de Dendertopic | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Ik weet het uit zeer goede bron. De onderhandelingen zijn ver gevorderd om SK Lebeke op VK Ninove te laten spelen. Er is parking zat (langs de ringlaan) en er zullen (stad)tribunes kunnen bijgeplaatst worden. Men verwacht er zeker (in totaal) 3000 man of meer, want gezien het terrein dicht bij het centrum van Ninove ligt, zal er ook nog volk van Ninove en Denderhoutem op af komen.
Die mannen in Ninove spelen daar armtierig provinciaal voetbal en willen ook eens in hun eigen stad een keertje 'het betere' voetbal zien.
En gezien er toch maar weinig mensen in het "kampioenenvoetbal" van FC Dender geinteresseerd zijn... (enkel wat boerenvolk, enzo...) is de match Lebeke-EA in Ninove daar absoluut gewenst.
Mijn bron is betrouwbaar: in Ninove wil met E.A. zien spelen. FC Dender zegt hen daar totaal niks.

De slotsom: SK Lebeke neemt een goede beslissing als ze in Ninove spelen.
FC Dender financieel steunen door hun terrein af te huren ? Neen hoor, laat maar ! VK Ninove is geen schitterende oplossing, maar wel de beste oplossing die SK kon vinden.
Op 21 januari zal de expressweg in doortocht van Denderleeuw 'zwart-wit' zien van de auto's... We zullen er allemaal tegelijk eens claxoneren!


07 Nov 2006, 22:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
pattaboem schreef:
Ik weet het uit zeer goede bron. De onderhandelingen zijn ver gevorderd om SK Lebeke op VK Ninove te laten spelen. Er is parking zat (langs de ringlaan) en er zullen (stad)tribunes kunnen bijgeplaatst worden. Men verwacht er zeker (in totaal) 3000 man of meer, want gezien het terrein dicht bij het centrum van Ninove ligt, zal er ook nog volk van Ninove en Denderhoutem op af komen.
Die mannen in Ninove spelen daar armtierig provinciaal voetbal en willen ook eens in hun eigen stad een keertje 'het betere' voetbal zien.
En gezien er toch maar weinig mensen in het "kampioenenvoetbal" van FC Dender geinteresseerd zijn... (enkel wat boerenvolk, enzo...) is de match Lebeke-EA in Ninove daar absoluut gewenst.
Mijn bron is betrouwbaar: in Ninove wil met E.A. zien spelen. FC Dender zegt hen daar totaal niks.

De slotsom: SK Lebeke neemt een goede beslissing als ze in Ninove spelen.
FC Dender financieel steunen door hun terrein af te huren ? Neen hoor, laat maar ! VK Ninove is geen schitterende oplossing, maar wel de beste oplossing die SK kon vinden.
Op 21 januari zal de expressweg in doortocht van Denderleeuw 'zwart-wit' zien van de auto's... We zullen er allemaal tegelijk eens claxoneren!
:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


07 Nov 2006, 23:12
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
pattaboem schreef:
Mijn bron is betrouwbaar: in Ninove wil met E.A. zien spelen. FC Dender zegt hen daar totaal niks.


Ninof is dan ook een stadje waar ze, als het op voetbal aankomt, heel rap content zijn eh. Hier liggen de eisen net dat tikkeltje hoger, 2de klasse, ge weet wel.

Enfin, op Ninof is het perfect doenbaar om die match te organiseren. Hoezo, pattaboem, es toeteren? Ik dacht dat jullie dit seizoen alle verplaatsingen te voet of met de fiets deden? :grijns: Ik zal het trouwens niet horen, ik zit dan in Tienen.

Allez, we gon onzen domp ewa inaven veer as we nog es tegen iejn spelen :grijns:


07 Nov 2006, 23:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
marcel schreef:
Allez, we gon onzen domp ewa inaven veer as we nog es tegen iejn spelen :grijns:


Of veer da ge een kaartje krijgt... :roll:

_________________
es da ier e fistjen...


08 Nov 2006, 0:02
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
boris clitoris schreef:
Of veer da ge een kaartje krijgt... :roll:


't moeten nie altet dezelfde zijn die es lachen, eh clitoris, ne lach, ne steek en ne grol van beide kanten, dat moet toch kunnen eh. actie en reactie, meer moet ge daar nie achter zoeken. :zat:

PS. Kampenhout valt heel goed mee qua infrastructuur, hebben 2-3 stukken overdekte staanplaats en volgens mij wel meer dan genoeg plaats om jullie op te vangen. Mooie kantine trouwens.


08 Nov 2006, 0:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
marcel schreef:
boris clitoris schreef:
Of veer da ge een kaartje krijgt... :roll:


't moeten nie altet dezelfde zijn die es lachen, eh clitoris, ne lach, ne steek en ne grol van beide kanten, dat moet toch kunnen eh. actie en reactie, meer moet ge daar nie achter zoeken. :zat:


op jullie forum kan dat nochtans niet

_________________
es da ier e fistjen...


08 Nov 2006, 0:08
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
boris clitoris schreef:
op jullie forum kan dat nochtans niet


met casual1919, placietjen, bartos, tim en zo zijn er nochtans geen probs

als ge ewa debiel komt doen gelijk waly 2 en da onder verschillende accounts (milan, layla, noem maar op), dan niet, dat klopt.


08 Nov 2006, 0:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
marcel schreef:
boris clitoris schreef:
op jullie forum kan dat nochtans niet


met casual1919, placietjen, bartos, tim en zo zijn er nochtans geen probs

als ge ewa debiel komt doen gelijk waly 2 en da onder verschillende accounts (milan, layla, noem maar op), dan niet, dat klopt.


geen idee, ik ben er niet geregistreerd

ik heb het eenmaal geprobeerd en na een week waren alle formaliteiten nóg steeds niet vervuld (duurt hier ongeveer 1 minuut)

_________________
es da ier e fistjen...


08 Nov 2006, 0:21
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
mja, misschien waren er dan wat probs bij de registratie, die niet volledig was of 't moet zijn dat er in uw profiel "anti-fcd" of zo stond (wat ik in uw geval wel betwijfel, maar goed), maar tis een feit dat die validatie soms wel heel erg lang op zich laat wachten.

soit...luxeprobs in stadions 4de B zeker? :wink:


08 Nov 2006, 0:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
marcel schreef:
mja, misschien waren er dan wat probs bij de registratie, die niet volledig was of 't moet zijn dat er in uw profiel "anti-fcd" of zo stond (wat ik in uw geval wel betwijfel, maar goed), maar tis een feit dat die validatie soms wel heel erg lang op zich laat wachten.

soit...luxeprobs in stadions 4de B zeker? :wink:


Ik denk dat het er bij jullie sowieso wat strenger aan toe gaat. Anti-FCVDEH stond er alleszins niet in, wat niet wegneemt dat het zo is ;-)

_________________
es da ier e fistjen...


08 Nov 2006, 0:28
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
welja, ik bedoel dat het niet in je profiel stond eh. :wink:
elk zijn club eh man, geen probleem mee.
tis bij ons wat strenger, maar 't was ook nodig.


08 Nov 2006, 0:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
boris clitoris schreef:
marcel schreef:
mja, misschien waren er dan wat probs bij de registratie, die niet volledig was of 't moet zijn dat er in uw profiel "anti-fcd" of zo stond (wat ik in uw geval wel betwijfel, maar goed), maar tis een feit dat die validatie soms wel heel erg lang op zich laat wachten.

soit...luxeprobs in stadions 4de B zeker? :wink:


Ik denk dat het er bij jullie sowieso wat strenger aan toe gaat. Anti-FCVDEH stond er alleszins niet in, wat niet wegneemt dat het zo is ;-)


kdenk da et normaal is da et strenger is bij un..tzijn er uk zoveel da anders zo ne naam zouden bezige :p ;)

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


08 Nov 2006, 0:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
marcel schreef:
welja, ik bedoel dat het niet in je profiel stond eh. :wink:
elk zijn club eh man, geen probleem mee.
tis bij ons wat strenger, maar 't was ook nodig.


Zie ne keer wa dikke vrienden da wij nog gaan worden :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


08 Nov 2006, 0:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
marcel schreef:
welja, ik bedoel dat het niet in je profiel stond eh. :wink:
elk zijn club eh man, geen probleem mee.
tis bij ons wat strenger, maar 't was ook nodig.


maja getj gelijk we ebben elk ons club eh..
ma ne keer lache mag uk e :grijns:

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


08 Nov 2006, 0:39
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
boris clitoris schreef:

Zie ne keer wa dikke vrienden da wij nog gaan worden :grijns:


In Hoiljtert zit veel goe volk, de jeti buiten beschouwing gelaten. :grijns:


08 Nov 2006, 0:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst