Champions League - Pagina 155 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 153 154 155 156 157 161
 Champions League 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Champions League
Stijn schreef:
jammen schreef:
De eerste10 minuten waren goed nadien zat er geen inzet en duelkracht meer in.
PSG maakt in de eerste helft evenveel goals als dat Anderlecht fouten maakt, dat zegt genoeg zeker...


Al de Anderlecht-supporters hier op mijn werk vinden ook dat de eerste 10 minuten goed waren. Dat vond ik dus absoluut niet. In die 1e 10 minuten trapt Anderlecht inderdaad 2x in het kader maar staat Ibrahimovic wel ook al 2 keer alleen voor Kaminski. Één keer nog onhandig in offside, en de 2e keer was hij veel te nonchalant. Dan kunt ge toch niet zeggen dat ge goed begonnen zijt zeker.

Na het vet gedrukte stopt het.

Dat je minder bent ok, maar als je je zelfs niet een beetje inzet, en niet een beetje vecht (bij de rust 0 gele kaarten bv.), dan begin je er beter niet aan.


24 Okt 2013, 13:07
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Champions League
Stijn schreef:
jammen schreef:
De eerste10 minuten waren goed nadien zat er geen inzet en duelkracht meer in.
PSG maakt in de eerste helft evenveel goals als dat Anderlecht fouten maakt, dat zegt genoeg zeker...


Al de Anderlecht-supporters hier op mijn werk vinden ook dat de eerste 10 minuten goed waren. Dat vond ik dus absoluut niet. In die 1e 10 minuten trapt Anderlecht inderdaad 2x in het kader maar staat Ibrahimovic wel ook al 2 keer alleen voor Kaminski. Één keer nog onhandig in offside, en de 2e keer was hij veel te nonchalant. Dan kunt ge toch niet zeggen dat ge goed begonnen zijt zeker.


Wou hier net hetzelfde zeggen.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Okt 2013, 17:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Champions League
dikke match van anderlecht.


05 Nov 2013, 23:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2261
Bericht Re: Champions League
waly 2 schreef:
dikke match van anderlecht.


Je zou er nog bijna sympathie voor krijgen hé.
Eerst zich heel nederig opstellen en dan met veel werklust een keurige wedstrijd afleveren.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


05 Nov 2013, 23:44
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Champions League
Ik ben nu ook ni direct nen anderlecht fan.
Maar alst goed is ist goed en ik heb een aangename match gezien :).
Ik denk als ze de gelijkmaker niet zo snel binnenkrijgen...dat er mss zelfs meer in zat dan een punt.

_________________
<3 1919 <3


06 Nov 2013, 10:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Champions League
Jozefken1919 schreef:
Ik ben nu ook ni direct nen anderlecht fan.
Maar alst goed is ist goed en ik heb een aangename match gezien :).
Ik denk als ze de gelijkmaker niet zo snel binnenkrijgen...dat er mss zelfs meer in zat dan een punt.
Als 't goed is mag dat inderdaad gezegd worden en het was goed,knappe prestatie van anderlecht en zal ongetwijfeld een boost geven, zal mijn unibetprono voor dit weekend moeten herbekijken :)


06 Nov 2013, 11:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Champions League
Het kan nog!! :plat:


Vanavond:

- Anderlecht moet winnen tegen Benfica
- Olympiakos mag geen punt pakken tegen PSG

Op de laatste speeldag:

- Anderlecht moet met meer dan drie doelpunten verschil winnen op het veld van Olympiakos
- Benfica moet punten laten liggen tegen PSG


27 Nov 2013, 15:32
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Champions League
De Jean schreef:
Het kan nog!! :plat:


Vanavond:

- Anderlecht moet winnen tegen Benfica
- Olympiakos mag geen punt pakken tegen PSG

Op de laatste speeldag:

- Anderlecht moet met meer dan drie doelpunten verschil winnen op het veld van Olympiakos
- Benfica moet punten laten liggen tegen PSG

Gelukkig dat het niet tegen Charleroi is... ;)


27 Nov 2013, 21:19
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Champions League
weer net niet vandaag :)
5 miljoen voor Mitrovic :haha:


28 Nov 2013, 1:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Champions League
De Stavros nen tammen ?
Tein toch zoe tam nie as Mitrovic, man moestek mé dienen in moin ploeg zitten ik stamp em der zelf af.

_________________
Proud member " den natten toeig"


28 Nov 2013, 9:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Champions League
Het verhaal dat Anderlecht schrijft in de Champions League leest allesbehalve als een sprookje. Paars-wit kon zich sinds de start van de moderne Champions League tien keer voor de groepsfase plaatsen, negen keer eindigden de Brusselaars vierde in hun groep.

De enige keer dat Anderlecht niet laatste was in zijn poule dateert van 2000-2001. Toen wonnen Jan Koller, Tomasz Radzinski en andere Alin Stoica's onder andere van Manchester United. Paars-wit stootte door naar de tweede ronde (die nu vervangen is door wedstrijden met rechtstreekse uitschakeling), waarin het derde eindigde achter Real Madrid en Leeds maar wel voor Lazio.


28 Nov 2013, 9:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Champions League
Schitterend!
Maar wat heb ik me alweer geërgerd aan die commentaar op 2BE.


28 Nov 2013, 9:47
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Champions League
Dirk schreef:
De Stavros nen tammen ?
Tein toch zoe tam nie as Mitrovic, man moestek mé dienen in moin ploeg zitten ik stamp em der zelf af.


Tcho ja, ik vond het gisteren bijlange zo slecht niet als die Soetaers aangaf.
Hij is nog maar 19 jaar, verdient ineens massa’s geld, komt vanuit het Oostblok in het westen terecht, heeft weinig vakantie gehad deze zomer, … Ik denk dat die nog wat door een aanpassingsperiode moet.
Bovendien moet hij daar nu ineens onder zware druk gans het gewicht van de aanval dragen. Een andere spits om hem eens te vervangen hebben ze gewoonweg niet. Een middenvelder die wat dichtbij hem kan spelen ook al niet. Als je dan ziet wat voor ballen die gisteren krijgt… begin er maar aan als spits.


28 Nov 2013, 9:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Champions League
Kielse Rat schreef:
Schitterend!
Maar wat heb ik me alweer geërgerd aan die commentaar op 2BE.


Giller bij de samenvatting Real - Galatasaray: eerste actie van Bale die getoond wordt, steekt Deferme van wal met de snedige opener... CHRISTIAN Bale... Heb dan maar wijselijk de klank afgezet, teneinde niet geconfronteerd te worden met een Robin Casillas of een Jozef di Maria...

Wat Mitrovic betreft: is misschien zo slecht niet als de kritiek die hij krijgt, maar ik erger me toch ook dood aan zijn houding hoor. Zit in de pers te zaniken dat hij meer ballen vanop de flank moet krijgen, maar wint geen duel, behalve met een fout - in de combinatie is het ook niet je dat en als hij dan twintig keer in de buitenspelval loopt, ja dan snap ik wel dat hij voorlopig de wind van voor krijgt...

Van den Brom is eigenlijk in hetzelfde bedje ziek als CJ hé - tegen torens toch met lange ballen blijven proberen in de hoop dat uw centrumspits plots ontploft... Start dan met die Archeampong diep (hadden ze bij Benfica hun handen vol mee) en stuur voor de laatste twintig minuten Mbemba naar voor als diepe spits - is sterker dan Mitrovic en kan gewoon beter voetballen... en is ook nog maar 19...


Laatst gewijzigd door DT op 28 Nov 2013, 10:50, 2 keer totaal gewijzigd.



28 Nov 2013, 10:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Champions League
DT schreef:
Kielse Rat schreef:
Schitterend!
Maar wat heb ik me alweer geërgerd aan die commentaar op 2BE.


Giller bij de samenvatting Real - Galatasaray: eerste actie van Bale die getoond wordt, steekt Deferme van wal met de snedige opener... CHRISTIAN Bale... Heb dan maar wijselijk de klank afgezet, teneinde niet geconfronteerd te worden met een Robin Casillas of een Jozef di Maria...

Ik had gisteren ook de neiging om het geluid af te zetten, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan. Nadien zei hij het wel correct, maar soms ging het er weer zwaar over: "Milivic" (ipv Milivojevic)/ "Di Mario" (Di Maria)/...
Het zijn maar enkele van de nieuwe namen in deze Champions league... :crazy:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


28 Nov 2013, 10:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 153 154 155 156 157 161


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst