The Kings Club - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 The Kings Club 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
ik heb overlaatst nog een filmke gezien van ne zot die op de zaterdagmarkt,van in de kings,ging streaken.als dat uw gedacht van plezier maken is,ga dat dan maar ergens anders doen.


25 Mar 2007, 18:44
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
waly 2 schreef:
ik heb overlaatst nog een filmke gezien van ne zot die op de zaterdagmarkt,van in de kings,ging streaken.als dat uw gedacht van plezier maken is,ga dat dan maar ergens anders doen.


waar hebt ge dat filmpke gezien,hebt ge het nog ?

kweet wie het is maar de persoon is daarna niet meer toegelaten door de portiers


25 Mar 2007, 18:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
vroeger,in mijn tijd,dus lang geleden,mocht ge in de kings zonder das niet binnen.maar ja tijden veranderen,en niet altijd in de goede zin.


25 Mar 2007, 18:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Ik ken de Kings niet uit persoonlijke ervaring.
Het enige dat ik weet is dat het inderdaad tot ver buiten Aalst gekend is, maar geloof me, niet in de positieve zin hoor.
En 't is niet omdat ze op een ander tegen de muur pissen en drugs pakken, dat da ineens allemaal toegestaan is hé.

_________________
es da ier e fistjen...


25 Mar 2007, 20:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Meganck schreef:
waly 2 schreef:
ik heb overlaatst nog een filmke gezien van ne zot die op de zaterdagmarkt,van in de kings,ging streaken.als dat uw gedacht van plezier maken is,ga dat dan maar ergens anders doen.


waar hebt ge dat filmpke gezien,hebt ge het nog ?

kweet wie het is maar de persoon is daarna niet meer toegelaten door de portiers


Ze zouden hem beter wel binnen laten, dan hebben ze 'r op de markt gene last van... :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


25 Mar 2007, 20:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
mja van de kings, kvind et eigenlijk maar ni meer as normaal dat et is gelsoten word, ze zullen mss wel tot een oplossing kome dat ewa vroeger toe is. staat al veel langer bekend dat er veel drugs gebruikt wordt. ook al wetek dage den dag van vandaag overal al drugs vind, maar ik durf me zekerheid te zeggen dat in de kings wel ewa meer zal zen als op een ander. kem et ni voor ilse, maar chapeau voor haar beslissing.
kem daar oek is gelopen den laatsten dag van de foor in aalst tees jaar, om 8 uur savons, en tkwam daar nog volk buiten, en ik verzeker u in ne serieuzen toestand, en de mense lastig vallen

_________________
Afbeelding


25 Mar 2007, 22:48
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Kblijf het herhalen hé, het is en blijft een afterclub....
je kan toch niemand verplichten om snachts open te doen als hem liever overdag open doet ? Ge weet ook niet vanaf wanneer die daar zijn hé die gasten. Kben ook al veel geweest gewoon om 5u opstaan,mij gereed maken en naar the kings gaan tot savonds, gewoon mijne zondag bekleden onder vrienden. Kben goed uitgeslapen dan en kan het veel langer uithouden dan wanneer ge savonds nog gaat starten. De sfeer dat daar binnen hangt kunt ge nergens anders vinden.

Hem doet open rond 4u maar eigenlijk begint volk pas te komen tegen 6u smorgens en topmoment is 9u. zoals in een gewone discotheek 02u zou zijn. Op DAT moment 9u,vallen ze binnen, en er is weinig gevonden invergeleken op andere plaatsen over heel België, op de site http://www.thekingsblijftopen.tk staan verschillende artikels waar ze VEEL MEER gevonden hebben dan in the kings. Valt om 2u in gelijk welke gewone discotheek binnen en ge kunt er op zijn minst evenveel vinden. Maar ja dan zijn de bobbys niet van zin om binnen te vallen hé want ze slapen nog, daar komen ze maar binnen rond 5-6u wanneer al de bollen en de speed al opgesoepeerd is. Dat ge daar dan minder gevonden hebt wil niks zeggen want daar draait het dan al op zijn einde. Val in the kings binnen om 5-6u in de namiddag en ge gaat bijna niks niet meer vinden. Het is gewoon gemakkelijk om een hond te bijten. Ze waren er zo op aan hopen om de kings te kunnen sluiten, wel, kan u zeggen dat ge veel mensen triestig gemaakt heb en mensen hun job afgenomen hebt, en kzeg het nog is ZOMAAR omdat er één persoon binnen zit die dealer zou zijn. en een verboden wapen,pas op hé jongens, dat dan nog ne pepperspray is hé !!!!! dat zetten ze dan in de gazet,verboden wapen, waarbij iedereen direkt aan een geweer denkt. Gewoon allemaal opgeklopte boel en verhalen van buitenaf,terwijl den helft die er over spreekt er nooit is binnen geweest en er eigenlijk niks van af weet.

pas op,als ik daar den éérste keer binnen ging had ik ook schrik,van verhalen buitenaf, maar kwas verbaasd in positieve zin, vriendelijk personeel (schoon personeel ook :D ) vriendelijk volk,veel ambiance, en gewoonweg SUPER muziek. ik had helemaal niet het idee dat ik in een agressief ambraskot zat,integendeel zelf. Jammer dat ik en nog vele anderen dit 4 maand moet missen (ik hoop dat het hierbij mag blijven)


26 Mar 2007, 10:09
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Ieder zijn mening, voor mij mag da kot toe blijven, niks dan miserie daar en idd ver buiten Aalst gekend maar dat is niks om fier over te zijn!


28 Mar 2007, 7:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst