Voetbaltickets - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Voetbaltickets 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Re: Voetbaltickets
Onderkroiper schreef:
binoy_tickets schreef:
Jeroen schreef:
Slecht nieuws :lol:




Jaaa i Know echt zuur maat ;) Op den Bond en al niks dan Amatuers

echt waar :fuck:



:stom: weeral een stukje nostalgie dat dan verdwijnt. Is tergelijkertijd een verdoken controle op SV.
Er zullen toch steeds papieren tickets blijven bestaan zoals uitnodigingen .
problemen gaan er steeds zijn. Een voorbeeld, vorige maand was plotseling mijn chip verdwenen uit mijn eID. Geen probleem ik naar de dienst bevolking om nieuw exemplaar. Wachttijd +- 1 maand. Ondertussen heb ik een geschreven formulier die tijdelijk mijn eID vervangt. Hoe ga ik hiermee mijn ticket electronisch betalen ? :crazy:
Een buitenlandse vriend die op bezoek is hoe gaat die met zijn internationale pas een ticket electronisch kopen ? :wadde:
Dus er zal nog steeds iets van papieren ticket moeten blijven bestaan :banana:



Oeff ...dan toch Nog iets goed ... (y) ..Allee kunnen we nog wat jaartjes verder verzamelen he ..


10 Jan 2010, 18:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
binoy_tickets schreef:
Onderkroiper schreef:
binoy_tickets schreef:


Jaaa i Know echt zuur maat ;) Op den Bond en al niks dan Amatuers

echt waar :fuck:



:stom: weeral een stukje nostalgie dat dan verdwijnt. Is tergelijkertijd een verdoken controle op SV.
Er zullen toch steeds papieren tickets blijven bestaan zoals uitnodigingen .
problemen gaan er steeds zijn. Een voorbeeld, vorige maand was plotseling mijn chip verdwenen uit mijn eID. Geen probleem ik naar de dienst bevolking om nieuw exemplaar. Wachttijd +- 1 maand. Ondertussen heb ik een geschreven formulier die tijdelijk mijn eID vervangt. Hoe ga ik hiermee mijn ticket electronisch betalen ? :crazy:
Een buitenlandse vriend die op bezoek is hoe gaat die met zijn internationale pas een ticket electronisch kopen ? :wadde:
Dus er zal nog steeds iets van papieren ticket moeten blijven bestaan :banana:



Oeff ...dan toch Nog iets goed ... (y) ..Allee kunnen we nog wat jaartjes verder verzamelen he ..


Ik ben zowiso nog goed voor enkele jaren want ik ontbreek voor 1995 nog enorm veel tickets van wedstrijden welke ik nog niet bezit. Voor 1990 kan je buiten tickets van de beker van België enkel tickets vinden met een datum erop en de vermelding van beide ploegen als dit een uitnodigingsticket is.
Wie zoekt die vind en regelmatig kan ik nog eentje vinden. :banana:

Als ik ooit eens 5 minuten tijd heb zal ik een lijst aanmaken per seizoen welke ik nog zoek.
Zoiets moet je kunnen doen uit vrije wil want als ik eraan begin, heb ik na 10 minuten géén goesting niet meer. Ik zie het bos door de bomen niet meer :lol: Maar het komt zeker eens van.

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Jan 2010, 19:32

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Re: Voetbaltickets
Onderkroiper schreef:
binoy_tickets schreef:
Onderkroiper schreef:


:stom: weeral een stukje nostalgie dat dan verdwijnt. Is tergelijkertijd een verdoken controle op SV.
Er zullen toch steeds papieren tickets blijven bestaan zoals uitnodigingen .
problemen gaan er steeds zijn. Een voorbeeld, vorige maand was plotseling mijn chip verdwenen uit mijn eID. Geen probleem ik naar de dienst bevolking om nieuw exemplaar. Wachttijd +- 1 maand. Ondertussen heb ik een geschreven formulier die tijdelijk mijn eID vervangt. Hoe ga ik hiermee mijn ticket electronisch betalen ? :crazy:
Een buitenlandse vriend die op bezoek is hoe gaat die met zijn internationale pas een ticket electronisch kopen ? :wadde:
Dus er zal nog steeds iets van papieren ticket moeten blijven bestaan :banana:



Oeff ...dan toch Nog iets goed ... (y) ..Allee kunnen we nog wat jaartjes verder verzamelen he ..


Ik ben zowiso nog goed voor enkele jaren want ik ontbreek voor 1995 nog enorm veel tickets van wedstrijden welke ik nog niet bezit. Voor 1990 kan je buiten tickets van de beker van België enkel tickets vinden met een datum erop en de vermelding van beide ploegen als dit een uitnodigingsticket is.
Wie zoekt die vind en regelmatig kan ik nog eentje vinden. :banana:

Als ik ooit eens 5 minuten tijd heb zal ik een lijst aanmaken per seizoen welke ik nog zoek.
Zoiets moet je kunnen doen uit vrije wil want als ik eraan begin, heb ik na 10 minuten géén goesting niet meer. Ik zie het bos door de bomen niet meer :lol: Maar het komt zeker eens van.



Haha IDD x zeker doen ... ;) krijg je ook soms tickets opgestuuurd van mensen die je niet kent ?


10 Jan 2010, 22:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
krijg je ook soms tickets opgestuuurd van mensen die je niet kent ?

Ik krijg al mijn tickets van mensen die ik ken. Daarom hebben ze deze voor mij bijgehouden. :worship:
Ik feite moet ik onze vriend Binoy dankbaar zijn, want dank zij hem heb ik mijn hart nog eens opgehaald met het nakijken van mijn tickets.
Natuurlijk heeft het te maken dat ik ook filatelist ben :wow: want ik deed een enorme ontdekking.
Ik kreeg zonder het te weten van een supporter van Aalst een ticket van 8 € zoals ik er meerdere heb.
Niets speciaals zou je zeggen maar het was het 10.000 ste ticket op de staantribune K.
Voor mij iets speciaals voor de verzameling :kiss: bedankt gulle schenker.

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Jan 2010, 0:45

Lid geworden op: 04 Jan 2010, 21:24
Berichten: 8
Bericht Re: Voetbaltickets
Onderkroiper schreef:
krijg je ook soms tickets opgestuuurd van mensen die je niet kent ?

Ik krijg al mijn tickets van mensen die ik ken. Daarom hebben ze deze voor mij bijgehouden. :worship:
Ik feite moet ik onze vriend Binoy dankbaar zijn, want dank zij hem heb ik mijn hart nog eens opgehaald met het nakijken van mijn tickets.
Natuurlijk heeft het te maken dat ik ook filatelist ben :wow: want ik deed een enorme ontdekking.
Ik kreeg zonder het te weten van een supporter van Aalst een ticket van 8 € zoals ik er meerdere heb.
Niets speciaals zou je zeggen maar het was het 10.000 ste ticket op de staantribune K.
Voor mij iets speciaals voor de verzameling :kiss: bedankt gulle schenker.

Afbeelding



Okeej supper hi hi :worship: ..

Moest je nog dubbele hebben ik heb nog europese liggen voor te ruilen eventueel he :D ..

Vanavond moet ik normaal je tickets aan krijgen , ik laat je iets weten


11 Jan 2010, 15:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Voetbaltickets
@ Yves

op ebay zijn voor de moment redelijk wat tickets te koop van den iendracht

_________________
www.spionkoplede.com


03 Feb 2010, 18:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voetbaltickets
Mariner schreef:
@ Yves

op ebay zijn voor de moment redelijk wat tickets te koop van den iendracht


Weet ik en thanks voor je opmerkzin.
Helaas zal ik er géén kopen :hmm:

:D Ik had persoonlijk contact met verkoopster uit Damme (Brugge) en kreeg het previlege om eerst de tickets van Aalst uit te zoeken die ik niet had. Zodanig dat alle tickets die nu te koop komen op e-bay ik in feite reeds bezit. Een kleine 100 tal exemplaren heb ik rechtstreeks aangekocht.
Veel geluk gehad daar ze redelijk wat tickets had van begin jaren 90 en ik deze bijna ontbreek
Is in feite een investering van een 200 tal Euro's ;)

Dus verzameling is enorm gegroeid de laatste week :banana:

:EA: :EA:

Graag informatie als je iets ziet want ik ben niet steeds bij de pinken :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Feb 2010, 19:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst