www.egmontarmy.be | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
 www.egmontarmy.be 
Auteur Bericht
Duivelke

Lid geworden op: 22 Mei 2007, 12:07
Berichten: 31
Bericht www.egmontarmy.be
Als we bij deze aan een beetje "spamming" mogen doen ?

Nu ons bestuur ons forum uit de ether gehaald heeft en de officiële clubwebsite nieuwe creatieve hoogtepunten qua webdesign heeft bereikt :plat: hebben we maar beslist om een onofficiële website te lanceren, i.e. www.egmontarmy.be
We hopen eerstweeks de website live te hebben, een nieuw forum is ondertussen al "in the air".

We zullen niet onder stoelen of banken steken dat iendracht.be wel een beetje onze leidraad geweest is maar dat zullen jullie ons later wel vergeven zeker :D

In elk geval, iedereen is welkom :banana:

John (ksvs)


11 Jun 2009, 23:24
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Veel succes (y)

Hier liep er enkele jaren geleden ook zo ne zot rond die een forum kon missen als kiespijn :D

Over jullie ploeg: wat denken jullie er zelf van ?

Ik vrees toch een beetje dat Sottegem met Maxim Seminck, Van Dender, Limpens als trainer,... toch niet echt potten zal breken volgend jaar.


11 Jun 2009, 23:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Jeroen schreef:
Veel succes (y)

Hier liep er enkele jaren geleden ook zo ne zot rond die een forum kon missen als kiespijn :D

Over jullie ploeg: wat denken jullie er zelf van ?

Ik vrees toch een beetje dat Sottegem met Maxim Seminck, Van Dender, Limpens als trainer,... toch niet echt potten zal breken volgend jaar.


Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn, Wetteren was ook grotendeels een ploeg van tweedekans-spelers, ik zie Boto er daar trouwens ook een paar inknallen.


11 Jun 2009, 23:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Jullie officiële site is echt wel verschrikkelijk lelijk. :D


12 Jun 2009, 0:00
Duivelke

Lid geworden op: 22 Mei 2007, 12:07
Berichten: 31
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Goh Jeroen, als je het zuiver positioneel bekijkt hebben we op elke plaats iemand. Da's ook al iets he ! We hadden een keeper nodig en we hebben Heymans van Opstal gehaald, we hadden centrale verdedigers nodig en we hebben Seminck en De Taeye gehaald, we hadden een 10 nodig en we hebben Keita gehaald, we hadden een bijkomende spits nodig en we hebben Boto gehaald, ... Volgens mij kunnen we elf valabele spelers op het veld brengen in een bezetting die steek houdt.
We zijn in het tussenseizoen wel zowat alle sterkhouders kwijtgespeeld.
Zowat gans onze centrale as : De Cabooter, Reyngaert, B. Moreels en Varache. Onze beste flankspeler in W. Moreels. Enkele goed utility spelers zoals Van Caeneghem, Heereman, Coppens, ...
Bovendien zijn we ook enkele natuurlijke leiders kwijt : De Cabooter, Reyngaert, Varache.
Dat is wel heel veel om in 1 keer op te vangen.

We hebben vooral veel vragen :
- Heeft Seminck zich in twee jaar reservevoetbal in eerste klasse voldoende ontwikkeld ? Wat is de waarde van die enkele selecties voor het eerste elftal ?
- Limpens ? De Taeye ? Is dat voldoende voor derde klasse of zijn dat eigenlijk veredelde beloften ?
- Van Dender ? Gaat hij bij ons nog gemotiveerd zijn als hij dat al niet meer echt bij Aalst was ?
- Keita ? Mooie adelbrieven maar zijn laatste topseizoen dateert ook al van enkele seizoenen geleden.
- Boto ? Daar hoor je veel tegenstrijdige geruchten over ...
- Luc Limpens heeft bij ons goed werk geleverd maar hij kreeg onmiddellijk wel enkele basispionnen terug uit blessure, heeft dan met krek dezelfde spelers en in hetzelfde systeem van VDH gevoetbald. Volgend jaar wordt zijn grote test he. Met een nieuwe ploeg die hij samengesteld heeft ... Ach, onze teleursteling is zeker niet op Limpens gericht, wel op het beleid.

Soit, dit is op het eerste gezicht een sterke reeks maar er zitten ook enkele neoderdeklassers in. Het zal vooral zaak zijn die achter ons te houden. Ieper, Koksijde, Heist, Temse, ... hoe sterk zijn die ? Daar zitten kapitaalkrachtige ploegen tussen maar Wielsbeke was dat ook ...
Het zal bij ons van veel factoren afhangen. Hoe snel pakt de mayonnaise ? Blessures ? Want we hebben echt wel een smalle kern. Mentale sterkte ? Hoe verloopt onze start ?

Ik ben van nature een pessimist maar het wordt volgens mij echt geen makkelijk seizoen voor ons.

John (ksvs)


12 Jun 2009, 0:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Waar is Varache naartoe?

_________________
es da ier e fistjen...


12 Jun 2009, 0:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 23 Feb 2006, 20:46
Berichten: 727
Leeftijd: 37
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Boris schreef:
Waar is Varache naartoe?


Gent-Zeehaven dacht ik gehoord te hebben.


12 Jun 2009, 10:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Succes gasten (y)

van al de transfers denk ik toch ook dat Boto de enige gaat zijn die een meerwaarde kan bieden.
Maxime is te lang geleden dat ik hem heb bezig gezien.
Van Dender hang inderdaad van zijn motivatie af, Ruud Limpens komt radicaal te kort vrees ik. Luc Limpens, mja met een klassieke tactiek/aanpak kunt ge soms ook ver geraken. In 3de klasse denk ik zelfs dat het merendeel van de speler het liefst die aanpak heeft.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Jun 2009, 12:40
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05
Berichten: 74
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Vanaf vandaag is ook de WEBSITE en de fotosite naast het al eerder gelanceerde supportersforum, ook online.

http://www.egmontarmy.be

_________________
De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen !


15 Jul 2009, 21:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Boto wil blijkbaar kampioen spelen met jullie. :D


15 Jul 2009, 21:41
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05
Berichten: 74
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: www.egmontarmy.be
Aangezien hij ondertussen zijn tanden bloot lachte, zal het wel met een korreltje zout te nemen zijn ;)

Maar best sympa kerel die Boto...

_________________
De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen !


16 Jul 2009, 13:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst