Prinsenverkiezing 2010 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Prinsenverkiezing 2010 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Timoilsjt schreef:
Yep,

weir hadden de voorgaande jaren ook geen kaarten in vvk kunnen bemachtigen, maar aan den ingang van de flora totaal geen probleem gehad om eraan te geraken.
Er zijn mensen die steeds op safe willen spelen en zoveel mogelijk kaarten in vvk kopen om zeker binnen te geraken met een compagnie. Dan is 't er altijd wel volk dat niet meegaat, zodat ze nog kaarten over hebben.
Doordat er meerdere mensen kaarten staan te verkopen, hebben wij altijd de normale prijs betaald.

Veel succes alvast!


Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat er mensen zijn die zoveel mogelijk kaarten proberen te kopen om ze dan per opbod proberen verder te verkopen (n)

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


13 Jan 2010, 15:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
De avond zelf cafeekes afschuimen en aan de ingang proberen. Wij zijn altijd al binnengeraakt zonder veel problemen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


13 Jan 2010, 15:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
De_steve schreef:
Timoilsjt schreef:
Yep,

weir hadden de voorgaande jaren ook geen kaarten in vvk kunnen bemachtigen, maar aan den ingang van de flora totaal geen probleem gehad om eraan te geraken.
Er zijn mensen die steeds op safe willen spelen en zoveel mogelijk kaarten in vvk kopen om zeker binnen te geraken met een compagnie. Dan is 't er altijd wel volk dat niet meegaat, zodat ze nog kaarten over hebben.
Doordat er meerdere mensen kaarten staan te verkopen, hebben wij altijd de normale prijs betaald.

Veel succes alvast!


Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat er mensen zijn die zoveel mogelijk kaarten proberen te kopen om ze dan per opbod proberen verder te verkopen (n)

Ge zou u beter met ander volk bezighouden dan :-)


13 Jan 2010, 15:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Goed nieuws voor wie nog kaarten wil voor de prinsverkiezing, ik heb er nog 2 over. Wie interesse heeft stuurt maar een pmekke...
edit: zijn ondertussen reeds de deur uit

_________________
MCMXIX


Laatst gewijzigd door 69 op 20 Jan 2010, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Jan 2010, 19:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
de liefhebbers kunnen in café de kat de prinsjekiezingk op groot scherm volgen.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


20 Jan 2010, 19:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
davy1919 schreef:
de liefhebbers kunnen in café de kat de prinsjekiezingk op groot scherm volgen.


Wie zendt dat dan uit?


21 Jan 2010, 17:27

Lid geworden op: 11 Jan 2010, 15:17
Berichten: 5
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Streaming via het internet, samenwerking van EDPNET en Digitale Regio Aalst dacht ik.


21 Jan 2010, 18:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Gunther75 schreef:
Streaming via het internet, samenwerking van EDPNET en Digitale Regio Aalst dacht ik.


Inderdaad, het kan ook gevolgd worden op de site van DRA

Wie is eigenlijk volgens jullie de grootste kanshebber voor de titel?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


21 Jan 2010, 19:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
k vind het nie gemakkelijk enen uit te kiezen van 't jaar . ik maak voor niemand reclam maar ik ga naar daar met lichte voorkeur voor Kurt en/of den board , na die shows maak ik mijn keuze uit een van deze twee , wie voor mij het best overkomt en wie voor mij op die moment het meer verdient te halen. maar mijn gevoel denkt da den boein uiteindelijk toch de nieve prinsj zal (moeten?) worden...enfin,wie het word maakt voor mij eigenlijk niet zo veel uit....alst maar plezant is zaterdag!

en ik hoop op ne nieve carnavalhit want na diene florablommekei voor de 407980ste keer gehoord te hebben is het wel goed geweest... :D

kort samengevat: ik em een BOEIN ver de KURT me nen BOARD ! :banana:


21 Jan 2010, 21:19
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06
Berichten: 349
Leeftijd: 42
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Dus de grootste en bombastistische show met de meeste confetti-slingers en het studio 100 decor mag van u winnen....(want da gaat beter overkomen)....

Ik stem ver de basis ! Ne prinsj moet in de mijn ogen eerst en vooral ne carnavalist zèn....en ene van de drie is da in mijn ogen nie....

_________________
Oilsjt, de stad van mèn.......


23 Jan 2010, 9:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
dawoef schreef:
Dus de grootste en bombastistische show met de meeste confetti-slingers en het studio 100 decor mag van u winnen....(want da gaat beter overkomen)....

Ik stem ver de basis ! Ne prinsj moet in de mijn ogen eerst en vooral ne carnavalist zèn....en ene van de drie is da in mijn ogen nie....


neenee, daar vergist ge u wel in....ik zit HELEMAAL NIET op de meest bombastische show te wachten en al zeker niet op den beste zanger...maar op de meest carnavaleske en oilsjterse show! ik heb mijn voorkeur voor kurt en board , en na dak de twee nog eens bezig gezien heb kies ik er een van , das toch mijn goed recht?

t kan wel zijn dak voor de kiezink al beslist heb wie het voor mij mag worden....sorry , mor ik kan echt nog nie kiezen tussen kurt en board enkel op persoonlijkheid of wat dan ook , daarvoor ken ik die mensen niet goed genoeg he....daarom dak eerst nog eens graag de shows van de twee wil zien , de liekes van die twee wil horen , hun oisljterse overkomst en carnavaleskheid van de twee shows...nu dacht ik eens dak een goed berichtje getypt had waar iedereen hem wel in zou kunnen vinden van wat ik dacht maar toch word mijn gedacht in vraag gesteld?weet niet waarom....

maar ja,ieder heeft zijn favoriet en wil die zien prinsj van oilsjt worden! ik hoop voor iedereen dat zijn persoonlijke keuze de prinsj mag worden want mij maakt het in feite niet uit wie da word , er moet elk jaar 1 prinsj zijn en of ge er nu niet op gestemd hebt of wel , me carnaval is da uwen idool en op de verbrandink springt iedereen mee op zen liekes.... en ist weer den beste prinsj ter wereld ver iederiejn! ( ale, ver nicole ringoir ten toch ein....) :D


23 Jan 2010, 10:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
dawoef schreef:
Dus de grootste en bombastistische show met de meeste confetti-slingers en het studio 100 decor mag van u winnen....(want da gaat beter overkomen)....

Ik stem ver de basis ! Ne prinsj moet in de mijn ogen eerst en vooral ne carnavalist zèn....en ene van de drie is da in mijn ogen nie....


Over wie hebt ge het dan just?


23 Jan 2010, 11:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Bomber schreef:
dawoef schreef:
Dus de grootste en bombastistische show met de meeste confetti-slingers en het studio 100 decor mag van u winnen....(want da gaat beter overkomen)....

Ik stem ver de basis ! Ne prinsj moet in de mijn ogen eerst en vooral ne carnavalist zèn....en ene van de drie is da in mijn ogen nie....



Den Boein?
Heeft bij mij in de carnavalgroep gezeten, viel niks mee aan te vangen in de hallen, en daarboveneop nog uitspraken als: "In d'hallen bennek giejne goeien, mor in de studio bennek den besten". :hmm:
Terbij, vandejoar interesseert het mij ni, ver mijn part mag den Board winnen.


Ik heb gisteren met iemand gesproken die alle shows al heeft gezien en die wist me te vertellen dat den board den beste show heeft, den boein es oek goe, me volgens hem e lieken da hem kiekebisj bezergde, de Kurt es oek ni slecht mor zen decor was ni goe

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


23 Jan 2010, 12:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
De_steve schreef:
Bomber schreef:
dawoef schreef:
Dus de grootste en bombastistische show met de meeste confetti-slingers en het studio 100 decor mag van u winnen....(want da gaat beter overkomen)....

Ik stem ver de basis ! Ne prinsj moet in de mijn ogen eerst en vooral ne carnavalist zèn....en ene van de drie is da in mijn ogen nie....



Den Boein?
Heeft bij mij in de carnavalgroep gezeten, viel niks mee aan te vangen in de hallen, en daarboveneop nog uitspraken als: "In d'hallen bennek giejne goeien, mor in de studio bennek den besten". :hmm:
Terbij, vandejoar interesseert het mij ni, ver mijn part mag den Board winnen.


Ik heb gisteren met iemand gesproken die alle shows al heeft gezien en die wist me te vertellen dat den board den beste show heeft, den boein es oek goe, me volgens hem e lieken da hem kiekebisj bezergde, de Kurt es oek ni slecht mor zen decor was ni goe

we zullen het vanavond allemaal wel zien e :-)
ik, als neutrale toeschouwer, ga van thuis uit gewoon genieten van de shows (y)
dat de grootste zot mag winnen :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


23 Jan 2010, 12:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Prinsen verkiezing live te volgen via internet
Geschreven door DRA
De Verkiezing Prins Carnaval die zaterdag 23 januari 2010 om 20.30 uur start, zal live(beelden) te volgen zijn op http://www.carnaval.oilsjt.be of http://www.digitaleregioaalst.be. En ook via de radio op 107.8 fm(ajoinMusic)


Mocht het beeld schokken of plots stoppen en het neemt een tijdje , duw dan weer op play of F5.
De uitzending zal rond de 400kbs liggen, dus een snelle verbinding is vereist !!! De mediaplayer plugin is nodig om de uitzending te bekijken. dus zie dat uw browser deze niet blokkeerd. Uw verbiding te traag ? volg dan via de webradio van AjoinMusic


Dankzij de samenwerking tussen EDPnet en Digitale Regio Aalst die de live-streaming via het internet verzorgen en Aalsterse Video Productie(AVP) die de prachtige beelden zal leveren, zal u die thuis internet heeft, alsnog de verkiezing LIVE mee kunnen beleven.

Na de shows zal het votingnummer bekendgemaakt worden en kan iedereen, dus ook de carnavalisten die de verkiezing via radio of internet gevolgd hebben, een stem uitbrengen. Opgelet: wanneer de deurwaarder het startschot geeft, kan er gedurende 10 minuten gestemd worden. Er wordt slechts 1 stem per gsm-nummer geregistreerd!

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Jan 2010, 13:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst