Portier Promille neergestoken - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Portier Promille neergestoken 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Het probleem in Brussel is (ik werk er nu al 25 jaar) dat er verschillende risicobuurten zijn, de zogenaamde getto's. Hier voelen de allochtonen zich heer en meester, zelfs de politie durft hier niet meer te patrouilleren.
Een nog groter probleem is dat deze risicobuurten zich uitbreiden en er geleidelijk aan meer bijkomen.
Ik kan perfect de vergelijking maken tussen nu en 25 jaar geleden. Toen kon je in deze buurten 's avonds nog rustig passeren om van of naar het werk te gaan (zelfs te voet).
Als er nu een omleiding is waarbij ik van mijn normale traject moet afwijken en ik riskeer om door zo'n buurt te moeten passeren (zelfs overdag) dan kies ik vlug een andere weg, zelfs al is deze enkele kilometers langer.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Dec 2009, 10:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
jammen schreef:
Het probleem in Brussel is (ik werk er nu al 25 jaar) dat er verschillende risicobuurten zijn, de zogenaamde getto's. Hier voelen de allochtonen zich heer en meester, zelfs de politie durft hier niet meer te patrouilleren.
Een nog groter probleem is dat deze risicobuurten zich uitbreiden en er geleidelijk aan meer bijkomen.
Ik kan perfect de vergelijking maken tussen nu en 25 jaar geleden. Toen kon je in deze buurten 's avonds nog rustig passeren om van of naar het werk te gaan (zelfs te voet).
Als er nu een omleiding is waarbij ik van mijn normale traject moet afwijken en ik riskeer om door zo'n buurt te moeten passeren (zelfs overdag) dan kies ik vlug een andere weg, zelfs al is deze enkele kilometers langer.


Plezant als ge dat moet passeren voor uw werk

_________________
www.spionkoplede.com


22 Dec 2009, 10:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
jammen schreef:
Het probleem in Brussel is (ik werk er nu al 25 jaar) dat er verschillende risicobuurten zijn, de zogenaamde getto's. Hier voelen de allochtonen zich heer en meester, zelfs de politie durft hier niet meer te patrouilleren.Een nog groter probleem is dat deze risicobuurten zich uitbreiden en er geleidelijk aan meer bijkomen.
Ik kan perfect de vergelijking maken tussen nu en 25 jaar geleden. Toen kon je in deze buurten 's avonds nog rustig passeren om van of naar het werk te gaan (zelfs te voet).
Als er nu een omleiding is waarbij ik van mijn normale traject moet afwijken en ik riskeer om door zo'n buurt te moeten passeren (zelfs overdag) dan kies ik vlug een andere weg, zelfs al is deze enkele kilometers langer.


Even een rechtzetting: de politie durft daar nog patrouilleren maar mag niet van de heren politiekers omdat de allochtonen zich dan zouden kunnen geviseerd voelen!


22 Dec 2009, 11:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Jean schreef:
jammen schreef:
Het probleem in Brussel is (ik werk er nu al 25 jaar) dat er verschillende risicobuurten zijn, de zogenaamde getto's. Hier voelen de allochtonen zich heer en meester, zelfs de politie durft hier niet meer te patrouilleren.Een nog groter probleem is dat deze risicobuurten zich uitbreiden en er geleidelijk aan meer bijkomen.
Ik kan perfect de vergelijking maken tussen nu en 25 jaar geleden. Toen kon je in deze buurten 's avonds nog rustig passeren om van of naar het werk te gaan (zelfs te voet).
Als er nu een omleiding is waarbij ik van mijn normale traject moet afwijken en ik riskeer om door zo'n buurt te moeten passeren (zelfs overdag) dan kies ik vlug een andere weg, zelfs al is deze enkele kilometers langer.


Even een rechtzetting: de politie durft daar nog patrouilleren maar mag niet van de heren politiekers omdat de allochtonen zich dan zouden kunnen geviseerd voelen!

Inderdaad maar wat nog veel erger is, indien ze dan toch ingrijpen en arrestaties verrichten (en niet over banale zaken) dan zijn die gasten rapper vrij dan dat zij hun PV kunnen opmaken. Gevolg, ze laten ze maar doen ....met alle gevolgen van dien. En ik vrees dat het het stilaan naar het binnenland aan het opschuiven is .....

_________________
geer'n bè


22 Dec 2009, 12:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
ik vraag mij toch af hoe ons eigen Vlaanderen er uit zou zien zonder (niet-aangepaste) islamieten, paki's, koerden, enzovoort

ge kunt alleen maar toegeven dat de criminaliteitscijfers enorm zullen dalen.

Financieel zou het er ook enorm op verbeteren denk maar aan het aantal vreemdelingen die nu profiteren van verscheidene sociale diensten,(die infeite voorbehouden zijn voor eigen volk) maar waar de vreemdelingen toch maar van profiteren. in zo een samenleving wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien ze.

De stadscentra zouden veel veiliger zijn,denk maar aan grote steden zoals Antwerpen,Brussel,Mechelen, oilsjt, enzo,de echte Vlamingen (vooral de ouderen dan) zouden terug op straat durven komen in een gezellige sfeer.En dit zonder bang te zijn om door een Afrikaanse of marokaanse bende/individu overvallen of overklopt te worden. pakt die mannen aan zoals ze in hun land van herkomst zouden aangepakt worden.

De Vlaamse grootsteden zouden terug meer een Vlaams karakter moeten hebben,zonder invloed van die agressie van Afrikaanse/islamitische toestanden.Eigen volk eerst zou ik zeggen!! gvd!!

Volgens mij geeft het,nml aan dat het aantal vreemdelingen het land uitzetten meer voordelen heeft dan nadelen.

maar... JA, er zijn onder de vlaamse bevolking ook criminelen en crapuul en die moeten dan ook worden aangepakt.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


22 Dec 2009, 12:54
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Gio schreef:
Bomber schreef:
Gio schreef:
Dan mag je wat mij betreft het topic sluiten e Bram ;) Het punt is wel dat hier gepost mag worden van "alle zwette" buiten enz... Maar als er tegenreactie opkomt dat dit dan ineens een gevoelig punt wordt. :hmm:



ten eerste heb ik nergens iets in die zin gepost, en ik mag toch reageren op uw tegenreactie?
Discussie mag toch?


Heb het ni op ou Bomber, was een reactie op eerdere post e ;)

tiens tiens , op wie zijn post zou dat toch zijn :D


22 Dec 2009, 12:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Bomber schreef:
goh, dat is toch onmogelijk ze...

spijtig genoeg :lol:
as de flikken is ene vremden oppakken zijnt direct rellen in gans de stad me die vremde da parti trekken ve mekanderen.


22 Dec 2009, 13:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
davy1919 schreef:
.....
hiervoor had ik dus gevreesd in deze topic :hmm:

Ik vind zowel die uitspraken die gij hier nu doet, dan de uitspraak van Gio gisteren dus zo getuigen van een kortzichtige visie hierover hé.... spijtig genoeg geraken onze politici ook niet verder dan dat.
Laat ons maar verder in extremen denken, we zullen er nog ver mee geraken :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


22 Dec 2009, 13:09
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
ajoin_bart schreef:
Bomber schreef:
goh, dat is toch onmogelijk ze...

spijtig genoeg :lol:
as de flikken is ene vremden oppakken zijnt direct rellen in gans de stad me die vremde da parti trekken ve mekanderen.

idd


22 Dec 2009, 13:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Ik moet elke dag van aan het Noordstation zo naar de Koningstraat. Dus ik moet elke dag langs de achterkant van het station passeren en de aanpalende straten.

Soms staan ze met een groepke van 5 à 10 man te midden van 't voetpad. Dan zijt ge gewoon best dat ge oversteekt of er in een boog rond gaat want ze doet dat enkel om te provoceren.


22 Dec 2009, 13:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Zienaa schreef:
Ik moet elke dag van aan het Noordstation zo naar de Koningstraat. Dus ik moet elke dag langs de achterkant van het station passeren en de aanpalende straten.

Soms staan ze met een groepke van 5 à 10 man te midden van 't voetpad. Dan zijt ge gewoon best dat ge oversteekt of er in een boog rond gaat want ze doet dat enkel om te provoceren.


Ik kom ook geregeld buiten aan het Noord Station maar langs de kant van de Aarschotstraat :whistle:
Daar kan je zelfs moeilijk overreden worden door de auto's, halen zelfs de 15km/u niet :D

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Dec 2009, 14:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Onderkroiper schreef:
Zienaa schreef:
Ik moet elke dag van aan het Noordstation zo naar de Koningstraat. Dus ik moet elke dag langs de achterkant van het station passeren en de aanpalende straten.

Soms staan ze met een groepke van 5 à 10 man te midden van 't voetpad. Dan zijt ge gewoon best dat ge oversteekt of er in een boog rond gaat want ze doet dat enkel om te provoceren.


Ik kom ook geregeld buiten aan het Noord Station maar langs de kant van de Aarschotstraat :whistle:
Daar kan je zelfs moeilijk overreden worden door de auto's, halen zelfs de 15km/u niet :D


Awel tis langs die kant dat ik ook moet buiten gaan e, Aarschotstraat valt nog 'mee' maar eens ge meer richting Sint-Joost of Schaarbeek gaat wordt het slechter.


22 Dec 2009, 14:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Bomber schreef:
Haha, kheb daar eens 3 weken moeten werken, onder die brug, waar die winkeltjes allemaal zijn.
Daar zit ge idd toch wa ze :D


Bwaja, den Onderkroiper doet daar uiteindelijk toch niemand kwaad mee hé :D .


22 Dec 2009, 14:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Bomber schreef:
Bartos schreef:
Bomber schreef:
Haha, kheb daar eens 3 weken moeten werken, onder die brug, waar die winkeltjes allemaal zijn.
Daar zit ge idd toch wa ze :D


Bwaja, den Onderkroiper doet daar uiteindelijk toch niemand kwaad mee hé :D .



Kweetni man wa em daarbinnen zou uitsteken :D


DEST é maan DEST er zen doar nog cafékes woar dâ ge niet TE veel moet betoalen :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Dec 2009, 16:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Portier Promille neergestoken
Onderkroiper schreef:
Bomber schreef:
Bartos schreef:

Bwaja, den Onderkroiper doet daar uiteindelijk toch niemand kwaad mee hé :D .



Kweetni man wa em daarbinnen zou uitsteken :D


DEST é maan DEST er zen doar nog cafékes woar dâ ge niet TE veel moet betoalen :whistle:


Ja, achter al diene Safir in het weekend gaat een goe coupeke champagne in de week der altijd wel in vantiennegen :D .


22 Dec 2009, 16:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst