Football Manager 2005 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Football Manager 2005 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Trouwens, voor de leukste ploeg tekent misschien wel Standard bij mijn spel. In 2011 spelen o.a. volgende spelers voor Standard: Christian Wilhelmsson (nadat hij na Anderlecht eerst nog 3 seizoenen voor Club Brugge speelde :ooo: ), David Rozehnal, Bosko Balaban, Orlando Engelaar, Olivier Deschacht en Jan Gunnar Solli (een Noor die jarenlang de sterkhouder van Club Brugge was). Standard haalt zijn spelers in dit spel dus duidelijk vooral bij de rivalen uit Anderlecht en Club Brugge.


27 Jun 2005, 10:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
waar haalde gij da geld eigelijk Bartos om die (toch wel vrij dure spelers dacht ik) te kopen en loon te betalen?


27 Jun 2005, 11:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Het is trouwens echt wel leuk om na nen hoop seizoenen de evolutie van sommige spelers te zien.

Zo is Arne Nilis, de zoon van Luc, basisspeler bij Racing Genk. En zo is Francois Kompany, de broer van Vincent, basisspeler bij KV Mechelen. Vincent zelf speelt bij Leverkusen. En Kevin Vandenbergh speelde enkele seizoenen voor Anderlecht en is nu naar Club Brugge verhuisd.
Anderlecht was trouwens vorig seizoen nog tweede na mij en staat nu op het punt naar tweede klasse te zakken :ooo: .
Nog iets leuk: één van de absolute toptrainers van de reeks is Bart Goor (trainer van Club Brugge na passages bij Anderlecht en Standard), anders trainers in eerste klasse zijn Bertrand Crasson en Joris Van Hout. De bondscoach is Eric Gerets. Ikzelf heb Jacky Mathijssen als assistent en ook nog Wim Deconinck als gewone trainer. Michel Preud'Homme is zelfs scout bij Eendracht Aalst :grijns: .


27 Jun 2005, 11:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
s@té schreef:
waar haalde gij da geld eigelijk Bartos om die (toch wel vrij dure spelers dacht ik) te kopen en loon te betalen?


door de klassespelers die garré binnenhaalde met woekerwinst te verkopen


27 Jun 2005, 11:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
waar haalde gij da geld eigelijk Bartos om die (toch wel vrij dure spelers dacht ik) te kopen en loon te betalen?


Ne vrijgevige voorzitter :grijns: .


27 Jun 2005, 11:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Spees schreef:
s@té schreef:
waar haalde gij da geld eigelijk Bartos om die (toch wel vrij dure spelers dacht ik) te kopen en loon te betalen?


door de klassespelers die garré binnenhaalde met woekerwinst te verkopen


Yep, Quéré verhuisde voor het grote geld naar Real Madrid, Zrilic koos dan weer op zijn beurt voor FC Barcelona :lachen: .


27 Jun 2005, 11:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
Spees schreef:
s@té schreef:
waar haalde gij da geld eigelijk Bartos om die (toch wel vrij dure spelers dacht ik) te kopen en loon te betalen?


door de klassespelers die garré binnenhaalde met woekerwinst te verkopen


Yep, Quéré verhuisde voor het grote geld naar Real Madrid, Zrilic koos dan weer op zijn beurt voor FC Barcelona :lachen: .


dit verklaart alles. :lachen:


27 Jun 2005, 11:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
waar haalde gij da geld eigelijk Bartos om die (toch wel vrij dure spelers dacht ik) te kopen en loon te betalen?


Ik moet in alle eerlijkheid toegeven dat ik in de data editor een kleine aanpassing gedaan heb :$ . Ge kunt da aanvinken dat ge iemand hebt die elk seizoen serieus zijn geld in uw ploeg pompt, da ge zo een soort suikernonkel hebt. En zo krijg ik elk seizoen om en bij de 30 miljoen euro van Garré, da helpt wel moen ek zeggen ;-) .

Ik heb trouwens eindelijk mijn stadion laten uitbreiden, eerst was het nog afgekeurd wegens buurtprotest, maar nu heb ik toch een stadion van 13600 plaatsen.


27 Jun 2005, 11:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
ma even over die Cycling manager, aangezien ik da spel nauwelijks ken, hoe gaat da in zijn werk, ale ja dat met veloken rijden is en gij u team moet leiden weetek, maar wa moeje gij just doen tijdens die ritten en al ? en om die te winne? en duurt zo een rit lang?


27 Jun 2005, 11:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
hier staat er reeds een demoken voor de geïnteresseerden..

http://www.cycling-manager.com/pcm/


27 Jun 2005, 11:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
s@té schreef:
waar haalde gij da geld eigelijk Bartos om die (toch wel vrij dure spelers dacht ik) te kopen en loon te betalen?


Ik moet in alle eerlijkheid toegeven dat ik in de data editor een kleine aanpassing gedaan heb :$ . Ge kunt da aanvinken dat ge iemand hebt die elk seizoen serieus zijn geld in uw ploeg pompt, da ge zo een soort suikernonkel hebt. En zo krijg ik elk seizoen om en bij de 30 miljoen euro van Garré, da helpt wel moen ek zeggen ;-) .

Ik heb trouwens eindelijk mijn stadion laten uitbreiden, eerst was het nog afgekeurd wegens buurtprotest, maar nu heb ik toch een stadion van 13600 plaatsen.


waar staat da :grijns:


27 Jun 2005, 11:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
ma even over die Cycling manager, aangezien ik da spel nauwelijks ken, hoe gaat da in zijn werk, ale ja dat met veloken rijden is en gij u team moet leiden weetek, maar wa moeje gij just doen tijdens die ritten en al ? en om die te winne? en duurt zo een rit lang?


Awel, ge hebt zo links van uw scherm al uw coureurs ondereen staan en per coureur hebt ge enkele knopkes. Zo kunt ge een renner laten demarreren, kunt ge een renner laten sprinten (enkel mogelijk aan de meet), kunt ge een renner laten kop rijden (bij voorbeeld in de achtervolging of als ge bergop het tempo wilt opdrijven) en ge hebt een percentage per coureur dat ge kunt verhogen of verlagen naargelang hoeveel inspanning ge wilt dat ze doen. In het peloton bij voorbeeld laag, maar bij demarrage of sprint hoger. Om die te winnen, moet ge eerst en vooral opletten dat de goeie ontsnapping nie weg is, als de favorieten demarreren, moet ge maken dat ge meezijt en dan ofwel proberen alleen weg te gaan of op de sprint rekenen, das wa te zien wie ge mee hebt hé of hoe sterk ze nog zijn.

En duren die ritten lang? Das ewa te zien, ge kunt de snelheid verhogen en instellen dat het spel automatisch weer op traag springt als er iemand demarreert, zodat ge eventueel kunt meespringen. Ik zet da in het begin altijd op rap omdat er dan toch nie veel gebeurt. Ge kunt als ge da wilt ook ritten simuleren, dan speelt ge ze nie, maar krijgt ge gewoon den uitslag, zo kunt ge ook regelmatig eens winnen. Ik doe da dikwijls in kleinere koersen eens, want als ge echt alles echt speelt, duurt een seizoen wel enorm lang.

Ge moet ook in het begin van het seizoen per coureur hun vormpieken instellen (b.v. Armstrong naar Tour) en zelf uw materiaal kopen.


27 Jun 2005, 11:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
waar staat da :grijns:


Ge moet ne keer zien, in den editor bij de clubinfo staat da daar ergens tussen hoor, ge vindt da wel.


27 Jun 2005, 11:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bartos schreef:
s@té schreef:
waar staat da :grijns:


Ge moet ne keer zien, in den editor bij de clubinfo staat da daar ergens tussen hoor, ge vindt da wel.


is da int spel zelf? of in de mapkes waart geïnstalleerd staat?


27 Jun 2005, 11:23
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
Bartos schreef:
s@té schreef:
waar staat da :grijns:


Ge moet ne keer zien, in den editor bij de clubinfo staat da daar ergens tussen hoor, ge vindt da wel.


is da int spel zelf? of in de mapkes waart geïnstalleerd staat?


Das in de mapkes waar het geïnstalleerd staat, daar staat er ergens Data Editor en daarmee kunt ge dus echt alles veranderen, ge kunt spelers beter of slechter maken, spelers van ploeg veranderen, alles van een club wijzigen, ge kunt zelfs spelers toevoegen, als ge wilt, voegt ge zelfs uwen eigen naam toe ;-) .


27 Jun 2005, 11:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst