Champions League - Pagina 161 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 157 158 159 160 161
 Champions League 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Champions League
Iemand vorige week Johan Boskamp (na de match Roma-Porto) bezig gehoord over Depoitre? Dat hij in Aalst niet deftig tegen een bal kon stampen, dat het rampzalig was ? Ik weet niet welke matchen hij gezien heeft maar een compliment voor zijn oude ploegmakkers van toen is het allerminst wetende dat hij er ALTIJD met kop en schouders bovenuit stak.


29 Aug 2016, 10:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Champions League
Ik heb Boskamps mond open en dicht zien gaan maar buiten 'Depoitre' heb ik er zoals steeds geen jota van begrepen. En maar goed ook.


29 Aug 2016, 11:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Champions League
Heeft die opmerking nog al gemaakt in het verleden. Die mens moet dan ook leven van dit soort oneliners... veel zinnig komt er niet uit, maar het brede publiek lijkt dit te smaken.

_________________
If you never try, you'll never know


29 Aug 2016, 13:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Champions League
Het is inderdaad niet de eerste keer dat hij dat zegt. Dat Depoitre toen nog niet het niveau had van nu, dat weet iedereen. Dat hij niet de fijnste techniek heeft, ook. Maar dat hij verdorie de beste op het plein was in 90% van de wedstrijden, dat heeft Boskamp ook wel gezien denk ik. Alleen is dat, zoals Bram zegt, niet interessant genoeg om op tv te komen.


29 Aug 2016, 14:02
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Champions League
Rostov 3-2 Bayern

Statistieken:
Shots: 6-21
Pass accuracy: 53%-88%
Chances created: 4-20
Possession: 33%-67%
Allemaal leuk maar het enige wat telt in voetbal is meer goals maken dan je tegenstander, en dat is Rostov dus gelukt...


23 Nov 2016, 23:49
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Champions League
arm Belgisch clubvoetbal...


27 Sep 2017, 22:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Champions League
en nu hoor je niemand nog spreken over de effecten van de competitiehervorming natuurlijk

_________________
If you never try, you'll never know


27 Sep 2017, 22:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Champions League
Bram schreef:
en nu hoor je niemand nog spreken over de effecten van de competitiehervorming natuurlijk


als het niet meer gaat, gooi de trainer dan maar buiten, wie is nu echt verantwoordelijk ? , vraag maar eens aan AA Gent, KV Oostende, RSC Anderlecht, verkeerd aangekocht door de invloed van die verotte managers die alleen maar de dollartekens zien, de rest is niet belangrijk ...
al de overschot komt naar Belgie, tweederangs vedetten voor internationaal niet eens zo grote bedragen, maar die op topniveau uitgelachen worden, en eens op europees niveau zie je direkt het resultaat van deze politiek.

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


28 Sep 2017, 11:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Champions League
Denk dat ze bij Anderlecht ook enkel You Tube filmpjes gezien hebben van hun aankopen...


28 Sep 2017, 14:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Champions League
Bram schreef:
en nu hoor je niemand nog spreken over de effecten van de competitiehervorming natuurlijk


Dat is inderdaad zo. De visvijver om Belgische beloftevolle talenten te strikken zal snel opgedroogd zijn.
Zeker nu de clubs van 1B bijna allemaal in handen zijn van buitenlandse investeerders, die voeren ook allemaal korte termijn politiek. Want met een competitie met 8 clubs, kan je je geen overgangsjaar permitteren, want dan degradeer je meteen.

Ik stel me toch ook de vraag of Hein Vanhaezebrouck met de huidige kern van Anderlecht op korte termijn veel kan verbeteren. Ik heb daar toch mijn twijfels over. In de Champions League heeft 80% van de spelers van Anderlecht weinig te zoeken.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


30 Sep 2017, 0:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Champions League
Gruunwit schreef:
Bram schreef:
en nu hoor je niemand nog spreken over de effecten van de competitiehervorming natuurlijk


Dat is inderdaad zo. De visvijver om Belgische beloftevolle talenten te strikken zal snel opgedroogd zijn.
Zeker nu de clubs van 1B bijna allemaal in handen zijn van buitenlandse investeerders, die voeren ook allemaal korte termijn politiek. Want met een competitie met 8 clubs, kan je je geen overgangsjaar permitteren, want dan degradeer je meteen.

Ik stel me toch ook de vraag of Hein Vanhaezebrouck met de huidige kern van Anderlecht op korte termijn veel kan verbeteren. Ik heb daar toch mijn twijfels over. In de Champions League heeft 80% van de spelers van Anderlecht weinig te zoeken.


Goh ja dat is relatief natuurlijk. Mocht de ploeg echt goed draaien moet onze landskampioen (wie dat dat jaar dan ook is) toch in de running kunnen zijn om te wedijveren voor de derde plek en laat ons wel wezen : Uefa beker is waar onze ploegen op hun plek zijn. 't Is daar al moeilijk genoeg voor ons.

Wat de jeugd betreft is voor velen ook het probleem : De grootste talenten worden al veel te vroeg weggeplukt waardoor veel clubs gewoon opteren om daar niet teveel meer in te investeren. Van onze nationale ploeg heeft de helft amper ooit in belgie gevoetbald en zal inderdaad niet snel veranderen. En als het wel verandert is het waarschijnlijk omdat het een middelmatige lichting is.

Hopelijk maken ze snel werk op UEFA niveau om het aantal uitleenspelers te beperken. Dat zou dan toch al een druppeltje op de hete plaat zijn. Als je ziet wat bv Chelsea elk jaar uitleent enkel en alleen om de marktwaarde van die spelers te laten stijgen en ze dan te kunnen verkopen. Dat is zowat het uitzendkantoor van de voetbal aan het worden. Hetzelfde met Charlton/Standard en al die andere ploegen die gelinked zijn. Zo'n zaken zouden toch niet mogen. Wat als die ploegen ooit europees moeten spelen tegen elkaar?


11 Okt 2017, 17:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Champions League
Gisteren werd er bij Juventus - Atletico Madrid vooral over de prestatie van Ronaldo gesproken.
Bij mij is vooral het 2de doelpunt blijven hangen. Die bal die al dan niet over de lijn was.
Bij de livebeelden van de wedstrijd had ik niet meteen het gevoel dat die bal binnen was. Hoewel zo'n wedstrijd met een heleboel camera's gefilmd wordt, krijg je niet meteen een duidelijk beeld waaruit blijkt dat die bal binnen is. De doellijntechnologie brengt dan uitsluitsel, daar krijg je dan een soort tekening van waarbij een bal volledig achter de lijn is. Eerlijk gezegd is dat heel kunstmatig om mij echt te kunnen overtuigen. Hadden jullie meteen het idee dat die bal volledig over de lijn was?

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


13 Mar 2019, 23:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Champions League
ik niet.


14 Mar 2019, 11:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Champions League
Ooh my....! wat een week :love:

_________________
If you never try, you'll never know


08 Mei 2019, 22:57
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Champions League
Bram schreef:
Ooh my....! wat een week :love:



Gisteren was een echte nagelbijter, amai!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


09 Mei 2019, 7:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 157 158 159 160 161


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst