Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Bomber schreef:
Mja, Kanu had bij 5 van de 7 Juryleden de meeste punten, maar blijkbaar zou 1 van die 2 Kanu toch wel heel sterk benadeeld hebben.

Donderdag worden de punten bekendgemaakt die de juryleden uitdeelden.

Ook de stemming was een lachtertje, heel wat supporters van Kanu mochten de zaal niet meer binnen voor de veiligheid en konden dus ook geen stem uitbrengen.

Voor de rest trok gans die organisatie op geen kloten, zaal te klein, improvisatieproef afgeschaft, stemmentelling die uren duurde,....en zo kan ik nog vele zaken opnoemen.
Spijtige zaak voor Wieze...


Dat er heel wat supporters van Kanu niet meer binnenmochten voor de veiligheid kan je niemand kwalijk nemen, voor hetzelfde geld waren het allemaal supporters voor Gino.
Zaal inderdaad veel te klein, comité was nochtans door iedereen verwittigd dat er een "invasie" zou plaatsvinden. Afbraak van Gino en opbouw van decor Kanu nam veel te veel tijd in beslag, waardoor improvisatieproef werd afgeschaft.
Vond het ook jammer dat het comité hier niet veel beter op voorbereid was, maar aan de andere kant, we zijn Aalst niet hé. Het was de allereerste keer dat er met een showgedeelte werd gewerkt en dat heeft dan ook nog serieuze kinderziektes meegebracht.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar de puntendeling, want daar klopt inderdaad iets niet.


10 Feb 2009, 18:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
.


10 Feb 2009, 18:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Bomber schreef:
zotvawies schreef:
Bomber schreef:
Mja, Kanu had bij 5 van de 7 Juryleden de meeste punten, maar blijkbaar zou 1 van die 2 Kanu toch wel heel sterk benadeeld hebben.

Donderdag worden de punten bekendgemaakt die de juryleden uitdeelden.

Ook de stemming was een lachtertje, heel wat supporters van Kanu mochten de zaal niet meer binnen voor de veiligheid en konden dus ook geen stem uitbrengen.

Voor de rest trok gans die organisatie op geen kloten, zaal te klein, improvisatieproef afgeschaft, stemmentelling die uren duurde,....en zo kan ik nog vele zaken opnoemen.
Spijtige zaak voor Wieze...


Dat er heel wat supporters van Kanu niet meer binnenmochten voor de veiligheid kan je niemand kwalijk nemen, voor hetzelfde geld waren het allemaal supporters voor Gino.
Zaal inderdaad veel te klein, comité was nochtans door iedereen verwittigd dat er een "invasie" zou plaatsvinden. Afbraak van Gino en opbouw van decor Kanu nam veel te veel tijd in beslag, waardoor improvisatieproef werd afgeschaft.
Vond het ook jammer dat het comité hier niet veel beter op voorbereid was, maar aan de andere kant, we zijn Aalst niet hé. Het was de allereerste keer dat er met een showgedeelte werd gewerkt en dat heeft dan ook nog serieuze kinderziektes meegebracht.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar de puntendeling, want daar klopt inderdaad iets niet.


Die improvisatieproef ging normaal na de stemming gebeuren omdat het meeste volk na de stemming toch wel weg zou gaan. Niets meer van gehoord nadien.

Ook om aan bier te geraken moeste heksentoeren uitsteken
ipv die bonnekes in de buurt van den toog te verkopen :d
soit, den ambi was allesinds wel goe, veral toen prinses dendermonde met de staart tussen de benen afdroop :d


daar wil ik meer over horen :slijm:

_________________
www.spionkoplede.com


11 Feb 2009, 10:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
nice

_________________
www.spionkoplede.com


12 Feb 2009, 9:45
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht WKV NAUDEST - CRISISFUI - 1 euro ver e pintjen en gratis ink
WKV Naudest wilt de week ver Wier carnaval en de week na Oilsjt carnval nog isj veel volk buitenkroigen.

Daarom organisersen we nu zaterdag 28 februari 09 zijn 1e Crisisfuif met Pintjes, Cola, Water, Mazout,.... aan 1 euro :drank: en gratis toegang.. :banana:

Place To Be: Voermansrust Wieze


27 Feb 2009, 20:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Voor wie interesse heeft, Kanu geeft zich volgend jaar terug aan als kandidaat prins.
Dit jaar terug 1400 toeschouwers en gelukkig in de oktoberhallen, plaats genoeg dit jaar.
Ook met gastoptredens van oa europaprinsj Enrico en prinsengevolg uit Lede
Naar het schijnt ook prins van Dendermonde, maar als ik dat woord hoor ben ik meestal selectief doof. :D


08 Feb 2011, 16:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
zotvawies schreef:
Voor wie interesse heeft, Kanu geeft zich volgend jaar terug aan als kandidaat prins.
Dit jaar terug 1400 toeschouwers en gelukkig in de oktoberhallen, plaats genoeg dit jaar.
Ook met gastoptredens van oa europaprinsj Enrico en prinsengevolg uit Lede
Naar het schijnt ook prins van Dendermonde, maar als ik dat woord hoor ben ik meestal selectief doof. :D


Ik zal er zijn ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Feb 2011, 17:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Vèr een klein derpken as Wies emmen die maanen toch een schoein en groeite fiestzoal.
Doar kenne weir as Oilsjteneers alien mor van droeimen.

_________________
oilsjt, goi alien...


08 Feb 2011, 18:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
jammen schreef:
Vèr een klein derpken as Wies emmen die maanen toch een schoein en groeite fiestzoal.
Doar kenne weir as Oilsjteneers alien mor van droeimen.


Tzal voor na de volgende verkiezingen zijn, als iemand anders burgemeester is.
En dan weer van op nul beginnen want Ilse haar "werk" is niet goed, en ze zijn weer voor 6 jaar zoet, daarna weer andere burgemeester.........


09 Feb 2011, 16:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Gisteren campagnebal van Kanu. 1 ding is me tijdens de optredens opgevallen en dat is dat het dit jaar blijkbaar mode is om maar 1 kandidaat-prins te hebben.
Zowel Dendermonde, Denderleeuw, Lede, Aalst en Wieze weten nu al wie hun prins(es) zal zijn.
De 2 kandidaten voor "den Orend" lijken me trouwens zeer aan elkaar gewaagd.
Het optreden van diene van Denderlieje trok op geen kl***n. Een deel van zijn gevolg was net daarvoor wel luidkeels aan het meezingen toen de dj een lied van jullie ex-prins Jurgen oplegde. :lol:

ps Stephanie heeft 2 van haar liedjes gezongen maar da tweede was toch precies ewa tegen haar goesting.
quote: "1 liedje was eigenlijk al genoeg geweest maar kom, ik zal dan nog maar eentje zingen"
Sorry voor haar supporters maar wat een enthousiasme!!!


03 Dec 2011, 13:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
zotvawies schreef:
Gisteren campagnebal van Kanu. 1 ding is me tijdens de optredens opgevallen en dat is dat het dit jaar blijkbaar mode is om maar 1 kandidaat-prins te hebben.
Zowel Dendermonde, Denderleeuw, Lede, Aalst en Wieze weten nu al wie hun prins(es) zal zijn.
De 2 kandidaten voor "den Orend" lijken me trouwens zeer aan elkaar gewaagd.
Het optreden van diene van Denderlieje trok op geen kl***n. Een deel van zijn gevolg was net daarvoor wel luidkeels aan het meezingen toen de dj een lied van jullie ex-prins Jurgen oplegde. :lol:

ps Stephanie heeft 2 van haar liedjes gezongen maar da tweede was toch precies ewa tegen haar goesting.
quote: "1 liedje was eigenlijk al genoeg geweest maar kom, ik zal dan nog maar eentje zingen"
Sorry voor haar supporters maar wat een enthousiasme!!!


Dan zal komen stemmen niet veel nut meer hebben zeker

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Dec 2011, 15:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Bakkie schreef:
zotvawies schreef:
Gisteren campagnebal van Kanu. 1 ding is me tijdens de optredens opgevallen en dat is dat het dit jaar blijkbaar mode is om maar 1 kandidaat-prins te hebben.
Zowel Dendermonde, Denderleeuw, Lede, Aalst en Wieze weten nu al wie hun prins(es) zal zijn.
De 2 kandidaten voor "den Orend" lijken me trouwens zeer aan elkaar gewaagd.
Het optreden van diene van Denderlieje trok op geen kl***n. Een deel van zijn gevolg was net daarvoor wel luidkeels aan het meezingen toen de dj een lied van jullie ex-prins Jurgen oplegde. :lol:

ps Stephanie heeft 2 van haar liedjes gezongen maar da tweede was toch precies ewa tegen haar goesting.
quote: "1 liedje was eigenlijk al genoeg geweest maar kom, ik zal dan nog maar eentje zingen"
Sorry voor haar supporters maar wat een enthousiasme!!!


Dan zal komen stemmen niet veel nut meer hebben zeker



Ge moogt altijd komen voor den ambiance hé en doe het anders gewoon voor de Kanu.
Anders hoeft er inderdaad gewoon geen show door te gaan, ook nie in Aalst. :whistle:
Enfin, hopelijk volgend jaar voor alle carnavals toch wat meer kandidaten.


ps ik weet dat het plagerig bedoeld was ze uw bericht , en da ge der wel zult staan 7 januari in de oktoberhallen. :juij:


04 Dec 2011, 13:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Nu al terug van prinsenkiezing. Magnifieke show van kanu én zat.4
>A MOE ne mens nog meer hebben?


08 Jan 2012, 3:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
Shit kan zelfs nie meer typen. Kpijs dak ga slapen.


08 Jan 2012, 3:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Wie komt mee stemmen voor kandidaat Kanu in Wies
zotvawies schreef:
Nu al terug van prinsenkiezing. Magnifieke show van kanu én zat.4
>A MOE ne mens nog meer hebben?

Tegenstanders? :D

_________________
MCMXIX


08 Jan 2012, 11:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst