Okapi Aalstar - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28
 Okapi Aalstar 
Auteur Bericht
Ah, was het na 2 seizoenen dat ze in 1ste wilden staan, ik had ergens gelezen na 3 jaar, wat de gewoonte is in Aalst.  :grijns:


13 Okt 2005, 11:12
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2005, 13:19
Berichten: 84
Locatie: Mere
Engeland schreef:
Waar hebben we da nog gezien!! Ik vraag mij af waarom ze zoveel spelers laten vertrekken hebben bij Okapi!! Want nu idd draait het daar vierkant


Ze hebben wel veel nieuwe aangetrokken , allemaal uit eerste klasse , die zouden normaal iets moeten kunnen he , al komt het er nog niet uit , ik denk dat als het dit seizoen terug nie lukt er toch wel wa sponsers enzo gaan afhaken , en die spelers uit eerste halen zal toch ook wel wa geld gekost hebben denk ik.


13 Okt 2005, 11:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
de vorige spelers waren allemaal op elkaar ingespeeld, deze nieuwe niet...nieuwe coach= nieuwe systemen... ook vertrouwen mag er komen en nog iets dat mij tot hiertoe opviel is dat gonzales zijn spel niet meer kan spelen en dat zie je, trouwens tyson is geen van impe e


13 Okt 2005, 13:48
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2005, 13:19
Berichten: 84
Locatie: Mere
Nee gonzales speelt inderdaad niet zijn spel , maar de andere ook niet , en iemand zoals van impe kunde niet vervangen , zoals die voor 200% ervoor ging steeds , maar ik denk wel eens dat de ploeg op elkaar ingespeeld raakt dat we mooie matchen gaan zien , of het met deze coach zal zijn daar heb ik mijn twijfels bij.


13 Okt 2005, 14:53
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52
Berichten: 146
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
T lijkt me verkeerd te zitten met de coach, heb maar 1 oefenwedstrijd gezien, maar daar leek het er al op alsof de spelers er gewoon niet naar luisterden. En als je t zo hoort, houdt ie vast aan één bepaald spelsysteem en de spelers moeten daarin blijven totdat er zich een shotkans voordoet... Maar we hebben de voorbije 3 matchen al gezien dat je moet kunnen variëren, anders heb je de grootste moeite om te winnen (remember vooral waregem) en daar zit volgens mij ook een groot probleem. En blijkbaar voelt pablo zich veel minder goed in het nieuwe systeem, om dan nog maar te zwijgen van het feit dat er helemaal geen ploeg staat, maar een verzameling individuen. Maar goed, ze hebben nu 2 weken tijd gehad om op elkaar ingespeeld te raken, hopelijk zijn ze klaar om morgen een goed te vlammen en ons een goeie match en een klinkende overwinning aan te bieden.


14 Okt 2005, 13:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
jajh khoop ook da ze morgen der een spektakel van maken dak nadien nog eens me een blij gezicht kan uitgon  :grijns:  :zat:

_________________
Afbeelding
Afbeelding


14 Okt 2005, 17:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
Okapi Aalstar behaalt klinkende 93-58 overwinning op de 1ste thuismatch van het seizoen in een goed gevuld Forum. :dans:  :zat:

_________________
Afbeelding
Afbeelding


15 Okt 2005, 22:24
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2005, 13:19
Berichten: 84
Locatie: Mere
Ja twas een goeie match , geen schone want daarvoor moet het spannend zijn maar dit hadden ze nodig voor het vertrouwen en denk dat da nu wel in orde begint te komen met de ploeg , ze beginnen toch stilaan een beetje op mekaar ingespeeld te raken dus we leven op hoop (weeral eens :p) op naar falco zou ik zeggen , daar zal het ook weer nie simpel worden in da klein zaalke .


17 Okt 2005, 23:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
ier oek is spammen (opdracht van placiet)


22 Okt 2005, 16:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
Hopen dat ze de goedel ijn kunnen doortrekken en dus zondag opnieuw winnen Falco moet eraan :dans:  :zat:

_________________
Afbeelding
Afbeelding


22 Okt 2005, 20:40
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
johny schreef:
Hopen dat ze de goedel ijn kunnen doortrekken en dus zondag opnieuw winnen Falco moet eraan :dans: :zat:

Spijtig genoeg verloren me zeven punten verschil


23 Okt 2005, 22:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
euhm jah helaas maarja ze zaterdag herpakken maar ze staan er echt ni goed voor bij okapi nochtans zou het vantjaar wel moeten gebeuren zenne morja

_________________
Afbeelding
Afbeelding


24 Okt 2005, 19:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
johny schreef:
euhm jah helaas maarja ze zaterdag herpakken maar ze staan er echt ni goed voor bij okapi nochtans zou het vantjaar wel moeten gebeuren zenne morja

Ja en ik denk indien het dit jaar mislukt dat er het eens serieus zou kunnen stinken bij den okapi.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


24 Okt 2005, 19:58
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
Opnieuw goed nieuws uit het Forum Okapi wint met 92-67 en speelde een redelijk goede partij  :zat:  :dans:

_________________
Afbeelding
Afbeelding


29 Okt 2005, 23:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
johny schreef:
Opnieuw goed nieuws uit het Forum Okapi wint met 92-67 en speelde een redelijk goede partij :zat: :dans:


Twas verleden week veel minder...  :dom:

_________________
IENDRACHT 4-EVER


30 Okt 2005, 11:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst