|
Pagina 122 van 126 |
[ 1879 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 126 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
Nationale Ploeg
Bericht Re: ander nieuws
RC Mechelen kruipt stilaan terug uit het dal. De promotie naar 3de Amateurs is vandaag bevestigd.
http://www.racingmechelen.be/nieuws/alg ... -nationale Het gevoel dat het een schande was om zo ver afgezakt te zijn, overheerst echter nog. Het zal nog even duren eer ik terug trots op mijn club zal zijn. _________________ Is jouw euro-biljet al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Test het eens uit en ontdek misschien welke reis jouw biljet al afgelegd heeft. |
02 Jun 2018, 23:55 |
|
![]() |
|
Junior
Gruunwit schreef: RC Mechelen kruipt stilaan terug uit het dal. De promotie naar 3de Amateurs is vandaag bevestigd. http://www.racingmechelen.be/nieuws/alg ... -nationale Het gevoel dat het een schande was om zo ver afgezakt te zijn, overheerst echter nog. Het zal nog even duren eer ik terug trots op mijn club zal zijn. Hopelijk snel weer onder de mensen! Een traditieclub zoals er nog maar weinig zijn. |
03 Jun 2018, 10:51 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53 Berichten: 7486 Leeftijd: 34 ![]() |
fromfathertoson schreef: Gruunwit schreef: RC Mechelen kruipt stilaan terug uit het dal. De promotie naar 3de Amateurs is vandaag bevestigd. http://www.racingmechelen.be/nieuws/alg ... -nationale Het gevoel dat het een schande was om zo ver afgezakt te zijn, overheerst echter nog. Het zal nog even duren eer ik terug trots op mijn club zal zijn. Hopelijk snel weer onder de mensen! Een traditieclub zoals er nog maar weinig zijn. Kunnen jullie nog blijven spelen in jullie stadion? Had ergens gelezen dat dit ging verdwijnen? Wat zijn dan nog de opties? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
03 Jun 2018, 21:07 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5401 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke ![]() |
hansken schreef: fromfathertoson schreef: Gruunwit schreef: RC Mechelen kruipt stilaan terug uit het dal. De promotie naar 3de Amateurs is vandaag bevestigd. http://www.racingmechelen.be/nieuws/alg ... -nationale Het gevoel dat het een schande was om zo ver afgezakt te zijn, overheerst echter nog. Het zal nog even duren eer ik terug trots op mijn club zal zijn. Hopelijk snel weer onder de mensen! Een traditieclub zoals er nog maar weinig zijn. Kunnen jullie nog blijven spelen in jullie stadion? Had ergens gelezen dat dit ging verdwijnen? Wat zijn dan nog de opties? Denk ooit eens gelezen te hebben dat ze hoopten ergens aan de Necker te gaan spelen |
04 Jun 2018, 1:01 |
|
![]() |
|
forumlegende
|
31 Jul 2018, 19:53 |
|
![]() |
|
forumlegende
https://www.hln.be/regio/merchtem/crist ... ~a1fc8eb7/
Mss eens doorsturen naar onze olijke burgervader? |
03 Sep 2018, 12:31 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 800 Locatie: mejlert ![]() |
tympanum2 schreef: https://www.hln.be/regio/merchtem/cristal-boys-van-ondergang-gered~a1fc8eb7/ Mss eens doorsturen naar onze olijke burgervader? Den deze gaat wel gene garcong spelen op den dozje zennen traa zenne |
06 Sep 2018, 14:20 |
|
![]() |
|
Freak
Voormalig bondsvoorzitter François De Keersmaecker wordt de nieuwe voorzitter van Racing Mechelen, dat heeft de club die weggezakt is naar derde amateurklasse woensdag beslist na een Buitengewone Algemene Ledenvergadering van de cvba Racing Mechelen. De 60-jarige Keersmaecker wordt officieel pas op 20 februari voorgesteld maar zal samen met zakenman Michel Vanstallen voor de nodige centen zorgen bij de voormalige traditieclub.
|
24 Jan 2019, 10:11 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 53 Locatie: Herzele ![]() |
waly 2 schreef: Voormalig bondsvoorzitter François De Keersmaecker wordt de nieuwe voorzitter van Racing Mechelen, dat heeft de club die weggezakt is naar derde amateurklasse woensdag beslist na een Buitengewone Algemene Ledenvergadering van de cvba Racing Mechelen. De 60-jarige Keersmaecker wordt officieel pas op 20 februari voorgesteld maar zal samen met zakenman Michel Vanstallen voor de nodige centen zorgen bij de voormalige traditieclub. Vanstallen die PLJ hier NIET nodig had ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
24 Jan 2019, 11:10 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: waly 2 schreef: Voormalig bondsvoorzitter François De Keersmaecker wordt de nieuwe voorzitter van Racing Mechelen, dat heeft de club die weggezakt is naar derde amateurklasse woensdag beslist na een Buitengewone Algemene Ledenvergadering van de cvba Racing Mechelen. De 60-jarige Keersmaecker wordt officieel pas op 20 februari voorgesteld maar zal samen met zakenman Michel Vanstallen voor de nodige centen zorgen bij de voormalige traditieclub. Vanstallen die PLJ hier NIET nodig had ![]() Eindelijk terug wat mensen aan het roer, die wat zakelijke connecties hebben. In mijn ogen is het alvast een positief signaal. Alhoewel ik op korte termijn geen wonderen verwacht, hoop ik dat er terug wat stabiliteit komt, want zelfs veel fanatieke supporters hebben de laatste jaren afgehaakt bij ons. En dat was zeker niet alleen vanwege de 3 opeenvolgende degradaties. _________________ Is jouw euro-biljet al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Test het eens uit en ontdek misschien welke reis jouw biljet al afgelegd heeft. |
26 Jan 2019, 0:52 |
|
![]() |
|
forumlegende
Gruunwit schreef: DavidSeal schreef: waly 2 schreef: Voormalig bondsvoorzitter François De Keersmaecker wordt de nieuwe voorzitter van Racing Mechelen, dat heeft de club die weggezakt is naar derde amateurklasse woensdag beslist na een Buitengewone Algemene Ledenvergadering van de cvba Racing Mechelen. De 60-jarige Keersmaecker wordt officieel pas op 20 februari voorgesteld maar zal samen met zakenman Michel Vanstallen voor de nodige centen zorgen bij de voormalige traditieclub. Vanstallen die PLJ hier NIET nodig had ![]() Eindelijk terug wat mensen aan het roer, die wat zakelijke connecties hebben. In mijn ogen is het alvast een positief signaal. Alhoewel ik op korte termijn geen wonderen verwacht, hoop ik dat er terug wat stabiliteit komt, want zelfs veel fanatieke supporters hebben de laatste jaren afgehaakt bij ons. En dat was zeker niet alleen vanwege de 3 opeenvolgende degradaties. Ondanks de soms woelige confrontaties wens ik jullie een heropstanding van harte toe! Elke traditieclub die verloren gaat is er één teveel. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
26 Jan 2019, 14:08 |
|
![]() |
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 ![]() |
Eindronde:
Punten worden gehalveerd. Maar voorlopig enkel Deinze en Lierse een licentie. 04/05 Lierse - Deinze: 20u00 11/05 Deinze- Thes: 20u00 15/05 Deinze- Virton: 20u00 18/05 Virton - Deinze: 20u00 22/05 Thes -Deinze: 20u00 25/05 Deinze- Lierse: 20u00 |
16 Apr 2019, 15:12 |
|
![]() |
|
Nationale Ploeg
England4ever schreef: Eindronde: Punten worden gehalveerd. Maar voorlopig enkel Deinze en Lierse een licentie. 04/05 Lierse - Deinze: 20u00 11/05 Deinze- Thes: 20u00 15/05 Deinze- Virton: 20u00 18/05 Virton - Deinze: 20u00 22/05 Thes -Deinze: 20u00 25/05 Deinze- Lierse: 20u00 Wat is er nu leuk aan zo'n eindronde als er 2 clubs voor spek en bonen meedoen, wegens geen licentie voor 1B. _________________ Is jouw euro-biljet al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Test het eens uit en ontdek misschien welke reis jouw biljet al afgelegd heeft. |
17 Apr 2019, 23:23 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13139 Leeftijd: 37 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be ![]() |
_________________ If you never try, you'll never know |
07 Mei 2019, 20:40 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48 Berichten: 7442 Leeftijd: 34 ![]() |
Zelfs clubs die jarenlang in degelijke, Vlaamse handen waren (Lommel, Westerlo, ...) komen in handen van malafide handen...
Is er in 1B buiten Beerschot eigenlijk nog één club die in handen is van Belgische investeerders? |
08 Mei 2019, 12:25 |
|
Pagina 122 van 126 |
[ 1879 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 126 Volgende |