lopershoekje - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 41
 lopershoekje 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
anathema76 schreef:
Als ik die toptijden hierboven lees, dan schaam ik me een beetje om die van mij te posten:

Halve marathon Gent (21,6 km) in 1u58.
Flink klopke gekregen rond km 16 door de warmte. Onder de brandende zon in de velden langs de Leie is niet mijnen dada :oops:

Toch content, nem :lol: :lol:


Iedereen moet toch ergens beginnen,ik zal nekeer aan de Kris vragen wat zijn eerste tijd was op een marathon,dat zal ook gene vetten geweest zijn,dus blijven trainen en dat gaat wel beteren man.



meganck's eerste marathon in 3u08, dus "genen vetten" is nogal relatief :D

Voor hem was da ook niet goed genoeg en ge ziet nu 2u34 dus blijven trainen en ge komt er wel ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


26 Sep 2011, 18:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: lopershoekje
3.08u? Dat geeft de burger moed :oops: :oops: :D

Enfin, genoeg gelachen, na de verplichte rust beetje aan de snelheid werken (eerste test op 13/11 bij de ALVA-wedstrijd), dan begin 2012 wellicht starten met voorbereiding op de marathon. Een eindtijd, zeg je? Daar moet ik nog eens over nadenken. :D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


26 Sep 2011, 19:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: lopershoekje
anathema76 schreef:
3.08u? Dat geeft de burger moed :oops: :oops: :D

Enfin, genoeg gelachen, na de verplichte rust beetje aan de snelheid werken (eerste test op 13/11 bij de ALVA-wedstrijd), dan begin 2012 wellicht starten met voorbereiding op de marathon. Een eindtijd, zeg je? Daar moet ik nog eens over nadenken. :D


welke marathon ga je lopen?


26 Sep 2011, 19:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor schreef:
anathema76 schreef:
3.08u? Dat geeft de burger moed :oops: :oops: :D

Enfin, genoeg gelachen, na de verplichte rust beetje aan de snelheid werken (eerste test op 13/11 bij de ALVA-wedstrijd), dan begin 2012 wellicht starten met voorbereiding op de marathon. Een eindtijd, zeg je? Daar moet ik nog eens over nadenken. :D


welke marathon ga je lopen?
Pakt Rotterdam, is vlak,ambiance langs parcours, goeie organisatie en lopen nog iendrachters mee ;)


26 Sep 2011, 19:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: lopershoekje
chunga schreef:
Pakt Rotterdam, is vlak,ambiance langs parcours, goeie organisatie en lopen nog iendrachters mee ;)


ALS ik een marathon loop volgend jaar, dan zal het inderdaad Rotterdam worden.
Mag ik jou daar aan de start verwachten chunga? :)
En zijn daar ook iendrachters bij die willen trainen om die marathon uit te lopen in 4u of zijn dat allemaal hazen die eens lachen met zo'n tijd? :D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


27 Sep 2011, 9:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: lopershoekje
anathema76 schreef:
chunga schreef:
Pakt Rotterdam, is vlak,ambiance langs parcours, goeie organisatie en lopen nog iendrachters mee ;)


ALS ik een marathon loop volgend jaar, dan zal het inderdaad Rotterdam worden.
Mag ik jou daar aan de start verwachten chunga? :)
En zijn daar ook iendrachters bij die willen trainen om die marathon uit te lopen in 4u of zijn dat allemaal hazen die eens lachen met zo'n tijd? :D


de eendrachters die al toegezegd hebben voor Rotterdam gaan allemaal voor tijden beneden de 3u45, er is er zelfs eentje die daar zwaar wil uitpakken... :cool:


27 Sep 2011, 16:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: lopershoekje
anathema76 schreef:
chunga schreef:
Pakt Rotterdam, is vlak,ambiance langs parcours, goeie organisatie en lopen nog iendrachters mee ;)


ALS ik een marathon loop volgend jaar, dan zal het inderdaad Rotterdam worden.
Mag ik jou daar aan de start verwachten chunga? :)
En zijn daar ook iendrachters bij die willen trainen om die marathon uit te lopen in 4u of zijn dat allemaal hazen die eens lachen met zo'n tijd? :D
Ik zou in Rotterdam graag onder 3.30 gaan, mijn grootste zorg is blessurevrij blijven, ik ben nogal ne wieken tingel :)


27 Sep 2011, 21:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: lopershoekje
chunga schreef:
anathema76 schreef:
chunga schreef:
Pakt Rotterdam, is vlak,ambiance langs parcours, goeie organisatie en lopen nog iendrachters mee ;)


ALS ik een marathon loop volgend jaar, dan zal het inderdaad Rotterdam worden.
Mag ik jou daar aan de start verwachten chunga? :)
En zijn daar ook iendrachters bij die willen trainen om die marathon uit te lopen in 4u of zijn dat allemaal hazen die eens lachen met zo'n tijd? :D
Ik zou in Rotterdam graag onder 3.30 gaan, mijn grootste zorg is blessurevrij blijven, ik ben nogal ne wieken tingel :)



zegt chunga aka "der Glazen man"


27 Sep 2011, 21:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: lopershoekje
Atletiekpiste olympisch stadion Londen is ingewijd

De piste van het olympisch stadion in Londen, waar volgende zomer gestreden zal worden om de atletiekmedailles, is maandag ingewijd. Verschillende atleten liepen daarbij een testrondje op de baan, gemaakt door een Italiaanse firma in rood, synthetisch rubber.

'Dit is een groot moment. Het olympisch stadion komt stilaan tot leven en het publiek krijgt een eerste glimp van hoe het hier binnen een kleine tien maanden zal zijn', vertelde Sebastian Coe, voorzitter van het organisatiecomité. De ex-atleet merkte wel op dat er ook nog veel werk is.

Het olympisch stadion, met een capaciteit van 80.000 plaatsen, ligt in het oosten van Londen en kostte 565 miljoen euro. :wow:
Behalve de atletiekwedstrijden is het ook het toneel voor de openings- en slotceremonie, op 27 juli en 12 augustus 2012.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Okt 2011, 21:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: lopershoekje
Mo Farah Europees Atleet van het Jaar, Kevin Borlée negende
Mo Farah is door de Europese Atletiekfederatie verkozen tot Europees Atleet van het Jaar. De Brit kreeg meer stemmen dan de Franse sprinter Christophe Lemaitre, die de verkiezing vorig jaar won, en zijn landgenoot en wereldkampioen op de 400 meter horden David Greene. Kevin Borlée, die in Daegu brons veroverde op de 400 meter, werd negende.

De 28-jarige Brit won op het WK in Daegu de 5.000 meter, nadat hij zijn seizoen in februari begonnen was met een Europees indoorrecord op die afstand en zijn titel op de 3.000 meter op het EK indoor in maart verlengde.

Ook op de 10.000 meter liet Farah van zich spreken, met een nieuw Europees (outdoor)record van 26:46.57. Op het WK moest hij op die afstand tevreden zijn met zilver, maar enkele dagen later nam hij revanche met zijn gouden plak op de 5.000 meter. De Brit was daarmee de eerste Europeaan in bijna twintig jaar die een wereldtitel pakte op dat nummer.

Maandag al werd de Russische 800 meter-loopster Mariya Savinova verkozen tot Europees Atlete van het Jaar en dinsdag kreeg Jacques Borlée de titel Europese Atletiekcoach van het Jaar. Alle laureaten ontvangen hun prijs op zaterdag 15 oktober in het Spaanse Arona.
De stemmen voor de verschillende verkiezingen kwamen van fans, media en de leden van de Europese Atletiekfederatie die via de website hun keuze duidelijk konden maken, en een panel van experts. Elk van de vier groepen had een even groot aandeel in de totaalscore.

1. Mo Farah (GBr/5.000 en 10.000m)
2. Christophe Lemaitre (Fra/100 en 200m)
3. David Greene (GBr/400m horden)
4. David Storl (Dui/kogel) *verkozen tot Europese Atletiekbelofte (m)
5. Robert Harting (Dui/hamer)
6. Matthias De Zordo (Dui/speer)
7. Pawel Wojciechowski (Pol/polsstok)
8. Teddy Tamgho (Fra/hink-stap)
9. Kevin Borlee (BEL/400m)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Okt 2011, 19:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: lopershoekje
Keniaan Mosop wint marathon van Chicago

De 26-jarige Keniaan Moses Mosop heeft zondag de 34e editie van de marathon van Chicago gewonnen. In 2u05:37, een wedstrijdrecord, liet hij zijn landgenoten Wesley Korir en Bernard Kipyego achter zich.

'Ik ben erg blij met mijn beroep vandaag' reageerde Mosop achteraf. 'Zeker omdat een beenblessure me hinderde bij het trainen.' Het vorige wedstrijdrecord stond sinds mei 2009 met 2u05:41 op naam van de in mei overleden Keniaanse olympische kampioen Sammy Wanjiru. Mosop houdt aan zijn overwinning 100.000 dollar (74.500 euro) over: 50.000 dollar voor de zege en 50.000 voor het record. :wow:

Bij de vrouwen won Liliya Shobukhova voor de derde keer op rij. De 33-jarige Russin won in 2u18:20, een beste wereldjaarprestatie, voor de Ethiopische Ejegayehu Dibaba en de Japanse Kayoko Fukushi. Het is de eerste keer dat een atleet (man of vrouw) drie jaar achter elkaar wint in Chicago.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Okt 2011, 18:36
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: lopershoekje
'Volledige olympische 100m-finale in Sydney was gedopeerd' :?

Victor Conte, voormalig directeur van het beruchte Balco-dopinglaboratorium, spreekt donderdag in Gazzetta dello sport straffe taal. Hij beschuldigt een hele rist (ex)topsprinters van dopinggebruik.

'De acht mannen die op de Olympische Spelen van 2000 in Sydney de finale van de 100 meter liepen, waren allemaal dopingzondaars', zegt Conte, die bekendraakte als spilfiguur in het Balco-dopingschandaal. Vanuit dat Californische labo organiseerde hij in het begin van het vorige decennium op grote schaal dopinggebruik bij tal van topsporters uit de atletiek en het american football. Het schandaal luidde onder meer het einde van de carrière van spurtkoningin Marion Jones in.

De acht atleten die in 2000 de olympische 100m-finale liepen, waren de Amerikaan Maurice Greene (de winnaar), de Trinidadiaan Ato Boldon (2e), de Barbadiaan Obadele Thompson, de Britten Darren Campbell en Dwain Chambers, de Ghanees Aziz Zakari, de Amerikaan Jon Drummond en Kim Collins uit Saint Kitts en Nevis, de wereldkampioen van 2003. Volgens Conte is het dopinggebruik overigens nog lang niet uitgeroeid.

'Ook grote twijfels bij Armstrong en Bolt'

'Voor de Balco-affaire zat 80 procent van de atleten aan de steroïden. Vandaag schat ik hun aantal op 65 procent.' Conte heeft bijvoorbeeld grote twijfels bij zevenvoudig tourwinnaar Lance Armstrong ('zo vals als een biljet van drie dollar') en spurtfenomeen Usain Bolt. 'Voor de Spelen van Peking vertelde een betrouwbare bron me dat ze in Jamaica mijn Balco-systeem gebruikten. Ik heb geen bewijs, maar als je naar de resultaten kijkt, stel ik me toch heel grote vraagtekens bij Bolt en de anderen.'

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Okt 2011, 17:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: lopershoekje
ATLETIEK 30STE CROSSCUP

Brons voor Aalst

De 30ste editie van de CrossCup ging op de Blaarmeersen met succes van start. Niet minder dan 900 teams van elk drie atleten meldden zich voor de Relays. Zowel Eendracht Aalst als Racing Gent pakten bij de senioren brons.

Het zonnige weer lokte duizenden atletiekliefhebbers naar de Blaarmeersen. Bij de mannen pakte Eendracht Aalst achter Leuven en Vilvoorde brons. Nadat Kim Barbé de eerste aflossing voor zijn rekening had genomen, rukte Koen Naert naar de zesde stelling op. Lander Tytgat, meer dan ooit één van de favorieten voor de CrossCup, loodste zijn team naar brons.

'We waren ook met die gedachte aan de start gekomen', klonk het. 'In de laatste kilometer hoopte ik nog om Tasame te grijpen, maar de Ethiopiër was me uiteindelijk te snel af. Na Brussel ga ik de balans opmaken om te zien hoe ik het verdere vervolg van de CrossCup ga aanpakken. Hoe dan ook blijft het EK deze zomer het eerste doel. Maar ook de Spelen laten me niet onberoerd, al zal ik daarvoor op 1.500 meter het Belgisch record moeten breken.' Het team van Racing Gent finishte als zesde.

Bij de vrouwen was het Ellen Van Leeuwen die voor Racing de debatten mocht openen. Natalie Ameloot rukte daarna naar plaats drie op. 'We wilden absoluut het podium halen', vertelde ze.

Selien De Schryder verdedigde daarop die derde plaats met verve. 'Op die drie kilometer ging het voor mij uiteraard heel snel. Ik moest opletten om me niet te vergalopperen in de achtervolging op het Leuvense team. Wat mijn persoonlijke ambities betreft, hoop ik in de top 5 te kunnen meedraaien. Ik heb er echt zin in want de overgang van zomer naar winter is deze keer vlekkeloos verlopen.'

Bij de junioren was er een knappe tweede plaats voor AC Hamme met de tweelingzussen Laura en Evelin Van Havere en Jolien Van Leugenhaege. Bij de jongens werd Aalst vierde en KAAG vijfde.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Okt 2011, 9:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: lopershoekje
en waar zat den ALVA? :)

Eendracht Aalst was er met meer bijna 30 aflossingsploegen en haalde volgende TOP10 plaatsen
5de plaats miniemen jongens
9de plaats cadetten meisjes
7de plaats cadetten jongens
6de plaats scholieren jongens
4de plaats juniors mannen
3de plaats masters mannen
3de plaats seniors mannen


25 Okt 2011, 10:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: lopershoekje
http://www.hln.be/hln/nl/1306/Londen-20 ... nden.dhtml

:crazy: :fuck:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


31 Okt 2011, 19:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 612 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst