de Dendertopic - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
marcel schreef:
boris clitoris schreef:

Zie ne keer wa dikke vrienden da wij nog gaan worden :grijns:


In Hoiljtert zit veel goe volk, de jeti buiten beschouwing gelaten. :grijns:


tja, ge noemt em dor weer op oek hé

met de jaarmarkt liep em alweer rond met z'n 'wie-pakt-der-tegen-mij-uit - gezicht'

skaa jongen...

_________________
es da ier e fistjen...


08 Nov 2006, 0:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marcel schreef:
als ge ewa debiel komt doen gelijk waly 2 en da onder verschillende accounts (milan, layla, noem maar op), dan niet, dat klopt.


Onder verschillende accounts op een forum komen, dat zouden jullie nooit durven hé :fluit: .


08 Nov 2006, 9:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
-Marcel-
Ninof is dan ook een stadje waar ze, als het op voetbal aankomt, heel rap content zijn eh. Hier liggen de eisen net dat tikkeltje hoger, 2de klasse, ge weet wel.
Enfin, op Ninof is het perfect doenbaar om die match te organiseren. Hoezo, pattaboem, es toeteren? Ik dacht dat jullie dit seizoen alle verplaatsingen te voet of met de fiets deden? Ik zal het trouwens niet horen, ik zit dan in Tienen.

------------------------------------------------

Geen kwestie dat Ninof rap kontent is om een top-4de klasser te zien spelen. Maar wel een sympatieke gerenomeerde ploeg met een rijke Eersteklasse- én met EuropeesVoetbal-geschiedenis.
"Who the f... is E.Aalst?" :zot:
..Oh ja...Who the f... is FC Dender...?
In Sofia of in Roma, ... of bij de UEFA of de GoudenSchoen- en EbbenHoutenSchoen-nominatieComités.... moet je maar eens vragen naar fc dender... :fluit:

Maar kom. We vergeven het "voetbal-analfabetisme" van de FC-Dendersupporters... 'Zalig de armen van geest' zei Christus over de hopeloze gevallen.
Och ja, van waar komen ze...? :D


En over onze doortocht door Denderleeuw op 21/01... Die bodem rijden we met plezier symbolisch plat....Een voorteken naar de toekomst... :cheer:


08 Nov 2006, 14:20
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Ik denk dat heel wat mensen aan totaal andere dingen zullen denken dan jij, pattaboem, als E.Aalst ter sprake komt, maar goed: we gon hier geen bladzijden blijven volleuteren daarover.

ik heb gene glazen bol inzake de toekomst, gij wel..'k hoop dat em helder staat.


08 Nov 2006, 14:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Volgens mij denken de meeste mensen dan aan een club die al bestaat van in 1919, die met beperkte middelen aan de top van Belgie heeft gestaan maar door omstandigheden teruggevallen is naar vierde.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


08 Nov 2006, 14:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
1° Mijn bemerking is een 'reply' op commentaar van FC-Dender-supporters.
Een weerlegging van 'Who the fuck is EA? gezegd door een ploegfan wiens ploeg nog NOOIT iets heeft bewezen in eerste klasse...

2°FC-Dendersupporters zullen niet bepalen dat wij over dit onderwerp -al dan niet- mogen "leuteren" op ONS Eendracht Aalst-Forum.

3°Mijn glazen bol is helder genoeg om te voorspellen dat de geschiedenis zich zal herhalen dat we binnen afzienbare tijd zullen terugkeren naar eerste klasse op een behoorlijk niveau.
Deze curve herhaalde zich meermaals over de ganse tijdlijn, vanaf het bestaan van onze club in 1919. Niks wijst erop dat deze curve zijn normaal verloop niet zou verder zetten...
In tegendeel: deze curve overschrijdt steeds het behaalde topniveau in eerste, maar gaat NOOIT lager dan een kortstondig verblijf in 4de klasse... (bij de grootste pech).

4. Mijn toekomstvisie wordt niet bekeken door een glazen bol, maar is wel gesteund op ...logica én wiskunde...


08 Nov 2006, 15:16
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Voetbal steunt helaas niet of nauwelijks op logica en wiskunde (uw visie steunt trouwens niet op logica en wiskunde, maar eerder op jaloezie, afgunst en vooral frustratie, doch dit terzijde), maar onder andere op visie en -vooral- economische en financiële wetmatigheden. 'k Ga dat hier niet uit de boeken doen, is ook de bedoeling niet. De geschiedenis heeft inderdaad aangetoond dat Aalst altijd terugkeert naar eerste, maar diezelfde geschiedenis heeft ook al meermaals aangetoond dat daar om tal van redenen geen plaats is voor Aalst. Voor de rest mag je hier gerust boeken volschrijven over den FC, de verhoudingen in de Denderstreek en zo, dat zijn idd mijn zaken niet, maar ik denk dat je collega-sups het ook wel zouden appreciëren moest dat in de juiste topic gebeuren (of misschien wel helemaal niet)


Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 08 Nov 2006, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.



08 Nov 2006, 15:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
pattaboem schreef:
1° Mijn bemerking is een 'reply' op commentaar van FC-Dender-supporters.
Een weerlegging van 'Who the fuck is EA? gezegd door een ploegfan wiens ploeg nog NOOIT iets heeft bewezen in eerste klasse...

2°FC-Dendersupporters zullen niet bepalen dat wij over dit onderwerp -al dan niet- mogen "leuteren" op ONS Eendracht Aalst-Forum.

3°Mijn glazen bol is helder genoeg om te voorspellen dat de geschiedenis zich zal herhalen dat we binnen afzienbare tijd zullen terugkeren naar eerste klasse op een behoorlijk niveau.
Deze curve herhaalde zich meermaals over de ganse tijdlijn, vanaf het bestaan van onze club in 1919. Niks wijst erop dat deze curve zijn normaal verloop niet zou verder zetten...
In tegendeel: deze curve overschrijdt steeds het behaalde topniveau in eerste, maar gaat NOOIT lager dan een kortstondig verblijf in 4de klasse... (bij de grootste pech).

4. Mijn toekomstvisie wordt niet bekeken door een glazen bol, maar is wel gesteund op ...logica én wiskunde...


:Worship:
En anders lees je ' De vloek van Blavier' maar eens na. Pattaboem komt hiernet te zeggen wat ik ook al heel lang denk.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


08 Nov 2006, 15:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Eens zien of ze nog naar hun ploeg gaan kijken als ze een soortgelijk scenario gelijk den iendracht doormaken. Wij hebben verdorie toch al het één en t ander doorstaan voor en met ons club zenne, als ge klapt van die-hard supporters voor een club met traditie dan zijn het de ajoinen wel. :iendracht:

_________________
www.spionkoplede.com


08 Nov 2006, 15:26
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Mariner schreef:
Eens zien of ze nog naar hun ploeg gaan kijken als ze een soortgelijk scenario gelijk den iendracht doormaken.


Ja, waarom niet. Nen echte supporter staat er altijd, in goede én -vooral- slechte tijden. Ik peis niet dat er daar veel discussie rond kan zijn.


08 Nov 2006, 15:29
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
marcel schreef:
Mariner schreef:
Eens zien of ze nog naar hun ploeg gaan kijken als ze een soortgelijk scenario gelijk den iendracht doormaken.


Ja, waarom niet. Nen echte supporter staat er altijd, in goede én -vooral- slechte tijden. Ik peis niet dat er daar veel discussie rond kan zijn.


wij halen vorig jaar 1500 man na 3 jaar gekloot geweest te zijn door u eigen voorzitter, staantribune gesloten, jaar op jaar archislechte ploeg, totaal geen beleid, mislukte trainer na trainer,...

nu zijn we afgezakt tot vierde, spelen we aan kop en halen we 2500 a 3000 man..

Ge kunt zoveel zeveren als ge wilt hé pipo, maar elke club haalt meer fans als het goed gaat en als een club fans probeert aan te trekken ipv af te stoten.

Als denderdinges laatste in derde staat en alle miserie heeft doorstaan die wij hebben meegemaakt, halen ze nog geen 400 man.

Dus het laatste waar ge ons hier van moet komen verwijten is successupporters, want wij zijn ALLES behalve dat !


08 Nov 2006, 15:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
pattaboem schreef:
Deze curve herhaalde zich meermaals over de ganse tijdlijn, vanaf het bestaan van onze club in 1919. Niks wijst erop dat deze curve zijn normaal verloop niet zou verder zetten...
In tegendeel: deze curve overschrijdt steeds het behaalde topniveau in eerste, maar gaat NOOIT lager dan een kortstondig verblijf in 4de klasse... (bij de grootste pech).


:dans: Dan spelen we binnen afzienbare tijd Champions Liek :dans:


08 Nov 2006, 15:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Marcel, ik ken u niet. Maar ik durf er mijn hoofd op verwedden dat jij ooit eens Eendrachtsupporter bent geweest.
Maar door omstandigheden van je woonst en/of het succes van FC Dender nu een fc DenderFan bent geworden...
Maar ik maak me daarover geen illusies: zoiets zal je natuurlijk nooit of nooit toegeven, nietwaar?...


08 Nov 2006, 16:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
wie noemt ge debiel,achterlijken?ik heb het hier nog al eens gepost,ge zijt precies poipeplekker.ik zou er niet van verschieten moest het zo zijn ,marcelleken.ge moogt nog lullen tot morgenvroeg ,ge gaat nooit de uitstraling en de supporters hebben van aalst.ik weet nog in een eindronde dat (in die tijd,maar die ploeg bestaat niet meer)denderleeuw 1000 man had in de eindronde.nu,na 3 ploegen kapot te hebben gemaakt staan ze ocharme eens 1e in 2e klasse en ze doen uit de hoogte tegen ons.altijd die verdoken dikkenekkerij,dat hangt mijn kl**en uit.ik geloof dat er te weinig aalstenaars op jullie forumken komen om de dikke nek tegen uit te hangen en dat ge daarmee hier onrust komt stoken.ik zou zeggen ,BOL HET OP,jan men kl**ten.


08 Nov 2006, 19:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
moest marcel op hun forum gaan zeveren dan komt ge dat niet tegen.


08 Nov 2006, 20:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst