de Dendertopic - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
:cheer: :cheer: :cheer:


09 Nov 2006, 22:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
jowwan schreef:
@ Marcel, jongen toch ,
zouden we het niet eens hebben over de enige , échte
club van je dorp : de Standaard.
Verjaagd naar een uithoek (door uw kunstmatige club
FCDVEH ).
Standaard Denderleeuw , vergeten en verguisd door
(een groot deel van- ) haar eigen dorpsgenoten.
Jaren geleden , de trots van Lieje, toen 'n efcé
speelde tussen de muskusratten richting Denjer.
De Standaard blijft de enige, echte dorpsclub,
Rood + wit boven uw fusie gedrocht.


:dans:

_________________
es da ier e fistjen...


09 Nov 2006, 22:13
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
allez, ne keer gaas weergeven, tis den topic veur. :mrgreen:

ik peis da jowwan nen dager eit op de Standaard. :dans:

De standaard heeft zichzelf volledig buitenspel gezet door jarenlang te vegeteren op de kap van de gemeente, geen huur meer te betalen voor het sportpark, z'n facturen niet te betalen en schulden te maken. die mogen nog content zen dat ze uberhaupt iets gekregen hebben na alles wat ze uitgestoken hebben doorheen de jaren. tja, in aalst moeten de sportclubs verdwijnen omdat den eendracht en den okapi met al het geld gon lopen, geld dat door beide clubs reeds in het verleden vakkundig verbrast werd wegens wanbeleid, op de rug van de gewone belastingbetaler en nog vele anderen. Laat het ons dààr es over hebben jowwaneke. Maar net dat had ge in uwen bruinen bol niet zien aankomen zeker? Soit, wil je van de Standaard de dorpsploeg maken, geen probleem voor mij: 't is dan wel diep intriest dat ge dan 4x na elkaar al verloren hebt van een caféploeg dixit fusiegedrocht. Can we play you every week? :cheer: :dans:


10 Nov 2006, 1:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
marcel schreef:
allez, ne keer gaas weergeven, tis den topic veur. :mrgreen:

ik peis da jowwan nen dager eit op de Standaard. :dans:

De standaard heeft zichzelf volledig buitenspel gezet door jarenlang te vegeteren op de kap van de gemeente, geen huur meer te betalen voor het sportpark, z'n facturen niet te betalen en schulden te maken. die mogen nog content zen dat ze uberhaupt iets gekregen hebben na alles wat ze uitgestoken hebben doorheen de jaren. tja, in aalst moeten de sportclubs verdwijnen omdat den eendracht en den okapi met al het geld gon lopen, geld dat door beide clubs reeds in het verleden vakkundig verbrast werd wegens wanbeleid, op de rug van de gewone belastingbetaler en nog vele anderen. Laat het ons dààr es over hebben jowwaneke. Maar net dat had ge in uwen bruinen bol niet zien aankomen zeker? Soit, wil je van de Standaard de dorpsploeg maken, geen probleem voor mij: 't is dan wel diep intriest dat ge dan 4x na elkaar al verloren hebt van een caféploeg dixit fusiegedrocht. Can we play you every week? :cheer: :dans:



kijk es aan ... meneer kent engelse songs!

Lijkt me leuk om bij jullie in het overbevolkte stadion dan eens "we forgot that you were here" te komen zingen. "shall we sing a song for you", is een beetje afgezaagd. Maar "you live in a caravan" past dan weer beter bij het volkje dat bij jullie in de vakken staat ...


10 Nov 2006, 8:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
marcel schreef:
allez, ne keer gaas weergeven, tis den topic veur. :mrgreen:

ik peis da jowwan nen dager eit op de Standaard. :dans:

De standaard heeft zichzelf volledig buitenspel gezet door jarenlang te vegeteren op de kap van de gemeente, geen huur meer te betalen voor het sportpark, z'n facturen niet te betalen en schulden te maken. die mogen nog content zen dat ze uberhaupt iets gekregen hebben na alles wat ze uitgestoken hebben doorheen de jaren. tja, in aalst moeten de sportclubs verdwijnen omdat den eendracht en den okapi met al het geld gon lopen, geld dat door beide clubs reeds in het verleden vakkundig verbrast werd wegens wanbeleid, op de rug van de gewone belastingbetaler en nog vele anderen. Laat het ons dààr es over hebben jowwaneke. Maar net dat had ge in uwen bruinen bol niet zien aankomen zeker? Soit, wil je van de Standaard de dorpsploeg maken, geen probleem voor mij: 't is dan wel diep intriest dat ge dan 4x na elkaar al verloren hebt van een caféploeg dixit fusiegedrocht. Can we play you every week? :cheer: :dans:


goh jongsken, liever failliet gaan (inderdaag door wanbeheer, geef ik toe) dan ne kiej of voif men ziel te verkopen!!

een fusie is ook meestal nie het teken van genoeg achterban of financiële draagkracht...

ps: gotj op aa forum ewa memmen of een streep op aa bakkes!!


10 Nov 2006, 12:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
can we play you every week?you ll have to run every week. :boks:


10 Nov 2006, 13:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
@ Marcel, jongen toch,
Liever rechtstaand sterven met 100 supps van de
Standaard , de enige echte ploeg uit Lieje dan
pampersupp. te zijn van een ploeg die eigenlijk te vergelijken valt met een kunstmatig bevruchte baby.
Cherretté de voorzitter van Lebeke-Aalst verwoordde het deze week als " de ziel van Aalst is er niet in de fusieclub". Idem voor FCDVEH : de mindere sportieve periode komt toch , vroeg of laat, en dan
houden jullie geen 275 supps.over
(god :engel: weet zal de Standaard dan niet lachen).
Wat mijnen "bruinen bol" betreft , mijn vader (zaliger) heeft mij te goed opgevoed om hierop te antwoorden. Doet u maar, Marcel, 'k ben dat toch gewoon :mrgreen:


10 Nov 2006, 13:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
goh jongsken, liever failliet gaan (inderdaag door wanbeheer, geef ik toe) dan ne kiej of voif men ziel te verkopen!!

een fusie is ook meestal nie het teken van genoeg achterban of financiële draagkracht...


jowwan schreef:
@ Marcel, jongen toch,
Liever rechtstaand sterven met 100 supps van de
Standaard , de enige echte ploeg uit Lieje dan
pampersupp. te zijn van een ploeg die eigenlijk te vergelijken valt met een kunstmatig bevruchte baby.
Cherretté de voorzitter van Lebeke-Aalst verwoordde het deze week als " de ziel van Aalst is er niet in de fusieclub". Idem voor FCDVEH : de mindere sportieve periode komt toch , vroeg of laat, en dan
houden jullie geen 275 supps.over
(god :engel: weet zal de Standaard dan niet lachen).
Wat mijnen "bruinen bol" betreft , mijn vader (zaliger) heeft mij te goed opgevoed om hierop te antwoorden. Doet u maar, Marcel, 'k ben dat toch gewoon :mrgreen:

alletwee plak erop!!!!!!!! :p

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


10 Nov 2006, 16:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
placietje: Wanneer gaat ge eindelijk die gele kaarten in de vuilbak smijten zodat ik mij hier nog eens serieus kan laten gaan in de "dendershittopic" Ik stoan scheirp zenne, maar ben serieus gebonden aan handen en voeten :grijns:


11 Nov 2006, 14:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
chunga schreef:
placietje: Wanneer gaat ge eindelijk die gele kaarten in de vuilbak smijten zodat ik mij hier nog eens serieus kan laten gaan in de "dendershittopic" Ik stoan scheirp zenne, maar ben serieus gebonden aan handen en voeten :grijns:


Das dan ook de bedoeling van die gele kaart e ;)


11 Nov 2006, 14:18
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
chunga schreef:
placietje: Wanneer gaat ge eindelijk die gele kaarten in de vuilbak smijten zodat ik mij hier nog eens serieus kan laten gaan in de "dendershittopic" Ik stoan scheirp zenne, maar ben serieus gebonden aan handen en voeten :grijns:


en tein los roejt. :grijns:

zeje goilen ook al esj nor teleshop geweest? Oijlsterse karnavalliekes :grijns:


11 Nov 2006, 14:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
ik vind dat hij de naam marcel niet waard is maar ok, das mijn mening.. :grijns:

_________________
clubloos....


11 Nov 2006, 14:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
marcel schreef:

zeje goilen ook al esj nor teleshop geweest? Oijlsterse karnavalliekes :grijns:


Da ligt daar vol me sjalen van fc denderleeuw in de kringloopwinkel,aja,die kan toch niemand meer gebruiken :eh:

_________________
Afbeelding


11 Nov 2006, 14:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
Dender eh is op dit moment ENKEL leefbaar dankzij de doncker, anders zout oek al gedaan ze, nog 10000x liever naar de standaard denderleeuw gaan zien, as naar da fusiegedrocht, en kweet over wa dak spreek, kben zelf van denderleeuw!!!

IENDRACHT TILL I DIE
OKAPI AALSTAR


11 Nov 2006, 16:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
michael0473 schreef:
Dender eh is op dit moment ENKEL leefbaar dankzij de doncker, anders zout oek al gedaan ze, nog 10000x liever naar de standaard denderleeuw gaan zien, as naar da fusiegedrocht, en kweet over wa dak spreek, kben zelf van denderleeuw!!!

IENDRACHT TILL I DIE
OKAPI AALSTAR


Tjah ik snap ook niet hoe ge binding kunt hebben met een zo een kunstmatig team.


11 Nov 2006, 16:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst