Clubnaam & Logo Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Clubnaam & Logo Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Clubnaam & Logo Eendracht Aalst
Ik dacht al dat ik hier begon te vangen, ik kon me echt nimmer herinneren dat ik hier onlangs dat bericht gezet had dat ge quote, maar tis blijkbaar van enkele jaren geleden al :D .


15 Mei 2010, 11:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Clubnaam & Logo Eendracht Aalst
Bram schreef:
Bartos schreef:
Wel, KV Mechelen is blijkbaar nu dus Yellow Red Koninklijke Voetbalclub Mechelen, die bezigen dus nog altijd koninklijke en hebben ook hun logo behouden, volgens mij hadden wij dat dus ook mogen doen. Al weet ik wel niet of Mechelen hun naam uit eigen beweging wijzigde of daar ergens een verplichting toe was (want na hun vereffening werd Yellow Red aan de naam toegevoegd).

Nu is het wel zo dat als we weer van naam willen veranderen we dat, als ik de reglementen goed lees, pas vanaf 2012 mogen doen. Wat betreft het logo, daar vind ik absoluut niks van terug in de reglementen, volgens mij zijt ge daar redelijk vrij in. Zo veranderen die mannen van Genk bijvoorbeeld toch ook regelmatig van logo hé.
Ik denk dat de naamswijziging eerder nodig is voor formaliteiten in het handelsrecht.... ik denk maar aan de kruispuntbank en dergelijke...

En aangezien ge als club toch voor de gemakkelijkheid steeds dezelfde (officiële) naam wilt gebruiken zult ge de reden eerder daar moeten zoeken veronderstel ik.
In ieder geval die K weglaten is nooit nodig geweest, en volgens mij is het zelfs gewoon nooit onderzocht geweest.... ik denk dat ze bij KV Mechelen dat formulier gewoon zo terug ingevuld zullen hebben (met K) en dat er niemand ooit moeilijk over zal gedaan hebben.

In Mechelen ligt dat ook weer wat anders omdat ze daar toch spreken in termen van "de Kavéé" en "de Réééécing" terwijl het hier simpelweg den Iendracht is.


de vzw dient een vergadering samen te roepen met agendapunt naamsverandering.

nadien wordt dat automatisch opgeladen in de kruispuntenbank...


15 Mei 2010, 11:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst