Football Manager 2005 - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Football Manager 2005 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
't staat hier in de post boven u hé ;)

buiten die patch dat ge moet instaleren hebt ge dus enkel dat laatste programma nodig en natuurlijk mensen die tegen u willen spelen.


21 Mar 2007, 9:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Ge zout beter upgraden naar den 7.0.2 :mrgreen:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


21 Mar 2007, 9:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
de Jerome (niet van op dit forum) staat eerst met A'lecht en zit nog in CL
8ste finale tegen Milan
Ik draai niet goed mee in de competitie maar werd toch 3de in de poule CL en speel nog UEFA cup na nieuwjaar tegen Palermo met Standard. Ik sta 8ste ofzo int klassement
Jeroen doet europees niet mee, was lang goe bezig in klassement maar staat nu 4de. Voor de beker v. België ist Genk - Standard


21 Mar 2007, 9:39
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Football Manager 2005
Zijn er hier die de 2008 spelen?

ik ben begonnen met EA... Veel transferbudget was er niet, dus vooral een aantal spelers bijgeleend om een voldoende grote kern te hebben. Onder andere haznadar (dankzij het samenwerkingsakkoord met AA Gent)

Na 8 speeldagen sta ik 11e op 16 teams.

Voorlopig wil het dus nog niet echt vlotten... Er is in mijn ploeg vooralsnog niemand die er echt bovenuit steekt. Troch is één van de beste. Kevin Goossens heeft er ook al een aantal binnengetrapt en is een vaste waarde op dit moment. Arnold daarentegen, van wie je zou denken dat hij een topspits is in dat spel, scoort amper en valt op dit moment zelf buiten de kern.


02 Apr 2008, 20:12
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: Football Manager 2005
ikke in mijn 2de seizoen. vorig jaar kampioen in 3de met een redelijk goei ploeg. redelijk wa mensen verkocht, 2 mensen geleend van de anderlecht-jeugd, en dan wa vrije transfers. aanvallend een zeer goei ploeg uitgebouwd, spijtig genoeg was de verdediging wa te zeef zodat ik nie veel over had opt einde :D

nu half weg 2de seizoen. eigenlijk hetzelfde als vorig seizoen, goed aanvallend, slecht verdedigend ook al hebben we wa meer geinvesteerd. dus veel goals maken, veel goals slikken terug en in 2de is da niet zo makkelijk rechtgezet als in 3de. voorlopig draai ik halfweg mee, met wa sjans kunne we nog een eindrondeticket halen.

1 van mijn spelers die ik kocht was Dennis Masina. Topschutter in 3de, beste speler enzo. in 2de ook zeer goed begonnen en direkt nen hoop gescoord in de eerste competitiematchen en bekers. De Caje komt hem zoals Favoriet personneel wel meer doet, bewierroken na een goeie match en 3 dagen nadien krijg ik een transferbod van 150000€. ik ging niet akkoord, maar marc vond het te goed om te weigeren. masina weg naar westerlo. :(

opmerkelijke transfer: Anderlecht heeft Dries gehaald bij AGOVV. (en hij wou niet naar mij komen :( )


02 Apr 2008, 20:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5533
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Football Manager 2005
Ik speel ook FM08. In het begin had ik veel moeite met scoren, maar sinds de laatste patch lukt het toch al wat beter.


03 Apr 2008, 9:46
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Football Manager 2005
Pieter schreef:

1 van mijn spelers die ik kocht was Dennis Masina. Topschutter in 3de, beste speler enzo. in 2de ook zeer goed begonnen en direkt nen hoop gescoord in de eerste competitiematchen en bekers. De Caje komt hem zoals Favoriet personneel wel meer doet, bewierroken na een goeie match en 3 dagen nadien krijg ik een transferbod van 150000€. ik ging niet akkoord, maar marc vond het te goed om te weigeren. masina weg naar westerlo. :(


ik heb hem opgezocht maar niet gevonden... nochtans grote database waarmee ik speel. wel zonder patch.


04 Apr 2008, 19:44
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: Football Manager 2005
Stijn schreef:
Pieter schreef:

1 van mijn spelers die ik kocht was Dennis Masina. Topschutter in 3de, beste speler enzo. in 2de ook zeer goed begonnen en direkt nen hoop gescoord in de eerste competitiematchen en bekers. De Caje komt hem zoals Favoriet personneel wel meer doet, bewierroken na een goeie match en 3 dagen nadien krijg ik een transferbod van 150000€. ik ging niet akkoord, maar marc vond het te goed om te weigeren. masina weg naar westerlo. :(


ik heb hem opgezocht maar niet gevonden... nochtans grote database waarmee ik speel. wel zonder patch.

ik heb alle patches, maar het kan ook zijn omdat ik bij 'spelers uit extra landen' ook België geselecteerd heb. zo zijn er heel wat buitenlanders met een belgische passage ook in het spel te vinden.


04 Apr 2008, 21:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst