Oilsjt Carnaval 2009 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 11
 Oilsjt Carnaval 2009 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
acrid schreef:
blijkbaar heeft er nog een supporter van ons kloppen gehad
wat die daar komen zoeken is me een raadsel :wadde:

Nogmaals het zoveelste bewijs dat zulke volkeren hier niet willen integreren,maar de westerse wereld naar de knoppen helpen met hun onozele idealisme en fanatiek islamgedoe.
Maar onze linkse rakkers zullen ze wel bepamperen en ze zullen zich weeral eens aangevallen voelen.
Die mensen horen hier niet thuis en zullen nooit echte belgen worden,maar onze politici zijn veel te grote lafaards om dit toe te geven.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


25 Feb 2009, 19:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
iendracht mèn 2de vraa schreef:
acrid schreef:
blijkbaar heeft er nog een supporter van ons kloppen gehad
wat die daar komen zoeken is me een raadsel :wadde:

Nogmaals het zoveelste bewijs dat zulke volkeren hier niet willen integreren,maar de westerse wereld naar de knoppen helpen met hun onozele idealisme en fanatiek islamgedoe.
Maar onze linkse rakkers zullen ze wel bepamperen en ze zullen zich weeral eens aangevallen voelen.
Die mensen horen hier niet thuis en zullen nooit echte belgen worden,maar onze politici zijn veel te grote lafaards om dit toe te geven.


Volledig mee akkoord!

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


25 Feb 2009, 22:31
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Voila, twas weer super maar ik zen nog lang niet op mijn effen zenne :D

Efkes een vraagske: Ik zoek een paar liekes en ik zou niet weten waar ik die kan halen/kopen...

Jurgen - De Florablommelei
Kenny - Eila Ilse
Gilles Van Schuylenbergh - Wad'eej oon
Bart de Nijs - Oilsjt es de kreem

En dan nog iets van Bart (denk ik) op de tonen van Ishtar en tging over iets van lakens ofzo. Ik heb het meegezongen maar toen was ik nogal merg :D

En nog 1: Voil jeannet, oh voil jeannet.

Kan iemand er mij, eventueel tegen betaling, aan geraken? EIgen voorstellen zijn natuurlijk ook welkom. Ik heb alleen maar oudere liekes staan (twas men madam, voesjrooin,...) en ik heb is nen update vandoen :D

_________________
Afbeelding


26 Feb 2009, 15:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Casual1919 schreef:
Carnaval is alvast slecht begonnen.
Gisteren stond ik met mijn madam bij een vriedin thuis de stoet te volgen toen er plots 2 'vreemdelingen' voorbij kwamen. 1 van hen begon tegen mij is zijn eigen taal te praten, waar ik nog best mee kon lachen. Dat bleef maar duren en dan heb ik hem beleefd gevraagd 'door te stappen'. Hij stak iets in zijn zakken, liet zijn lege handen ziet, trok zijn 'Arafatsjaal' voor de mond en begon op mij te slaan en te stampen.
Met mijn pruik over mijn gezicht getrokken kon ik weinig doen, pas toen ze de vooruit aan diggelen hebben getrapt liepen ze weg.

Duidelijk vreemdelingen van buiten Aalst (gezien ze geen woord Vlaams spraken) die de boel komen verzieken. Volgens de politie hebben ze er gisteren trouwens zo een hele bus binnengebracht. 90% van alle klachten kwam van vreemdelingen die de boel komen verzieken.

Integratie ten top ...

Enfin, eerste dag was om zeep. Vanavond schade inhalen.


zelfde bij ons, ma dan int straatje nevest den oxy... ambras me ne neger, kome er 10 van zen maten op 2 van ons gevloge (ze hadde allemaal bivakmutse en maskers op :wadde: ) met als gevolg da ene zen wenkbrauw schoon ope lag en den andere gestoke was in zijn hand... toen ik wou tussenkomen kon ik nix anders dan mij tege de muur zette en mijn hande omhoog houde omda ze me een kapotgeslage glas voor mijn gezicht stonde!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Feb 2009, 15:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
hansken schreef:
Casual1919 schreef:
Carnaval is alvast slecht begonnen.
Gisteren stond ik met mijn madam bij een vriedin thuis de stoet te volgen toen er plots 2 'vreemdelingen' voorbij kwamen. 1 van hen begon tegen mij is zijn eigen taal te praten, waar ik nog best mee kon lachen. Dat bleef maar duren en dan heb ik hem beleefd gevraagd 'door te stappen'. Hij stak iets in zijn zakken, liet zijn lege handen ziet, trok zijn 'Arafatsjaal' voor de mond en begon op mij te slaan en te stampen.
Met mijn pruik over mijn gezicht getrokken kon ik weinig doen, pas toen ze de vooruit aan diggelen hebben getrapt liepen ze weg.

Duidelijk vreemdelingen van buiten Aalst (gezien ze geen woord Vlaams spraken) die de boel komen verzieken. Volgens de politie hebben ze er gisteren trouwens zo een hele bus binnengebracht. 90% van alle klachten kwam van vreemdelingen die de boel komen verzieken.

Integratie ten top ...

Enfin, eerste dag was om zeep. Vanavond schade inhalen.


zelfde bij ons, ma dan int straatje nevest den oxy... ambras me ne neger, kome er 10 van zen maten op 2 van ons gevloge (ze hadde allemaal bivakmutse en maskers op :wadde: ) met als gevolg da ene zen wenkbrauw schoon ope lag en den andere gestoke was in zijn hand... toen ik wou tussenkomen kon ik nix anders dan mij tege de muur zette en mijn hande omhoog houde omda ze me een kapotgeslage glas voor mijn gezicht stonde!


Die rotzakken komen hier gan sden boel naar de kloten maken. Da loop hier rond met bivakmutsen en maskers en dan zou dat nog met glas je gezicht opensnijden (1 naar den ehbo, 1 zijn hadn open), voil soert est, krapuul. Ik heb de hele maandag en dinsdag niet het minste ambras gezien... DAN WAREN ER NAMELIJK ALLEEN AJOINEN IN T STAD. Allez soit, was efkes domper op de fiestvreugde, maar we hebben ons schade meer dan ingehaald :drank:

_________________
www.spionkoplede.com


26 Feb 2009, 15:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Sven KSK Opwijk schreef:
Voila, twas weer super maar ik zen nog lang niet op mijn effen zenne :D

Efkes een vraagske: Ik zoek een paar liekes en ik zou niet weten waar ik die kan halen/kopen...

Jurgen - De Florablommelei
Kenny - Eila Ilse
Gilles Van Schuylenbergh - Wad'eej oon
Bart de Nijs - Oilsjt es de kreem

En dan nog iets van Bart (denk ik) op de tonen van Ishtar en tging over iets van lakens ofzo. Ik heb het meegezongen maar toen was ik nogal merg :D

En nog 1: Voil jeannet, oh voil jeannet.

Kan iemand er mij, eventueel tegen betaling, aan geraken? EIgen voorstellen zijn natuurlijk ook welkom. Ik heb alleen maar oudere liekes staan (twas men madam, voesjrooin,...) en ik heb is nen update vandoen :D


Ik heb er wel een paar denk ik. ;)


26 Feb 2009, 16:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
ja, aan de oxy zat het er zondag blijkbaar goed op. Wij kwamen daar toe en werden daar direkt goed gedoopt.
wel sjiek dat die van rode kruis daar direkt waren, op de flikken was het een kwartier langer wachten denk ik.

het alleszeggende applaus voor die mannen tijdens de popverbranding sprak ook boekdelen.

maandag en dinsdag wel serieeeeeeeus wat minder volk int stad dan ander jaren. Ook zondag was het eigenlijk zelfs niet zo druk int stad. Maar maandag had ik nog de indruk dat er veel op andere plaatsen stonden zoals station en vredeplein.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Feb 2009, 19:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Bram schreef:
ja, aan de oxy zat het er zondag blijkbaar goed op. Wij kwamen daar toe en werden daar direkt goed gedoopt.
wel sjiek dat die van rode kruis daar direkt waren, op de flikken was het een kwartier langer wachten denk ik.

het alleszeggende applaus voor die mannen tijdens de popverbranding sprak ook boekdelen.

maandag en dinsdag wel serieeeeeeeus wat minder volk int stad dan ander jaren. Ook zondag was het eigenlijk zelfs niet zo druk int stad. Maar maandag had ik nog de indruk dat er veel op andere plaatsen stonden zoals station en vredeplein.


Vooral op het vredeplein moeste opeen kruipen om een plaatske te vinden :plat:

blijkbaar meer gevochten deze carnaval maar ik heb maar 1 keer zien vechten. En dan nog niet erg. Zal blijkbaar altijd op de goei plaatsen geweest zijn.

Twas in ieder geval ne geslaagde carnaval (y) (y) (y)

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


26 Feb 2009, 19:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1874
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Bram schreef:
ja, aan de oxy zat het er zondag blijkbaar goed op. Wij kwamen daar toe en werden daar direkt goed gedoopt.
wel sjiek dat die van rode kruis daar direkt waren, op de flikken was het een kwartier langer wachten denk ik.

het alleszeggende applaus voor die mannen tijdens de popverbranding sprak ook boekdelen.

maandag en dinsdag wel serieeeeeeeus wat minder volk int stad dan ander jaren. Ook zondag was het eigenlijk zelfs niet zo druk int stad. Maar maandag had ik nog de indruk dat er veel op andere plaatsen stonden zoals station en vredeplein.


Dieje coté van den Oxy is echt mottig, een tiental jaar geleden was dat daar nog echt carnaval op zen best met de pompiers rond de kerk, nu is het daar precies een feestje van de jeugdgevangenis.
Vredeplein en station veel plezanter inderdaad.


26 Feb 2009, 20:09
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Gaskonijn schreef:
Vooral op het vredeplein moeste opeen kruipen om een plaatske te vinden :plat:

blijkbaar meer gevochten deze carnaval maar ik heb maar 1 keer zien vechten. En dan nog niet erg. Zal blijkbaar altijd op de goei plaatsen geweest zijn.

Twas in ieder geval ne geslaagde carnaval (y) (y) (y)


Blijkbaar hé :D.

Het was weeral eens nen onvergetelijke carnaval! En behalve mijn stem ben ik er weeral volledig door. Klaar voor een nieuw feestje :banana: :D


26 Feb 2009, 20:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Sven KSK Opwijk schreef:
Voila, twas weer super maar ik zen nog lang niet op mijn effen zenne :D

Efkes een vraagske: Ik zoek een paar liekes en ik zou niet weten waar ik die kan halen/kopen...

Jurgen - De Florablommelei
Kenny - Eila Ilse
Gilles Van Schuylenbergh - Wad'eej oon
Bart de Nijs - Oilsjt es de kreem

En dan nog iets van Bart (denk ik) op de tonen van Ishtar en tging over iets van lakens ofzo. Ik heb het meegezongen maar toen was ik nogal merg :D

En nog 1: Voil jeannet, oh voil jeannet.

Kan iemand er mij, eventueel tegen betaling, aan geraken? EIgen voorstellen zijn natuurlijk ook welkom. Ik heb alleen maar oudere liekes staan (twas men madam, voesjrooin,...) en ik heb is nen update vandoen :D


Zie PB Sven , Indien er nog liefhebbers zijn, ik heb zeker 500 verschillende carnavalliekes op mp3 :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Feb 2009, 23:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
De Sven en De Gilles zen gelikkig want ze emmen eir liekes gekreigen :banana: :banana:
Zen er nog liefhebbers ? Graag PB met e-mailadres (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Feb 2009, 1:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
Onderkroiper schreef:
De Sven en De Gilles zen gelikkig want ze emmen eir liekes gekreigen :banana: :banana:
Zen er nog liefhebbers ? Graag PB met e-mailadres (y)


Merci Yveken, merci Yveken, merci. :worship:


27 Feb 2009, 2:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
awel yves, da lieken van: en weir springen in de moat, en ast van den iejste kie ni goat, .... da moogt ge mij is doormailen :p

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Feb 2009, 14:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2009
hansken schreef:
en weir springen in de moat, en ast van den iejste kie ni goat,

k'en kaan mè moeilek concentreiren, 'k mag moi va patrick ni forceiren.


27 Feb 2009, 17:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 157 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst