The Kings Club | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 The Kings Club 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bericht The Kings Club
Een levende legende gaat mss kapot dankzij burgemeester Ilse,wie dit wil voorkomen kan een petitie tekenen op http://www.kingsblijftopen.tk
Zeker niet vergeten om via e-mail te bevestigen,als je een hotmail adres hebt kan die ook bij ongewenste mail terecht komen,maar bevat geen virus.

Alvast bedankt voor diegene die mijn zondag willen redden :dans:

In iedere discotheek en afterclub is drugs,zelf in scholen, en sinds wanneer is een discotheek verantwoordelijk wat er buiten gebeurt,terwijl er nog andere discotheken op de hopmarkt zijn,tkan evengoed van daar komen hé.

Gelieve Ilse de mond te snoeren en te tekenen.

alvast bedankt


24 Mar 2007, 19:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
goi zitj oon de bollen zeker :D


24 Mar 2007, 19:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
The Kings is een legende in Aalst en mag zeker niet verdwijnen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Mar 2007, 19:55
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bakkie schreef:
The Kings is een legende in Aalst en mag zeker niet verdwijnen.


Merci :kus:


25 Mar 2007, 8:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
noem me een ouwe zaag, maar ik heb er geen problemen mee dat da spel zou toeblijven, of tenminste vroeger sluiten.
Oke, je kan stellen dat een zaakvoerder niet verantwoordelijk is voor wat er buiten zijn zaak aan de hand is, maar we zijn overlaatst nog eens met de gasten op zondagmiddag gaan eten in de pizzahut daarnaast, en probeer jij maar eens aan kinderen van 9 en 5 jaar oud uit te leggen waarom het nu echt nodig is dat er om 12.30u nog 20 zatten (m/v) buiten staan te trekken, te duwen, te roepen en (ongeveer) tegen de ruit staan te pissen (m) waar je zit te eten. (n die volgens mij dus allemaal onder invloed waren van k weet niet wat allemaal)
En oke, de uitbater kan je hiervoor niet verantwoordelijk stellen, maar als de zaak dicht is heb je dat probleem ook niet he, dat hij gewoon sluit om een uur of 8-9 of zo.


25 Mar 2007, 9:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
the_red_ant69 schreef:
noem me een ouwe zaag, maar ik heb er geen problemen mee dat da spel zou toeblijven, of tenminste vroeger sluiten.
Oke, je kan stellen dat een zaakvoerder niet verantwoordelijk is voor wat er buiten zijn zaak aan de hand is, maar we zijn overlaatst nog eens met de gasten op zondagmiddag gaan eten in de pizzahut daarnaast, en probeer jij maar eens aan kinderen van 9 en 5 jaar oud uit te leggen waarom het nu echt nodig is dat er om 12.30u nog 20 zatten (m/v) buiten staan te trekken, te duwen, te roepen en (ongeveer) tegen de ruit staan te pissen (m) waar je zit te eten. (n die volgens mij dus allemaal onder invloed waren van k weet niet wat allemaal)
En oke, de uitbater kan je hiervoor niet verantwoordelijk stellen, maar als de zaak dicht is heb je dat probleem ook niet he, dat hij gewoon sluit om een uur of 8-9 of zo.


Als ik de woensdag om 14.00 uur met Carnaval op het stationsplein loop met klein mannen (ik heb er wel geen)en ze liggen daar op de grond te slapen en de mensen uit te maken wat zou ik dan moeten vertellen aan de klein mannen,zoiets kan je niet vermijden dat weet je ook wel he
Het zal altijd wel iets zijn zeker dan moet men alle cafekes sluiten want er komt overal al ne keer enen buiten die per ongeluk nekeer moet :kots: en als ge daar da juist paseert met de klein gastjes hoe ga je dat dan weer uitleggen.
Ik zeg altijd ik ben ook jong geweest laat die mannen gewoon doen zolang ze mij maar met rust laten,heb ik daar geen probleem mee.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Mar 2007, 11:08
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Citeer:
noem me een ouwe zaag, maar ik heb er geen problemen mee dat da spel zou toeblijven, of tenminste vroeger sluiten.
Oke, je kan stellen dat een zaakvoerder niet verantwoordelijk is voor wat er buiten zijn zaak aan de hand is, maar we zijn overlaatst nog eens met de gasten op zondagmiddag gaan eten in de pizzahut daarnaast, en probeer jij maar eens aan kinderen van 9 en 5 jaar oud uit te leggen waarom het nu echt nodig is dat er om 12.30u nog 20 zatten (m/v) buiten staan te trekken, te duwen, te roepen en (ongeveer) tegen de ruit staan te pissen (m) waar je zit te eten. (n die volgens mij dus allemaal onder invloed waren van k weet niet wat allemaal)
En oke, de uitbater kan je hiervoor niet verantwoordelijk stellen, maar als de zaak dicht is heb je dat probleem ook niet he, dat hij gewoon sluit om een uur of 8-9 of zo


Het is niet voor niks een afterclub ein, het spel begint pas te draaien rond 9u :D


Laatst gewijzigd door Meganck op 25 Mar 2007, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Mar 2007, 11:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
ik ben trouwens ne keer curieus om de reactie van de Ilse-oppositie (lees Jowwan) te lezen op deze actie. :D Volgens mij is dit een actie waar zij de burgemeester moeten in steunen?


25 Mar 2007, 11:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
the_red_ant69 schreef:
ik ben trouwens ne keer curieus om de reactie van de Ilse-oppositie (lees Jowwan) te lezen op deze actie. :D Volgens mij is dit een actie waar zij de burgemeester moeten in steunen?


Aan politieke spellekes doe ik niet mee er zal wel altijd een of andere politieker zijn zakken mee vulen zeker.
De ene zijn dood is de andere zijn brood en zo gaat dat ook in de politiek met alle respect voor de Jowwan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 25 Mar 2007, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Mar 2007, 11:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bakkie schreef:
Als ik de woensdag om 14.00 uur met Carnaval op het stationsplein loop met klein mannen (ik heb er wel geen)en ze liggen daar op de grond te slapen en de mensen uit te maken wat zou ik dan moeten vertellen aan de klein mannen,zoiets kan je niet vermijden dat weet je ook wel he


das nu wel appels met peren vergelijken he ... carnaval is 1x per jaar en is een deel "de ziel' van Aalst (en is ook wel historisch gezien de laatste braspartij voor de vasten), het probleem dat ik ivm The Kings aanhaalde is 2-3 per week en heeft niks met een aloude traditie te maken.

Bakkie schreef:
Ik zeg altijd ik ben ook jong geweest laat die mannen gewoon doen zolang ze mij maar met rust laten,heb ik daar geen probleem mee.


En dat is het hem juist, "Hansbeke" is nu niet het centrum van Aalst he, een collega van mij woont op de Hopmarkt en die is het gewoon beu van elke zondagochtend lastiggevallen te worden bij het naar de bakker gaan en de troep/gepis/en erger (ja, tot zelfs injectienaalden) op de kuisen in zijn inkom op zondag en maandagochtend.


25 Mar 2007, 11:30
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
haha, dermee dat Meganck voor het eerst sinds 98 nog is naar EA komt zien, de Kings is toe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


25 Mar 2007, 11:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
the_red_ant69 schreef:
Bakkie schreef:
Als ik de woensdag om 14.00 uur met Carnaval op het stationsplein loop met klein mannen (ik heb er wel geen)en ze liggen daar op de grond te slapen en de mensen uit te maken wat zou ik dan moeten vertellen aan de klein mannen,zoiets kan je niet vermijden dat weet je ook wel he


das nu wel appels met peren vergelijken he ... carnaval is 1x per jaar en is een deel "de ziel' van Aalst (en is ook wel historisch gezien de laatste braspartij voor de vasten), het probleem dat ik ivm The Kings aanhaalde is 2-3 per week en heeft niks met een aloude traditie te maken.

Bakkie schreef:
Ik zeg altijd ik ben ook jong geweest laat die mannen gewoon doen zolang ze mij maar met rust laten,heb ik daar geen probleem mee.


En dat is het hem juist, "Hansbeke" is nu niet het centrum van Aalst he, een collega van mij woont op de Hopmarkt en die is het gewoon beu van elke zondagochtend lastiggevallen te worden bij het naar de bakker gaan en de troep/gepis/en erger (ja, tot zelfs injectienaalden) op de kuisen in zijn inkom op zondag en maandagochtend.


Dan moeten ze er maar een sluitings uur opplakken en zo is iedereen content.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Mar 2007, 11:33
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
feit is wel dat er bij al de razzia's die ze gedaan hebben altijd iets gevonden is :drugs,verboden wapens,zwartwerk...
er zijn zaken die al voor minder hebben moeten sluiten
ik ben zeker niet tegen The Kings maar met een iets of wa beter beleid zouden er veel minder problemen zijn


25 Mar 2007, 12:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Er werden nav de inval in dancing Kings dd 04/03/2007
zo'n 30 verschillende zaken/pakjes gevonden na fouillering van verschillende personen en na ontruiming van de zaak.
Dit ging van cocaine in verschillende verpakkingen,
xtc pillen, ijzeren doosjes met wit poeder, blokjes hasj, verpakkingen marihuana. Eigenlijk teveel om op te noemen.
Het dossier van vorige jaren, met alles wat men toen gevonden heeft is te groot (11 blz) om hier allemaal
op 't forum te zetten ('k zou nog graag naar de match EA-opwijk gaan :grijns: ).
Dus het komt er toch volgens mij op aan deze zaak
eens te laten voelen dat "trop , trop" is. Juiste
beslissing dus !!
Ik heb ook kinderen en zou niet graag hebben, dat zij slachtoffer worden van een gedrogeerde autobestuurder. Zoals enige jaren geleden in Zottegem (naam van die dancing ontsnapt mij).


25 Mar 2007, 13:48
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
jowwan schreef:
Er werden nav de inval in dancing Kings dd 04/03/2007
zo'n 30 verschillende zaken/pakjes gevonden na fouillering van verschillende personen en na ontruiming van de zaak.
Dit ging van cocaine in verschillende verpakkingen,
xtc pillen, ijzeren doosjes met wit poeder, blokjes hasj, verpakkingen marihuana. Eigenlijk teveel om op te noemen.
Het dossier van vorige jaren, met alles wat men toen gevonden heeft is te groot (11 blz) om hier allemaal
op 't forum te zetten ('k zou nog graag naar de match EA-opwijk gaan :grijns: ).
Dus het komt er toch volgens mij op aan deze zaak
eens te laten voelen dat "trop , trop" is. Juiste
beslissing dus !!
Ik heb ook kinderen en zou niet graag hebben, dat zij slachtoffer worden van een gedrogeerde autobestuurder. Zoals enige jaren geleden in Zottegem (naam van die dancing ontsnapt mij).


Sorry dat ik het moet zeggen maar die hoeveelheid (nog veel meer zelf dan in kings)vindt ge OVERAL en in ELKE discotheek. zelf op scholen kunt ge meer vinden. Denkt ge dat ge in de factory en backstage minder ga vinden ? kan het u nu al op een blaadje geven dat meer zal zijn. Kings wordt in het oog gehouden tot en met, als ge daar een voet buiten zet en met den auto verder gaat ist direkt BOB achter u kloten en control, week na week. Leuk hé ?
Bovendien die hoeveelheden dat je hier vernoemd zijn bijna allemaal afkomstig van één persoon. Had die persoon nu gvd zijne brol in zijn auto laten liggen hadden ze geen poot om op te staan.jammer dat een uitbater verantwoordelijk is voor één persoon,terwijl de anderen allemaal braaf zijn :grijns:

Kzeg het nog eens,wie is er verantwoordelijk voor wat er buiten gebeurt en wie zegt dat dat dan daarom direkt van het kings volk komt en niet van uit den backstage ??? Kem er daar ook al serieus zien buiten STUIKEN en ZEIKEN tegen de muren van de vdab ze. Tgaat hem gewoon over rechtvaardigheid, iemand zijn zaak sluiten en daarmee het personeel zonder werk zetten. Het is niet den éérste keer dat ze moeten sluiten hé, maar de stad zou in plaats van tegen te werken juist positief moeten denken over de club,want die is tot ver buiten Aalst gekend,een echte legende DE afterclub van België.

Het is niks persoonlijk hé


25 Mar 2007, 18:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst