Online games - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 259 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Online games 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Online games
the_red_ant69 schreef:
in t begin helpt diplomatie helemaal niet vrees ik, dan is t nog iedereen voor zich ... grote schuilplaats maken zodat ze steeds voor niks langskomen, dan blijven ze wel weg.



Inderdaad.
Voorlopig loopt het mij niet zo vlot, ik krijg per dag meerdere aanvallen. Steeds van dezelfde kerel. Heb dus veel moeten investeren in mijn schuilplaats en daardoor minder in mijn grondstoffen. Bij de nieuwe aanvallen kan hij steeds minder meenemen, dus de aanvallen verminderen langzaam.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


10 Mar 2008, 10:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Bericht Re: Online games
Kprobeer zo snel mogelijk mijn grondstoffen op te doen, dan kantem ni zoveel komen stelen

Tstomme is mijn knuppelvechters, telkens als ik er e paar begin te hebben komt hij ze e kopke kleiner maken :(

_________________
Afbeelding


10 Mar 2008, 11:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Online games
Ik wil eerst mijn grondstoffen op peil hebben zodat ik deze rap kan aanmaken, alvorens manschappen aan te maken. Want heb op server 1 gemerkt dat dat toch allemaal verloren grondstoffen zijn als je steeds een paar phalanxen aanmaakt en ander ze komt doden.


10 Mar 2008, 13:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Online games
Sinds ik op server 2 bij EA zit heb ik geen last meer van dienen troeten dat constant kwam plunderen.

Op server 1 zit ik met ne grote speler die blijkbaar weet wanneer hij moet plunderen en soms met 12000 grondstoffen weg is. Ik zit nu dus schuilplaatsen te bouwen, maar de ruimte die die schuilplaatsen innemen zal ik nog nodig hebben.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


10 Mar 2008, 17:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 23 Feb 2006, 20:46
Berichten: 727
Leeftijd: 37
Bericht Re: Online games
Titus schreef:
Sinds ik op server 2 bij EA zit heb ik geen last meer van dienen troeten dat constant kwam plunderen.

Op server 1 zit ik met ne grote speler die blijkbaar weet wanneer hij moet plunderen en soms met 12000 grondstoffen weg is. Ik zit nu dus schuilplaatsen te bouwen, maar de ruimte die die schuilplaatsen innemen zal ik nog nodig hebben.


Hij scout u misschien? Enkel scouts kunnen zijn scouts elimineren.


10 Mar 2008, 19:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Online games
op s1 zitten we met gele en rode bollekes ...

wie hiervan zit op forum en heeft nog zin om verder te spelen, of wie geeft er de brui aan (en laat het dan ook weten)

rood : jeroen07 - argopyro
geel : levi


10 Mar 2008, 20:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Online games
Even naar de stand gekeken, ook top 10.
De alliantie die eerste staat, daarvan is er een kerel die mij steeds komt aanvallen.
Zonder weinig resultaat gelukkig, heb die eens proberen overhalen voor een soort 'persoonlijke nav'. Vriendelijk zijn helpt soms, want de aanvallen zijn precies gestopt, voorlopig toch.

Wil weer lukken dat mijn aanvaller net zo'n topper is :hmm:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


11 Mar 2008, 16:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Online games
k heb ens naar de top10 vd allianties gekeken, en enkel Prandur is er eentje van de ouwe s2. De strijd in NW heeft toen 9 maand geduurd tss Prandur en TYS voor de heerschappij in die regio, Prandur heeft toen uiteindelijk het onderspit moeten delven ... heb met een paar van hen gepraat gisteren, blijkbaar waren ze bang dat wij opnieuw startten in NW, wat hen deed starten in een andere regio :)

Met Active (waar casual zijn aanvaller zit) hebben we volgens mij veruit de sterkste alliantie van het moment, en ze zit dan ook nog in NW, dus best niet tegen die mannen hun schenen stampen of t zou serieus kunnen pijn terug doen.

ik kijk vanavond eens rond voor oude bekenden, t is best je vrienden vroeg te kennen :D


11 Mar 2008, 18:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Online games
Go red_ant, go ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


11 Mar 2008, 19:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Online games
red ant is het oke als ik wat troepen naar u stuur (8tal) ik zal er graan achter sturen. Ik zou ze graag bij u laten tot ik er genoeg heb, want ze bij mij laten doet niet uit ik word constant aangevallen. Als het goed is moet ge mij gewoon zeggen hoeveel graan ik altijd moet sturen.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


11 Mar 2008, 19:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Bericht Re: Online games
Titus schreef:
red ant is het oke als ik wat troepen naar u stuur (8tal) ik zal er graan achter sturen. Ik zou ze graag bij u laten tot ik er genoeg heb, want ze bij mij laten doet niet uit ik word constant aangevallen. Als het goed is moet ge mij gewoon zeggen hoeveel graan ik altijd moet sturen.


Hier tzelfde probleem, dus kzen mor vollenbak bezig met te farmen :stom:

_________________
Afbeelding


11 Mar 2008, 20:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Online games
laat maar komen, als ik graan nodig heb zal ik wel fluiten :)

kan natuurlijk altijd dat ik ook een aanval binnenkrijg en er troepen sneuvelen, dat is t risico he :)


11 Mar 2008, 20:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 23 Feb 2006, 20:46
Berichten: 727
Leeftijd: 37
Bericht Re: Online games
Ik zit een beetje gevangen op server 1. Ik zit tussen 3 grote allianties en al mijn farms verdwijnen wegens inactiviteit of gaan bij één van die drie allianties.
Ik ben nu wel mijn graanvoorraad aan het opbouwen om een groot leger samen te stellen om dan één van die allianties eens het leven zuur te maken, maar het wordt wel een tijdje een stuk minder leuk. :cry:


11 Mar 2008, 22:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Online games
Op server 1 zijn er bij 2 aanvallen telkens twee kolonisten gesneuveld. Na overleg met bepaalde persoon mocht ik mijn kolonisten aanmaken, maar vertrouwde het zaakje niet zo en had er al eentje naar tom gestuurd voor de veiligheid. Wat blijkt nu, die doet er drie dagen over om daar te geraken en nu mijn ander twee ook zijn aangemaakt moet ik nog drie dagen wachten eer die ene terug is :hmm: Slim slim, dus zaterdag, als alles goed gaat, heb ik ook tweede dorpje en dan e.... dan ga ik daar beginne farmen :D

Maar vrees ook dat als ik mijn tweede dorpje heb , hij terug gaat beginnen aanvallen. Maar het moet wel worden gezegd dat die ene persoon mij zeker van elke soort 3000 grondstoffen heeft geleverd. Vandaar dat ik beetje wantrouwig ben, of bestaat er echt vriendelijkheid op Travian


12 Mar 2008, 9:15
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Online games
allé heb mij ingeschreven in de speedserver ook
nog spelers daar?
vandaag begint de nieuwe server


14 Mar 2008, 11:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 259 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst