Buitenlandse voetbalmatchen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 48
 Buitenlandse voetbalmatchen 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
enkele keren naar Newcastle, met de grote organisator van de Newcastle-weekendjes, Bartos

en een stadionbezoek aan Camp Nou, maar geef mij toch maar St. James' Park hoor!

_________________
es da ier e fistjen...


17 Okt 2006, 16:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
AGOVV Apeldoorn schreef:
jazeker, er lopen er nog veel meer rond hoor! ask vicky, lot, pees, stijn en de rest maar... :grijns:


Awel, dat is nu eens iets dat ik moet bevestigen! Ook al die nederlanders bij mij in diergeneeskunde zijn vriendelijke mensen ze!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


17 Okt 2006, 16:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
dank dank.. :) over de Belgen niks dan goed he.. :grijns:

natuurlijk wel zo dat er ook vele nederlanders zijn die NIET aardig zjin, die negeer ik natuurlijk ook zoveel mogelijk. Vooral de westerlingen hebben er een naar handje van.. :zot:

_________________
clubloos....


17 Okt 2006, 16:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
AGOVV Apeldoorn schreef:
dank dank.. :) over de Belgen niks dan goed he.. :grijns:

natuurlijk wel zo dat er ook vele nederlanders zijn die NIET aardig zjin, die negeer ik natuurlijk ook zoveel mogelijk. Vooral de westerlingen hebben er een naar handje van.. :zot:


niet aardige nederlander = Hugo Borst, wat een lul.

Van Vleuten en Van Muyswinkel vind ik top, imitatie van Van Hanegem, Koeman, Gullit HILARISCH!!!!!


17 Okt 2006, 16:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
jazeker! heb daar een dvd vol van, ook psv voorzitter harry van raaij doen ze perfect na! Hugo Borst is een westerling, meer hoef ik niet te zeggen.. :grijns:

_________________
clubloos....


17 Okt 2006, 16:28
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
2x Newcastle en Apeldoorn.

Ook nog Brugge-Ajax (2-1, champ league), Brugge-Barcelona (ik weet nimmer hoeveel, voor uefacup) en Anderlecht-Lille (1-1 enkele weken geleden), maar die laatste waren dus allemaal 'toppers' op Belgische velden.

In het buitenland ook nog stadionbezoek aan Arsenal, Chelsea en het Stade De France (trekt op niet veel).


17 Okt 2006, 18:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
AGOVV Apeldoorn schreef:
jazeker! heb daar een dvd vol van, ook psv voorzitter harry van raaij doen ze perfect na! Hugo Borst is een westerling, meer hoef ik niet te zeggen.. :grijns:


bwa ge kunt toch nog es lachen met den Hugo :D as ge hem kent ... :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


17 Okt 2006, 18:06
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bij mij is het op buitenlands vlak flauw, enkel stadionbezoek Barcelona. Al wil ik ooit toch één of meerdere matchen uit de Premier Leaugue bijwonen.


17 Okt 2006, 18:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
AGOVV Apeldoorn schreef:
jazeker! heb daar een dvd vol van, ook psv voorzitter harry van raaij doen ze perfect na! Hugo Borst is een westerling, meer hoef ik niet te zeggen.. :grijns:


wij bij psv handelen al jaren naar het 3Z concept: zingen, zuipen en zie maar hoe je thuis komt!


18 Okt 2006, 8:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
ja die ja!! hehehe, die zijn zo goed!! vanavond even kijken denk ik, toch niks te doen en voetbal begint pas om 20.45 :D

_________________
clubloos....


18 Okt 2006, 10:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
AGOVV Apeldoorn schreef:
ja die ja!! hehehe, die zijn zo goed!! vanavond even kijken denk ik, toch niks te doen en voetbal begint pas om 20.45 :D


of van hanegem: nou, dan legge we er in weze uit! nou is dat effe een domperd (na 20-0verlies in Ierland)


18 Okt 2006, 10:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
te veel om op te noemen, maar de UEFA cup finale op Wembley tussen Antwerp en Parma in 1993 liet toch een diepe indruk na ... (met de onvergetelijke kreet 'we zijn in wembelie' uit 25000 kelen als hoogtepunt :D )


18 Okt 2006, 22:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Ik ben eeuwig dankbaar dat ik één van de meest haat-dragende derbies van Europa heb mogen meemaken, zijnde Newcastle-Sunderland, and if I may say so: WE BEAT THE SCUM!!!

Een minder moment was toch het weekend da we gingen kijken naar Newcastle-ManCity en de match werd verlegd naar zondag (onze vlieger vertrok ongeveer op het moment dat de match begon). Uiteindelijk werd het 4-3 na een waar spektakelstuk. Pijnlijk... :roll:

Maar dan nog, steeds schitterende weekends meegemaakt in Newcastle, waar de wijven ALTIJD heet en schaars gekleed zijn... SCHITTEREND!!! :kwijl:

_________________
es da ier e fistjen...


19 Okt 2006, 1:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Die match tegen Sunderland was inderdaad ongelofelijk, ik heb er mij al bij neergelegd dat ik nooit nog in een stadion zal zitten waar er meer lawaai gemaakt wordt en meer sfeer is. Het stadion zinderde en daverde een ganse match lang, ronduit fantastisch. Zeker als je dan nog met 3-2 wint ook. Bijna niet te geloven ook is de haat die ze daar tegen Sunderland koesteren, den braafste mens in Newcastle begint nog te koken als je enkel maar de naam Sunderland vernoemt. Een ganse nacht lang (na de match) kreeg ik handdrukken en omhelzingen enkel bij het roepen van de kreet "We beat the scum!" :grijns: .


19 Okt 2006, 9:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
boris clitoris schreef:
Een minder moment was toch het weekend da we gingen kijken naar Newcastle-ManCity en de match werd verlegd naar zondag (onze vlieger vertrok ongeveer op het moment dat de match begon). Uiteindelijk werd het 4-3 na een waar spektakelstuk. Pijnlijk... :roll:

Maar dan nog, steeds schitterende weekends meegemaakt in Newcastle, waar de wijven ALTIJD heet en schaars gekleed zijn... SCHITTEREND!!! :kwijl:


Gelijk wij allez. Uitgenodigd door Geert De Vlieger om 's zaterdagsnamiddag een matchke van ManCity te komen kijken tegen Middlesbrough. Vliegtuig en hotel geregeleerd en in de laatste week wordt de match verlegd naar zondag omdat Middlesbrough midweek nog uefabeker moest spelen! Gelukkig had Geert via Bossie nog kaarten kunnen regeleren voor Stoke City...

Da van die vrouwen is inderdaad waar. Wij hebben daar zo'n :shock: getrokken.


19 Okt 2006, 10:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 48


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst