lopershoekje - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 41
 lopershoekje 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor schreef:
de finale van de 400 m in Spanje gezien, ik heb twee keer moeten kijken dat het wel degelijk Kevin was die eerst over de meet kwam...

Liep al een gans jaar mindere tijden en op hét moment zo nen eindsprint inzetten... Fenomenaal.

50 meter voor de meet nog op plaats 6, en dan zo winnen. Hij geloofde het zelf niet ;)

Benieuwd wat ze op het WK waard zijn...



de Borlees zijn dus wel degelijk internationale top, ik vergeet even de afwezigheid van Wariner op de 400m.

@Salvador: nu gezien dat de Europese titel geen toeval was :hmm:


30 Aug 2011, 17:37
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: lopershoekje
Schitterende prestatie (y)


30 Aug 2011, 18:16
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor schreef:
El Corredor schreef:
de finale van de 400 m in Spanje gezien, ik heb twee keer moeten kijken dat het wel degelijk Kevin was die eerst over de meet kwam...

Liep al een gans jaar mindere tijden en op hét moment zo nen eindsprint inzetten... Fenomenaal.

50 meter voor de meet nog op plaats 6, en dan zo winnen. Hij geloofde het zelf niet ;)

Benieuwd wat ze op het WK waard zijn...



de Borlees zijn dus wel degelijk internationale top, ik vergeet even de afwezigheid van Wariner op de 400m.

@Salvador: nu gezien dat de Europese titel geen toeval was :hmm:

Daar was ik intussen ook al achtergekomen...
En ik denk dat mijn uitspraak toe wat verkeerd begrepen was.
Maar toch merkwaardig dat Kevin blijft scoren op grote kampioenschappen terwijl voor het EK Jonathan als de grootste belofte gezien werd... Nu, 5de op een WK is ook fantastisch, hé, als enige blanken tussen al die zwarten. We moeten daar eerlijk in zijn: het blanke ras is overduidelijk inferieur, als je die handicap zo overwint: chapeau...


30 Aug 2011, 20:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: lopershoekje
als enige Europeanen zo uitpakken, derde en vijfde als broers op een moeilijk nummer als de 400m.

benieuwd naar de 4x400m


30 Aug 2011, 20:22
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: lopershoekje
http://www.hln.be/hln/nl/5016/Memorial- ... 9-26.dhtml


Amai, die twee gaan nog dikwijls de show verzorgen, met hun onderlinge duels. (y) .

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


17 Sep 2011, 10:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: lopershoekje
aan de klootzak die het daarstraks nodig vond om mijn bidon met sportdrank te pikken in de Osbroek :fuck: :fuck: :fuck:


17 Sep 2011, 14:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor schreef:
aan de klootzak die het daarstraks nodig vond om mijn bidon met sportdrank te pikken in de Osbroek :fuck: :fuck: :fuck:



Zjet content ver zelfste geldj, was er Epo-dinges in gedoan :p

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Sep 2011, 15:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor schreef:
aan de klootzak die het daarstraks nodig vond om mijn bidon met sportdrank te pikken in de Osbroek :fuck: :fuck: :fuck:
Straf, mijn buurvrouw(werkzaam op de spoedafdeling in het olv) vertelde me net dat er deze namiddag een jonge man werd binnengebracht met hartritmestoornissen en nierfalen. Hij kon nog net vertellen dat hij van een gevonden bidon had gedronken in het stadspark. Meer details kon hij niet geven aangezien hij vrijwel onmiddelijk het bewustzijn verloor. Hij wordt nu in een kunstmatige coma gehouden maar er is weinig hoop.
Eigenlijk zouden uw bidons in een gesloten koffer moeten worden bewaard want ze zijn een aanslag op de volksgezondheid. Onverantwoord dat je deze zo maar op je wagen legt, denk ook eens aan de vele spelende kinderen daar in het stadspark. :hmm:


17 Sep 2011, 16:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4925
Bericht Re: lopershoekje
Ge loopt dan eens een wereldrecord. :x

Radcliffe: 'Schrapping wereldrecord is onrechtvaardig'


De Britse Paula Radcliffe heeft de beslissing van de Internationale Atletiekfederatie IAAF om haar wereldrecord op de marathon ongeldig te verklaren als onrechtvaardig bestempeld. Dat verklaarde ze donderdag in Berlijn, waar ze zondag aan de start van de marathon staat.


In het kader van het WK dat onlangs in Daegu plaatsvond, besliste de IAAF dat alleen nog tijden voor een WR in aanmerking komen wanneer die worden gelopen in een marathon met een volledig vrouwelijk deelnemersveld. Nieuwe recordtijden die worden neergezet tijdens gemengde wedstrijden, heten voortaan 'beste wereldtijden' (world best). Radcliffe liep haar wereldrecord (2u15:25) in 2003 tijdens de gemengde marathon van Londen. Toch blijft de 37-jarige Britse ook officieel wereldrecordhoudster dankzij haar tweede persoonlijke besttijd (2u17:42). Die zette ze in 2005 neer, ook tijdens de marathon van Londen. Toen namen er alleen vrouwen deel.

'Ik denk dat het een beetje onrechtvaardig is', stelde Radcliffe. 'Maar de regels zijn de regels en ik kan niets doen aan zaken die ik niet kan controleren', klonk het. 'Ik denk echt niet dat je in een wedstrijd met mannen sneller loopt. Iedereen loopt zijn eigen race.'

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Sep 2011, 20:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: lopershoekje
Hugo schreef:
Ge loopt dan eens een wereldrecord. :x

Radcliffe: 'Schrapping wereldrecord is onrechtvaardig'


De Britse Paula Radcliffe heeft de beslissing van de Internationale Atletiekfederatie IAAF om haar wereldrecord op de marathon ongeldig te verklaren als onrechtvaardig bestempeld. Dat verklaarde ze donderdag in Berlijn, waar ze zondag aan de start van de marathon staat.


In het kader van het WK dat onlangs in Daegu plaatsvond, besliste de IAAF dat alleen nog tijden voor een WR in aanmerking komen wanneer die worden gelopen in een marathon met een volledig vrouwelijk deelnemersveld. Nieuwe recordtijden die worden neergezet tijdens gemengde wedstrijden, heten voortaan 'beste wereldtijden' (world best). Radcliffe liep haar wereldrecord (2u15:25) in 2003 tijdens de gemengde marathon van Londen. Toch blijft de 37-jarige Britse ook officieel wereldrecordhoudster dankzij haar tweede persoonlijke besttijd (2u17:42). Die zette ze in 2005 neer, ook tijdens de marathon van Londen. Toen namen er alleen vrouwen deel.

'Ik denk dat het een beetje onrechtvaardig is', stelde Radcliffe. 'Maar de regels zijn de regels en ik kan niets doen aan zaken die ik niet kan controleren', klonk het. 'Ik denk echt niet dat je in een wedstrijd met mannen sneller loopt. Iedereen loopt zijn eigen race.'


beetje flauw van het IAAF vond ik.


22 Sep 2011, 20:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: lopershoekje
Het wordt zondag een stressdag:

om 11u halve marathon in Gent, daarna even recupereren en in volle vaart naar huis voor douche en eten en dan EA-Waasland-Beveren :EA:

Twee keer hopen op een goed resultaat :banana:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


23 Sep 2011, 8:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: lopershoekje
anathema76 schreef:
Het wordt zondag een stressdag:

om 11u halve marathon in Gent, daarna even recupereren en in volle vaart naar huis voor douche en eten en dan EA-Waasland-Beveren :EA:

Twee keer hopen op een goed resultaat :banana:
Veel succes gewenst, en wat is je doel qua tijd ?


23 Sep 2011, 9:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: lopershoekje
anathema76 schreef:
Het wordt zondag een stressdag:

om 11u halve marathon in Gent, daarna even recupereren en in volle vaart naar huis voor douche en eten en dan EA-Waasland-Beveren :EA:

Twee keer hopen op een goed resultaat :banana:


Moest ik om 11u aan een halve marathon beginnen ik denk dat ik de match van volgende week zelfs zou missen :lol: :lol:


23 Sep 2011, 10:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8620
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: lopershoekje
Zondag loopt Kris Meganck http://www.bmw-berlin-marathon.com/ live te volgen op BBC2 en eurosport.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Sep 2011, 10:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: lopershoekje
chunga schreef:
Veel succes gewenst, en wat is je doel qua tijd ?


Ik heb een trainingsschema gevolgd voor 21 km op 2u (5.38 min/km), maar dat moet zeker beter kunnen. Laatste trainingen (wedstrijdsimulatie) liep ik gemiddeld 5.19 min/km.

Wel oppassen dat ik de motor niet opblaas in de eerste vijf km, want de adrenaline en het wordt warm, ... gevaarlijke combinatie... :oops:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


23 Sep 2011, 11:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst