: .


31 Aug 2006, 11:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Wow, ja dienen Tevez is alleszins ne klassenbak

_________________
www.spionkoplede.com


31 Aug 2006, 11:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Titus schreef:
Alan Pardew looks set to seal a very impressive transfer deadline day coup by sealing moves for both Carlos Tevez and Javier Mascherano.

Although there is no official confirmation as of yet, It’s is being reported by a number of sources including Tevez’s personal website that both players have signed for the Hammers, initially on a season long loan.




The brief statement of Tevez’s website reads “Carlitos Tevez along with his former Corinthians team-mate, Javier Mascherano, has signed a contract to play with West Ham United of England.”




More on this as it happens…..

Man, man wat een versterkingen :kwijl: .


Ik zie het volledig zitten :dans: :dans: :dans:


31 Aug 2006, 11:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Wij hebben bij Newcastle op de valreep toch nog Giuseppe Rossi van Man Utd tot nieuwjaar kunnen lenen :hmm: .


31 Aug 2006, 12:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Wat meer info nu. Hebben het dus via een investeringsmaatschappij kunnen verkrijgen. Die maatschappij sponsort die twee mannen tot het einde van het jaar, ze worden immers gehuurd.
Andere gegadigden waren man. united, ac millan, real madrid... wij doen dat niet slecht... :cheer: :cheer:


31 Aug 2006, 15:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
bij newcastle hebben ze nu ook dertiger antoine sibierski gehaald...pfffff :roll:

geld met hopen, mor wat doen ze der toch altijd mee...

_________________
es da ier e fistjen...


01 Sep 2006, 9:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
en ashley cole in extremis toch nog naar chelsea (gallas naar arsenal)

reyes voor een jaartje naar real madrid

bij arsenal zijn ze serieus onthoofd!

_________________
es da ier e fistjen...


01 Sep 2006, 9:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
bij newcastle hebben ze nu ook dertiger antoine sibierski gehaald...pfffff :roll:

geld met hopen, mor wat doen ze der toch altijd mee...


Inderdaad, dan hoor je al die ronkende namen en ze gingen nog topverdedigers en al binnenhalen, maar wat doen ze? Giuseppe Rossi en Antoine Sibierski dus als versterkingen binnenhalen. Koop dan gewoon niks hé ipv van zomaar iets te kopen om iets te kopen! Ik zie het niet te goed in, vooral vanachter staan we niet sterk genoeg, het is onwaarschijnlijk dat ze daar geen echte versterking binnenhalen, terwijl ze zoveel geld geven aan weliswaar een goeie speler als Damien Duff, maar die speelt wel op dezelfde positie als Charles N'Zogbia, één van de sterkhouders van de ploeg.


01 Sep 2006, 9:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
en ashley cole in extremis toch nog naar chelsea (gallas naar arsenal)

reyes voor een jaartje naar real madrid

bij arsenal zijn ze serieus onthoofd!


Bij Newcastle hoopten ze blijkbaar Wayne Bridge nog weg te halen bij Chelsea in het geval Cole naar Chelsea ging, maar de tijd zal waarschijnlijk te kort geweest zijn. Ik vind trouwens wel dat ze bij Chelsea na het vertrek van Gallas redelijk krap zitten in centrale verdedigers, ze zullen daar moeten hopen dat er niks gebeurt met Carvalho en Terry.


01 Sep 2006, 9:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Romario schreef:
Wat meer info nu. Hebben het dus via een investeringsmaatschappij kunnen verkrijgen. Die maatschappij sponsort die twee mannen tot het einde van het jaar, ze worden immers gehuurd.
Andere gegadigden waren man. united, ac millan, real madrid... wij doen dat niet slecht... :cheer: :cheer:



Die investeringsmaatschappij is een bedrijf dat in handen is van Abramovitch .... need I say more! Ik zou er niet van schrikken, mocht volgend seizoen een argentijn of twee bij Chelsea spelen.


01 Sep 2006, 9:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 87


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst