de Dendertopic - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
michael0473 schreef:
Dender eh is op dit moment ENKEL leefbaar dankzij de doncker, anders zout oek al gedaan ze, nog 10000x liever naar de standaard denderleeuw gaan zien, as naar da fusiegedrocht, en kweet over wa dak spreek, kben zelf van denderleeuw!!!

IENDRACHT TILL I DIE
OKAPI AALSTAR


En dankzij wie was Aalst leefbaar na de vereffening? Garré
En dankzij wie is Aalst nu leefbaar na Garré? Schots. Brand maar een kaarske dat diene mens morgen niet doodvalt, want ge zijt even afhankelijk van hem als wij van De Doncker.

Al 2x door het oog van de naald gekropen...
Tja, kijk, ik begrijp dat sommige mensen zich afvragen hoe ge een binding kunt hebben met een fusieploeg: ik stel me die vraag ook over mensen die supporteren voor een vereffeningsploeg, zou ik ook nooit kunnen voor supporteren..bweikes.

En michaelken, ik kan de lijn doortrekken naar den okapi: wiens stamnummer zijn die trouwens gaan pikken om terug in 2de te beginnen eh na hun failliet? Den Olympia heeft z'n verantwoordelijkheid gepakt en is tenminste terug onderaan begonnen, wat ik van den okapi en den iendracht nie kan zeggen.


11 Nov 2006, 16:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
marcel schreef:
michael0473 schreef:
Dender eh is op dit moment ENKEL leefbaar dankzij de doncker, anders zout oek al gedaan ze, nog 10000x liever naar de standaard denderleeuw gaan zien, as naar da fusiegedrocht, en kweet over wa dak spreek, kben zelf van denderleeuw!!!

IENDRACHT TILL I DIE
OKAPI AALSTAR


En dankzij wie was Aalst leefbaar na de vereffening? Garré
En dankzij wie is Aalst nu leefbaar na Garré? Schots. Brand maar een kaarske dat diene mens morgen niet doodvalt, want ge zijt even afhankelijk van hem als wij van De Doncker.

Al 2x door het oog van de naald gekropen...
Tja, kijk, ik begrijp dat sommige mensen zich afvragen hoe ge een binding kunt hebben met een fusieploeg: ik stel me die vraag ook over mensen die supporteren voor een vereffeningsploeg, zou ik ook nooit kunnen voor supporteren..bweikes.

En michaelken, ik kan de lijn doortrekken naar den okapi: wiens stamnummer zijn die trouwens gaan pikken om terug in 2de te beginnen eh na hun failliet?

och dwaas snapt ge de clue van het verhaal ni ... wa is er het meest waard ne supporter die alleen komt as ze winne of ne supporter die ondanks alle miserie zijn ploeg blijft steunen en in da opzicht kunt ge maar beter uwe mond houde!

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


11 Nov 2006, 17:02
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
zeg dat misschien tegen de helft van uw eigen supporters, tegen mij hoeft niet, ik ga altijd zien.


11 Nov 2006, 17:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
wij hebbe tenminste supporters :fluit:
En het verschil tussen suporteren voor een fusieclub en een club die in verrefening gaat?
Simpel;
ulle clubke bestaat ni meer en heeft al meermaals een andere club moeten aanspreken om toch nog een clubke te hebben,zodoende dat door jullie die andere clubs ni meer bestaan!
En wij gaan duizendmaal liever in verrefening ,zodat we voor ONS EIGEN EENDRACHT AALST nog kunnen supporteren,zonder onze naam te verliezen en een beroep te moeten doen op andere clubs.
Da 's het verschil
:sukkel:

_________________
Afbeelding


11 Nov 2006, 17:19
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
alst goe gaat :fluit:
duizendmaal in vereffening moet ge niet meer gaan, 1e keer nog volstaat.
tja, er zijn clubs die er samen iets beters willen van maken, soms lukt dat, soms lukt dat niet, maar de intenties zijn goed, anderen denken enkel aan zichzelf en proberen hun vel te redden op de rug van anderen, om dan achteraf te doen alsof er niets aan de hand is :fluit: mja, 't is hier niet verlopen zoals we wilden, maar we kunnen tenminste iedereen recht in de ogen kijken. geniet van de goeden tijd, want de geschiedenis heeft meer aangetoond dan dat onze goede vriend pattapoef ons wil wijsmaken.


11 Nov 2006, 17:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
marcel schreef:
michael0473 schreef:
Dender eh is op dit moment ENKEL leefbaar dankzij de doncker, anders zout oek al gedaan ze, nog 10000x liever naar de standaard denderleeuw gaan zien, as naar da fusiegedrocht, en kweet over wa dak spreek, kben zelf van denderleeuw!!!

IENDRACHT TILL I DIE
OKAPI AALSTAR


En dankzij wie was Aalst leefbaar na de vereffening? Garré
En dankzij wie is Aalst nu leefbaar na Garré? Schots. Brand maar een kaarske dat diene mens morgen niet doodvalt, want ge zijt even afhankelijk van hem als wij van De Doncker.

Al 2x door het oog van de naald gekropen...
Tja, kijk, ik begrijp dat sommige mensen zich afvragen hoe ge een binding kunt hebben met een fusieploeg: ik stel me die vraag ook over mensen die supporteren voor een vereffeningsploeg, zou ik ook nooit kunnen voor supporteren..bweikes.

En michaelken, ik kan de lijn doortrekken naar den okapi: wiens stamnummer zijn die trouwens gaan pikken om terug in 2de te beginnen eh na hun failliet? Den Olympia heeft z'n verantwoordelijkheid gepakt en is tenminste terug onderaan begonnen, wat ik van den okapi en den iendracht nie kan zeggen.


Een fusieploeg heeft geen eigenheid meer. Dat is nauwelijks te vergelijken met Aalst dat in vereffenig gegaan is en nadien opnieuw begonnen als ploeg uit Aalst met hetzelfde stamnummer enz, daar is toch niets kunstmatig aan. Ik snap de vergelijking niet, maar ja...


11 Nov 2006, 17:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
marcel schreef:
alst goe gaat :fluit:
duizendmaal in vereffening moet ge niet meer gaan, 1e keer nog volstaat.
tja, er zijn clubs die er samen iets beters willen van maken, soms lukt dat, soms lukt dat niet, maar de intenties zijn goed, anderen denken enkel aan zichzelf en proberen hun vel te redden op de rug van anderen, om dan achteraf te doen alsof er niets aan de hand is :fluit: mja, 't is hier niet verlopen zoals we wilden, maar we kunnen tenminste iedereen recht in de ogen kijken. geniet van de goeden tijd, want de geschiedenis heeft meer aangetoond dan dat onze goede vriend pattapoef ons wil wijsmaken.


Dat vind ik wel een goed zinneke, waar zouden jullie staan zonder de poen en de zwartjes van houtem :fluit: ?
Ale ge staat na twee fusies en met nen belachelijke naam op kop in tweede, proficiat.


11 Nov 2006, 17:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Marcelleken heeft precies meer intresse in onze club,zo vaak dat em hier op't forum komt :grijns:
Ik zou het ni over men hart krijge om bij hun iet te gaan zegge ze :no:
Ma ja,als er bij hun geen omziens is naar een forum ,dan moet ge wel op een ander u zegske doen e :fluit:

_________________
Afbeelding


11 Nov 2006, 17:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
[/quote]Dat vind ik wel een goed zinneke, waar zouden jullie staan zonder de poen en de zwartjes van houtem :fluit: ?
Ale ge staat na twee fusies en met nen belachelijke naam op kop in tweede, proficiat.[/quote]
Gelukkig da de schelde der ni ligt in plaats van den dender,
ziet ge de naam al staan?
"FCV De Schelde"

_________________
Afbeelding


11 Nov 2006, 17:34
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
@titus: in november 2005 is vijverman met gans de clique opgestapt, na nieuwjaar is kielo-lesi vertrokken. reactie? de pudding zal ineenzakken. mei 2005: kampioen. Juli 2006: Henri weg, niets van atom meer. reactie? zemmen geen geld meer, zwakke aankopen, de pudding zal nu wel ineenzakken....1ste periode gewonnen, 31/33, leider met 9 punten voorsprong, na nieuwjaar voor den beker op anderlecht...Flanders Indoor Soccer toernooi met 1steklasser....Atom, zeg je? het vertrek van atom was de grootste zege voor de club, ondanks het feit dat we beiden met de beste bedoelingen aan de fusie begonnen zijn. zijt content dat vijverman weg is, of ge liep volgend seizoen nóg meer achter de feiten aan.


11 Nov 2006, 17:36
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Gunni schreef:
Dat vind ik wel een goed zinneke, waar zouden jullie staan zonder de poen en de zwartjes van houtem :fluit: ?
Ale ge staat na twee fusies en met nen belachelijke naam op kop in tweede, proficiat.[/quote]
Gelukkig da de schelde der ni ligt in plaats van den dender,
ziet ge de naam al staan?
"FCV De Schelde"[/quote]

zolang er al geen jaartallen in onze naam komen om te verwijzen naar een vereffening, ben ik allang content. soit, tis nen belachelijken naam maar daar emmen wij ook nie voor gekozen

tja, tes ier de kaktopic op den fc, tein megen we toch oek es ons gevoeg doen eh... :mrgreen:


11 Nov 2006, 17:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
marcel schreef:
@titus: in november 2005 is vijverman met gans de clique opgestapt, na nieuwjaar is kielo-lesi vertrokken. reactie? de pudding zal ineenzakken. mei 2005: kampioen. Juli 2006: Henri weg, niets van atom meer. reactie? zemmen geen geld meer, zwakke aankopen, de pudding zal nu wel ineenzakken....1ste periode gewonnen, 31/33, leider met 9 punten voorsprong, na nieuwjaar voor den beker op anderlecht...Flanders Indoor Soccer toernooi met 1steklasser....Atom, zeg je? het vertrek van atom was de grootste zege voor de club, ondanks het feit dat we beiden met de beste bedoelingen aan de fusie begonnen zijn. zijt content dat vijverman weg is, of ge liep volgend seizoen nóg meer achter de feiten aan.


Ik bedoel dat jullie misschien niet uit derde waren geraakt zonder hen. Het seizoen ervoor was het bijna dezelfde ploeg in derde - buiten de zwartjes- en dan zijn jullie in de middenmoot geeindigd. Het klopt dat we dankbaar mogen zijn dat de GROEP rond Schots het hier heeft overgenomen, maar het is niet zo dat wij daar volledig afhankelijk van zijn hier zijn er genoeg sponser en komt er een pak volk zien dat consumeert.


11 Nov 2006, 17:44
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
de ploeg van vorig seizoen was sterker dan die van het seizoen daarvoor, en de inbreng van henri was groot, maar ge weet even goed als ik dat henri niet dé man is van de afwerking. ons grote sterkte vorig seizoen was dat iedereen kon scoren, henri had ook heel wat matchen dat em niets waard was. dit seizoen loopt henri er trouwens niet meer bij, en we spelen beter en scoren meer zonder hem. en voor de rest is de groep schots de reddende engel bij jullie geweest, zonder hem was er geen aalst meer. trouwens, uit supportersaantallen -zeker in de lagere reeksen- genereer je niet of nauwelijks inkomsten.


11 Nov 2006, 17:50
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
Titus schreef:

Ik bedoel dat jullie misschien niet uit derde waren geraakt zonder hen. Het seizoen ervoor was het bijna dezelfde ploeg in derde - buiten de zwartjes- en dan zijn jullie in de middenmoot geeindigd. Het klopt dat we dankbaar mogen zijn dat de GROEP rond Schots het hier heeft overgenomen, maar het is niet zo dat wij daar volledig afhankelijk van zijn hier zijn er genoeg sponser en komt er een pak volk zien dat consumeert.


Ik heb het hier al eens gezet (eind vorig seizoen). We hadden veel meer rendement nadat vijverman was vertrokken. Zonder henri hadden we die promotie ook afgedwongen. Eigenlijk had dit al een seizoen eerder moeten gebeuren, want we hebben leuven 2 keer eggespeeld in de eindronde, maar scoorden niet. Anders hadden we toen de eindronde gewonnen en speelden we vorig seizoen niet in 3de. Ik ben er van overtuigd dat moest henri er niet geweest zijn, het bestuur wel een andere spits had gezocht. Zoals ze dit jaar thiebaut zijn gaan halen.

En jullie sponsers zijn de laatste jaren ook serieus gekrompen hoor. En zeker het budget dat erin zit. Zonder schots was eendracht en dat weten jullie zelf ook wel. Iedere ploeg heeft zo van die weldoeners nodig in de lagere reeksen. Wij niet meer of minder dan jullie.


11 Nov 2006, 18:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Shots (en de groep errond) was inderdaad het meest geëngageerd om Aalst over te nemen en was voor de clubs de beste oplossing...

maar of ze de enige waren ? (in jullie dromen waarschijnlijk wel)

_________________
If you never try, you'll never know


11 Nov 2006, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst