lopershoekje - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 41
 lopershoekje 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
rivelinho schreef:
chunga schreef:
Ik twijfel tussen Spiridon en jouw joggingclub maar ik heb ook een paar collega's die aan mijn mouw trekken om lid te worden van ac denderland. Kan ik nu als echten ajuin bij een club gaan met de naam DENDERland :kots: Van jouw club weet ik dus weinig en de site is ook zeer zwak. Kan jij me wat meer info geven want het liefst zou ik natuurlijk onder de wit zwarte kleuren lopen hé :kwijl:


Mijn nonkel en mijn pa zitten in het bestuur van Spiridon. Een heel goeie groep. Mijn pa doet trouwens ook de website : http://www.spiridonaalst.be/
Ik denk ook dat het spiridon zal worden, en zijt gij geen lid?


13 Aug 2007, 14:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Proficiat met je zege , Steven

nonkel :mrgreen:
Jowwan


13 Aug 2007, 17:20
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
chunga schreef:
rivelinho schreef:
chunga schreef:
Ik twijfel tussen Spiridon en jouw joggingclub maar ik heb ook een paar collega's die aan mijn mouw trekken om lid te worden van ac denderland. Kan ik nu als echten ajuin bij een club gaan met de naam DENDERland :kots: Van jouw club weet ik dus weinig en de site is ook zeer zwak. Kan jij me wat meer info geven want het liefst zou ik natuurlijk onder de wit zwarte kleuren lopen hé :kwijl:


Mijn nonkel en mijn pa zitten in het bestuur van Spiridon. Een heel goeie groep. Mijn pa doet trouwens ook de website : http://www.spiridonaalst.be/
Ik denk ook dat het spiridon zal worden, en zijt gij geen lid?


nee. ik voetbal op het veld (mtsa) en ik speel voetbal in de zaal. Voor de conditie in het voetbal ga ik wel geregeld eens lopen, en na het voetbalseizoen sprak het mij wel eens aan om deel te nemen aan de 20 km van Brussel (al is dat door knieproblemen niet doorgegaan uiteindelijk).
Ik loop graag maar eerder ondersteunend voor het voetbal dan echt als specifieke sport.

Met dat mijn pa en nonkel nogal begaan zijn met Spiridon ken ik er wel het reilen en zeilen een beetje, en het is echt een goeie club. De leden hebben er buiten het lopen ook een heel goeie band met elkaar, en de meesten drinken ook graag een goei pint :-)


13 Aug 2007, 18:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8615
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De coach van het 6-jarige Indiase jongetje Budhia Singh, die vorig jaar tot verontwaardiging van velen deelnam aan een ultramarathon, is gearresteerd op de verdenking dat hij het kind heeft gemarteld. Dit heeft de politie van Bhubaneshwar, de hoofdstad van de oostelijke Indiase deelstaat Orissa, bekendgemaakt.

Geld oneerlijk verdeeld
Coach Biranchi Das werd opgepakt en in staat van beschuldiging gesteld nadat de moeder van Budhia had verklaard littekens op het lichaam van haar zoontje te hebben ontdekt. Sukanti Singh was eerst enthousiaist over de inspanningen van Das, die Budhia bij zich in huis had opgenomen. Mogelijk heeft het feit dat Das, naar het oordeel van moeder Singh, het geld dat hij met de duurlopen van Budhia verdiende niet eerlijk met haar heeft gedeeld, haar op andere gedachten gebracht. Het is bekend dat moeder Singh haar zoontje al eens voor 800 rupee (18 euro) heeft willen verkopen. Das adopteerde hem drie jaar geleden. Budhia's vader was net overleden en moeder Singh was niet in staat hem te onderhouden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Aug 2007, 18:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
weet er hier soms iemand meer over de organisatie, bevoorrading en parcours van de Marathon van Parijs en de marathon van Barcelona. Alle info is welkom.


19 Aug 2007, 14:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
El Corredor schreef:
weet er hier soms iemand meer over de organisatie, bevoorrading en parcours van de Marathon van Parijs en de marathon van Barcelona. Alle info is welkom.
Den eersten wordt in Frankrijk gelopen en den anderen in Spanje, nee moar na serieus, tikt op google gewoon eens marathonoverzicht in en dan komt ge wel terecht waar ge moet zijn. Ik heb daar ook info gevonden over ne pistemarathon amaai, moet ge mentaal wel ijzersterk zijn peis ek zo'n 105 toerkes rond de piste :zot:


25 Aug 2007, 16:28
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Ik heb meer dan een maand niet getraind en gisteren terug begonnen met 40min lichte duurloop en goed afgezien.
Resultaat:vandaag dikke benen en pijnlijke quadriceps.Maar ja den ouderdom zekers. :fluit:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


25 Aug 2007, 17:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bartos schreef:
Ik haal hier nog even het verhaal boven van een ganse tijd geleden ondertussen toen ik met 43'41" mijn recordtijd liep op mijn parcours van 10 km. Tot dusver sneuvelde ik ondanks absolute topvorm op 44'21", maar dichter bij het schijnbaar ongenaakbare persoonlijke record kwam ik niet. Tot vandaag dus ... Ik had er nochtans geen goed oog in, wegens tijdsgebrek al twee weken niet meer gaan lopen en deze middag met het werk gaan eten, waar ettelijke glazen wijn en pousse-café's aan te pas kwamen. Maar ik kende een begenadigde dag en stelde met 42'59" mijn pesoonlijk record opnieuw een immens pak scherper. Wat een onbeschrijfelijk gevoel is het toch om het gevoel te hebben dat je de hele wereld aankan, de kick die daarmee gepaard gaat, daar gaat weinig boven zenne.


Bovenstaand bericht dateert van 5 juli, deze keer heeft mijn record dus geruime tijd stand te houden, maar met een tijd van 42'22" op 10 km stelde ik vandaag mijn persoonlijke besttijd (tot dusver dus 42'59") opnieuw een gans pak scherper. Ik had nochtans vandaag niet echt een superdag en de laatste tijd was de vorm in het lopen net dat tikkeltje minder, maar ik had wel veel frustraties om eruit te lopen vandaag en dat kan wel enorm helpen (ik laat even in het midden of dat positief of negatief is). Het resultaat was dat ik dus liep alsof mijn leven er vanaf hing en ik stillekesaan met een serieus scherpe recordtijd begin te zitten.


29 Aug 2007, 23:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Proficiat Bartos das al ne serieuzen tijd. Mijn besttijd op de 10km is 44.07 gelopen in Zulte op een exact afgemeten parcours. Momenteel ben ik alweer 2 weken buiten strijd (quadriceps) dus dat wordt weer opbouwen.


30 Aug 2007, 12:18
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
ben je ondertussen al aangesloten bij een club chunga? of nog altijd in twijfel / afwachting?


30 Aug 2007, 13:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bartos schreef:
Bartos schreef:
Ik haal hier nog even het verhaal boven van een ganse tijd geleden ondertussen toen ik met 43'41" mijn recordtijd liep op mijn parcours van 10 km. Tot dusver sneuvelde ik ondanks absolute topvorm op 44'21", maar dichter bij het schijnbaar ongenaakbare persoonlijke record kwam ik niet. Tot vandaag dus ... Ik had er nochtans geen goed oog in, wegens tijdsgebrek al twee weken niet meer gaan lopen en deze middag met het werk gaan eten, waar ettelijke glazen wijn en pousse-café's aan te pas kwamen. Maar ik kende een begenadigde dag en stelde met 42'59" mijn pesoonlijk record opnieuw een immens pak scherper. Wat een onbeschrijfelijk gevoel is het toch om het gevoel te hebben dat je de hele wereld aankan, de kick die daarmee gepaard gaat, daar gaat weinig boven zenne.


Bovenstaand bericht dateert van 5 juli, deze keer heeft mijn record dus geruime tijd stand te houden, maar met een tijd van 42'22" op 10 km stelde ik vandaag mijn persoonlijke besttijd (tot dusver dus 42'59") opnieuw een gans pak scherper. Ik had nochtans vandaag niet echt een superdag en de laatste tijd was de vorm in het lopen net dat tikkeltje minder, maar ik had wel veel frustraties om eruit te lopen vandaag en dat kan wel enorm helpen (ik laat even in het midden of dat positief of negatief is). Het resultaat was dat ik dus liep alsof mijn leven er vanaf hing en ik stillekesaan met een serieus scherpe recordtijd begin te zitten.


Ik denk dat je ticket voor Peking klaarligt bij het BOIC ;-)


30 Aug 2007, 13:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Urzua schreef:
Bartos schreef:
Bartos schreef:
Ik haal hier nog even het verhaal boven van een ganse tijd geleden ondertussen toen ik met 43'41" mijn recordtijd liep op mijn parcours van 10 km. Tot dusver sneuvelde ik ondanks absolute topvorm op 44'21", maar dichter bij het schijnbaar ongenaakbare persoonlijke record kwam ik niet. Tot vandaag dus ... Ik had er nochtans geen goed oog in, wegens tijdsgebrek al twee weken niet meer gaan lopen en deze middag met het werk gaan eten, waar ettelijke glazen wijn en pousse-café's aan te pas kwamen. Maar ik kende een begenadigde dag en stelde met 42'59" mijn pesoonlijk record opnieuw een immens pak scherper. Wat een onbeschrijfelijk gevoel is het toch om het gevoel te hebben dat je de hele wereld aankan, de kick die daarmee gepaard gaat, daar gaat weinig boven zenne.


Bovenstaand bericht dateert van 5 juli, deze keer heeft mijn record dus geruime tijd stand te houden, maar met een tijd van 42'22" op 10 km stelde ik vandaag mijn persoonlijke besttijd (tot dusver dus 42'59") opnieuw een gans pak scherper. Ik had nochtans vandaag niet echt een superdag en de laatste tijd was de vorm in het lopen net dat tikkeltje minder, maar ik had wel veel frustraties om eruit te lopen vandaag en dat kan wel enorm helpen (ik laat even in het midden of dat positief of negatief is). Het resultaat was dat ik dus liep alsof mijn leven er vanaf hing en ik stillekesaan met een serieus scherpe recordtijd begin te zitten.


Ik denk dat je ticket voor Peking klaarligt bij het BOIC ;-)


Met ewa chance kunt ge daar nog kamergenoot van Kim Gevaert worden... :kwijl:

_________________
es da ier e fistjen...


30 Aug 2007, 13:43
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Tot dat haren Djeke zijn kapmes van 35 cm es zal bovenhalen! :grijns:


30 Aug 2007, 13:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
nonkel marcel schreef:
Tot dat haren Djeke zijn kapmes van 35 cm es zal bovenhalen! :grijns:


:lachen:


30 Aug 2007, 14:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
rivelinho schreef:
ben je ondertussen al aangesloten bij een club chunga? of nog altijd in twijfel / afwachting?
Nee, ik heb nog altijd niks beslist :oops:


31 Aug 2007, 15:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst