de Dendertopic - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
We hebben veel te danken aan de groep rond Schots ja, maar hij alleen zou het ook niet kunnen hoor (hij is van de 3 bazen bij L-door). Ik denk datwe nog steeds op een pak - waarschijnlijk wel wat minder dan in eerste- trouwe sponsers mogen rekenen in vergelijking met vorig seizoen zijn we een -grote- shirtsponsor verloren (euroclean), maar voor de rest denk ik niet dat we op Aalst mogen klagen.


11 Nov 2006, 21:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Titus schreef:
We hebben veel te danken aan de groep rond Schots ja, maar hij alleen zou het ook niet kunnen hoor (hij is van de 3 bazen bij L-door). Ik denk datwe nog steeds op een pak - waarschijnlijk wel wat minder dan in eerste- trouwe sponsers mogen rekenen in vergelijking met vorig seizoen zijn we een -grote- shirtsponsor verloren (euroclean), maar voor de rest denk ik niet dat we op Aalst mogen klagen.
En hoeveel zijn er opnieuw bijgekomen ?
Of betalen nu voor het eerst sinds jaren in ruil voor hun bord ? ;)

_________________
If you never try, you'll never know


11 Nov 2006, 21:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
pas op, ik kak graag en met absolute regelmaat op dender en dan vooral ten koste van een niet nadergenoemde persoon :mrgreen: met een kapsel dat veel wegheeft van een overreden poedel.

Desalniettemin moet ik toegeven dat dender een fantastisch seizoen speelt en dat de - al dan niet talrijke - supps serieus verwend worden.

Draag ik hen een warm hart toe? Nope, mààr ik hoop wel dat dé derby ooit - en zo snel mogelijk - terugkomt. Want wees nu eerlijk, hier nog een paar jaar blijven kakken op elkaar zonder sportieve belangen gaat toch ook wel eens vervelen hé...........


11 Nov 2006, 23:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
en met minder supporters in 2 e klasse heb je meer inkomsten ? :zot: :zot:


12 Nov 2006, 1:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
GunneR schreef:
pas op, ik kak graag en met absolute regelmaat op dender en dan vooral ten koste van een niet nadergenoemde persoon :mrgreen: met een kapsel dat veel wegheeft van een overreden poedel.



:lachen: :lachen: da vin ik een goei

_________________
Afbeelding


12 Nov 2006, 9:42
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
waly 2 schreef:
en met minder supporters in 2 e klasse heb je meer inkomsten ? :zot: :zot:


mja, begrijpend lezen is precies ook niet uwe sterkste kant: ik schreef dat ge als ploeg uit de lagere reeksen (vanaf 2de) geen of nauwelijks inkomsten genereert uit uw aantal supporters, laat staan dat ge er kunt op budgetteren. Garré deed dat wel en aangezien het aantal sups ver onder zijn beoogd aantal zaten, mocht em dus altijd fameus bijpassen, maar ik veronderstel dat jullie dat niet zo erg vinden. :mrgreen:

trouwens, in 2de klasse maken de tv-gelden véél goed, zeker nu we nog es de eindronde spelen en de jackpot geloot hebben voor den beker op anderlecht.


12 Nov 2006, 11:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
marcel schreef:
waly 2 schreef:
en met minder supporters in 2 e klasse heb je meer inkomsten ? :zot: :zot:


mja, begrijpend lezen is precies ook niet uwe sterkste kant: ik schreef dat ge als ploeg uit de lagere reeksen (vanaf 2de) geen of nauwelijks inkomsten genereert uit uw aantal supporters, laat staan dat ge er kunt op budgetteren.


:huh: De andere ploegen ja die voor amper 2 of 300 man spelen,maar ik denk da wij met onze 3000 der toch wel meer uithalen dan jullie ze!

_________________
Afbeelding


12 Nov 2006, 11:48
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Gunni schreef:
:huh: De andere ploegen ja die voor amper 2 of 300 man spelen,maar ik denk da wij met onze 3000 der toch wel meer uithalen dan jullie ze!


't Verschil in aantal sups is niet zo groot en bovendien liggen hier de prijzen gemiddeld toch wel wat hoger, zoveel verschil zal dat dus niet zijn. Soit, inkomsten uit sups zijn maar een peulschil tov uw werkings-en andere kosten


12 Nov 2006, 11:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
marcel schreef:
Gunni schreef:
:huh: De andere ploegen ja die voor amper 2 of 300 man spelen,maar ik denk da wij met onze 3000 der toch wel meer uithalen dan jullie ze!


't Verschil in aantal sups is niet zo groot en bovendien liggen hier de prijzen gemiddeld toch wel wat hoger, zoveel verschil zal dat dus niet zijn. Soit, inkomsten uit sups zijn maar een peulschil tov uw werkings-en andere kosten


Dus 3000*10(gemiddeld)=30.000 + het verteer (op een weekend), das dus geen geld? Ik denk dat ulle voorzitter een andere mening heeft ma bon. En als nieuwkomer in tweede klasse kunnen die tv-gelden toch niet zo hoog liggen? Ik denk dat de tweedeklassers amper tv-gelden krijgen.


12 Nov 2006, 12:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
marcel schreef:
Gunni schreef:
:huh: De andere ploegen ja die voor amper 2 of 300 man spelen,maar ik denk da wij met onze 3000 der toch wel meer uithalen dan jullie ze!


't Verschil in aantal sups is niet zo groot en bovendien liggen hier de prijzen gemiddeld toch wel wat hoger, zoveel verschil zal dat dus niet zijn. Soit, inkomsten uit sups zijn maar een peulschil tov uw werkings-en andere kosten


Dus 3000*10(gemiddeld)=30.000 + het verteer (op een weekend), das dus geen geld? Ik denk dat ulle voorzitter een andere mening heeft ma bon. Op den fc komt er nu het goed gaat 1.500 man, das den helft van bij ons. En als nieuwkomer in tweede klasse kunnen die tv-gelden toch niet zo hoog liggen? Ik denk dat de tweedeklassers amper tv-gelden krijgen.


12 Nov 2006, 12:03
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Er komt 2500 man zien en die TV-gelden zijn niet te versmaden.
Het bedrag dat je genereert uit je toeschouwersaantallen is maar een peulschil in vgl met al je kosten: een miljoen is uiteraard meer dan helemaal nix, dat is een feit, maar maak er niet de grote inkomsten van.
Allez straks naar Union, suc6 tegen Schoten, zal wel een makkie worden zeker.


12 Nov 2006, 12:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
marcel schreef:
Er komt 2500 man zien en die TV-gelden zijn niet te versmaden.
Het bedrag dat je genereert uit je toeschouwersaantallen is maar een peulschil in vgl met al je kosten: een miljoen is uiteraard meer dan helemaal nix, dat is een feit, maar maak er niet de grote inkomsten van.
Allez straks naar Union, suc6 tegen Schoten, zal wel een makkie worden zeker.
moest er zoveel volk niet kome kijken daag ik u wel eens uit om die reclameborden allemaal te verkopen.

Ik denk dat het veel simpeler is om een reclamebord te verkopen op Aalst dan op Schoten zelle
Alles hangt dus vast aan elkaar meer supps = meer sponsors = meer geld = betere spelers = betere prestaties. 't is nu een beetje heel simplistisch voorgesteld maar ge weet wel wat ik wil zeggen.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Nov 2006, 13:28
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
mja, er zijn zoveel ploegen in 2de, 3de en lager zonder volk waar het vol staat met reclameborden, om maar te zeggen....op zich heb je wel gelijk, maar sommigen denken dat je met je supsaantallen een budget rondkrijgt, beetje naïef. Sponsors lok je vooral door prestaties, jullie zeggen toch altijd dat we geen volk hebben en toch halen we stevige sponsors binnen (voor volgend seizoen weer al een paar). Een product moet verkoopbaar zijn. maar kom, we wijken af, 't wordt hier te serieus; :mrgreen:


12 Nov 2006, 13:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
marcel schreef:
mja, er zijn zoveel ploegen in 2de, 3de en lager zonder volk waar het vol staat met reclameborden, om maar te zeggen....op zich heb je wel gelijk, maar sommigen denken dat je met je supsaantallen een budget rondkrijgt, beetje naïef. Sponsors lok je vooral door prestaties, jullie zeggen toch altijd dat we geen volk hebben en toch halen we stevige sponsors binnen (voor volgend seizoen weer al een paar). Een product moet verkoopbaar zijn.
Geen volk, in vergelijking met nog andere clubs in de lagere reeksen haalt Dender enorm veel supporters hé, niet zwanzen hé.
Op Dender haalt een sponsor ook een behoorlijk potentieel. Maar er zijn clubs waar er gewoon geen 300 man komt kijken... daar moogt ge het echt eens problemen om aan de prijzen van op Dender/Aalst een paneel te gaan verkopen...

Dat ge ZUIVER op de recette uw budget mee opstelt zoals Garré is inderdaad geweldig achterlijk.
Ik zie voor de rest staan dat prestaties voor sponsoring zouden zorgen ?
In eerste klasse kan dit inderdaad kloppen omdat je dan waarschijnlijk op de nationale televisie regelmatig komt... maar of dat in de lagere reeksen zo is daar ben ik niet van overtuigd

_________________
If you never try, you'll never know


12 Nov 2006, 13:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Wanneer gade hier diene rotten appel van 't forum smijten? Anders ga ik hier binnenkort een rode kaart pakken en da wil ik nie

_________________
www.spionkoplede.com


13 Nov 2006, 10:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst