Football Manager 2009 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Football Manager 2009 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Football Manager 2009
ge kunt gij dat wel, alleen zal hij zo goed niet spelen (zoals dat int echt ook meestal is :D ).

Ik vind dat de prijzen enorm verhoogd zijn tegenover vorige edities... voor nen degelijke speler die niet einde contract is in de lagere reeksen betaalt ge al snel 100k :wow:

Standard verkoopt ook zijn toppers voor 10 miljoen :wow:
als kleine club ist moeilijker geworden denk ik om op te klimmen.
Al zal 3de klasse toch te plat zijn voor EA, al 3 matchen nu gespeeld en doelsaldo 15 voor en 1 tegen :D

_________________
If you never try, you'll never know


13 Dec 2008, 12:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Football Manager 2009
ik zit nu me mijn 3de seizoen bezig van den eendracht
kzit in eerste en ksta vierde achter anderlecht,standard en club brugge
wij gaan europa in :D :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


13 Dec 2008, 16:06
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Football Manager 2009
gisteren achter fm 09 geweest, 5 matchen veir met n iendracht, 3 op 15. iemand tips hoe het beter kan? of waar ik zeker moet op letten?


11 Jan 2009, 19:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Football Manager 2009
El Corredor schreef:
gisteren achter fm 09 geweest, 5 matchen veir met n iendracht, 3 op 15. iemand tips hoe het beter kan? of waar ik zeker moet op letten?


Mij lukt het ook maar niet met Den Iendracht.

Ben nu men 2 de seizoen bij Standard en was eerste seizoen kampioen en 2de seizoen eindigde ik 2de na Anderlecht

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


11 Jan 2009, 19:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Football Manager 2009
El Corredor schreef:
gisteren achter fm 09 geweest, 5 matchen veir met n iendracht, 3 op 15. iemand tips hoe het beter kan? of waar ik zeker moet op letten?

Pas u systeem aan aan u spelers en u team-instellingen moeje van match tot match doen en dan moet het toch al iets beter gaan
tijdens winterstop zorgen voor versterkingen in de spits allesinds want daar ligt meestal het probleem als arnold ni scoort me aalst...
tkan nog aan andere dingen liggen ook maar dees zijn de meest voor de hand liggende

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


11 Jan 2009, 20:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Football Manager 2009
Dries schreef:
El Corredor schreef:
gisteren achter fm 09 geweest, 5 matchen veir met n iendracht, 3 op 15. iemand tips hoe het beter kan? of waar ik zeker moet op letten?

Pas u systeem aan aan u spelers en u team-instellingen moeje van match tot match doen en dan moet het toch al iets beter gaan
tijdens winterstop zorgen voor versterkingen in de spits allesinds want daar ligt meestal het probleem als arnold ni scoort me aalst...
tkan nog aan andere dingen liggen ook maar dees zijn de meest voor de hand liggende

zelf zit ik trouwens in eerste terug me den eendracht en kben meteen 5de geworden en kheb de beker gewonnen.
in de competitie had ik wel verdomd veel moeite om die positie te houden door die competitiehervorming maar de beker ging vrij vlot.
goed op u financiën letten en na elk seizoen de goeie vrije spelers uitzoeken is handig...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


11 Jan 2009, 20:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Football Manager 2009
op aanraden van Gaskonijn: Ruytinckx !
los kampioen 2 jaar na elkaar

_________________
If you never try, you'll never know


11 Jan 2009, 21:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Football Manager 2009
Bram schreef:
op aanraden van Gaskonijn: Ruytinckx !
los kampioen 2 jaar na elkaar


Jep, is echt een goede spits voor in 3de klasse (en zelfs voor in 2de klasse). Ik zit hier nu met het probleem dat ik uit 2de niet geraak. Ik speel onder het principe dat ik enkel aantrek wat mijn scouts vinden. Maar die vinden dus nauwelijks nog spelers die een meerwaarde kunnen betekenen voor mij. Dus ik zit zo altijd rond de 7de plek maar geraak maar niet hoger. Vooral dan omdat die ploegen die zakken uit 1ste veeel betere spelers hebben dan ik ooit kan vinden. Er zijn ploegen die aan 1 speler meer geven dan ik kan geven aan mijn gehele ploeg. Dus ik denk dat het nog efkes zal duren eer ik uit 2de ben :D maar we blijven proberen.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


11 Jan 2009, 21:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Football Manager 2009
Gaskonijn schreef:
Bram schreef:
op aanraden van Gaskonijn: Ruytinckx !
los kampioen 2 jaar na elkaar


Jep, is echt een goede spits voor in 3de klasse (en zelfs voor in 2de klasse). Ik zit hier nu met het probleem dat ik uit 2de niet geraak. Ik speel onder het principe dat ik enkel aantrek wat mijn scouts vinden. Maar die vinden dus nauwelijks nog spelers die een meerwaarde kunnen betekenen voor mij. Dus ik zit zo altijd rond de 7de plek maar geraak maar niet hoger. Vooral dan omdat die ploegen die zakken uit 1ste veeel betere spelers hebben dan ik ooit kan vinden. Er zijn ploegen die aan 1 speler meer geven dan ik kan geven aan mijn gehele ploeg. Dus ik denk dat het nog efkes zal duren eer ik uit 2de ben :D maar we blijven proberen.

zeker eens kijken bij de spelers zonder contract...
of bij spelers waarvan het contract afloopt daar vinde er ook altijd wel bij die naar u willen komen en een serieuze meerwaarde kunnen betekenen(ge kunt ze nog laten scouten alsge wilt ook...)
tis trouwens ruytinx bram, sebiet vinde ze diene speler ni^^
bij mij draait em in eerste trouwens ook nog verdomd goe mee en zelfs in europa nog redelijk goed...
maja kzit dan ook nog maar in de groepsfases

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


11 Jan 2009, 22:29
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Football Manager 2009
Ik ben opnieuw begonnen en ik zit nu in mijn derde jaar en heb er nog eens Aalst bijgenomen:

-----------------------------Herpoel-----------------------
De Schutter -- Seminck --- Gaudoon --- Odoro-
------------------------Van Mieghem-------------------
-Podevijn -------------Franck-----------Iakovenko-
-------------------David---------Nguekam-------------

Met een aanvallende mid, twee aanvallende flanken en twee spitsen pakt ge natuurlijk risico maar het lukt goed. Nu zit ik in de halve finale voor op te gaan naar tweede klasse in de heenronde. Heb de eerste match al afgewerkt en daarin met 2-3 gewonnen op Rupel Boom.

Iakovenko en David heb ik geleend van Anderlecht. Odoro, Gaudoon en Herpoel zaten zonder contract.

Met Anderlecht ben ik ook bezig. Spelers duur kunnen verkopen en talentjes opgezocht (vooral regents gevonden door scouting). Af en toe is een dikke transfer kunnen doen door spelers die niet mochten meedoen bij hun club (Vanden Borre, Obertan, Caceres,...).

-----------------------Makalambay------------------
-------------------------Juhasz------------------------
-------------Caceres----------Kruiswijk------------
-Vanden Borre---------------------Van Damme-
--------------------Barros----Biglia------------------
--------------------------Hazard----------------------
-------------------Obertan---De Sutter------------

_________________
Afbeelding


11 Jan 2009, 23:20
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55
Berichten: 156
Leeftijd: 34
Locatie: Aaigem
Bericht Re: Football Manager 2009
Ik heb nu juist men 3de seizoen gespeeld me den Iendracht.

Ik ben 4de geworden, wat normaal genoeg is voor eindronde, maar omdat Roeselare de laatste periode had gewonnen met 1p meer dan mij en ze 6de waren geïndigd, kon ik niet meedoen aan de eindronde. Mijn laatste periode was geslaagd (8 matchen op rij gewonnen), maar niet genoeg voor de periodetitel :(

Had Perbet geen 6 maand geblesseerd geweest, was ik wel nog hoger gerangschikt. Op die 10 matchen die hij gespeeld had, had hij 8 doelpunten en was hij tesamen topschutter met Coulibaly (die van KV Kortrijk). Mijn belangrijkste aankopen de voorbije seizoenen:

3de klasse:
- Stefaan Thieren, keeper (vrij)
- Hochepied, keeper (vrij)
- Pascal Jost, centrale verdediger (vrij)
- Siddi Farssi, linkerdef (vrij)
- Michael Van Hoey, vleugeldef (Waasland), een echte aanrader voor 2k!
- Tail Schoonjans, spits (Tienen)
- Sophiane Bagdad, mid (OHL)
- David Vandecauter, aanvallende mid (Tienen)
Resultaat: kampioen

1ste seizoen 2de:
- Gerald Forschelet, mid (vrij, Tubize)
- Mvuezolo, mid (vrij, Tubize)
- Elimane Coulibaly, spits (vrij, KV Kortrijk)
- Nnaji, def (vrij, RC Mechelen)
- Lorenzo Lai, spits (vrij, La Lou). Die is wel geflopt bij mij
- Tim Vleminckx, def (VW Hamme)
- Anouar Bou-Sfia, def (vrij, Waasland)

Halfweg seizoen:
- Ewen Verheyden
- Koen Wins, keeper (Eupen), die heeft mij veel recht gehouden in het 2de seizoen in 2de.
Resultaat: 6de in 2de klasse

2de seizoen 2de:
- Jeremy Perbet, aanvaller (vrij, Tubize)
- Josip Barasic, def (vrij, Tubize), EK-ganger en Bosnisch international
Resultaat: 4de

Komende seizoen:
- Brecht Verbrugghe, mid (vrij, KV Kortrijk)
- Boutabout, spits (vrij, KV Kortrijk)
- Seghers, rechtervleugel (vrij, Diegem) een regen, groot talent
- Aron De Raes, keeper (vrij, Dender) ondertussen deftige keeper geworden, Dender is ondertussen al 3de klasser
- Vanneste, mid (vrij, Dender) een regen, talentvol
- Damien Galluci, rechtermid, spits (vrij, Peruwelz)
- Tarumbwa, spits (vrij, Cercle)
resultaat: hopelijk kampioen :D

De volgende weken zal ik niet veel vooruit gaan door den blok mja.


12 Jan 2009, 1:20
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Football Manager 2009
Ruytinckx moet ge altijd kopen, die's supergoed. Voor de rest uw geld geven aan 2 goeie scouts (met 16 op beoordelen potentieel en kwaliteit), en dan haalt ge gemakkelijk de beste jeugd (velen krijgen het maximum van de sterren zolang ge amateurclub zijt, maar ge moet er de goeie uitzoeken).

Ben al tot in eerste geraakt , en dan al die jeugd voor 5 tot zelf 15 miljoen euro kunnen verkopen. En mijn tactiek was steeds nen 4-2-4. Niet echt realistisch, maar da bracht véél op :D


12 Jan 2009, 2:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Football Manager 2009
Plumeau schreef:
De volgende weken zal ik niet veel vooruit gaan door den blok mja.


Dan ga ik toch het meeste vooruit ze :D

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


12 Jan 2009, 17:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Football Manager 2009
FMBel houdt dit jaar opnieuw een Belgisch Kampioenschap Football Manager 2009.
Daarin wordt gezocht naar de beste Belgische FM speler. Het BK is ondertussen aan zijn 3de editie toe!

Het BK FM2009 wordt gespeeld via challenges.
Er zijn verschillende rondes en iedere ronde kan de speler kiezen uit verschillende types van ploegen, zonder juist te weten met welke ploeg er zal moeten gespeeld worden. Als iedereen gekozen heeft worden de namen van de ploegen bekend gemaakt en kun je een savegame downloaden waarmee je moet spelen.
Enkel in de finale speelt iedereen met dezelfde ploeg.

Inschrijven kan op FMBel in dit topic: http://www.fmbel.be/forum/viewthread.php?thread_id=5854
Meer info vind je terug op dit forum: http://www.fmbel.be/forum/viewforum.php?forum_id=118

De inschrijvingen lopen tot en met zondag 22 februari, dus wees er op tijd bij!

We worden gesponsord en er zijn opnieuw mooie prijzen voorzien


02 Feb 2009, 15:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Football Manager 2009
Dries schreef:
El Corredor schreef:
gisteren achter fm 09 geweest, 5 matchen veir met n iendracht, 3 op 15. iemand tips hoe het beter kan? of waar ik zeker moet op letten?

Pas u systeem aan aan u spelers en u team-instellingen moeje van match tot match doen en dan moet het toch al iets beter gaan
tijdens winterstop zorgen voor versterkingen in de spits allesinds want daar ligt meestal het probleem als arnold ni scoort me aalst...
tkan nog aan andere dingen liggen ook maar dees zijn de meest voor de hand liggende



kan er mij eens iemand die wa beter op de hoogte is van al die match of teaminstellingen wa meer uitleg geven hoe ge u ploeg kunt aanpassen aan de tegenstander?waar moet je als eerste op letten? en wat kan je doen als je zoals ik in het eerste seizoen promoveert en in tweede komt maar het draait niet zo goed ( ook al heb je spelers uit eerste en de betere uit tweede binnen gehaald?zoals o.a.elimane coulibaly,norman sylla,steve barbe,ruytinx) en de helft van je ploeg word ontevreden over vanalles....onmogelijk om dan e goed seizoen te spelen,wat ik ook probeer in welke opstelling en tactiek ik ze ook opstel....hoe kan je weten welke opstelling je het best gebruikt tegen de ploeg waar je tegen gaat spelen?heeft iemand van jullie ook steeds last om een match te winnen of gewoon maar een goede match te spelen op zo een heel smal veld?ik kan nooit of nooit winnen tegen een ploeg dat dit veld gebruikt.....grrrr! :?


11 Mei 2009, 20:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst