10/08/2007 Dodentocht Bornem 100 KM - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 10/08/2007 Dodentocht Bornem 100 KM 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Je kan die 100 km zowel afwandelen als aflopen.


31 Mei 2007, 13:36
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
boris clitoris schreef:
acrid schreef:
Fillou schreef:
Iemand die plannen heeft voor de nacht van Vlaanderen in Torhout? Net zoals Bornem ook 100 km die je voor de kiezen geduwd worden?


wordt er daar niet verondersteld om die 100 km te lopen?


:shock:


der zijn idd zotten die da uitlopen en dan nog in nen deftigen tijd: ultralopen noemt da


31 Mei 2007, 13:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Ale Boris... Een nieuwe uitdaging :grijns:

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


31 Mei 2007, 18:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Vicky schreef:
Ale Boris... Een nieuwe uitdaging :grijns:

Vicky


5uurkes, meer eeft boris davoo ni vandoen!

come on boris!! :cheer:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Jun 2007, 19:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
hansken schreef:
Vicky schreef:
Ale Boris... Een nieuwe uitdaging :grijns:

Vicky


5uurkes, meer eeft boris davoo ni vandoen!

come on boris!! :cheer:


5 uurkes? :shock:
Ik hoor het al, ik zal mor al beginnen trainen om de hoge verwachtingen in te lossen... NOT! :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


01 Jun 2007, 22:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2263
Een dorpsgenoot van mij heeft het in Bornem al wel zowat gezien. Zocht en vond een nieuwe uitdaging en start morgen in de Lapland Ultra ( http://www.laplandultra.nu/ ) voor 100 km. 't Is te hopen dat hij er een goei lap oep geeft ginder. :fluit:

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


28 Jun 2007, 21:07
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bomber schreef:
En hoe zit het met de voorbereiding he jongens?

Mijn trainingen zijn gestart sinds er nen aap aant station men voorste velowiel heeft vermassacreerd en ik dus vanaf nu te voet om een pak friet ga


Ik train bijna dagelijks en hoop dus ook dat ik ze kan uitstappen.
De tocht is 10/8, is er dan geen voetbal eigenlijk ?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Jul 2007, 13:36
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bomber schreef:
En hoe zit het met de voorbereiding he jongens?

Mijn trainingen zijn gestart sinds er nen aap aant station men voorste velowiel heeft vermassacreerd en ik dus vanaf nu te voet om een pak friet ga


:mrgreen:


06 Jul 2007, 17:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Gisteren op cafe (waar anders) afgesproken om ons in te schrijven. Voor 15/7 is het nog goedkoper, je moet echter wel zeker zijn want eens je je geld hebt overgeschreven krijg je niets meer terug.

Nu nog eens bekijken hoe ik zo duidelijk mogelijk EA kan vertegenwoordigen zonder iets zwaars mee te sleuren :grijns:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Jul 2007, 13:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Casual1919 schreef:
Gisteren op cafe (waar anders) afgesproken om ons in te schrijven. Voor 15/7 is het nog goedkoper, je moet echter wel zeker zijn want eens je je geld hebt overgeschreven krijg je niets meer terug.

Nu nog eens bekijken hoe ik zo duidelijk mogelijk EA kan vertegenwoordigen zonder iets zwaars mee te sleuren :grijns:


hey, cool. Laat iets weten he, wij vertrekken alvast met een groep samen. Als het er op aankomt is het toch elk voor zich hoor. Maar 't is wel geestig om toch bij 't vertrek eens af te spreken en ongeveer tegelijk te vertrekken.

Ik ben in elk geval al een week of vier ingeschreven, nummer 2699 of zo iets ...


07 Jul 2007, 17:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Ik zou graag morgen eens vragen om vrijdag vrijaf te krijgen. Als dat lukt schrijven wij in.

Wij gaan ook met een groepje. Van al diegene die gingen meestappen zijn er al een heel deel afgevallen. Van andere heb ik dan weer een tijdje niets meer gehoord.

@ Bomber ; ga jij nog steeds mee ?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


08 Jul 2007, 15:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
have fun boys :grijns:
ver mij is zondagmorgen tevoet vant stad nor huis al meer dan genoeg als dodentocht :fluit: :zot:

_________________
Afbeelding


10 Jul 2007, 23:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2263
Inschrijving Dodentocht nog tot zondagavond

In de nacht van zondag 15 juli op maandag 16 juli worden de inschrijvingen voor de 38ste Internationale Dodentocht in Bornemen afgesloten. Je kan nadien pas op de dag van de Dodentocht zelf, op vrijdag 10 augustus, inschrijven tussen 13.00u en 20.30u in de tent op het kerkplein in Bornem.

Wellicht wordt er ook dit jaar een record aantal deelnemers verwacht, de teller stond vrijdagmorgen 13 juli op 5510 inschrijvingen.

Het Dodentocht-comité zal dit jaar 1000 wandelaars uitkiezen om hen, naast de officiële startkaart met barcode, ook een ChampionChip te laten gebruiken tijdens de Dodentocht. Deze chip registreet al je gegevens van zodra de controleposten voorbij gaat. Enkele controleposten zullen, naast de scanning, ook uitgerust zijn met het tijdsregistratiesysteem van ChampionChip. Dit zijn rood-bruine tartan-matten die zo zullen geplaatst worden, dat alle deelnemers er zullen over wandelen. Zij die een ChampionChip aan de voet hebben, worden automatisch geregistreerd, de anderen dus niet. Alle vooringeschreven deelnemers uit Bornem zelf zal men alvast persoonlijk een ChampionChip overhandigen. De overige 920 chips worden aan wandelaars aangeboden, die gebruik maken van de bagagedienst. Na de Dodentocht dien je wel de gebruikte chips aan de organisatie terug te geven. De barcode blijft dit jaar wel de enige officiële Dodentocht-controle en enkel op basis hiervan zal de online tracking (via http://www.dodentocht.be) geraadpleegd kunnen worden.

In 2008 zal men overschakelen naar een nieuw systeem van controle en tijdsregistratie, daarom eerst de test dit jaar met het ChampionChip-systeem.

Bron: http://www.radioreflex.be

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


13 Jul 2007, 19:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2263
Nog zo'n wandelevenement is de 4-daagse van Nijmegen, vandaag was het de 2de dag. Een sfeerreportage kan je vandaag bekijken op http://www.mijneigenfavorieten.nl/wandelservices/?00473

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


18 Jul 2007, 19:00
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
vrijdagavond is het zover zeker? hoe zit het hier met de wandelaars hun voorbereidingen? doelstellingen?
Casual? Bomber?...


07 Aug 2007, 20:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 132 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst