Bomaanslagen Sharm El Sheikh | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
 Bomaanslagen Sharm El Sheikh 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Bomaanslagen Sharm El Sheikh
za 23/07/05 - In de Egyptische badplaats Sharm el Sheikh aan de Rode Zee zijn rond 1 uur vannacht drie bomaanslagen gepleegd. Er zijn ondertussen al zeker 88 doden geteld, onder wie een twintigtal buitenlandse toeristen. Er zijn ook al 200 gewonden geteld, maar dat aantal kan nog oplopen.

Afbeelding
Afbeelding

verschrikkelijk!

het zuiverste bewijs dat je NERGENS meer veilig bent
ik zie hier bijna dagelijks ne vlieger vol gewone modale toeristen, zoals wij allen, naar Sharm El Sheikh vertrekken

er zijn nu wel geen Belgen gestorven maar wat maakt het uit welke nationaliteit de slachtoffers hebben

ge zou gij dan in uw hotel blijven van peizen, daar zitten we lekker veilig, en dan blazen ze da gewoon volledig de lucht in!
Afbeelding

we mogen ons stilletjes aan serieus ongerust gaan maken, vrees ik

_________________
es da ier e fistjen...


23 Jul 2005, 17:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Inderdaad, het onveiligheidsgevoel begint me ook al serieus parten te spelen. Tja, een regelrechte schande!!! Als dit zo blijft duren zullen we eens een bommeke leggen in MEKKA, BOEM!! OOG OM OOG, TAND OM TAND. Die VUILE EXTREMISTEN...allé, we zulle, ze toch ALLEMAAL nog moeten buitensmijten (want de bomaanslagen in Londen werden gepleegd door Moslims GEBOREN EN GETOGEN in Engeland) Ma ja, als ze blijven bommen leggen gaan die toch ook niemeer mogen buitenkomen. Ik vrees dat de bevolking zich wel eens zou kunnen keren tegen al wat een bruin kleurtje heeft :boks:

Pas op, ik verschiet van mijn eigen woorden en ik ben dan nog vrij gematigd. :huh:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Jul 2005, 21:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Ik vind dat we elke chauffeur van de baan moeten houden, omdat ze allemaal potentiële moordenaars zijn die vluchtmisdrijf kunnen plegen.

Veralgemenen, het is zo leuk, meneer.


24 Jul 2005, 0:42
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Neen, niet de chauffeurs die in hun eigen land rijden!!!


24 Jul 2005, 8:32
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Voor wie het niet zou door hebben : vorige post was cynisch bedoeld hé!!


24 Jul 2005, 8:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
malder schreef:
Ik vind dat we elke chauffeur van de baan moeten houden, omdat ze allemaal potentiële moordenaars zijn die vluchtmisdrijf kunnen plegen.

Veralgemenen, het is zo leuk, meneer.


Er is toch iets aan de hand hé, wie gaat ge nog kunnen vertrouwen? Blijkbaar beginnen diegene die in een Westers land geboren zijn ook al bommen te leggen. Gaat gij nog op u gemak zijn als ge in de metro ofzo een paar 'autochtone allochotonen' ziet opstappen met een rugzakje. Vergeet nie dat België ook op hun lijst staat hé! Moet ik dan uit Brussel of Antwerpen wegblijven? UIt de cinema, de markt, of misschien wel op de festivals?

'T is altijd zelfde met die linkse kakkers 'veralgemenen blablabla', wacht tot ze een bommeke hier es leggen jongen, 't is dan te hopen dat er niemand van uw familie bijzit. 'K zou es willen zien wat uw reactie dan is. Let op mijn woorden: als dit blijft doorgaan ZAL de bevolking zich keren tegen AL wat bruin is.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Jul 2005, 9:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
en ondertussen blijkt dat de "vermoedelijke zelfmoordterrorist" die ze in londen doodschoten, een onschuldige braziliaan was

effe slikke voor de flikke

dat is natuurlijk wat gecreëerd wordt hé, paniekreacties en dergelijke...

hopelijk blijft dit alles niet te lang duren, want anders ziet de toekomst er zeer somber uit

toch nog even zeggen, het zijn eigenlijk lafaards hé die terroristen, wanneer de luchthavens zo streng beveiligd zijn dat ze der niks meer kunnen uitsteken, pakken ze gewoon iets anders (metro, bus, hotel, ...)

zulke grote helden zoals ze zichzelf vinden, vind ik het toch niet

_________________
es da ier e fistjen...


24 Jul 2005, 10:14
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Die flikken dat is dikwijls toch ook een triestig ze.
De bevolking wordt aangemaand van niet te panikeren, en gewoon te doen. En wat doen de flikken ondertussen? efkes het goeie voorbeeld geven van kalm te blijven : een halve stad Birmingham ontruimen voor niets, en een onschuldige gewoon doodschieten.

Ge moogt er gewoon allemaal niet teveel op peizen, of ge moet niet meer buiten komen, en als ge er op peist, hopen dat ge er zelf nooit mee te maken krijgt.


24 Jul 2005, 10:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Just terug van Turkije, en ook daar zijn de aanslagen niet aan de neus voorbij gegaan. Heel triestig. Talrijke onschuldige mensen worden getroffen...

Toen we van de aanslag in Kusadasi hoorden kregen we ook even de krop in de keel (we zijn er vorig jaar en tjaar ervoor geweest). Ook datzelfe traject van de ontplofte dolmus hebben we meerdere keren afgelegd. Man man man ik mag er niet aan denken...

De wereld is om zeep, dat is nu wel duidelijk :kwaad:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


24 Jul 2005, 10:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
en t probleem is, ge kunt er NIKS tegen doen hé

ge moogt nog de beste politiemacht ter wereld hebben...

ge kunt moeilijk de mensen controleren op elke straathoek, elke metrowagon, elke bus, elk verdiep van elk hotel, noem maar op...

en het lijkt dezer dagen wel de nieuwste hippe trend om een beetje den terrorist uit te hangen
een treffelijke reden hebben ze precies ook al nie meer nodig
vroeger gaven ze der tenminste nog nen uitleg aan

zoals bvw zegt, de wereld is om zeep

_________________
es da ier e fistjen...


24 Jul 2005, 10:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
boris clitoris schreef:
en het lijkt dezer dagen wel de nieuwste hippe trend om een beetje den terrorist uit te hangen


Zoals ge zegt boris is het nen trend. En trends waaien normaal gezien voorbij. Laat ons hopen dat dat hier ook het geval is. Meer kunnen we niet doen.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


24 Jul 2005, 10:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
witzwet schreef:
malder schreef:
Ik vind dat we elke chauffeur van de baan moeten houden, omdat ze allemaal potentiële moordenaars zijn die vluchtmisdrijf kunnen plegen.

Veralgemenen, het is zo leuk, meneer.


Er is toch iets aan de hand hé, wie gaat ge nog kunnen vertrouwen? Blijkbaar beginnen diegene die in een Westers land geboren zijn ook al bommen te leggen. Gaat gij nog op u gemak zijn als ge in de metro ofzo een paar 'autochtone allochotonen' ziet opstappen met een rugzakje. Vergeet nie dat België ook op hun lijst staat hé! Moet ik dan uit Brussel of Antwerpen wegblijven? UIt de cinema, de markt, of misschien wel op de festivals?

'T is altijd zelfde met die linkse kakkers 'veralgemenen blablabla', wacht tot ze een bommeke hier es leggen jongen, 't is dan te hopen dat er niemand van uw familie bijzit. 'K zou es willen zien wat uw reactie dan is. Let op mijn woorden: als dit blijft doorgaan ZAL de bevolking zich keren tegen AL wat bruin is.


Ik ben noch links, noch een kakker, voor alle duidelijkheid. :) En eerlijk gezegd, mij zou het geen barst kunnen schelen als er plots iemand met een rugzakje op de metro of trein stapt terwijl ik gezellig in mijn gazet zit te bladeren. Er stappen dagelijks duizenden mensen met een rugzak op de trein en de kans dat een van hen slechte bedoelingen heeft, is minimaal. Als ik daar al moet rekening mee gaan houden, dan koop ik mij beter ook geen filet americain, er zou maar eens een salmonellabacterie inzitten.

Het is allemaal niet mooi wat er de laatste maanden gebeurt, maar om er mijn eigen leven door te laten beïnvloeden, is net datgene wat die sukkels willen.


24 Jul 2005, 10:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst