Telenet Comfortnet XL - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Telenet Comfortnet XL 

Welk internet heb jij?
Telenet Comfortnet XL  27%  [ 8 ]
Telenet Expressnet XL  30%  [ 9 ]
ADSL  40%  [ 12 ]
Andere  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 30

 Telenet Comfortnet XL 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
Gaskonijn schreef:
uwe router dat kapot is. Probeert is met zijn pries uit te trekken. Als dat neit werkt => kapot


Zou me verwonderen ik heb hem maar een paar weken

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


18 Aug 2009, 21:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
De_steve schreef:
Gaskonijn schreef:
uwe router dat kapot is. Probeert is met zijn pries uit te trekken. Als dat neit werkt => kapot


Zou me verwonderen ik heb hem maar een paar weken


Is er aan uw router soms een klein gaatje waar je met een fijn pennetje een reset kan doen van de router ?
Soms heb ik ook geen verbinding met internet en als ik reset werkt alles onmiddellijk normaal.
Mijn vorige router was ook een D-Link is vorig jaar defect geraakt na jaren gebruik.
Nu kocht ik mij Wireless-G Broadband Router van Linksys en ben daar héél tevreden over.

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Aug 2009, 22:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
Merci ver de snelle reacties, kem het geprobeerd onderkroiper mor geen resultaat :x

Zal straks maar om ne nieven terren

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


19 Aug 2009, 9:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
t is mischien nie echt een antwoord op de gestelde vraag maar ik had comfortnet en kabel apart. ben overgestapt op shake digitale tv met digicorder plus basicnetxl(wat hetzelfde zou zijn als wat ik had volgens de verkoper van dienst) en dit aan 30 eur per maand ( in die periode een reclameaanbieding).....ik ging mij hier een voordeel van ik weet nie hoe groot mee doen je....dit scheelde 10 euro per maand en ik had digitale tv er bij , heel tof!!
je kan het al denken dat ik dit bedrag van 30eur in de maanden dat ik deze shake al heb nog NOOIT heb betaald maar steeds een factuur krijg van rond de 55 eur???? wat is er misgelopen hier??? weet er iemand hoe het kan dat als ze je uitleggen (ook op papier uitgerekend) dat je elke maand 30 euro moet betalen dat dit eigenlijk 50euro is na dat alles is aangepast....zelfs de telenet-helpdesk zelf weet het blijkbaar niet omdat ik van hun kant geen enkele persoon meer aan de lijn krijg of dat er via mail zelfs geen antwoord af kan....Hmmm?? telenet , heel tof maar iedereen laat hem vangen waar hij bijstaat hoor! :fuck: had ik het geweten ik had mijn gewone kabelabo gehouden en internet apart....t ging veel sneller en ik was op mijn gemak...


19 Aug 2009, 17:03
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
uw kabel abo moede zoiezo nog betalen, ook al hebde digitalen tv bij telenet. Ik denk dat dit ongeveer een 8 euro is (zal es moeten zien op mijn factuur)
ik ga morgen es kijken op mijn factuur hoe het allemaal ineen zit, weet het niet juist meer
maar ga hier nu iets eten en mij gereed maken om naar zottegem te gaan


19 Aug 2009, 17:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
met belgacom kunde het ergens zo regelen dat ge uw kabelabonnement kunt opzeggen ook (ook al weten er dat maar weinig). Maar bij telenet is dat natuurlijk nogal absurd aangezien al uw telecommunicatie bij hen over de kabel loopt

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2009, 17:40
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37
Berichten: 109
Leeftijd: 37
Locatie: Kerksken
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
supersossis schreef:
t is mischien nie echt een antwoord op de gestelde vraag maar ik had comfortnet en kabel apart. ben overgestapt op shake digitale tv met digicorder plus basicnetxl(wat hetzelfde zou zijn als wat ik had volgens de verkoper van dienst) en dit aan 30 eur per maand ( in die periode een reclameaanbieding).....ik ging mij hier een voordeel van ik weet nie hoe groot mee doen je....dit scheelde 10 euro per maand en ik had digitale tv er bij , heel tof!!
je kan het al denken dat ik dit bedrag van 30eur in de maanden dat ik deze shake al heb nog NOOIT heb betaald maar steeds een factuur krijg van rond de 55 eur???? wat is er misgelopen hier??? weet er iemand hoe het kan dat als ze je uitleggen (ook op papier uitgerekend) dat je elke maand 30 euro moet betalen dat dit eigenlijk 50euro is na dat alles is aangepast....zelfs de telenet-helpdesk zelf weet het blijkbaar niet omdat ik van hun kant geen enkele persoon meer aan de lijn krijg of dat er via mail zelfs geen antwoord af kan....Hmmm?? telenet , heel tof maar iedereen laat hem vangen waar hij bijstaat hoor! :fuck: had ik het geweten ik had mijn gewone kabelabo gehouden en internet apart....t ging veel sneller en ik was op mijn gemak...



Normaal betaal je maandelijks je 30€ + de prijs van programma's of films die je besteld hebt...
Als ge niks besteld hebt zou ik nog is bellen naar telenet (ook al geraak je daar niet gemakkelijk binnen)

_________________
Iendracht 4-ever!!!


21 Aug 2009, 15:21
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
Ik was het hier al bijna vergeten, je betaalt dus altijd meer dan die shake.

Ik betaal die shake en daarbovenop:
abo kabeltv en auteursrechten (samen zo een goeie 13 euro)
en dan natuurlijk als je iets van films of programma's bestelt en bij mij ook telefoon.
Wat bij u dan dat grotere verschil maakt, dat weet ek wel nie.
Ik vind nu wel dat dat allemaal vrij duidelijk op die facturen staat, ale bij mij toch.

Wat ik wil stom vind: enkele jaren terug stuurde telenet altijd eerst een aanmaning als ge eens vergeet te betalen (met mijn warrige kop, gebeurde dat vrij veel), maar nu ist al direct 7 euro boete. Maar daar heb ik nu ook weer iets op gevonden. Ik laat mijn facturen nu toekomen in mijn homebanking en dan kan ik ze hier niet ergens op de een of andere kast leggen en ze vergeten te betalen. (Of stomweg een verkeerd bedrag intikken :stom: )


21 Aug 2009, 15:42
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
0800/66655
Op deze nummer geraak je altijd binnen, aangezien dit voor nieuwe klanten is, maar ze helpen u daar evengoed hoor...


21 Aug 2009, 15:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Telenet Comfortnet XL
supersossis schreef:
t is mischien nie echt een antwoord op de gestelde vraag maar ik had comfortnet en kabel apart. ben overgestapt op shake digitale tv met digicorder plus basicnetxl(wat hetzelfde zou zijn als wat ik had volgens de verkoper van dienst) en dit aan 30 eur per maand ( in die periode een reclameaanbieding).....ik ging mij hier een voordeel van ik weet nie hoe groot mee doen je....dit scheelde 10 euro per maand en ik had digitale tv er bij , heel tof!!
je kan het al denken dat ik dit bedrag van 30eur in de maanden dat ik deze shake al heb nog NOOIT heb betaald maar steeds een factuur krijg van rond de 55 eur???? wat is er misgelopen hier??? weet er iemand hoe het kan dat als ze je uitleggen (ook op papier uitgerekend) dat je elke maand 30 euro moet betalen dat dit eigenlijk 50euro is na dat alles is aangepast....zelfs de telenet-helpdesk zelf weet het blijkbaar niet omdat ik van hun kant geen enkele persoon meer aan de lijn krijg of dat er via mail zelfs geen antwoord af kan....Hmmm?? telenet , heel tof maar iedereen laat hem vangen waar hij bijstaat hoor! :fuck: had ik het geweten ik had mijn gewone kabelabo gehouden en internet apart....t ging veel sneller en ik was op mijn gemak...


Omdat ge twee klantennummers hebt bij Telenet (internet en tv apart) en voor een Shake 1 klant moet zijn. Heb dit ook voorgehad (fout in hun systeem). Dus best effe bellen naar een van die gratisnummers en dat proberen oplossen. Ofwel betaalt ge idd 55€ en staat er vanonder nog een korting voor de Shake (zoals bij mij nu het geval is).


22 Aug 2009, 17:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst