Football Manager 2005 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Football Manager 2005 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Bericht Football Manager 2005
Ahhh vakantie,kdenk dak morgen ofzo nog es ga beginnen aan dit legendarisch spel :kwijl:
Er was sprake geweest van een Football manager challenge...iemand geintresseerd?
Kweet wel ni hoe ge da in elkaar steekt ze :phuu:

_________________
Afbeelding


26 Jun 2005, 17:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
meegde bedriegen? :grijns:


26 Jun 2005, 18:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De Football Manager 2005 is volgens mij echt wel de meest verslavende versie die ze al gemaakt hebben.

Op het einde van de maand komt trouwens normaalgezien Pro Cycling Manager uit, de nieuwste versie van de Cycling Manager, nog zo eentje om naar uit te kijken.


27 Jun 2005, 0:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
De Football Manager 2005 is volgens mij echt wel de meest verslavende versie die ze al gemaakt hebben.

Op het einde van de maand komt trouwens normaalgezien Pro Cycling Manager uit, de nieuwste versie van de Cycling Manager, nog zo eentje om naar uit te kijken.


nog nooit gespeeld is da plezant?
speel wel graag FM, alhoewel et mij nu beetje tegensteekt en ik liever San Andreas speel op deze moment.


27 Jun 2005, 1:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De Cycling Manager is echt de moeite hoor, zeker zo de periode van den Tour is da echt wel verslavend (niet toevallig waarschijnlijk dat net ervoor de nieuwe altijd uitkomt). Grafisch is de Cycling Manager alleszins top.


27 Jun 2005, 8:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Idd, mijn 2 meest favoriete games ook Bartos ;) (komen wij nu werkelijk op zoveel dingen overeen ? :lachen: ) Pro Cycling manager (opvolger van CYM4) zal idd weer uitkomen rond de TDF :kwijl: waardoor dat ik hem hoogstwaarschijnlijk rap zal gaan halen.

FM is altijd plezant om een challenge te doen, of gewoon 1 seizoen met verschillende mensen samen op netwerk te spelen... ge moet wel zeker zen dat ge dan om de 2 dagen ofzo zeker een uurke of 2 daar kunt op spelen.... anders zet den host u spel op vakantie en is er niet veel leuks meer aan. Al kunde natuurlijk altijd terug inpikken enzo... maar toch als ge op netwerk speelt kunde maar beter zoveel mogelijk aan wezig zijn ;)


27 Jun 2005, 9:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Placietjen schreef:
Idd, mijn 2 meest favoriete games ook Bartos ;) (komen wij nu werkelijk op zoveel dingen overeen ? :lachen: )


Blijkbaar wel ja :grijns: .

Ik ben trouwens in mijn zesde seizoen Eendracht Aalst voor het eerst kampioen in eerste klasse geworden :grijns: . Wel zonder spelers uit de beginploeg, want zoals in het echt trekt die echt op niks.


27 Jun 2005, 10:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
Placietjen schreef:
Idd, mijn 2 meest favoriete games ook Bartos ;) (komen wij nu werkelijk op zoveel dingen overeen ? :lachen: )


Blijkbaar wel ja :grijns: .

Ik ben trouwens in mijn zesde seizoen Eendracht Aalst voor het eerst kampioen in eerste klasse geworden :grijns: . Wel zonder spelers uit de beginploeg, want zoals in het echt trekt die echt op niks.


en nu ligt de weg vrij open naar Newcastle? :coolen:


27 Jun 2005, 10:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
Bartos schreef:
Placietjen schreef:
Idd, mijn 2 meest favoriete games ook Bartos ;) (komen wij nu werkelijk op zoveel dingen overeen ? :lachen: )


Blijkbaar wel ja :grijns: .

Ik ben trouwens in mijn zesde seizoen Eendracht Aalst voor het eerst kampioen in eerste klasse geworden :grijns: . Wel zonder spelers uit de beginploeg, want zoals in het echt trekt die echt op niks.


en nu ligt de weg vrij open naar Newcastle? :coolen:


Eerst nog de Champions League winnen met den Eendracht hé :grijns: . Al moet ik wel zeggen dat Newcastle al op een stuk of drie van mijn spelers geboden heeft, van uw ander favoriete ploeg moet ge het hebben hé :grijns: .


27 Jun 2005, 10:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
ik ben bezig met Anderlecht en Real.... eigenlijk gewoon alle goeie belgen naar Real aant trekken om van België waar ik ook bondscoach ben de nieuwe wereldkampioen te maken...

belgen in de kern :

Proto
Blondel
Daerden
Kompany
Wils
Cornelis
Van Buyten
Sonck
Vandenbergh
Pieroni
Vanden Borre
Buffel
Roelandts
Asuboteng
Vermaelen
Haroun


toptransfers in :
Aruna -> voor 10 miljoen gekocht en voor 20 miljoen doorverkocht
Balaban -> voor 7.5 gekocht, voor 12 doorverkocht.
Xavi
Albelda
Vincente
Joaquin
Nigel De Jong
Capdevila

toptransfers uit :
R. Carlos
Zidana
Figo
Celdades
Solari
Salgado
Helguera
Beckham

toekomstige transfers (voor volgend seizoen)
Robinho
Iraola
Swerts
en als het ff kan Gerrard, dat zou droom zijn om die te kunnen aantrekken. Xabi Alonso zou ik ook graag zien komen -> ter vervanging van de pas aangekochte Albelda.

mogen vertrekken (omdat ze oud worden)
Morientes
Ronaldo
Raul
Guti
en Albelda dus (maar dan moet ik zeker zijn van Alonso)


27 Jun 2005, 10:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
s@té schreef:
Bartos schreef:
Placietjen schreef:
Idd, mijn 2 meest favoriete games ook Bartos ;) (komen wij nu werkelijk op zoveel dingen overeen ? :lachen: )


Blijkbaar wel ja :grijns: .

Ik ben trouwens in mijn zesde seizoen Eendracht Aalst voor het eerst kampioen in eerste klasse geworden :grijns: . Wel zonder spelers uit de beginploeg, want zoals in het echt trekt die echt op niks.


en nu ligt de weg vrij open naar Newcastle? :coolen:


Eerst nog de Champions League winnen met den Eendracht hé :grijns: . Al moet ik wel zeggen dat Newcastle al op een stuk of drie van mijn spelers geboden heeft, van uw ander favoriete ploeg moet ge het hebben hé :grijns: .


wie moeten die emme van Aalst, Zrilic om Shearer te vervangen? :lachen:


27 Jun 2005, 10:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Zoals ik al zei, ik ben kampioen geworden en sta dit seizoen met nog 6 matchen te gaan 16 punten voor op de tweede, ik heb dus ondertussen een al iets betere ploeg. Zo zat Newcastle o.a. achter Freddy Adu.
Ik heb wel maar 2 Belgen meer in de basisploeg (internationals Stef Wils en Thomas Vermaelen), daarbuiten vooral heel veel Brazilianen (maar wel veeeeeeeeeel beter dan die van Garré :grijns: ) aangevuld met de Argentijnse sterren Javier Mascherano en Andres D'Alessandro en het vernuft van de superpopulaire Nederlander Romeo Castelen en de Kroaat Niko Kranjcar :-) . Ondertussen sta ik op het punt mijn eerste speler uit eigen jeugd over te hevelen naar de A-kern. Elk seizoen krijg ik zo nen hoop nieuwe en in geval van blessuregolf heb ik daar wel al eens uit geput om eens op de bank te zetten en in te vallen, der zitten wel nog wa goeie tussen, en nu gaat den eerste echt zijn plaatske in den A-kern krijgen.


27 Jun 2005, 10:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4379
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
Zoals ik al zei, ik ben kampioen geworden en sta dit seizoen met nog 6 matchen te gaan 16 punten voor op de tweede, ik heb dus ondertussen een al iets betere ploeg. Zo zat Newcastle o.a. achter Freddy Adu.
Ik heb wel maar 2 Belgen meer in de basisploeg (internationals Stef Wils en Thomas Vermaelen), daarbuiten vooral heel veel Brazilianen (maar wel veeeeeeeeeel beter dan die van Garré :grijns: ) aangevuld met de Argentijnse sterren Javier Mascherano en Andres D'Alessandro en het vernuft van de superpopulaire Nederlander Romeo Castelen en de Kroaat Niko Kranjcar :-) . Ondertussen sta ik op het punt mijn eerste speler uit eigen jeugd over te hevelen naar de A-kern. Elk seizoen krijg ik zo nen hoop nieuwe en in geval van blessuregolf heb ik daar wel al eens uit geput om eens op de bank te zetten en in te vallen, der zitten wel nog wa goeie tussen, en nu gaat den eerste echt zijn plaatske in den A-kern krijgen.


wie is uw jeugdproduct?


27 Jun 2005, 10:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ne keer evenkes ter info, de A-kern van Eendracht Aalst anno 2011:

Keepers

Vladan Kujovic (S&M)
Dimitri Delorge

Verdedigers

Ragnar Klavan (Est)
Thomas Vermaelen
Naldo (Bra)
Stef Wils
Jan Vertonghen
Didier Stuer (ik heb mijn eigen Stuer :lachen: )
Nicky Hunt (Eng)
Eduardo Costa (Bra)
Armand Mahan (Ivo)
Marcelo (Bra)

Middenvelders

Javier Mascherano (Arg)
Andres D'Alessandro (Arg)
Lucas Aceituno (Arg)
Niko Kranjcar (Kro)
Romeo Castelen (Ned)
Sandro (Bra) (met 38 straten voorsprong de beste speler van de Belgische competitie, wint elke award die men maar mogelijk kan winnen)
Freddy Adu (USA)
Daniel De Ridder (Ned)
Grégory Dufer
Davy Thomas

Aanvallers

Fred (Bra)
Anatoly Guerk (Rus)
Dimitry Sychev (Rus)
Mido (Egy)


De zot van de ploeg is dus Sandro, mijn linksbuiten.

Dit won hij allemaal op bijna 3 seizoenen Eendracht Aalst:

2x Profvoetballer van het Jaar (99% zeker binnen enkele weken derde keer)
2x in Elftal van het Jaar in de Jupiler League (99% zeker binnen enkele weken derde keer)
2x verkozen tot beste speler van het jaar door supporters Eendracht Aalst (99% zeker binnen enkele weken derde keer)
2x Gouden Schoen in België
1x Beste speler van het jaar in Champions League
1x Topscorer Champions League
1x Verkozen in Dream Team Champions League
1x Verkozen tot Beste Speler van WK 2010
1x Verkozen in Dream Team WK 2010

En dus ook vaste waarde in de Braziliaanse nationale ploeg.


27 Jun 2005, 10:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
wie is uw jeugdproduct?


Michel Bogaerts is zijne naam, maar das dus ne speler die er in het begin nog nie inzat hé, die is er pas na enkele seizoenen bij mijn nieuwe lading -19 jarigen bijgekomen, het is dus een fictieve naam.


27 Jun 2005, 10:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst