Ingangtickets Eendracht Aalst - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 512 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35
 Ingangtickets Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Momenteel te koop op ebay ingangstickets van de thuismatchen tegen Sofia & Roma.

Startprijs 7.50

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


20 Aug 2012, 17:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
De_steve schreef:
Momenteel te koop op ebay ingangstickets van de thuismatchen tegen Sofia & Roma.

Startprijs 7.50


Ik was van plan dat hier straks te posten, ik heb beide exemplaren reeds ;)

De vraagprijs 7,50 Euro is niet overdreven gezien de netheid van de tickets :love:

http://www.benl.ebay.be/itm/Ticket-Eendracht-Aalst-Levski-Sofia-UEFA-1995-1996-/221105483795?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item337ae9f013

Afbeelding

http://www.benl.ebay.be/itm/Ticket-Eendracht-Aalst-AS-Roma-UEFA-1995-1996-/221105483659?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item337ae9ef8b

Afbeelding

Tickets van de match in Rome zijn wat meer waard en moeilijker te vinden, ticket van de wedstrijd in Sofia is helemaal onvindbaar !!!! :hmm:

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Aug 2012, 17:51
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Toen ik 5 jaar geleden verhuist ben heb ik al mijn tickets bij het oud papier gesmeten, tickets van 1993 tot 2007.

Had ik het geweten, ik had ze nooit weg gedaan (n)


20 Aug 2012, 22:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Necky schreef:
Toen ik 5 jaar geleden verhuist ben heb ik al mijn tickets bij het oud papier gesmeten, tickets van 1993 tot 2007.

Had ik het geweten, ik had ze nooit weg gedaan (n)



Troost je ik heb ook steeds mijn tickets weggegooid sinds 1979 :cry:

Maar op 4 jaar tijd heb ik bij vele verzamelaars oude Eendracht tickets terug gevonden
Ook vele supporters hadden links of rechts nog tickets in een schuif liggen, alles was niet verloren.

De meeste kocht ik op E-bay ;)

Ik zoek nog steeds iedere dag !!!

Ik moet dringend eens een lijst maken van wedstrijden die ik nog niet heb sinds 1992

Voor 1992 was het enkel een cinematicketje in alle geuren en kleuren met enkel de prijs erop.

Tegen 2019 hoop ik volledig te zijn :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Aug 2012, 23:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Eerst een woordje van dank voor de abonnementen van vorig jaar die ik kreeg van enkele supporters :worship:


Oproep voor de Iendrachtfans zonder abonnement !!!

Vanaf gisteren blijkbaar nieuw type toegangtickets in gebruik op Den Iendracht en mijn vraag is wie heeft er zo een ticket van tribune A - E - F - G - H - K voor mijn verzameling ?

Tribune B - C - D zal al moeilijker aan te geraken zijn denk ik :wadde:

Ook van de toekomstige thuiswedstrijden ;)

Vraag steeds aan de steward er zo weinig mogelijk af te scheuren :wow:

Tickets van vak I is voor de bezoekers :)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Aug 2012, 16:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Eerst een woordje van dank voor de abonnementen van vorig jaar die ik kreeg van enkele supporters :worship:


Oproep voor de Iendrachtfans zonder abonnement !!!

Vanaf gisteren blijkbaar nieuw type toegangtickets in gebruik op Den Iendracht en mijn vraag is wie heeft er zo een ticket van tribune A - E - F - G - H - K voor mijn verzameling ?

Tribune B - C - D zal al moeilijker aan te geraken zijn denk ik :wadde:

Ook van de toekomstige thuiswedstrijden ;)

Vraag steeds aan de steward er zo weinig mogelijk af te scheuren :wow:

Tickets van vak I is voor de bezoekers :)

Afbeelding


en van wie eje da weeral gekregen? ;)


30 Aug 2012, 16:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Dit is mijn eigen pasje die ik nodig heb om via de spelersingang binnen te mogen
Iedereen heeft dat nodig zelfs de Zwawi :rolandjen:

Was nodig om de wildgroei van personen tegen te houden, die langs deze weg in de tribunes geraakten :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Aug 2012, 16:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Te koop in Italië

Ticket AS Roma - Eendracht Aalst

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/976536_10200109660369293_881453261_o.jpg

Ticket en gewone postzending = 12 Euro

Neem contact op met verkoper zelf !!!

Wie eerst baalt die eerst maalt

Niet zo gemakkelijk ticket om te vinden, ik bezit het reeds !!!

gabriele.pescatore@fastwebnet.it

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Mei 2013, 12:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
12 euro voor een ticketje, da kan ook tellen!

Toen ik 7 jaar geleden verhuisde heb ik al mijn tickets bij het papier gezet. Dit kon nog wa opgebracht hebben blijkbaar :)


28 Mei 2013, 17:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Necky schreef:
12 euro voor een ticketje, da kan ook tellen!

Toen ik 7 jaar geleden verhuisde heb ik al mijn tickets bij het papier gezet. Dit kon nog wa opgebracht hebben blijkbaar :)


Ik heb ze jaren weggegooid tot 5 jaar geleden toen ik startte met ticketverzameling en ondertussen met 5 en 10 Euro seffens ze op internet opnieuw gekocht ;)

MAAR mijn dank gaat naar zovele Iendrachters van wie ik hun oude en recente tickets krijg.

Vandaag nog tickets geruild van onze eigen zittribune die ik niet had zoals Ere tribune en bezoekersvak welke ik nog niet had ....

UEFA tickets zijn altijd iets meer waard dan gewone competitie en ook waren er slechts een paar duizend supporters aanwezig.

Kijk eens naar de waarde van een ticket van 1897 :-)

http://www.ebay.nl/itm/1897-HEREFORD-THISTLE-v-WOLVES-PROGRAMME-CELEBRATORY-CHAMPIONS-BAZAAR-GUIDE-/140984890848?pt=UK_Sports_Memorabilia_Football_Programmes_ET&hash=item20d35ab5e0

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Mei 2013, 18:13
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Necky schreef:
12 euro voor een ticketje, da kan ook tellen!

Toen ik 7 jaar geleden verhuisde heb ik al mijn tickets bij het papier gezet. Dit kon nog wa opgebracht hebben blijkbaar :)


Ik heb ze jaren weggegooid tot 5 jaar geleden toen ik startte met ticketverzameling en ondertussen met 5 en 10 Euro seffens ze op internet opnieuw gekocht ;)

MAAR mijn dank gaat naar zovele Iendrachters van wie ik hun oude en recente tickets krijg.

Vandaag nog tickets geruild van onze eigen zittribune die ik niet had zoals Ere tribune en bezoekersvak welke ik nog niet had ....

UEFA tickets zijn altijd iets meer waard dan gewone competitie en ook waren er slechts een paar duizend supporters aanwezig..

Kijk eens naar de waarde van een ticket van 1897 :-)

http://www.ebay.nl/itm/1897-HEREFORD-THISTLE-v-WOLVES-PROGRAMME-CELEBRATORY-CHAMPIONS-BAZAAR-GUIDE-/140984890848?pt=UK_Sports_Memorabilia_Football_Programmes_ET&hash=item20d35ab5e0


Ik val hier eigenlijk zowat op mijn gat.
Geef al jaar en dag - als ik ze al niet verlies bij de après match :D - tickets gewoon weg aan verzamelaars. Geen idee wat ze er mee doen, maar verkopen lijkt me ook redelijk voordehandliggend.
Zag al ontelbaar aantal matchen overal in Europa ( ook verscheidene europaleague - en CL finales), vooral Europese treffens. Ga heel graag met de Celtics ( laatste in Lissabon dit jaar) op zwier en in België met de Rouches ( oa Poltava, Boekarest, Belgrado, Braga,... heel lang lijstje).
Heb er hier ook nog wel wat liggen, oa 1 vd Bernabeu finale ( Inter-Bayern).

Eerlijk: ik snap niet wat je er aan kan hebben om ze te collecteren of om er geld voor te betalen, maar hey, ieder diertje zijn pleziertje.


28 Mei 2013, 21:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
didi schreef:
Onderkroiper schreef:
Necky schreef:
12 euro voor een ticketje, da kan ook tellen!

Toen ik 7 jaar geleden verhuisde heb ik al mijn tickets bij het papier gezet. Dit kon nog wa opgebracht hebben blijkbaar :)


Ik heb ze jaren weggegooid tot 5 jaar geleden toen ik startte met ticketverzameling en ondertussen met 5 en 10 Euro seffens ze op internet opnieuw gekocht ;)

MAAR mijn dank gaat naar zovele Iendrachters van wie ik hun oude en recente tickets krijg.

Vandaag nog tickets geruild van onze eigen zittribune die ik niet had zoals Ere tribune en bezoekersvak welke ik nog niet had ....

UEFA tickets zijn altijd iets meer waard dan gewone competitie en ook waren er slechts een paar duizend supporters aanwezig..

Kijk eens naar de waarde van een ticket van 1897 :-)

http://www.ebay.nl/itm/1897-HEREFORD-THISTLE-v-WOLVES-PROGRAMME-CELEBRATORY-CHAMPIONS-BAZAAR-GUIDE-/140984890848?pt=UK_Sports_Memorabilia_Football_Programmes_ET&hash=item20d35ab5e0


Ik val hier eigenlijk zowat op mijn gat.
Geef al jaar en dag - als ik ze al niet verlies bij de après match :D - tickets gewoon weg aan verzamelaars. Geen idee wat ze er mee doen, maar verkopen lijkt me ook redelijk voordehandliggend.
Zag al ontelbaar aantal matchen overal in Europa ( ook verscheidene europaleague - en CL finales), vooral Europese treffens. Ga heel graag met de Celtics ( laatste in Lissabon dit jaar) op zwier en in België met de Rouches ( oa Poltava, Boekarest, Belgrado, Braga,... heel lang lijstje).
Heb er hier ook nog wel wat liggen, oa 1 vd Bernabeu finale ( Inter-Bayern).

Eerlijk: ik snap niet wat je er aan kan hebben om ze te collecteren of om er geld voor te betalen, maar hey, ieder diertje zijn pleziertje.


Ik bezie het als het samenbrengen van Eendrachtgeschiedenis en ook proberen zoveel mogelijk compleet te zijn voor Expo100 in 2019 !!

Na 5 jaar heb ik vele ECHTE verzamelaars leren kennen waar de tickets nog geruild worden.

Handelaars die vullen hun zakken met het verkopen van tickets die verzamelaars onder elkaar niet kunnen ruilen !!!

Natuurlijk is het wel zo dat een ticket van de finale CL meer gezocht wordt dan Eendracht Aalst- Boussu Dour :D

Een Engels spreekwoord zegt " The difference between men and boys are the price of their toys " :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Mei 2013, 22:38
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Was geenszins bedoeld als verwijt hoor.
Alleen, zoals ik zei, dikwijls ben ik kort na de match mijn ticket al kwijt of vind ik er een tijd later 1 of ander terug in een jaszak... Ik geef er zelf niks om.
Ruilen heeft inderdaad nog zijn charmes, veel meer dan het versjacheren.
Diegene die ik hier vind krijgt ge, de toekomstige ook. Ze zijn mss bruikbaar als ruilmiddel.
Ben toch wel curieus naar diene expo.
:EA:


28 Mei 2013, 23:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
didi schreef:
Was geenszins bedoeld als verwijt hoor.
Alleen, zoals ik zei, dikwijls ben ik kort na de match mijn ticket al kwijt of vind ik er een tijd later 1 of ander terug in een jaszak... Ik geef er zelf niks om.
Ruilen heeft inderdaad nog zijn charmes, veel meer dan het versjacheren.
Diegene die ik hier vind krijgt ge, de toekomstige ook. Ze zijn mss bruikbaar als ruilmiddel.
Ben toch wel curieus naar diene expo.
:EA:


:love: (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Mei 2013, 10:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Zopas bezoek gekregen van Zotvawies, en kreeg een heel wat tickets van eendracht en andere ploegen.

Verzameling wat groter en goed ruilmateriaal erbij om nog extra erbij te vinden (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Jun 2013, 11:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 512 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst