lopershoekje - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 41
 lopershoekje 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
anathema76 schreef:
Allé, geslaagd in de 5 km-test. Alweer nen diplom voor aan de muur :mrgreen:
Vrijdagavond in groep 5 km op 35.45 minuten en zondag individuele test en binnengekomen in 30.04 minuten.
Ben best tevreden, al kon het nog beter, maar ben te snel vertrokken (waar de trainers nochtans voor gewaarschuwd hadden, maar ja).
Nu op naar de 10 km en deze zomer eerste paar wedstrijdjes van 5-6 km in de hoop die tijd nog te laten zakken richting 25 minuten.

We zien wel. Joepie, woensdag weer training!! :dans:

Dan zal ik u misschien nog regelmatig zien want ik ben ook aangesloten bij het E.A. joggingteam.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


02 Jul 2007, 20:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
anathema76 schreef:
Allé, geslaagd in de 5 km-test. Alweer nen diplom voor aan de muur :mrgreen:


bij mij wast mijnen eersten, samen met mijn zwembrevet van 25m :mrgreen:


03 Jul 2007, 0:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Dan zal ik u misschien nog regelmatig zien want ik ben ook aangesloten bij het E.A. joggingteam.


We kunnen de woensdag eens kennismaken, maar op mijn tempo lopen hé :mrgreen:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


03 Jul 2007, 12:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
69 schreef:
bij mij wast mijnen eersten, samen met mijn zwembrevet van 25m :mrgreen:


Ah, gij de zondag ook uwen test afgelegd?
En maak je de overstap naar het Joggingteam?
Chance dat de atletiekclub ook Eendracht Aalst noemt, met al die Iendrachtfans.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


03 Jul 2007, 12:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Gisteren ook nog eens voor zoveelste keer herbegonnen, meteen toch 35 minuten volgehouden... Normaal gezien dus doenbaar om stratenloop in Lede aan te kunnen... :o


03 Jul 2007, 14:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
anathema76 schreef:
69 schreef:
bij mij wast mijnen eersten, samen met mijn zwembrevet van 25m :mrgreen:


Ah, gij de zondag ook uwen test afgelegd?
En maak je de overstap naar het Joggingteam?
Chance dat de atletiekclub ook Eendracht Aalst noemt, met al die Iendrachtfans.

Er zitten in het joggingteam verschillende supporters van onzen iendracht,zelfs Seminck zijn moeder is lid.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


03 Jul 2007, 16:40
Miniem

Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54
Berichten: 42
Locatie: Aalst
Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2
iendracht mèn 2de vraa schreef:
anathema76 schreef:
69 schreef:
bij mij wast mijnen eersten, samen met mijn zwembrevet van 25m :mrgreen:


Ah, gij de zondag ook uwen test afgelegd?
En maak je de overstap naar het Joggingteam?
Chance dat de atletiekclub ook Eendracht Aalst noemt, met al die Iendrachtfans.

Er zitten in het joggingteam verschillende supporters van onzen iendracht,zelfs Seminck zijn moeder is lid.


Ik ben inderdaad ook al vele supporters van onzen Iendracht tegen gekomen in het park van Aalst! Zelfs op verschillende stratenlopen kom ik er sommige tegen!
Ik blijf het herhalen: tof dat er alsmaar meer en meer mensen beginnen te lopen. Vandaag mijn nicht ook kunnen overtuigen en ook voor mijn vrouw een schema interval uitgeschreven.

P.S.: vandaag in "Het Nieuwsblad" bij de sport op pagina 13 staat er nen vré raren persoon!


03 Jul 2007, 17:26
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
nogal ne mediageilen precies :-)


03 Jul 2007, 18:02
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Na de 20km van Brussel heb ik efkes ne mentale terugval gehad. Geen doel meer voor ogen en automatisch ga je dan geen 3 of 4 keer in de week meer afzien...

10km is efkes de limiet geweest maar stillekes aan terug opgebouwd en vandaag toch opnieuw probleemloos 14,5km kunnen lopen (1u15).
De goesting is volledig terug!

Vrijdag probeer ik er 16 te lopen (6 toeren in den Osbroek), dan 4 dagen 't verken uithangen aan de zee waarna ik het waarschijnlijk zal moeten doen met 5km (en 3 keer spaven onderweg) :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


03 Jul 2007, 20:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
anathema76 schreef:
69 schreef:
bij mij wast mijnen eersten, samen met mijn zwembrevet van 25m :mrgreen:


Ah, gij de zondag ook uwen test afgelegd?
En maak je de overstap naar het Joggingteam?
Chance dat de atletiekclub ook Eendracht Aalst noemt, met al die Iendrachtfans.


nee, ik heb hem vorig jaar afgelegd, nog efkes in het joggingteam gezeten maar de combinatie van pintjes, roken en de zondagochtendtrainig (vooral da) hebben mij de das omgedaan. desondanks zit ik (weeral) vol goeie voornemens en ga ik eerstdaags mijn loopsloefkes weer aantrekken.
maar t zal weer beginnen zijn vanaf 0 denk ik :dom:


04 Jul 2007, 0:01
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bartos schreef:
Serieus vangen hiernet, ik loop altijd mijn vast parcours van 10 km en heb hiernet mijn persoonlijke besttijd gewoon verpulverd. Tot nu toe deed ik nooit beter dan 45'24'' alleen - een klein jaar oud - of 44'53" samen met de rive (als ik met de rive ga lopen ligt het tempo altijd wat hoger ;-) ) - een goed half jaar oud. Nu loop ik dit parcours ongeveer wekelijks en ligt mijn tijd meestal rond de 46', aan die records kom ik niet meer aan. Tot vandaag dus, maar liefst 43'41" gelopen, echt niet gewoon. Dat onwaarschijnlijke gevoel van 10 km in een trance te lopen (pak eerder 9 km, want de laatste was wel doorbijten), alle lopers kennen het wel, dat gevoel dat ge door een muur kunt lopen, dat gene mens u kapot krijgt. Gewoon 10 km lang alle frustraties voor mijn gezicht kunnen spiegelen (zodat je net kwaad genoeg bent op de hele wereld om blijven gas te geven), de juiste muziek op mijn oren en mijn eigen vertellen dat ik liever dood zou vallen dan te vertragen. Ja, ik overdrijf misschien wat, maar ik zit nog in de euforie en nog met een overdosis adrenaline in mijn lijf denk ik :grijns: .


Ik haal hier nog even het verhaal boven van een ganse tijd geleden ondertussen toen ik met 43'41" mijn recordtijd liep op mijn parcours van 10 km. Tot dusver sneuvelde ik ondanks absolute topvorm op 44'21", maar dichter bij het schijnbaar ongenaakbare persoonlijke record kwam ik niet. Tot vandaag dus ... Ik had er nochtans geen goed oog in, wegens tijdsgebrek al twee weken niet meer gaan lopen en deze middag met het werk gaan eten, waar ettelijke glazen wijn en pousse-café's aan te pas kwamen. Maar ik kende een begenadigde dag en stelde met 42'59" mijn pesoonlijk record opnieuw een immens pak scherper. Wat een onbeschrijfelijk gevoel is het toch om het gevoel te hebben dat je de hele wereld aankan, de kick die daarmee gepaard gaat, daar gaat weinig boven zenne.


05 Jul 2007, 0:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Vandaag opnieuw gaan lopen, ik ging voor de 16 gaan, maar na 8km zat 'k al dood, morsdood! Onbegrijpelijk toch, eergisteren zweefde ik nog over 't straat en nu was het echt voortslepen.
Uiteindelijk toch puur op karakter 16km gelopen, maar uren na mijn aankomst zit 'k nog steeds kapot.
Den enen dag is duidelijk den anderen niet! Ik had de nacht gewerkt, dan maar 4 uurtjes geslapen waarna ik meteen ben gaan lopen. Het zal daar ook wel mee te maken hebben denk ik.
Mijn tijd: 1u22

_________________
es da ier e fistjen...


05 Jul 2007, 17:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
ik peis da'k zondag zo rond de klok van 21u in het (lopers)hoekje ga liggen waar de klappen vallen... :fluit:


05 Jul 2007, 19:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
khad vandaag ook moeite me het lopen
zat zo plots ni kapot ofzo ma kreeg ineens steken die bleven aanhouden waarna ik nog e rondje vn 2.2 km heb uitgelopen da ik in mijn buurt hier eb uitgestippeld en dan bennek gestopt
echt raar


05 Jul 2007, 23:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Dries schreef:
khad vandaag ook moeite me het lopen
zat zo plots ni kapot ofzo ma kreeg ineens steken die bleven aanhouden waarna ik nog e rondje vn 2.2 km heb uitgelopen da ik in mijn buurt hier eb uitgestippeld en dan bennek gestopt
echt raar


'k heb dat ook na een nachtje zuipen, raar is dat niet zelle, volledig normaal zodus :mrgreen: :zat:


06 Jul 2007, 12:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst