U2 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 U2 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: U2
Ace schreef:
[..]



Boris, nog ene keer zonder kodak iets posten en ik kom u halen ;-). Leg desnoods ne wegwerp op uwen bureau en scant ze daarna in.


jommer jommer wie loopt er nu alle dagen op z'n werk met ne kodak rond sèg? :zot:

mor eigenlijk versta 'k wel da ge me op den duur nimmer gelooft

ik ga echt wel s moeten foto's nemen van al die schoon auto's en die artiesten op sloefkes

i'll do my best!

_________________
es da ier e fistjen...


09 Jun 2005, 22:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
En vooral van die lekkere wijven uit Newcastle :p
of ging Bartos daar nekeer ni voor zorgen ;)

_________________
Afbeelding


10 Jun 2005, 14:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Stijn schreef:
En vooral van die lekkere wijven uit Newcastle :p
of ging Bartos daar nekeer ni voor zorgen ;)


Ik moet daar geen foto's van emmen, dat zijn beelden die voor altijd op mijn netvlies gebrand zijn.

En da geir daar niks aan hebt, das mijn probleem nie :grijns: . De geïnteresseerden moeten zich zelf maar eens naar Newcastle begeven ;-) .


10 Jun 2005, 14:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Daarjust bekan dikken ambras gehad met de security van U2. Ik moest voor een persconferentie in het Conrad Hotel in Brussel zijn. Zoals iedereen wel weet is dit hotel ook de uitvalsbasis van de Ierse goden.

Toen ik aankwam, moest iedereen net achter een politielint, want de leden van U2 gingen het hotel verlaten. Heel wat fans stonden te wachten achter het lint en den dezen wandelde gewoon verder richting inkomhal. Bovendien had ik een digitale camera in mijn pollen.

Net binnen komt er nen beer van ne vent kreften dat ik het moet aftrappen want dat "ze" elk moment gaan komen. Hij was duidelijk zenuwachtig ;-)

Heb hem even op zijn plaats gezet :fy: , maar door diene lul ben ik dus de mannen van U2 misgelopen.
En ik heb geen kaarten :boos:
:fy: Placietjen :fy: :grijns:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


10 Jun 2005, 17:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Ik go ni nor U2 mor kem er wel mee te maken gehad :). Mij zuster es weg en om 6u belt ze da ze op den E40 in Groot-Bijgaarden een accident ee me 3 otto's :slecht: Lichamelijk geen problemen mor 2 vd 3 (oa hunnen otto) moest getakeld werren. Ik em ze ten gon halen en ze zen ten weer nor ginder vertrokken en na blijkt da hun plosjen dubbel verkocht zen bij :dom:


wel goe was da 1vd partijen in da accident een bieken was makker :fluit: sjonge jonge :D me ee rood stringsken on en al ;)


10 Jun 2005, 21:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
allee tes toch nog in orde gekomen :cheer:


10 Jun 2005, 22:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
just, 'k em er iet van gehoord op de radio mor t was gelukkig al opgeruimd tegen da ik dor moest passeren :grijns:

allé k heb alleszins vernomen da U2 echt goe geweest is

ik wacht op een uitgebreid verslag van de placiet

_________________
es da ier e fistjen...


11 Jun 2005, 1:37
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
twas opt nies da er veel buiten stonden uk en die vonnen uk goe, zelfs zonder binnen te gon ;)


11 Jun 2005, 9:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Just wakker, manneke manneke dik in orde :coolen:

Om 4uur vertrokken, direkt via binnenwegen langs over Merchtem, Mollem gereden, want in GB stond alles dus al stil. Iedereen begon van kilometers op voorhand al te parkeren maar welle zo "stom" om door te rijden tot aant atomium met 2 auto's, vertrekken er daar toch just geen 2 auto's zeker :lachen: enfin, om 5u zaten we al op een terraske in Brupark, dan een tiental glazen botterhammekes gegeten :zat: en rond 7u richting stadion gedronken, eerst mijn camerake tussen mijn edele delen gestoken en zo voorbij de control.

Eens binnen verschillende BV's zien ariveren, die eigenlijk verbleekten in de aanwezigheid van den Bono :coolen: Een paar Stella'kes uit plastieken bekerkes gedronken en dan rond kwart voor 9 het stadion binnen... 'k zen er al eens geweest met de voetbal, maar als ook nog eens gans dat grasplein volstaat, ist nog wel een stukske indrukwekkender :ooo: :ooo:

Half 10: The Edge zet aan, en het publiek wordt zot, bij ons zet iedereen hem recht, net staande ovatie... maar die duurde wel tot 12uur :kwijl: 0

Ze beginnen natuurlijk met Vertigo, direkt vlam in de pijp, iedereen mee aant zingen en springen :dans:
Op dat moment is het nog redelijk klaar in het stadion. Dan zingt hij een reekske minder bekende nummerkes om nekeer dat donker begint te worden uit te pakken met het lieke van de avond : Sunday bloody sunday :zot: :zot: van dan af was het echt een stuk geweldig goed, stond af en toe met mond vol te gapen. Dat volk op het grasplein (met platen over) was echt sjiek om zien ('k zou er wel niet graag tussen gestaan hebben, want het was drummen) Maar die armkes over en weer (y). Tijdens de show ook opvallend veel keer de aandacht gevestigd op Afrika, en verschillende hulpverleningsorganisaties. Opt einde leek de show effkes dood te bloeden en stopte de muziek res. Natuurlijk iedereen schoon blijven staan :lachen: dan nog een bisnummerke gespeeld... maar een minder bekend, het leek ff met een sisser af te lopen. Maar dan uiteindelijk hebben ze nog een keer Vertigo gespeeld en dat was echt de max :zot: :dans: :kwijl: Oooooweeeeooohweeeooooh OOoooowweeeeeoooooweeeooooh, oooooweeeeooooohweeeoooh I am at a place called VERTIGO luidkeels meegebruld door 60.000 man, was wel een mooie afsluiter.

't was een avondje om nooit te vergeten :kwijl:
Achteraf bezien ontbrak er zoals velen opmerkten wel zo 1 kippenveldmoment. Al was Elevation wel een bangelijk lieken om live te brengen... dat was misschien wel het meest geslaagde.

Achteraf hebben de flikken ook nog eens hun best gedaan met al het verkeer door elkaar door te sturen :lachen: :lachen: :fy: :fy:
Als ge van een parking just aan een oprit aan autostrade stond hadden ze zich opgesteld zodat de mannen van de dichtste parking er niet af konnen... maar zodat die van de parkings de andere kant van Brussel langs ginder moesten :dans: Welle dan gans verkeerde kant uitgekomen door die kl*ten :boos: komde daar op de autostrade waar ze u van 3 naar 1 vak leiden en waarbij ze dan nog keer oprit van de ring afzetten :zot: uiteindelijk dus op den A12 terrecht gekomen. Gelukkig wist mijn pa zijne weg daar en er in Strombeekdirekt afgegaan, van daaruit naar de Fox een spaghetti gaan eten om om half 3 lagk in mijn bed. 'k was al vant 5u wakker gisterenmorgend en 'k moet zeggen was wel content dak mijn bed zag, (als ge zitplaatsen koopt, maar ge staat daar 2 uur recht :lachen:) maar ik was zeker en vast voldaan :coolen:


voila... wie filmkes wilt zien, stuur keer PM (ik gaan het niet op het internet zetten om nieferst geene ambras enzo mee te krijgen ook, en het is ook niet de bedoeling van mij om het direkt te gaan verspreiden. )


11 Jun 2005, 11:01
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:30
Berichten: 53
Locatie: meldert
Ik ben echt jaloers op u Placietjen,ik ben gek van U2,maar toch niet aan kaarten geraakt,zeeeeeeeer jammer.Hopelijk brengen ze een live dvd uit van een van hun concerten,maar dat denk ik wel


11 Jun 2005, 12:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Pffff, ik hoor dat ook wel graag maar ik geef mijn geld daar toch niet aan zelle, voor de prijs van de goedkoopste plaatsen kon je al de helft van een seizoen naar den Iendracht komen zien. :fluit:
Maar kom, 't moet percies wel goed geweest zijn...


11 Jun 2005, 16:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
53euro valt toch nog goe mee vinnek, als ge ziet wat ze int buitenland vragen, en voor sommige andere concerten :hmm:

En mja, U2 en den Eendracht valt zelfs voor de grootste fan van den Eendracht niet te vergelijken :dans:


11 Jun 2005, 17:23
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:30
Berichten: 53
Locatie: meldert
Da geld heb ik er toch voor over zelle,zeker weten.U2 is gewoon de beste groep ter wereld!


11 Jun 2005, 17:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
twas wel eeel goew blijkbaar, vndaag kwamp mijn tante ier toegestormd, die was blijkbaar oek geweest! jawadde schoein fotokes zenne! ambiance wasser echt wel, w8 maar as wij ooit op den heizel spele! :fluit: :zot:


:dans: :zat: :dans:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


11 Jun 2005, 18:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
ik hoorde dat het gemiddelde op ebay voor een zitplaats, iets van een 300 euro was

awel, zelfs da zou ik er nog voor over gehad hebben

zoiets maak je misschien nooit meer mee en moet je gewoon meegemaakt hebben (is het niet, placiet?) ;-)

_________________
es da ier e fistjen...


11 Jun 2005, 21:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst