Voetbaltickets | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Voetbaltickets 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Voetbaltickets
Beste Eendracht aalst supporters,
Als fervent verzamelaar van voetbaltickets zou ik jullie willen inroepen om mijn verzameling verder te voltooien.
Als er tickets zijn die je nog hebt liggen van een vroegere periode of een periode nu in 3e klasse van eendracht aalst of nog andere voetbaltickets die je hebt ligge alles is welkom.
Ik heb al een hele verzameling en ben zelfs bezig met een eigen website en jou ticket (s) zullen er dan op verschijnen.
Ik hoop dat u snel contact met me opneemt en me zou willen helpen.
Alvast Bedankt

Binoy ;)


04 Jan 2010, 21:27
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Voetbaltickets
Ik wens je veel succes met het verzamelen van die tickets maar de mijne zijn al gereserveerd voor onze Onderkroiper. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


04 Jan 2010, 21:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Voetbaltickets
Contacteer den onderkroiper eens :EA:


04 Jan 2010, 21:38

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Re: Voetbaltickets
zwawi schreef:
Contacteer den onderkroiper eens :EA:


Okeej ;)


04 Jan 2010, 21:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
Zopas een PB gekregen voor het bezorgen van Aalsterse tickets
Ik ben iedereen nog steeds dankbaar omdat ik zovele tickets heb gekregen van menige Eendracht Aalst supporters.
Nu bezit ik natuurlijk vele dubbele van zowel de staantribune als zittribune betreft.
Deze tickets zijn elke thuiswedstrijd dezelfde en ik heb onze nieuwe vriend zijn adres gevraagd om hem
ook wat tickets te bezorgen van Aalst.
Ik was vorig jaar en nu nog iedereen zo dankbaar, dat ik niet vergeten wordt naar mijn vraag naar gebruikte tickets. De huidige tickets is géén probleem deze zijn gemakkelijk te vinden.
Natuurlijk heb ik hier een omslag liggen, waarin ik mijn overtollige tickets steek voor onze forumbezoeker Ajaxboy. Zijn zoontje is daar vorig jaar ook meegestart.

Dus ipv van je tickets weg te gooien kunnen we hiermee meerdere verzamelaars helpen.

Terwijl we toch over de tickets bezig zijn kan ik melden dat ik vorige week een ticket op de kop tikte van
Harelbeke - Eendracht Aalst (28e match). Dit was de enige wedstrijd die ik ontbrak om van elke wedstrijd van het seizoen 2000-2001 een exemplaar te hebben.
Tot op heden heb ik van elke wedstrijd minstens 1 exemplaar voor volgende seizoenen
Voor de periode van 1997 ontbreekt ik nog enorm veel
volledig zijn 1997-1998 // 1998 - 1999 // 1999 - 2000 // 2000 - 2001 // 2001 - 2002
Vanaf 2002 - 2003 en latere seizoenen ontbreek ik dan weer enorm veel om weer volledig te zijn 2008-2009 en dit seizoen

Ook is het zo dat op de tickets in derde klasse en vierde klasse enkel de naam van de thuisploeg op staat.
Enkel de tickets van uitnodigingen staat er een datum en soms de bezoekende ploeg vermeld.
Daarom ontbreek ik nog zovele wedstrijden waarop beide ploegen vermeld staan.
Natuurlijk heb wel tickets met enkel de naam van de ploeg waartegen we dan speelden.
Wel is er géén tastbaar bewijs dat het wel om een match was tegen Eendracht Aalst.
Want 2 weken later worden dezelfde tickets gebruikt tegen een andere ploeg.

Ik blijf nog steeds zoeken maar de zoektocht wordt moeilijker natuurlijk.
Indien ik het geluk heb met een verzamelaar te kunnen ruilen, heb ik steeds de tickets al.
Dat is de wet van het verzamelen, in het begin start je met bijna niets en na een bepaalde periode vind je bijna niets :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Jan 2010, 0:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
Ik heb voor onze vriend Binoy een omslag met allemaal dubbele en tickets die niets met Den Iendracht te maken hebben samengebracht, en zal dat morgen posten.
Onze verzamelaar had me reeds in juni vorig jaar een mailtje gedaan met vraag naar tickets.
Met zo een voornaam kon ik dat natuurlijk niet vergeten hebben.
Het is dus niet de eerste keer dat ik deze jongen help met zijn verzameling.

Je ziet dus dat de tickets die ik kreeg van menige supporters steeds iemand gelukkig kunnen maken.

Ondertussen gisteren tijdens het nazicht van mijn dubbele een ontdekking gedaan dat er 2 verschillende tickets zijn die verkocht worden aan de staantribune. De blauwe tickets van 8,00 €. Op het eerste gezicht identieke exemplaren maar het huidige ticket, is er een kleiner type letter gebruikt voor het ticket te nummeren. Een Grote en een kleine N°.
Dus 2 verschillende types. Ontdekt via de opzoekingen voor onze vriend Binoy.
Hij is gelukkig en ik ook zeker :lol: want weer al eentje extra op het collectiebord !

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Jan 2010, 22:50
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Voetbaltickets
@Onderkroiper: mijn pa heeft zijn oude vesten eens uitgekuist en vond daarin nog een 20-tal tickets van de periode 2004-2007 :D . Ge zult ze mss al hebben maar ik heb hem gezegd dat hij ze niet mag weggooien. Ik zal ze u eens bezorgen.


08 Jan 2010, 0:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
Jan schreef:
@Onderkroiper: mijn pa heeft zijn oude vesten eens uitgekuist en vond daarin nog een 20-tal tickets van de periode 2004-2007 :D . Ge zult ze mss al hebben maar ik heb hem gezegd dat hij ze niet mag weggooien. Ik zal ze u eens bezorgen.


Ik trakteer je daarvoor eens :drank:
Dit is wel een periode waar ik nog veel in ontbreek :worship:

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Jan 2010, 0:38

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Re: Voetbaltickets
Bedankt Onderkroiper , Voor mij tickets op te sturen .. ;)

Supper kerel (y)


09 Jan 2010, 13:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
binoy_tickets schreef:
Bedankt Onderkroiper , Voor mij tickets op te sturen .. ;)

Supper kerel (y)


Voilà weer al iemand gelukkig. :banana:
En dit zonder dat er een match gespeeld werd. :D

_________________
Century game 22 juni 2019


09 Jan 2010, 14:05

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Re: Voetbaltickets
Onderkroiper schreef:
binoy_tickets schreef:
Bedankt Onderkroiper , Voor mij tickets op te sturen .. ;)

Supper kerel (y)


Voilà weer al iemand gelukkig. :banana:
En dit zonder dat er een match gespeeld werd. :D



(y) Echt waar Inderdaad ..Alles Voor voetbaltickets he .. heb je misschien nog adressen van andere verzamelaars ? ..


09 Jan 2010, 14:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
binoy_tickets schreef:
Onderkroiper schreef:
binoy_tickets schreef:
Bedankt Onderkroiper , Voor mij tickets op te sturen .. ;)

Supper kerel (y)


Voilà weer al iemand gelukkig. :banana:
En dit zonder dat er een match gespeeld werd. :D



(y) Echt waar Inderdaad ..Alles Voor voetbaltickets he .. heb je misschien nog adressen van andere verzamelaars ? ..


Ik zal je deze mailen dan ben je een tijdje zoet :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


09 Jan 2010, 14:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voetbaltickets
Slecht nieuws :lol:

Citeer:
Identiteitskaart vervangt voetbalticket

Binnenkort wordt het eenvoudiger om een ticket te kopen voor een voetbalwedstrijd. De electronische identiteitskaart (eID) zou als toegangsticket voor voetbalstadions kunnen dienen. Het gaat enkel om losse tickets die je voor één wedstrijd koopt. Voor de abonnees verandert er dus niets.

Elke Belg ouder dan twaalf jaar heeft een eigen eID. De federale overheid wil het gebruik van die identiteitskaart aanmoedigen met nieuwe initiatieven. De Pro League, minister van ICT Vincent Van Quickenborne en de Voetbalcel werken samen aan dit project.


09 Jan 2010, 23:06

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Re: Voetbaltickets
Jeroen schreef:
Slecht nieuws :lol:

Citeer:
Identiteitskaart vervangt voetbalticket

Binnenkort wordt het eenvoudiger om een ticket te kopen voor een voetbalwedstrijd. De electronische identiteitskaart (eID) zou als toegangsticket voor voetbalstadions kunnen dienen. Het gaat enkel om losse tickets die je voor één wedstrijd koopt. Voor de abonnees verandert er dus niets.

Elke Belg ouder dan twaalf jaar heeft een eigen eID. De federale overheid wil het gebruik van die identiteitskaart aanmoedigen met nieuwe initiatieven. De Pro League, minister van ICT Vincent Van Quickenborne en de Voetbalcel werken samen aan dit project.



Jaaa i Know echt zuur maat ;) Op den Bond en al niks dan Amatuers

echt waar :fuck:


09 Jan 2010, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
binoy_tickets schreef:
Jeroen schreef:
Slecht nieuws :lol:

Citeer:
Identiteitskaart vervangt voetbalticket

Binnenkort wordt het eenvoudiger om een ticket te kopen voor een voetbalwedstrijd. De electronische identiteitskaart (eID) zou als toegangsticket voor voetbalstadions kunnen dienen. Het gaat enkel om losse tickets die je voor één wedstrijd koopt. Voor de abonnees verandert er dus niets.

Elke Belg ouder dan twaalf jaar heeft een eigen eID. De federale overheid wil het gebruik van die identiteitskaart aanmoedigen met nieuwe initiatieven. De Pro League, minister van ICT Vincent Van Quickenborne en de Voetbalcel werken samen aan dit project.



Jaaa i Know echt zuur maat ;) Op den Bond en al niks dan Amatuers

echt waar :fuck:



:stom: weeral een stukje nostalgie dat dan verdwijnt. Is tergelijkertijd een verdoken controle op SV.
Er zullen toch steeds papieren tickets blijven bestaan zoals uitnodigingen .
problemen gaan er steeds zijn. Een voorbeeld, vorige maand was plotseling mijn chip verdwenen uit mijn eID. Geen probleem ik naar de dienst bevolking om nieuw exemplaar. Wachttijd +- 1 maand. Ondertussen heb ik een geschreven formulier die tijdelijk mijn eID vervangt. Hoe ga ik hiermee mijn ticket electronisch betalen ? :crazy:
Een buitenlandse vriend die op bezoek is hoe gaat die met zijn internationale pas een ticket electronisch kopen ? :wadde:
Dus er zal nog steeds iets van papieren ticket moeten blijven bestaan :banana:

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Jan 2010, 0:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst