Eerste Divisie Nederland - Pagina 59 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 873 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59
 Eerste Divisie Nederland 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eerste Divisie Nederland
ajaxboy schreef:
morgen kan ajax kampioen spelen tegen willem 2 ik weet niet of jens mee doet ik hoop van wel en het is niet omdat hij bij de tegen stander speelt dat ik er geen van fan ben het is ne ajuin en voor mij blijft dat zo



Jens zijn seizoen zit er al een poosje op wegens blessure...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


04 Mei 2013, 18:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eerste Divisie Nederland
Gio schreef:
ajaxboy schreef:
morgen kan ajax kampioen spelen tegen willem 2 ik weet niet of jens mee doet ik hoop van wel en het is niet omdat hij bij de tegen stander speelt dat ik er geen van fan ben het is ne ajuin en voor mij blijft dat zo



Jens zijn seizoen zit er al een poosje op wegens blessure...


Ondertussen is Jens herstellende en traint opnieuw !!! (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Mei 2013, 19:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eerste Divisie Nederland
Matchfixing in nederlandse tweede klasse.


Vier wedstrijden in de Nederlandse eerste divisie, de op een na hoogste voetbalklasse, zijn in 2009 gemanipuleerd. Dat meldde het Nederlandse weekblad Voetbal International woensdag. Drie weken geleden kwam al naar buiten dat vier duels in het betaald voetbal in Nederland zouden zijn ‘gefixt’. VI weet nu welke wedstrijden dat zijn.


Volgens het weekblad gaat het om de duels BV Veendam-Helmond Sport (0-0), Fortuna Sittard-SC Cambuur (1-2), FC Volendam-Excelsior (1-0) en De Graafschap-Telstar (2-1). De laatste twee wedstrijden zijn bij een rechtszaak in Duitsland genoemd, de andere twee kwamen aan het licht na het afluisteren van een telefoon.

De wedstrijden zijn bij de de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) bekend. ‘We hebben de wedstrijden doorgespeeld aan de Europese Voetbalbond (UEFA). Die heeft de matchen door een ‘betting fraude system’ gehaald, maar men kon niets kunnen ontdekken. We hebben de wedstrijden ook aan justitie overgedragen, daar zagen ze geen aanleiding voor verder onderzoek’, aldus de KNVB in VI.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Sep 2013, 11:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 873 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst