Okapi Aalstar - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 606 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 41
 Okapi Aalstar 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Okapi Aalstar
Wij zijn ook de 2de helft gaan kijken :D
Wat was dat jong ?

Bij zulke matchen zou het er op EA toch wel ietsjes heftiger aan toe gaan denk ik.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Jan 2009, 11:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Okapi Aalstar
Bram schreef:
Wij zijn ook de 2de helft gaan kijken :D
Wat was dat jong ?

Bij zulke matchen zou het er op EA toch wel ietsjes heftiger aan toe gaan denk ik.


Ja en moest de score op een gegeven moment dan ook 24-6 zijn het zou niet meer te houden zijn :plat:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


04 Jan 2009, 13:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Okapi Aalstar
De commentatoren zeiden het ook da op de momenten da de ploeg het publiek nodig had, dat ze ni te horen waren (buiten die van Bergen natuurlijk ;) )

Komaan supporters, laat jullie horen!!! Okapi, Okapi :D

Het 3de quarter was echt rampzalig zeg :wow:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


04 Jan 2009, 13:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Okapi Aalstar
die "sing when you're winning"-spirit is in bij den basket echt wel diep ingebakken hoor.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Jan 2009, 14:06
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Okapi Aalstar
Bram schreef:
die "sing when you're winning"-spirit is in bij den basket echt wel diep ingebakken hoor.


en ze beginnen ook direct iedere speler te verwijten, gebeurt bij ons ook door sommigen maar daar was het direct iedereen... :wadde:

En de blue armade is een mooi initiatief maar denk dat het probleem is dat ze niet allemaal bij elkaar zitten om zo toch krachtiger over te komen. Of vergis ik mij daarin...

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


04 Jan 2009, 14:22
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Okapi Aalstar
IendrachterForLife schreef:
Bram schreef:
die "sing when you're winning"-spirit is in bij den basket echt wel diep ingebakken hoor.


en ze beginnen ook direct iedere speler te verwijten, gebeurt bij ons ook door sommigen maar daar was het direct iedereen... :wadde:

En de blue armade is een mooi initiatief maar denk dat het probleem is dat ze niet allemaal bij elkaar zitten om zo toch krachtiger over te komen. Of vergis ik mij daarin...


Dat had misschien met een bepaalde fase te maken... Want dat is zeker niet altijd zo.


04 Jan 2009, 14:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Okapi Aalstar
Stijn schreef:
IendrachterForLife schreef:
Bram schreef:
die "sing when you're winning"-spirit is in bij den basket echt wel diep ingebakken hoor.


en ze beginnen ook direct iedere speler te verwijten, gebeurt bij ons ook door sommigen maar daar was het direct iedereen... :wadde:

En de blue armade is een mooi initiatief maar denk dat het probleem is dat ze niet allemaal bij elkaar zitten om zo toch krachtiger over te komen. Of vergis ik mij daarin...


Dat had misschien met een bepaalde fase te maken... Want dat is zeker niet altijd zo.


de laatste 10minuten was het toch frequent dat er gekreft werd. Maar zoals bij ons staan de beste trainers en spelers in de tribune :D

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


04 Jan 2009, 15:15

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 17:19
Berichten: 8
Bericht Re: Okapi Aalstar
Vrienden,
je kan Okapi NIEt vergelijken met voetbal. Een geheel ander publiek, veel ouder. Ten eerste zit iedereen verspreid en is het in deze zaal onmogelijk om dit te veranderen. Ten tweede was het een wedstrijd waarin iedereen al duidelijk was dat we ze gingen verliezen als je het spelverloop zag en zeker diep in het derde kwart gingen alle lichten uit!
Ten derde bestaat de sfeergroep van den eendracht uit leden van verschillende bestaande supporterclubs, jonge gasten vaak...
Okapi heeft dat allemaal niet. De Blue Armada is uniek in Vlaanderen binnen het baskebal en Oostende, Gent,... ze zijn stikjaloers.
Je kan NIET vergelijken. Dat "Okapi okapi" roepen is inderdaad alleen maar Okapi okapi roepen, maar wel weerom uniek in Vlaanderen. De sfeer wordt gemaakt door het befaamd "Hel van Vlaanderen", waarmee het Forum soms wordt vergeleken. Vraag er elke basketbalspeler op na... niemand komtgraag spelen in het Forum. De supporters kunnen vokaal nogal te keer gaan.
Soit... ik ga vaak mijn wedstrijdje meepikken op den Eendracht ook. Vroeger, toen ik jong was, stond ik ook in de befaamde spionkop van Eendracht Aalst, nu op de zittribune. Kwordt ook al een dagje ouder :-)
Maar ik weet wel dat de sfeer die er heerst in het Forum UNIEK is in Vlaanderen en zelden gezien in basketland.
Er is één ploeg waar de supporters NOG beter zijn... in Wallonië en dat is inderdaad Bergen!
In plaats van elkaar af te breken zouden we beter SAMEN werken, SAMEN strijden...
Dat is jammerlijk genoeg in deze stad bijna onmogelijk.
Teken daarom vlug de petite op http://www.generaliokapiaalstar.be of http://www.bluearmada.be


04 Jan 2009, 17:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Okapi Aalstar
Toby schreef:
In plaats van elkaar af te breken zouden we beter SAMEN werken, SAMEN strijden...
Dat is jammerlijk genoeg in deze stad bijna onmogelijk.
Teken daarom vlug de petite op http://www.generaliokapiaalstar.be of http://www.bluearmada.be


Dat ik die petitie teken heeft nu wel nie zoveel te maken met samen werken, samen strijden...
Daarmee zou ik jullie dan misschien een nieuwe zaal bezorgen en blijft den iendracht verweesd achter.

Ik vrees dat den dag van vandaag ieder z'n eigen boontjes moet doppen.

_________________
es da ier e fistjen...


04 Jan 2009, 17:36

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 17:19
Berichten: 8
Bericht Re: Okapi Aalstar
Typisch Aalst hé... Ik ga ook naar EA kijken en ook naar Okapi. Ik heb persoonlijk niets met Okapi te maken, enkel dat ik supporter ben, net als op EA...
Ik reageerde enkel op enkele uitspraken als waren de supporters van EA de beste. Ja, ze zijn goed, ja ze doen hun best, maar appelen met peren vergelijken is nogal moeilijk hé!
En die petitie... ik meen wat ik zeg! Met dit stadsbestuur gebeurt er niets meer. Okapi moet EA helpen en EA moet Okapi helpen. Vele supporters gaan naar beiden kijken.
Jammer dat sommigen zo kunnen denken. Deze gedachtengoed maakt onze stad kapot... en er is zl weinig om fier over te zijn!


04 Jan 2009, 18:37
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Okapi Aalstar
Naar wat ik gehoord heb ligt het probleem niet echt bij het stadsbestuur. Men moet in dit land nog altijd wachten op een milieu effecten rapport eer men kan bouwen. Bovendien gaat men daar gronden onteigenen e.d. dus dan is het logisch dat er problemen van komen.


04 Jan 2009, 19:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Okapi Aalstar
Toby schreef:
Typisch Aalst hé...


Ik ben van Atom... :D

Toby schreef:
Met dit stadsbestuur gebeurt er niets meer.


Voor zover ik de hele heisa gevolgd heb... met het vorige gebeurde er ook niet echt veel he... Een stadsbestuur denkt nu eenmaal aan de korte termijn-zaken omdat het die zaken zijn die ze op hun cv kunnen zetten en die indruk kunnen maken.
Nu zo'n zaal bouwen, daar gaan nog meerdere andere burgemeesters mee de vruchten van plukken en dat wil ne politieker natuurlijk niet.
Ik kan ook mis zijn, want ik heb het niet echt gevolgd omdat den Okapi me niet echt interesseert.

_________________
es da ier e fistjen...


04 Jan 2009, 19:44

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 17:19
Berichten: 8
Bericht Re: Okapi Aalstar
Jongens,
dringend eens de petitietekst lezen! het probleem ligt VOLLEDIG bij het stadsbestuur! Het is kwade wil, om al dan niet van sabotage te spreken. Ze willen een evenementenhal... ze krijgen hun evenementenhal. Ze willen een kleinere zaal voor fuiven en eetfestijnen,... van 1000 personen, ze krijgen dat... ze moeten er geen BAL voor betalen. Alles is zo goed als in orde. Vanuit Brussel krijgen ze positieve geluiden voor wat betreft de sanering... Okapi en de investeerder willen enkel en alleen horen van de stad: tis Ok, doe maar... al dan niet zonder "enne eu... bedankt hé jongens wat jullie voor onze stad doen!" Andere stadsbesturen staan te springen als ze dit horen (cfr Oostende, genk, Gent,...) hier niet!
Lees de tekst eens goed!
http://www.bluearmada.be of http://www.generaliokapiaalstar.be

Groetjes
Toby


04 Jan 2009, 19:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Okapi Aalstar
Ik heb het wel allemaal wat gevolgd. Den Okapi heeft gelijk dat ze van hun oren maken aangezien ze alles zelf betalen (via investeerder), dus als er een iemand pluimen op zijnen hoed mag steken is het Okapi en niet het stadsbestuur. De nieuwe zaal van Okapi zal ook een goede zaak zijn voor het carnavalleven en voor diverse evenementen. Er zou namelijk met uitschuifbare tribune's gewerkt worden. Dat is nu net het probleem, het stadbestuur wil dan een groene zone rond die zaal om ook buitenevenementen te organiseren. Voor de zaal zelf zou er niemand onteigend moeten worden, maar wel voor die groene zone rond de zaal. Daarom moet er ook een bestemmingswijziging komen voor die grond daar. Het stadsbestuur treft voor een keer weinig schuld, want de kans bestaat dat de RUP voor die zone vernietigd wordt en dat is een procedure die jaren duurt. Dus den Okapi mag gerust diene grond kopen van tstad, maar de kans bestaat dat ze dan met grond zitten waar ze niets mogen meedoen. Het protest tegen de RUP komt niet alleen van diegene die onteigend gaan worden door de bouw van die nieuwe zaal, maar ook van mensen (en dat zijn er meer) die onteigend gaan worden door de nieuwe tragelweg die opgenomen is in het RUP. Kortom het is allemaal niet zo simpel als menig Okapisupporter het voorstelt. Het zal uw huis maar zijn dat daar onteigend wordt. Pas op wij zouden hetzelfde reageren als de okapisupporters moest het om een nieuw stadion gaat.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


04 Jan 2009, 19:55

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 17:19
Berichten: 8
Bericht Re: Okapi Aalstar
Je hebt in alles gelijk... behalve... de raad van state heeft die klacht verworpen, waardoor wel kan begonnen worden. Dat is nu net het probleem... de tjeven! Alles wordt vertraagd! Tja...


04 Jan 2009, 20:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 606 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 41


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst