West Ham - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 West Ham 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Romario schreef:
[..]



In den beker hein...


Das wel mogelijk ja, League Cup of FA Cup.

Alleszins zijn jullie wel zeker van 2 matchen tegen Newcastle. Als ge eens een verplaatsing wilt meedoen van West Ham, in Newcastle kan ik u wel wa tips geven waar ge moet gaan voor de match :grijns: .


03 Jun 2005, 11:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bartos schreef:
[..]



Das wel mogelijk ja, League Cup of FA Cup.

Alleszins zijn jullie wel zeker van 2 matchen tegen Newcastle. Als ge eens een verplaatsing wilt meedoen van West Ham, in Newcastle kan ik u wel wa tips geven waar ge moet gaan voor de match :grijns: .


Ik zal het onthouden.


03 Jun 2005, 13:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De kalender van de Premier League is uit en de eerste thuismatch van Newcastle (op tweede speeldag) meteen thuis tegen West Ham :-) .
Eerste speeldag moeten we naar Arsenal, net zoals het voorbije seizoen komt Chelsea op laatste speeldag naar Newcastle. En de grote derby tegen Sunderland vindt in Newcastle plaats op 22 oktober, een ideale datum om eens naar ginder af te reizen ;-) .


23 Jun 2005, 11:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Den dezen gaat volgende week zaterdag 17/12 kijken naar WHU-Newcastle, alweer op naar een prachtige overwinning van de Hammers  :dans:  :dans:  :dans:  :zat:  :zat:  :zat:


06 Dec 2005, 15:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Romario schreef:
Den dezen gaat volgende week zaterdag 17/12 kijken naar WHU-Newcastle, alweer op naar een prachtige overwinning van de Hammers :dans: :dans: :dans: :zat: :zat: :zat:


En den deze heeft deze middag vernomen dat zijn beste kameraad in Newcastle, die ons de laatste keer de tickets bezorgde en waarmee we een gans weekend op stap gingen, dit weekend overleden is na een autocrash  :kwaad: . Het zal raar doen de volgende keer in Newcastle, wat een mokerslag zeg.


06 Dec 2005, 17:02
Sterkte, mateke!


06 Dec 2005, 17:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
@romario: zondag ni gehoord? ik en nog 2 andere die het clublied van west-ham zongen! khad gedacht u ook te hore ma blijkbaar ni? :grijns:


fortune's always hiding, i looked everywhere! i'm forrever blowing bubbles, pretty bubbles in the air!! :dans:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Dec 2005, 18:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bartos schreef:
En den deze heeft deze middag vernomen dat zijn beste kameraad in Newcastle, die ons de laatste keer de tickets bezorgde en waarmee we een gans weekend op stap gingen, dit weekend overleden is na een autocrash :kwaad: . Het zal raar doen de volgende keer in Newcastle, wat een mokerslag zeg.


zo zie je maar, je moet van het leven genieten, van dag tot dag, want voor ge 't weet is 't ermee gedaan

de Malcolm staat hier (samen met o.a. bartos en mezelf) op mijnen desktop als wallpaper

en van den enen dag op den anderen is hij gewoon dood

da's verdomd hard en vooral heel oneerlijk!

may you rest in peace my geordie friend! :snif:

_________________
es da ier e fistjen...


06 Dec 2005, 19:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
Bartos schreef:
En den deze heeft deze middag vernomen dat zijn beste kameraad in Newcastle, die ons de laatste keer de tickets bezorgde en waarmee we een gans weekend op stap gingen, dit weekend overleden is na een autocrash :kwaad: . Het zal raar doen de volgende keer in Newcastle, wat een mokerslag zeg.


zo zie je maar, je moet van het leven genieten, van dag tot dag, want voor ge 't weet is 't ermee gedaan

de Malcolm staat hier (samen met o.a. bartos en mezelf) op mijnen desktop als wallpaper

en van den enen dag op den anderen is hij gewoon dood

da's verdomd hard en vooral heel oneerlijk!

may you rest in peace my geordie friend! :snif:


Ik zit hier ook de foto's nog eens te bekijken, ik kan het echt nauwelijks geloven.


06 Dec 2005, 19:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dit doet alleszins onnoemelijk veel pijn zeg. Anyway, ik heb besloten naar de begrafenis te gaan in Newcastle en daar ben ik zeer blij om, ik denk dat ik achteraf content ga zijn dat ik dat gedaan heb, gewoon al om dit voor mezelf te kunnen verwerken. Al zullen we nooit meer naar Newcastle gaan zonder eens heel hard aan Malcolm te denken.


07 Dec 2005, 1:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
hansken schreef:
@romario: zondag ni gehoord? ik en nog 2 andere die het clublied van west-ham zongen! khad gedacht u ook te hore ma blijkbaar ni? :grijns:


fortune's always hiding, i looked everywhere! i'm forrever blowing bubbles, pretty bubbles in the air!! :dans:


Ik was er jammer genoeg niet bij zondag, de volgende keer zing ik zeker mee !!


07 Dec 2005, 17:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Romario schreef:
Ik was er jammer genoeg niet bij zondag


jammer genoeg? ge zou nog kunnen verschieten :hmm: ;-)

_________________
es da ier e fistjen...


07 Dec 2005, 17:58
Rendac-supporter

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 17:19
Berichten: 372
Bartos schreef:
Romario schreef:
Den dezen gaat volgende week zaterdag 17/12 kijken naar WHU-Newcastle, alweer op naar een prachtige overwinning van de Hammers :dans: :dans: :dans: :zat: :zat: :zat:


En den deze heeft deze middag vernomen dat zijn beste kameraad in Newcastle, die ons de laatste keer de tickets bezorgde en waarmee we een gans weekend op stap gingen, dit weekend overleden is na een autocrash :kwaad: . Het zal raar doen de volgende keer in Newcastle, wat een mokerslag zeg.


Veel sterkte he bartoske. Moet een serieuze slag zijn.


07 Dec 2005, 18:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
:dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:

FA CUP FINAL !!!!!!!!!!!
En europees volgend jaar !!!
En dat na een seizoen premier league

applaus op alle banken


25 Apr 2006, 16:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
united!!!  :dans:

hopelijk doen die manne van ier in belgiƫ ook zo een matchke, dan wilk er echt wel bij zijn! :engel:

toch sjiek he zeg!!  :ooo:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Apr 2006, 18:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst