Football Manager 2010 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Football Manager 2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Football Manager 2010
Zoals jullie misschien al weten komt op 30 oktober de nieuwe versie van FM op de markt: Football Manager 2010.

Deze versie heeft weer heel wat verbeteringen ten opzichte van FM09. Een belangrijke verandering is dat je via de editor vanaf nu ook nieuwe competities kan aanmaken (voorheen kon je enkel competities beperkt aanpassen). Bij FMBEL, dé Belgische FM site, zijn we dan ook met een heel ambitieus project gestart. We willen namelijk een database update maken tot en met vierde provinciale. Hierdoor zou je dus kunnen spelen met alle vierdeklassers en alle ploegen uit provinciale en hen naar de Champions League proberen leiden. Dit is natuurlijk een enorm project en hiervoor kunnen we alle hulp gebruiken. We zijn dus op zoek naar mensen die ons gegevens kunnen bezorgen van vierdeklassers en provincialers. Hiervoor hebben we een excel document opgesteld, dat je hier kan vinden. Er is zowel een club als een spelerstab, maar het is niet erg als je niet alles kan invullen. Met elk beetje info zijn we tevreden. Het ingevulde bestand mag teruggestuurd worden naar research.prov.fm@gmail.com en je mag mij, smetjeFM@gmail.com in kopie zetten.

Liefst hier ook even melden als je van plan bent om mee te werken en te vermelden van welke ploeg(en) je de gegevens zal doorsturen. Dit om dubbel werk te vermijden.

Meer info kan je ook nog vinden in de betreffende topic op FMBEL.

Ik hoop op jullie massale medewerking. Ik weet dat sommigen hier op het forum in provinciale spelen en dus zeker kunnen helpen. Bovendien zal deze update FM10 zeker een extra dimentie geven en extra leuk maken.

Alvast bedankt.


12 Okt 2009, 16:12
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Football Manager 2010
Smetje schreef:
Zoals jullie misschien al weten komt op 30 oktober de nieuwe versie van FM op de markt: Football Manager 2010.

Deze versie heeft weer heel wat verbeteringen ten opzichte van FM09. Een belangrijke verandering is dat je via de editor vanaf nu ook nieuwe competities kan aanmaken (voorheen kon je enkel competities beperkt aanpassen). Bij FMBEL, dé Belgische FM site, zijn we dan ook met een heel ambitieus project gestart. We willen namelijk een database update maken tot en met vierde provinciale. Hierdoor zou je dus kunnen spelen met alle vierdeklassers en alle ploegen uit provinciale en hen naar de Champions League proberen leiden. Dit is natuurlijk een enorm project en hiervoor kunnen we alle hulp gebruiken. We zijn dus op zoek naar mensen die ons gegevens kunnen bezorgen van vierdeklassers en provincialers. Hiervoor hebben we een excel document opgesteld, dat je hier kan vinden. Er is zowel een club als een spelerstab, maar het is niet erg als je niet alles kan invullen. Met elk beetje info zijn we tevreden. Het ingevulde bestand mag teruggestuurd worden naar research.prov.fm@gmail.com en je mag mij, smetjeFM@gmail.com in kopie zetten.

Liefst hier ook even melden als je van plan bent om mee te werken en te vermelden van welke ploeg(en) je de gegevens zal doorsturen. Dit om dubbel werk te vermijden.

Meer info kan je ook nog vinden in de betreffende topic op FMBEL.

Ik hoop op jullie massale medewerking. Ik weet dat sommigen hier op het forum in provinciale spelen en dus zeker kunnen helpen. Bovendien zal deze update FM10 zeker een extra dimentie geven en extra leuk maken.

Alvast bedankt.


Ik wil dat wel doen...

_________________
Afbeelding


12 Okt 2009, 17:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Football Manager 2010
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik wil dat wel doen...


Allé, daarmee is de provincie Brabant al geregeld :D .


12 Okt 2009, 18:00
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Football Manager 2010
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik wil dat wel doen...


Allé, daarmee is de provincie Brabant al geregeld :D .


Haha, da zal moeten lukken :D
Nee, ben al bezig met Opwijk en daar zal het bij blijven :D .

_________________
Afbeelding


12 Okt 2009, 18:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Football Manager 2010
tis toch weer nie me zo nen activationkey zoals in 09, kheb het mijne zelfs nooit geactiveerd gekregen. (n)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


12 Okt 2009, 19:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Football Manager 2010
davy1919 schreef:
tis toch weer nie me zo nen activationkey zoals in 09, kheb het mijne zelfs nooit geactiveerd gekregen. (n)


De activatie zal weer veel makkelijker zijn, maar wel met een key. T zal weer altijd met de CD in of via Steam spelen zijn.


12 Okt 2009, 22:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Football Manager 2010
Vandaag fm10 gaan halen en zwaar teleurgesteld :x

Bij eendracht Aalst spelen er 2 Laurent Depoitres, Wouter Degroote staat nog bij Aalst, net als Jelle Delie

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


30 Okt 2009, 20:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Football Manager 2010
De_steve schreef:
Vandaag fm10 gaan halen en zwaar teleurgesteld :x

Bij eendracht Aalst spelen er 2 Laurent Depoitres, Wouter Degroote staat nog bij Aalst, net als Jelle Delie


Das meestal nog vol fouten in het begin, de patches & updates zullen wel snel volgen.


30 Okt 2009, 20:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Football Manager 2010
De_steve schreef:
Vandaag fm10 gaan halen en zwaar teleurgesteld :x

Bij eendracht Aalst spelen er 2 Laurent Depoitres, Wouter Degroote staat nog bij Aalst, net als Jelle Delie


fm editor :whistle:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


30 Okt 2009, 20:31
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Football Manager 2010
Lord en Coppens zijn ook beide AM R.
Lord, Coppens, Galucci, Podevijn, De Groote. Aan rechter wingers geen tekort in FM.

De nieuwe interface is ook even wennen. Voor nieuwe spelers zou dit intuitiever moeten zijn, maar ik vind niets meer :lol:


30 Okt 2009, 20:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Football Manager 2010
Ja voor sommige dingen is het wel even zoeken, maar ik denk wel als de spelers in de juiste ploeg terecht gekomen zijn en je alles weet staan dat het een pareltje is :-)

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


30 Okt 2009, 21:01
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Football Manager 2010
Afbeelding

De Laurent 13 goals op 12 matchen! Ik gebruik de grote, die Depoître van 1.7m heb ik uit mijn kern gesmeten, hoewel die ook goede stats heeft.

Toch een grote verbetering ten opzichte van '09, veel realistischer spel in de 3D weergave (y)


31 Okt 2009, 23:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Football Manager 2010
Pai schreef:
Afbeelding

De Laurent 13 goals op 12 matchen! Ik gebruik de grote, die Depoître van 1.7m heb ik uit mijn kern gesmeten, hoewel die ook goede stats heeft.

Toch een grote verbetering ten opzichte van '09, veel realistischer spel in de 3D weergave (y)

da vind ik er ook van! :worship:
transfernieuws heet van de naald nu... Justice Sandjon speelt opnieuw voor Eendracht aalst... in mijn versie van football manager 2010 wel te verstaan :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


31 Okt 2009, 23:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Football Manager 2010
Vind het toch niet meer zo simpel als de vorige versies om in de editor wat te kloten. Heb net wat aanpassingen gedaan en ik speel met de Data Update van Managers United maar wanneer ik mijn aanpassingen er zelf ook bijzet, speel ik met de standaard database mét mijn wijzingen ipv met de geupdate versie van de database.

Iemand een oplossing hiervoor?


11 Feb 2010, 21:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Football Manager 2010
Vraagt hij u niet naar de gewenste database als ge nieuw spel begint ?

_________________
If you never try, you'll never know


11 Feb 2010, 21:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst