de Dendertopic - Pagina 711 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 707 708 709 710 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Duivelke

Lid geworden op: 29 Mei 2017, 16:02
Berichten: 21
Bericht Re: de Dendertopic
waly 2 schreef:
De uitspraak in de zaak FC Luik - FC Dender is gebeurd.

FC kreeg de bevestiging dat de competitienederlaag op FC Luik van 27 maart 2022 (3-0) wordt omgezet naar een 0-5 forfaitzege door het ontbreken van voldoende U21-spelers op het wedstrijdblad. Hiermee volgt de KBVB zijn eigen reglement, net zoals toen FC de eerste match van het seizoen een 5-0 ff. op KSK Heist kreeg voor dezelfde overtreding.

Dit betekent dat FC in de eindstand van de reguliere competitie 3 punten bijkrijgt en Luik er 3 verliest. Voor de play-offs betekent dat +2 voor FC en -1 voor Luik.


Ook hier een klucht eigenlijk, dender in de eindronde door een beter doelsaldo +1, stel u voor dat ze -1 hadden en niet gestart waren in de eindronde!EN nu horen dat ze eigenlijk eerste waren in de eindrangschikking. :wadde:


24 Mei 2022, 13:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: de Dendertopic
Knappe prestatie wel van Dender... alleen lijkt een promotie me wel een zeer vergiftigd geschenk... dus duimen maar :-)


24 Mei 2022, 17:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: de Dendertopic
DT schreef:
Knappe prestatie wel van Dender... alleen lijkt een promotie me wel een zeer vergiftigd geschenk... dus duimen maar :-)


Waarom?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Mei 2022, 20:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: de Dendertopic
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
Knappe prestatie wel van Dender... alleen lijkt een promotie me wel een zeer vergiftigd geschenk... dus duimen maar :-)


Waarom?
Zie ook niet waarom dit een vergiftigd geschenk is.

Zijn op een goed moment gepromoveerd met die beloften ploegen die erbij komen. Kans is groot dat 1 van die beloften ploegen degradeert. Denk dat ze vertrokken zijn voor minstens jaren 1B en hopelijk geen 1A

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk


26 Mei 2022, 12:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: RE: Re: de Dendertopic
Smetje schreef:
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
Knappe prestatie wel van Dender... alleen lijkt een promotie me wel een zeer vergiftigd geschenk... dus duimen maar :-)


Waarom?
Zie ook niet waarom dit een vergiftigd geschenk is.

Zijn op een goed moment gepromoveerd met die beloften ploegen die erbij komen. Kans is groot dat 1 van die beloften ploegen degradeert. Denk dat ze vertrokken zijn voor minstens jaren 1B en hopelijk geen 1A

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk


Als je bekijkt welke investeringen de ploegen die de afgelopen jaren in 1B hebben gezeten allemaal hebben gedaan, enkel nog maar aan spelersmateriaal, is er sowieso een kloof. Het kan kloppen dat de timing meezit met die beloften die er bij komen, maar als 1B al jaren als het vagevuur wordt bestempeld, denk ik niet dat met die beloftenploegen erbij, het nu plots het summum is. Er liggen een pak uitdagingen op de plank sowieso en ben toch benieuwd hoe ze dat zullen invullen met een overwegend "oude" ploeg.


27 Mei 2022, 16:20
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: de Dendertopic
Met ons bilijk gelijkspel in't achterhoofd, een alternatieve "maandagverzachter" van hier ewa verder:

https://www.facebook.com/ElevenBelgium/ ... tid=YxdKMJ


23 Okt 2023, 9:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 707 708 709 710 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst