op den teejleejvies | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 op den teejleejvies 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht op den teejleejvies
misschien 's een topicske voor alles op den televies da niks met voetbal te maken heeft

en om dan maar direct te beginnen... is er iemand die het toch wel fantastische Expeditie Robinson volgt? zaaaaaalig programma, zalige proeven, schitterende muziek, mooi puur-natuur-decor, en zeer goeie casting van de kandidaten

maar deze week voelde ik toch wel een enorme drang om op John en Carl hun arrogante muil te slaan

wie nog? wie had er nog de drang om op hun arrogante muil te slaan? follow me at http://www.ikwilopjohnencarlhunarrogantemuilslaan.be :engel:

_________________
es da ier e fistjen...


20 Sep 2005, 23:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Robinson pik ik vantijd is mee, maar kvolg vooral '24', na Expeditie Robinson op TV

Maandag ook de eerste aflevering van 'Lost' gezien, wat als de beste serie in de US wordt beschouwd, vond het redelijk goed (y)

Maar tvalt allemaal tesamen op de maandagavond..


21 Sep 2005, 7:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik vind Expeditie Robinson ronduit schitterend, maar eergisteren was ik zo kwaad op John en zijn gatlikker Carl dat het bijna gevaarlijk werd. Als ik die gast nu op straat moest tegenkomen, die sla ik direct op zijn muil. En dan ben ik dus nog nen brave jongen hé  :grijns: .

Trouwens iemand zou diene Wim voor zijne verjaardag of zo eens ne ruggengraat moeten kopen. Was da voor een zielig geval zeg, ik word al mottig als ik zijn onnozel Limburgs accent hoor.

Die Nicole heeft dan weer wel mijn sympathie weergewonnen. En ook den Douwe rules  :lachen: .


21 Sep 2005, 8:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
hahaha den douwe... wa een geval sèg

en nicole haar opmerking indertijd over kwik, kwek en kwak, .... de nagel op de kop!

_________________
es da ier e fistjen...


21 Sep 2005, 10:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
hahaha den douwe... wa een geval sèg

en nicole haar opmerking indertijd over kwik, kwek en kwak, .... de nagel op de kop!


Den Douwe die niet in bad wil omdat da niet bij het Robinsongevoel hoort  :lachen: .

Ik was eigenlijk vorige week content dat Nicole eruit lag, maar nu had ik wel veel sympathie voor haar, zij was blijkbaar buiten Esther dan de enige normale in dat kamp. Ik hoop echt dat er volgende week in dat kamp moet gestemd worden, dat het ex aequo is tussen John en iemand anders en dat Esther mag beslissen wie eruit vliegt  :grijns: .

Ik hoop alleszins dat Esther zich door die l*l niet laat intimideren om het op te geven, ze heeft immuniteit, dus laat hem maar doen, het zal zich zeker nog tegen hem keren.
Ik denk alleszins dat als ik in haar plaats zou geweest zijn er daar ongelukken zouden gebeurd zijn, dan konden ze John uit de zee vissen zenne  :grijns: . Wat een stalen zenuwen moet ge hebben om daar kalm onder te blijven zeg.


21 Sep 2005, 10:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik begin ook meer en meer respect te krijgen voor Elbert trouwens, het wordt nu wel duidelijk dat die ruzie op het andere kamp wel eens niet zijn fout zou kunnen geweest zijn hé.


21 Sep 2005, 10:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Die Annita die daar in meespeelt ken ik zeer goed. Die is afkomstig uit mijn geboortedorp, Mollem, en bovendien even "jong" als ik. Ook een speciaal geval zelle! Maar die ligt er volgende week (of de week erachter) uit.
Ik zie liever temptation island zelle, allee toch die vrouwelijke vrijgezellinnen :kwijl:  :grijns:  :fluit: ....

_________________
Afbeelding


21 Sep 2005, 10:23
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:30
Berichten: 53
Locatie: meldert
SERRE schreef:
Die Annita die daar in meespeelt ken ik zeer goed. Die is afkomstig uit mijn geboortedorp, Mollem, en bovendien even "jong" als ik. Ook een speciaal geval zelle! Maar die ligt er volgende week (of de week erachter) uit.
Ik zie liever temptation island zelle, allee toch die vrouwelijke
Citeer:
vrijgezell:
kwijl:  :grijns:  :fluit: ....[/innen quote]

Typisch de SERRE!! :fluit:


21 Sep 2005, 10:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
SERRE schreef:
Maar die ligt er volgende week (of de week erachter) uit.


Ik hoop dat ze dat niet zelf gezegd heeft, want daar kan ze serieuze problemen mee krijgen, de kandidaten moeten ergens iets tekenen absoluut niks te lossen over het verloop van de expeditie. Ze woont trouwens nu in Opwijk als ik het juist heb.


21 Sep 2005, 11:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Jeroen schreef:
Robinson pik ik vantijd is mee, maar kvolg vooral '24', na Expeditie Robinson op TV

Maandag ook de eerste aflevering van 'Lost' gezien, wat als de beste serie in de US wordt beschouwd, vond het redelijk goed (y)

Maar tvalt allemaal tesamen op de maandagavond..
Lost en 24 volg ik oo, zalige serries !!!
Lost beloofde in ieder geval toch al zo te zijn.


21 Sep 2005, 11:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
SERRE schreef:
Maar die ligt er volgende week (of de week erachter) uit.


Ik hoop dat ze dat niet zelf gezegd heeft, want daar kan ze serieuze problemen mee krijgen, de kandidaten moeten ergens iets tekenen absoluut niks te lossen over het verloop van de expeditie. Ze woont trouwens nu in Opwijk als ik het juist heb.
met De Mol en Nicky van Aalst was dat toch ook het geval ;)

wat kunnen ze daar aan doen ? ge hebt juridisch geen been om op te staan.


21 Sep 2005, 11:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bartos schreef:
SERRE schreef:
Maar die ligt er volgende week (of de week erachter) uit.


Ik hoop dat ze dat niet zelf gezegd heeft, want daar kan ze serieuze problemen mee krijgen, de kandidaten moeten ergens iets tekenen absoluut niks te lossen over het verloop van de expeditie. Ze woont trouwens nu in Opwijk als ik het juist heb.


Ja ze woont in Opwijk nu. Heeft 2 tienermeisjes en leeft gescheiden.

_________________
Afbeelding


21 Sep 2005, 11:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
SERRE schreef:
Die Annita die daar in meespeelt ken ik zeer goed. Die is afkomstig uit mijn geboortedorp, Mollem, en bovendien even "jong" als ik. Ook een speciaal geval zelle! Maar die ligt er volgende week (of de week erachter) uit.
Ik zie liever temptation island zelle, allee toch die vrouwelijke vrijgezellinnen :kwijl: :grijns: :fluit: ....


Mollem is toch een goe dorpken he Serre (vooral die straat waar die familie van u woont)


21 Sep 2005, 11:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bartos schreef:
Ik begin ook meer en meer respect te krijgen voor Elbert trouwens, het wordt nu wel duidelijk dat die ruzie op het andere kamp wel eens niet zijn fout zou kunnen geweest zijn hé.


inderdaad, den Elbert werd gewoon weggepest door die twee ondraaglijke egoïsten 'rentenier' John en 'huisman' Carl

_________________
es da ier e fistjen...


21 Sep 2005, 12:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
inderdaad, den Elbert werd gewoon weggepest door die twee ondraaglijke egoïsten 'rentenier' John en 'huisman' Carl


Allebei tamme kl*ten dus  :grijns: .


21 Sep 2005, 12:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst