Oilsjt Carnaval 2009 - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Oilsjt Carnaval 2009 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
De kaarten van de prinsjenverkiezing worden volgende week zaterdag 9 uur verkocht via de site www.aalst.be

Ben is crejees hoe lang het gaat duren voor de site platligt :wadde:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


09 Dec 2009, 12:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
davy1919 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=x6zWiCx_eKs



Geweldig. :D


09 Dec 2009, 14:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Gilles schreef:
davy1919 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=x6zWiCx_eKs



Geweldig. :D


Inderdaad, als ons ilse dat gaat horen :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Dec 2009, 18:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
davy1919 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=x6zWiCx_eKs

:iendracht: :jepla :santé: :duh: :soon: :soon:


haha zalig lieken! :plat:


10 Dec 2009, 9:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Als ik de verhalen hoor van de jongere generatie die wekelijks in de carnavalwereld vertoeven krijg ik toch de kriebels hoor.Wekelijks kloppartijen en vooral de slechte sfeer tussen de groepen,kandidaatprinsen enz.
Ik heb het ooit anders geweten!!!!!!!!
Een aantal mensen zijn carnaval in een héél slecht daglicht aan het stellen en dat zou weleens gevolgen kunnen hebben. :kots:



er is één en ander gebeurt, maar veel met carnaval op zich heeft het allemaal niet te maken. De sfeer tussen de kandidaten is helemaal niet slecht. Integendeel. Er zijn jaren geweest dat het nog veel minder leuk was. Ik zit al enkele jaren in die verkiezings-mallemolen en het was vorig jaar bijvoorbeeld slechter dan nu, moet ik zeggen. Dat er hier en daar wat spanning is, lijkt me normaal. Jammer genoeg is de verkiezing zo uit zijn voegen aan het barsten dat je van die kandidaten bijna bovenmenselijke inspanningen vraagt. Eerst moeten ze een gans jaar naar vijf eetfestijnen per weekend, om dan op de verkiezingsavond een show live te brengen waar veel vlaamse "artiesten" schrik zouden van hebben. Ik begrijp bijvoorbeeld niet waarom je per sé moet kunnen zingen om prins carnaval te worden, om maar iets te zeggen.

Het zijn ook geen groepen onderling. met de ene groep kom je wat beter overeen dan met de andere. Maar om te zeggen dat er problemen zouden zijn tussen carnavalgroepen, die uitmonden in serieuze vechtpartijen, daar geloof ik niet in.

Ik denk dat de knokpartijen/partijtjes die er geweest zijn te maken hebben met een samenloop van omstandigheden. Iets wat klein begonnen is, lijkt een beetje ontaard te zijn en daar worden dan zoveel verhalen rond verteld dat op den duur iedereen begint zenuwachtig te lopen en de gekste dingen worden uitgekraamd.

Zaterdag is er campagnebal van Kurt. We hopen er een heel leuk bal van te maken, in een schitterende carnavalssfeer waar iedereen zich kan amuseren. We zijn er ook van overtuigd dat dat het geval zal zijn.


10 Dec 2009, 17:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Mijn kaarten zijn besteld :banana: maar ben toch maar gerust als ik ze weldegelijk in mijn hand ga hebben.

Vooe diegene die er nog eentje willen bemachtigen haast u, ze vliegen de deur uit, we zijn 10 na 9 en er zijn er nog maar 500 over!!

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


19 Dec 2009, 10:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
alles weg om kwart voor tien, vind het eigelijk wel een goed systeem, nooit problemen geweest

_________________
MCMXIX


19 Dec 2009, 10:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst