lopershoekje - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 41
 lopershoekje 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Na een aantal weken vandaag terug een eerste keer gaan trainen in 't park. Op einde toch terug last van blessure dus we zullen nu zien wat het morgen geeft. Ik had wel verwacht dat het looppad al zou afgewerkt zijn :shock: hoelang zijn die mannen van 't stad daar nu al aan bezig zeg :zot:


18 Sep 2007, 13:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Vrijdag is het trouwens zo wijd, Stratenloop in Lede, den deze is alvast van de partij, hopelijk wel in optimale gezondheid want 't is hier voor de moment gene vetten...


18 Sep 2007, 17:25
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 41
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Gijzegem Vaneigest schreef:
Vrijdag is het trouwens zo wijd, Stratenloop in Lede, den deze is alvast van de partij, hopelijk wel in optimale gezondheid want 't is hier voor de moment gene vetten...


Ik kom misschien wel es kijken alsk goesting heb.


20 Sep 2007, 21:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Mooi zo, mijn derde stratenloop van Lede is intussen voorbij, de 7km hebben serieus pijn gedaan maar 't was toch weer de moeite. Gelukkig stonden er enkele Iendrachters (Mariner, Jan,..) langs de baan om me te steunen, speciale vermelding echter voor de Zeeman die "alles heeft gegeven" als supporter :mrgreen: :mrgreen:
Nu hopen op een betere tijd dan vorig jaar.


22 Sep 2007, 10:15
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Gijzegem Vaneigest schreef:
Mooi zo, mijn derde stratenloop van Lede is intussen voorbij, de 7km hebben serieus pijn gedaan maar 't was toch weer de moeite. Gelukkig stonden er enkele Iendrachters (Mariner, Jan,..) langs de baan om me te steunen, speciale vermelding echter voor de Zeeman die "alles heeft gegeven" als supporter :mrgreen: :mrgreen:
Nu hopen op een betere tijd dan vorig jaar.


ik heb u ook zien lopen. Ik kwam juist van mijn werk en moest van aan het station nog te voet naar huis. (idd, om half acht op ne vrijdag...).
Ge liep (zoals het hoort :-) ) in EA-tenue.

Ge waart denk ik wel nog aan het sparen om uw grote versnelling te plaatsen... Al weet ik niet of ze er nog uitgekomen is :-)


22 Sep 2007, 11:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
ik heb u ook zien lopen. Ik kwam juist van mijn werk en moest van aan het station nog te voet naar huis. (idd, om half acht op ne vrijdag...).
Ge liep (zoals het hoort :-) ) in EA-tenue.

Wie komt er nu de vrijdag avond om half acht van zijn werk??????????
:zat: :zat:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Sep 2007, 11:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
iendracht mèn 2de vraa schreef:
ik heb u ook zien lopen. Ik kwam juist van mijn werk en moest van aan het station nog te voet naar huis. (idd, om half acht op ne vrijdag...).
Ge liep (zoals het hoort :-) ) in EA-tenue.

Wie komt er nu de vrijdag avond om half acht van zijn werk??????????
:zat: :zat:

gij hebt precies een foutje gemaakt bij het quoten :-)

Een beetje uitzonderlijke situatie gisteren... Een paar problemen die opdoken rond 16u en er zat niet veel anders op dan voort te werken.


22 Sep 2007, 11:22
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
iendracht mèn 2de vraa schreef:
ik heb u ook zien lopen. Ik kwam juist van mijn werk en moest van aan het station nog te voet naar huis. (idd, om half acht op ne vrijdag...).
Ge liep (zoals het hoort :-) ) in EA-tenue.

Wie komt er nu de vrijdag avond om half acht van zijn werk??????????
:zat: :zat:

gij hebt precies een foutje gemaakt bij het quoten :-)

Een beetje uitzonderlijke situatie gisteren... Een paar problemen die opdoken rond 16u en er zat niet veel anders op dan voort te werken.


22 Sep 2007, 11:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
rivelinho schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Mooi zo, mijn derde stratenloop van Lede is intussen voorbij, de 7km hebben serieus pijn gedaan maar 't was toch weer de moeite. Gelukkig stonden er enkele Iendrachters (Mariner, Jan,..) langs de baan om me te steunen, speciale vermelding echter voor de Zeeman die "alles heeft gegeven" als supporter :mrgreen: :mrgreen:
Nu hopen op een betere tijd dan vorig jaar.


ik heb u ook zien lopen. Ik kwam juist van mijn werk en moest van aan het station nog te voet naar huis. (idd, om half acht op ne vrijdag...).
Ge liep (zoals het hoort :-) ) in EA-tenue.

Ge waart denk ik wel nog aan het sparen om uw grote versnelling te plaatsen... Al weet ik niet of ze er nog uitgekomen is :-)


Is er idd nog uitgekomen, laatste 50 meter nog 8 man voorbij gedanst :grijns: :grijns:


23 Sep 2007, 12:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
al een tijdje in deze topic nog niks gepost, ondanks het wereldrecord op de marathon van onze Ethiopische vriend Gebresselassie! Deed er eventjes 29 seconden van af. Het wordt denk ik wachten tot Bekele zich op de marathon richt om nog eens een wereldrecord te hebben. Of t zou moeten zijn da IK in het voorjaar van 2008 mijn goei benen vind :mrgreen:

In ne goeie dag kannek veeeeel...

aja, btw, weet er iemand vanaf wanneer de verlichting in den osbroek werkt voor het nieuwe looppad?


12 Okt 2007, 20:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
El Corredor schreef:
al een tijdje in deze topic nog niks gepost, ondanks het wereldrecord op de marathon van onze Ethiopische vriend Gebresselassie! Deed er eventjes 29 seconden van af. Het wordt denk ik wachten tot Bekele zich op de marathon richt om nog eens een wereldrecord te hebben. Of t zou moeten zijn da IK in het voorjaar van 2008 mijn goei benen vind :mrgreen:

In ne goeie dag kannek veeeeel...

aja, btw, weet er iemand vanaf wanneer de verlichting in den osbroek werkt voor het nieuwe looppad?

Deze week woensdag was er toch al een gedeelte in werking en de officiële in gebruikname van het looppad is voorzien op 26 october.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


12 Okt 2007, 21:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
langs waar loopt da pad? buitenkant osbroek?


12 Okt 2007, 21:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
69 schreef:
langs waar loopt da pad? buitenkant osbroek?

Langs de voetbalterreinen en de omtrek van "den broinen dreef".

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


12 Okt 2007, 22:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bartos schreef:
Bovenstaand bericht dateert van 5 juli, deze keer heeft mijn record dus geruime tijd stand te houden, maar met een tijd van 42'22" op 10 km stelde ik vandaag mijn persoonlijke besttijd (tot dusver dus 42'59") opnieuw een gans pak scherper. Ik had nochtans vandaag niet echt een superdag en de laatste tijd was de vorm in het lopen net dat tikkeltje minder, maar ik had wel veel frustraties om eruit te lopen vandaag en dat kan wel enorm helpen (ik laat even in het midden of dat positief of negatief is). Het resultaat was dat ik dus liep alsof mijn leven er vanaf hing en ik stillekesaan met een serieus scherpe recordtijd begin te zitten.


Na twee maanden ben ik gisteren nog eens onder mijne persoonlijke recordtijd gedoken. Met 42'04" op 10 km lijkt de volgende stap nu om onder die 42 minuten te duiken hé. Ik had gisteren met de rivelinho wel ne goeien haas :grijns: . Eigenlijk waren we veel te snel gestart, maar ik kon me toch herpakken van diene blitzstart en kon erna een goed tempo aanhouden, waardoor ik dus 18 seconden onder mijn record dook. Ik vraag me eigenlijk echt wel af waar mijn limieten liggen, want ooit moet je toch op nen tijd komen waar je gewoonweg niet meer onder kan hé.


25 Okt 2007, 11:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Ik ben vandaag ook nog eens gaan trainen na nu in totaal al zo'n 3 maand blessureleed(al een paar keer hervallen) aan adductoren en quadriceps. Het goede nieuws is wel dat ik nu de oorzaak ken van mijn vele kwetsuren namelijk een beenlengteverschil van 1cm. Op 29 nov moet ik naar het a.s.z voor een voetzoolanalyse en dan zullen ze mij aangepaste zolen geven waarmee ik volgens de sportdokter(onze Van Mulders) van mijn kwetsuren zou moeten verlost zijn. Dan weer rustig opbouwen en proberen volgend jaar de marathon van Antwerpen te lopen onder de 4 uur. Als er natuurlijk geen andere kwetsuren opduiken want ik heb ook besloten om weer te gaan voetballen kwestie van de gemiddelde leeftijd bij Callebaut wat naar beneden te halen :grijns: Bij deze is men bij Black&White dan ook ervan op de hoogte dat ze het in de terugronde niet zo gemakkelijk gaan hebben. ;)


25 Okt 2007, 12:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst