Wielrennen - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 113
 Wielrennen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wielrennen
red cap schreef:
voor alle mensen met examens:
Wiskunde:

hoe krijg je 27 in 16???

vraag het aan tom boonen :angel:


vraag het eens aan anko :lol:

_________________
www.spionkoplede.com


11 Dec 2007, 10:53
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2005, 18:30
Berichten: 273
Bericht Re: Wielrennen
om nog maar te zwijgen over de wiskundige connemara op den bus van lede:D


11 Dec 2007, 21:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Bericht Re: Wielrennen
HUPLAAAAA...

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielrennen/article/detail/306782/2008/06/10/Boonen-betrapt-op-cocaine.dhtml

_________________
Afbeelding


10 Jun 2008, 1:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
Bericht Re: Wielrennen
uw bron zegt al veel... uiteraard is dat artikel daar 10x groter als op een ander...
De Bedrijfswereld draait op coke... maar Boonen, neen, die mag dat niet doen.
Ik ben al blij dat het geen testosteron is of wat dan ook, en dat het buiten koers was...
big deal :whistle:

_________________
Afbeelding


10 Jun 2008, 12:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wielrennen
boonen is ook maar ne mens hé, iedereen laat hem wel eens graag gaan. En de druk dat die gast mee leeft kan ik da wel begrijpen feitelijk

_________________
www.spionkoplede.com


10 Jun 2008, 14:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Wielrennen
Mariner schreef:
boonen is ook maar ne mesn hé, iedereen laat hem wel eens graag gaan. En de druk dat die gast mee leeft kan ik da wel begrijpen feitelijk


Ja, al zal hij ook wel geweten hebben dat hij vroeg of laat tegen de lamp ging lopen met al die controle's. Het duurt toch een tijdje voor dat de laatste sporen uit het lichaam zijn.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


10 Jun 2008, 14:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Wielrennen
Titus schreef:
Mariner schreef:
boonen is ook maar ne mesn hé, iedereen laat hem wel eens graag gaan. En de druk dat die gast mee leeft kan ik da wel begrijpen feitelijk


Ja, al zal hij ook wel geweten hebben dat hij vroeg of laat tegen de lamp ging lopen met al die controle's. Het duurt toch een tijdje voor dat de laatste sporen uit het lichaam zijn.


Tis dat wat ik toch ook niet goed versta, die mannen weten toch ook dat cocaine kan opgespoord worden en hoe dikwijls ze gecontroleerd worden.


10 Jun 2008, 14:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Wielrennen
Mariner schreef:
boonen is ook maar ne mens hé, iedereen laat hem wel eens graag gaan. En de druk dat die gast mee leeft kan ik da wel begrijpen feitelijk


Hem eens laten gaan. Cocaïne snuiven kunt ge bezwaarlijk u eens laten gaan noemen.


10 Jun 2008, 14:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Wielrennen
Urzua schreef:
Mariner schreef:
boonen is ook maar ne mens hé, iedereen laat hem wel eens graag gaan. En de druk dat die gast mee leeft kan ik da wel begrijpen feitelijk


Hem eens laten gaan. Cocaïne snuiven kunt ge bezwaarlijk u eens laten gaan noemen.
Dat vind ik er ook van. Zie niet in waarom Boonen voor cocaine te pakken niet bestraft zou moeten worden ? Ali Lukunku heeft daar int voetbal 9 maand geschorst voor geweest :wadde: . We moeten hem niet sparen omdat hij belg is en sympathiek is hé.
Had het een buitenlander geweest er hadden er veel anders gereageerd.
Vind het op zich gewoon oerdom, cocaine blijft een hele tijd in het bloed zitten en bij de eerste controle hebt ge prijs. Het is of oerdom zijn of een buitengewoon hoog vertrouwen hebben in maskeermiddelen. Laat ons dus langs een kant hopen dat het was uit dommigheid.
Voor één ding ben ik wel content: Lefèvre, die kerel gaat nu staalhard op zen bek, ik hoop vooral dat ze die gast in de pers de volle lading geven.

Wat de relevantie is tussen cocaine in de bedrijfswereld en in de sport snap ik dan weer niet ? :hmm: .

_________________
If you never try, you'll never know


10 Jun 2008, 14:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Wielrennen
placietjen schreef:
Urzua schreef:
Mariner schreef:
boonen is ook maar ne mens hé, iedereen laat hem wel eens graag gaan. En de druk dat die gast mee leeft kan ik da wel begrijpen feitelijk


Hem eens laten gaan. Cocaïne snuiven kunt ge bezwaarlijk u eens laten gaan noemen.
Dat vind ik er ook van. Zie niet in waarom Boonen voor cocaine te pakken niet bestraft zou moeten worden ? Ali Lukunku heeft daar int voetbal 9 maand geschorst voor geweest :wadde: . We moeten hem niet sparen omdat hij belg is en sympathiek is hé.
Had het een buitenlander geweest er hadden er veel anders gereageerd.
Vind het op zich gewoon oerdom, cocaine blijft een hele tijd in het bloed zitten en bij de eerste controle hebt ge prijs. Het is of oerdom zijn of een buitengewoon hoog vertrouwen hebben in maskeermiddelen. Laat ons dus langs een kant hopen dat het was uit dommigheid.
Voor één ding ben ik wel content: Lefèvre, die kerel gaat nu staalhard op zen bek, ik hoop vooral dat ze die gast in de pers de volle lading geven.

Wat de relevantie is tussen cocaine in de bedrijfswereld en in de sport snap ik dan weer niet ? :hmm: .


Hij zou inderdaad moeten gestraft worden, maar niet in de sport vind ik (geldt voor elke sporter). Het is nu niet zo dat ge door cocainegebruik beter prestaties gaat leveren. Alé denk ik toch niet.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


10 Jun 2008, 14:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Wielrennen
Titus schreef:
Hij zou inderdaad moeten gestraft worden, maar niet in de sport vind ik (geldt voor elke sporter). Het is nu niet zo dat ge door cocainegebruik beter prestaties gaat leveren. Alé denk ik toch niet.


Er stond vandaag nochtans in de gazet dat dat wel invloed kan hebben op de prestaties:

'Renners kunnen langer in het rood gaan'
'Fysieke pijn bij blessures wordt verdoofd en geminimaliseerd'


10 Jun 2008, 15:01
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Wielrennen
En voor 'tzelfde geld rijdt ge met uwen fiets tegen ne boom omdat ge zo gesteld zijt :lol: . Cocaine is niet prestatiebevorderend, maar als ge als topsporter met zo'n klodden begint verdient ge niet te staan waar hij nu staat.


10 Jun 2008, 15:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Wielrennen
Awel ja, een alternatief strafke zoals bij De Bilde indertijd zou misschien op zijn plaats zijn hé.

Ik geloof nooit dat het zijn bedoeling was om cocaïne prestatiebevorderend te gebruiken. Daarvoor zal de quick step-apotheek wel ander "goe poeier" liggen hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Jun 2008, 15:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wielrennen
Urzua schreef:
Mariner schreef:
boonen is ook maar ne mens hé, iedereen laat hem wel eens graag gaan. En de druk dat die gast mee leeft kan ik da wel begrijpen feitelijk


Hem eens laten gaan. Cocaïne snuiven kunt ge bezwaarlijk u eens laten gaan noemen.


Welkom in 2008

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... caine_reax

ik peis dat de meeste hier qua tijdsgeest een jaar of 20 achterlopen. en dan bedoel ik niet dat we hem meoten feliciteren met zijn coke-gebruik, verre van. Maar tis niet dat hem dat plots en crimineel maakt

_________________
www.spionkoplede.com


10 Jun 2008, 15:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Wielrennen
tis daarmee dat hem altijd zijne 1ste aan de lijn is

_________________
Afbeelding


10 Jun 2008, 16:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 113


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst