den tour! | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 den tour! 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht den tour!
jawadde 2wedstrijde ver en tis al prijs vo ons belgskes, en hoe! :dans:

twas echt wel fameus ze! :kwijl:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Jul 2005, 17:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
En e gotter nog winnen!! :cheer:


03 Jul 2005, 23:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Yepz en vandaag eet em zijn tweede overwinning vast :dans:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


04 Jul 2005, 17:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
:cheer: Tommeken :cheer:

Hij maakt mij hier wel ni populair ze...

Iedere morgen als de gazet toekomt, sprint ( ;) ) iedereen er hier naar toe om te zien hoe het zit in den tour, en wat zien ze: ne foto van mij zoeteken! Ma tkan mij ni schelen ze: ik steun ons Belgske door dik en dun. Go Tom, f#ck Armstrong!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


05 Jul 2005, 22:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
hoeveel zoetekes ejje gij zo?


05 Jul 2005, 23:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Spees schreef:
hoeveel zoetekes ejje gij zo?


Redelijk veel... Spijtig dat er genen enkelen daarvan echt mijn zoeteken is he...

Nee, serieus, kvind Tom Boonen echt schattig (gelijk Kevinneke VDB ;) ) Ik vind da dus echt een belachelijke sport he, koers, ma als Tom op tv is... Ik vraag altijd aan mijn papa om te roepen als hij op tv is en dan kijk ik efkes tot ze weer een of anderen belachelijken laten zien en dan bennek weer weg.

Spijtig dak hier nix kan zien van Tom. Kvinnet eigenlijk raar: voor Armstrong zo bekend te zijn, ondervind ik hier maar weinig Armstrong-hype. Ik denk dat ze hier het ganse koersconcept ni echt snappen en gewoon wachten tot den Tour gedaan is en dan zien of hij gewonnen heeft. Ma over de afzonderlijke etappes lees/hoor je hier ni veel. Er staat iedere dag een klein artikelke in de gazet, ma da ist. Tkan natuurlijk ook zijn dat da is omdat Armstrong nog ni int geel reed he. Ma kheb dajust opt net gezien dat hij nu wel geel heeft en dus zal da ier wsl morgenvroeg wel in de gazet staan.

Sebiet vertrekken we naar Arizona tot zondag en daar heb ik geen internet, dus tzal tot zondag zijn.

:cheer: Tom :cheer:

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


06 Jul 2005, 2:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Spees schreef:
hoeveel zoetekes ejje gij zo?


Pas maar op...ge zijt gedoemd voor heel u leven :p
Waarom denkt ge dat Ivesken de laatste matchen nimmer zo goe was :grijns:

_________________
Afbeelding


06 Jul 2005, 9:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Ik ben een Armstrongfan Vicky en ik was al fan van hem van voor hij zijn 6 toeren gewonnen heeft. En hij gaat er dit jaar nen 7de bij doen ...

_________________
IENDRACHT 4-EVER


06 Jul 2005, 12:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
En ik versta niet waarom zoveel mensen tegen Armstrong zijn. Hij zal precies eerst moeten verliezen vooraleer hij populair zal zijn. Misschien moet hij ne loser zoals Ullrich worden, die is wel populair.
Ach, voor sommige mensen gaat ne winnaar sowieso samen met arrogantie, terwijl volgens mij Armstrong echt wel ne goeie gast is hoor. Kan hij eraan doen dat hij gewoon beter is dan de rest?

Das het lot van ne winnaar zeker, iedereen die zit te hopen dat ge eens op uwen bek gaat. Der zijn der zelfs die hopen dat Boonen het eens laat afweten, Belgen hé. Hoe erg is dat zeg? We zijn dan eens verwend met misschien wel het grootste talent sinds Merckx, toch op het vlakke dan.


06 Jul 2005, 12:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bartos schreef:
En ik versta niet waarom zoveel mensen tegen Armstrong zijn.


Das nie tegen Armstrong zijn, maar feit is en blijft dat je hem maximum 1 - 2 x op een jaar echt ziet schitteren. Laat hem eens zoals zoveel anderen de voorjaarsklassiekers en eventueel Giro of Vuelta rijden, ik vraag me af of hij dan nog zo super zou zijn in de Tour.
En dat doet (mijn mening he) toch ewa afbreuk aan zijn "star" allure.


06 Jul 2005, 13:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
the_red_ant69 schreef:
Das nie tegen Armstrong zijn, maar feit is en blijft dat je hem maximum 1 - 2 x op een jaar echt ziet schitteren. Laat hem eens zoals zoveel anderen de voorjaarsklassiekers en eventueel Giro of Vuelta rijden, ik vraag me af of hij dan nog zo super zou zijn in de Tour.
En dat doet (mijn mening he) toch ewa afbreuk aan zijn "star" allure.


Zoals zoveel anderen? Dat zullen dan toch zijn concurrenten niet zijn. Ullrich zie je ook maar 1 keer per jaar en dan valt hij op zijn enige afspraak van het seizoen elke keer nog door de mand ook. Beloki indertijd zag je ook enkel in de Tour, Landis ook nog nie gezien, ook Hamilton richtte zich volledig op de Tour, Basso reed nu wel de Giro, maar vorig seizoen buiten de Tour ook nie gezien, Klöden zie je ook enkel in de Tour. Het feit is dat alle favorieten voor de Tour zich enkel en alleen op die ene afspraak voorbereiden, maar omdat Armstrong die telkens wint, is hij de enige die hiervoor kritiek krijgt. Hoe lang is het niet geleden dat er nog eens iemand de Tour won die er een gans seizoen stond? Hoe spijtig ook, maar ik vrees dat de tijden zo veranderd zijn dat het quasi niet meer mogelijk is?

Den enige eigenlijk die er in de Tour staat (als sprinter dan wel) en ook in het voorjaar schitterde, is eigenlijk Tom Boonen hé.


06 Jul 2005, 13:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Vandaag spijtig genoeg geen derde overwinning voor Boonen. Maar hij doet wel een goei zaak voor zijnen groenen trui :dans:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


06 Jul 2005, 18:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Verdoeme, slechte zaak voor Boonen! Had dieje franse pipo ni op zen smoel gelegen had Tom nog meer voorsprong kunnen nemen voor de groene trui, of zelfs de rit nog gepakt hebben!


07 Jul 2005, 21:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Engeland schreef:
Ik ben een Armstrongfan Vicky en ik was al fan van hem van voor hij zijn 6 toeren gewonnen heeft. En hij gaat er dit jaar nen 7de bij doen ...


Zoeteken, ik heb toch nix slecht over Armstrong gezegd?

Ik ben gewoon eerder voor Tommeke! Is da ni normaal als Belg (en als ABSOLUTE koersleek)? Mij kan het nu absoluut nekeer ni schelen wie dienen tour wint, al zou ik het gewoon spijtig vinden dat we dan het record van Merckx kwijt zijn, maar ik heb nix tegen Lance. Ik wil gewoon dat Tom het goed doet!!! Hij is toch zo schattig en kvind koers toch een belachelijke sport en dus supporter ik voor de mooien Belg!


@ Stijn...

Careful... ;)
Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


10 Jul 2005, 20:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
Vicky schreef:
:cheer: Tommeken :cheer:

Hij maakt mij hier wel ni populair ze...

Iedere morgen als de gazet toekomt, sprint ( ;) ) iedereen er hier naar toe om te zien hoe het zit in den tour, en wat zien ze: ne foto van mij zoeteken! Ma tkan mij ni schelen ze: ik steun ons Belgske door dik en dun. Go Tom, f#ck Armstrong!

Vicky


Hier stelt u anders niet veel positief over Armstrong ;)


10 Jul 2005, 21:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst