lopershoekje - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 41
 lopershoekje 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
ik heb vroeger nog tegen Maarten wedstrijden gelopen,
Lieven kende ik redelijk via ne kameraad,vree rustige gast die graag een pintje dronk,dat is hem nu fataal geworden...


04 Aug 2007, 16:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Dat zal dit wel zijn, veronderstel 'k:

Dendermondenaar overleden na caféruzie
vr 03/08/07 - De 31-jarige Dendermondenaar die zondag tijdens een vechtpartij in een café een ongelukkige val maakte, is aan zijn verwondingen overleden. Dat meldde het parket van Dendermonde.
In de Sint-Rochusstraat in Dendermonde ontstond er zondagmorgen een dronkenmansruzie tussen het slachtoffer en zijn 20-jarige buurman.

Tijdens de vechtpartij kwam de 31-jarige man ongelukkig ten val op zijn hoofd. Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, maar is nu aan zijn verwondingen bezweken.

De jongeman bekende dat hij het slachtoffer slagen toebracht. De raadkamer in Dendermonde heeft zijn aanhouding verlengd.

http://www.vrtnieuws.net

_________________
es da ier e fistjen...


05 Aug 2007, 9:30
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
dat was het idd


05 Aug 2007, 11:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
gisteren gaan helpen op de marc herremans triatlon. Iedere finisher kreeg uit handen van Marc Herremans een medaille. De eerste finishte om 15 u, de laatste om 19u, de Marc heeft daar 4u aan zijn looprek gestaan in de brandende hitte.

ook een babbelke kunnen doen, jawadde zeg, wa ne mens!!! :Worship:


06 Aug 2007, 14:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
El Corredor schreef:
gisteren gaan helpen op de marc herremans triatlon. Iedere finisher kreeg uit handen van Marc Herremans een medaille. De eerste finishte om 15 u, de laatste om 19u, de Marc heeft daar 4u aan zijn looprek gestaan in de brandende hitte.
ook een babbelke kunnen doen, jawadde zeg, wa ne mens!!! :Worship:


respect vo zo ne mens! egt chapeau! :Worship:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Aug 2007, 16:48
Miniem

Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54
Berichten: 42
Locatie: Aalst
Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2
Bericht Recreatieve stratenloop
Morgen een recreatieve stratenloop in Erpe-Mere (Kraainestjogging). Als ik op tijd gedaan heb met werken doe ik waarschijnlijk eens mee. Ik moet dit weekend toch geen wedstrijd loprn.
Er is de keuze tussen 4, 8 en 12 km. Start om 20 uur.
Nog enkele forum-ganger die hier naar toe gaan??


09 Aug 2007, 22:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Vanavond trouwfeest, dus ben 'k morgen al content als 'k van mijn bed tot in de badkamer geraak... :grijns:

Good luck!

_________________
es da ier e fistjen...


10 Aug 2007, 8:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Eveneens vanavond trouwfeest anders had ik idd meegedaan... ('t is toch ook niet in Moorsel he Boris ?)
Hoewel, laatste training heel wat problemen met de knie ondervonden... :snif:


10 Aug 2007, 12:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Trouw in Opwijk, feest in Buggenhout...
Als der mor drank is hé... :zat:
Ik peis da het een avondje bliejken Affligem zal worden... :dans:

_________________
es da ier e fistjen...


10 Aug 2007, 13:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Laatste stand van zaken:

ik zit momenteel aan 55 minuten duurloop. Gemiddelde snelheid 10 km/u, dus ziet er goed uit.

Eerste wedstrijdje waarschijnlijk de EA-Groenloop op 23 of 24 september. Afstand weet ik nog niet (afhankelijk van de arrogantie die ik dan zal hebben :grijns: )

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


10 Aug 2007, 17:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
anathema76 schreef:
Laatste stand van zaken:

ik zit momenteel aan 55 minuten duurloop. Gemiddelde snelheid 10 km/u, dus ziet er goed uit.

Eerste wedstrijdje waarschijnlijk de EA-Groenloop op 23 of 24 september. Afstand weet ik nog niet (afhankelijk van de arrogantie die ik dan zal hebben :grijns: )
goe bezig jongen. Ik heb hier ook al gelezen dat je lid bent van de joggingsclub van een ac eendracht aalst, hoe zit dat eigenlijk in die club want zelf ben ik ook aan het overwegen om me bij een club aan te sluiten. In groepsverband trainen zal wel moeilijk gaan met mijn drie ploegen maar het is wel interessant om eens in groep deel te nemen aan wedstrijden. Ik twijfel tussen Spiridon en jouw joggingclub maar ik heb ook een paar collega's die aan mijn mouw trekken om lid te worden van ac denderland. Kan ik nu als echten ajuin bij een club gaan met de naam DENDERland :kots: Van jouw club weet ik dus weinig en de site is ook zeer zwak. Kan jij me wat meer info geven want het liefst zou ik natuurlijk onder de wit zwarte kleuren lopen hé :kwijl:


11 Aug 2007, 19:59
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
chunga schreef:
Ik twijfel tussen Spiridon en jouw joggingclub maar ik heb ook een paar collega's die aan mijn mouw trekken om lid te worden van ac denderland. Kan ik nu als echten ajuin bij een club gaan met de naam DENDERland :kots: Van jouw club weet ik dus weinig en de site is ook zeer zwak. Kan jij me wat meer info geven want het liefst zou ik natuurlijk onder de wit zwarte kleuren lopen hé :kwijl:


Mijn nonkel en mijn pa zitten in het bestuur van Spiridon. Een heel goeie groep. Mijn pa doet trouwens ook de website : http://www.spiridonaalst.be/


12 Aug 2007, 20:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
proficiat met je overwinning steven :goe:


12 Aug 2007, 21:14
Miniem

Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54
Berichten: 42
Locatie: Aalst
Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2
69 schreef:
proficiat met je overwinning steven :goe:



Thanks!
Goede voorbereiding op het Provinciaal Kampioenschap 10 000m te Oudenaarde op 28 augustus. Jawel, in het voetbalstadion van Oudenaarde waar nl een piste rond is (en dit den dinsdag voor de topper Oudenaarde - Aalst, dus kan ik de mensen daar al wa bang maken voor de volksverhuis).


Seg, 69. Ben je nog altijd bezig met het lopen?


12 Aug 2007, 22:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
StevenRunnerken schreef:
69 schreef:
proficiat met je overwinning steven :goe:



Thanks!
Goede voorbereiding op het Provinciaal Kampioenschap 10 000m te Oudenaarde op 28 augustus. Jawel, in het voetbalstadion van Oudenaarde waar nl een piste rond is (en dit den dinsdag voor de topper Oudenaarde - Aalst, dus kan ik de mensen daar al wa bang maken voor de volksverhuis).


Seg, 69. Ben je nog altijd bezig met het lopen?


heb een tijdje stilgelegen maar ben sinds een paar weken terug begonnen, samen met het vrouwke nog wel!!!


12 Aug 2007, 23:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst