Okapi Aalstar | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28
 Okapi Aalstar 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 15 Sep 2005, 13:47
Berichten: 3
Bericht Okapi Aalstar
Ik heb besloten dat Okapi ook een forum zou moeten hebben en daarom heb ik er maar eentje gemaakt , er staan nu natuurlijk nog nietveel berichten op maar hier zitten toch ook wel wat mensen die naar Okapi gaan kijken dus jullie kunnen daarbij helpen he , ga eens kijken op http://OkapiAalstar.xsbb.nl en registreer jullie als het jullie aanstaat en babbel mee :) alvast bedankt.


15 Sep 2005, 13:54

Lid geworden op: 15 Sep 2005, 13:47
Berichten: 3
Tot mijn spijt heb ik het forum reeds moeten sluiten omdat het bestuur van okapi het niet toelaat en ze stappen wilden ondernemen als ik het niet meteen terug zou wegdoen, spijtig dat mensen geen eigen mening meer mogen zeggen.


15 Sep 2005, 17:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
as gij der ergens duidelijk opzet dat onofficieel is, kan niemand der toch iets op tegen hebben, en voor zekerheid zette der geen logoke of zo op


15 Sep 2005, 17:58

Lid geworden op: 15 Sep 2005, 13:47
Berichten: 3
er stond bij dat het onafhankelijk was , net zoals dit hier , maar blijkbaar is het bij het bestuur in het verkeerde keelgat geschoten.


15 Sep 2005, 18:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
enige waar ge problemen mee kunt hebben is dat ge hun naam wel gebruikt in url.

wel flauw van die mannen.
frustratie zit ginder laatste tijd ook diep na 3 jaar niet promoveren.


15 Sep 2005, 18:15
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Dit forum is ook compleet onafhankelijk, het vorige officiele werd gesloten. Als Garré kon sloot hij dit ook hoor, maar er worden geen logo's van EA gebruikt en duidelijk vermeld dat het een Onafhankelijk forum is. Als gij dat ook doet, kunnen ze u bij mijn weten niet doen, dan ist allemaal gebluf van hun..


15 Sep 2005, 18:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Idd, zolang er geen logo's of namen gebruikt worden kan daar niets tegen gedaan worden.


15 Sep 2005, 20:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
komaan hé Okapi-Boyke, laat u nie zomaar op uwe kop zitten

't is een leuk initiatief van jou, en een afschuwelijke reactie van het bestuur

en zoals men hier reeds zegt, gebruik geen logo's en eventueel niet de clubnaam in de url, en laat ze dan maar eens proberen om stappen te ondernemen

zit de garré dor ondertussen ook in de raad van bestuur ofzo?

_________________
es da ier e fistjen...


15 Sep 2005, 23:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Ergens versta ik die mannen,ze hebben schrik dat het ontaard en er ook scheldpartijen onstaan.Maar langs de andere kant kan een bestuur er iets uit leren zoals wat er leeft onder de supporters,hoe ze een club aanvoelen enz.
Maar zeker sta ik ook achter een forum voor onzen Okapi,want zoals elken echten oilsjteneer sta ik achter beide ploegen. :zat:
Zaterdagavond blijven hangen met den Okapi en de zondag na den Iendracht wat moet ge nog meer hebben.
Ja de maandag nen houten kop,maar den dinsdag is dat over hè :fluit:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


16 Sep 2005, 7:06
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Als je nu u naam verandert in Aalsters Basketforum kunnen ze volgens mij al zeker niets doen ?


17 Sep 2005, 10:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
gewoon dezen topic ten gebruiken ver isj over den okapi te klappen he ik zen oek supporter van den okapi aja kheb oek daar een abonnement aja :zat:

_________________
Afbeelding
Afbeelding


12 Okt 2005, 21:33
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2005, 13:19
Berichten: 84
Locatie: Mere
ik heb daar ook een abonnement , al sinds ze terug zijn begonnen. Dit seizoen draait het daar ook nog niet goed ze , ik ga de uitmatchen ook mee als ik kan en de vorige in st.jan was het echt slecht , is al een gans seizoen zo , er staat geen ploeg.


12 Okt 2005, 23:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14
Berichten: 1736
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Website: http://www.iendracht.be
WLM: bram.keppens@telenet.be
Iendrachterke schreef:
ik heb daar ook een abonnement , al sinds ze terug zijn begonnen. Dit seizoen draait het daar ook nog niet goed ze , ik ga de uitmatchen ook mee als ik kan en de vorige in st.jan was het echt slecht , is al een gans seizoen zo , er staat geen ploeg.


Waar hebben we da nog gezien!! Ik vraag mij af waarom ze zoveel spelers laten vertrekken hebben bij Okapi!! Want nu idd draait het daar vierkant

_________________
IENDRACHT 4-EVER


13 Okt 2005, 10:15
money money money


13 Okt 2005, 10:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
poipeplekker schreef:
money money money
idd, ze hadden er toch op gerekend om na 2 seizoenen in 1ste te staan denkek ze, en die laatste inspanning vorig jaar heeft hun das omgedaan... nu starten ze wel met ambitie om kampioen te spelen, maar iedereen weet dat het met deze ploeg NU nog niet het moment is. Je kan trouwens zien aan het basket dat de bedrijfswereld zijn doelgroepen verlegt, in den basket ziede meer en meer dikke nekken, idem voor volleybal : gaat keer naar Roeselare gaan zie: das big business !  :ooo: ge zit droog, lekker warm, veel ambiance, veel punten en belgische ploegen zijn er zo slecht nog niet in. De sponsors springen erop gelijk vliegen op nen ****** ;-) bovendien kunnen de mannen hun vrouwke meepakken en die amuseren zich ook nog. Tijd om een volleybalclub op te richting hier in Aalst zouk zeggen ;)


13 Okt 2005, 10:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst