Prinsenverkiezing 2010 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Prinsenverkiezing 2010 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Bakkie schreef:
Prinsen verkiezing live te volgen via internet
Geschreven door DRA
De Verkiezing Prins Carnaval die zaterdag 23 januari 2010 om 20.30 uur start, zal live(beelden) te volgen zijn op http://www.carnaval.oilsjt.be of http://www.digitaleregioaalst.be. En ook via de radio op 107.8 fm(ajoinMusic)


Mocht het beeld schokken of plots stoppen en het neemt een tijdje , duw dan weer op play of F5.
De uitzending zal rond de 400kbs liggen, dus een snelle verbinding is vereist !!! De mediaplayer plugin is nodig om de uitzending te bekijken. dus zie dat uw browser deze niet blokkeerd. Uw verbiding te traag ? volg dan via de webradio van AjoinMusic


Dankzij de samenwerking tussen EDPnet en Digitale Regio Aalst die de live-streaming via het internet verzorgen en Aalsterse Video Productie(AVP) die de prachtige beelden zal leveren, zal u die thuis internet heeft, alsnog de verkiezing LIVE mee kunnen beleven.

Na de shows zal het votingnummer bekendgemaakt worden en kan iedereen, dus ook de carnavalisten die de verkiezing via radio of internet gevolgd hebben, een stem uitbrengen. Opgelet: wanneer de deurwaarder het startschot geeft, kan er gedurende 10 minuten gestemd worden. Er wordt slechts 1 stem per gsm-nummer geregistreerd!

(y) tzal plezant worden vanavond :banana:
af en toe wel eens schakelen met de match van den okapi want er is ne livestream via www.sporza.be (y)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


23 Jan 2010, 13:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Zal der niets van zien dit jaar, ook niet via livestream. Zit namelijk op de prinsverkiezing in Wieze.
Wie dus niets te doen heeft kan naar het Wiezehof afzakken en stemmen op de Kurt, nen Iendrachtsupporter in hart en nieren en vrijwilliger in één van de kantines onder zittribune denk ik ook nog.
Soit, Wies kunt ge uiteraard nie vergelijken met Aalst, ook niet via livestream. Kan maar proberen hé.

Voor zij die tickets hebben, maak er een supperavond van. Ik zal dat alleszins ook doen.


23 Jan 2010, 17:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Na de eerste show ,heeft de eletriciteitskas het daar blijkbaar begeven.
Edit:tmacheert weer ondertussen.


23 Jan 2010, 22:58
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Den Boein es de nieve prinsj.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Jan 2010, 8:24
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Proficiat aan den boein ;)
het is hem nu eindelijk gelukt en hij zal ne goeie prins worden (y)
ikzelf em voor den board gestemd, maar ik wens boein veel plezier en succes toe in zijn prinsenjaar :banana:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


24 Jan 2010, 11:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Dries schreef:
Proficiat aan den boein ;)
het is hem nu eindelijk gelukt en hij zal ne goeie prins worden (y)
ikzelf em voor den board gestemd, maar ik wens boein veel plezier en succes toe in zijn prinsenjaar :banana:


ik gon er ni miejr op zeggen as dat de jury weer ne prinsj gekozen eet, woorom moeten de mensjen na foitelijk nog stemmen, den board had er 2x zoeveel stemmen as den Boein, wie peisde ten dat den oilsjteneer als prinsj wiltj?

Ik ken oek persoeinlijk de zoon van iejne van de jury (zonder naumen te noemen) en elk joor wintj de kandidoot woor da zoentje lief achterstoot :whistle:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


24 Jan 2010, 13:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Ik en nog mensen van mijn familie en die ik ken hebben gisteren een bericht gekregen om te stemmen op den board. Dus veel mensen zullen daar op gestemd hebben zonder zijne show gezien te hebben of zonder ook nog maar iets te weten van den board.


24 Jan 2010, 13:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Zienaa schreef:
Ik en nog mensen van mijn familie en die ik ken hebben gisteren een bericht gekregen om te stemmen op den board. Dus veel mensen zullen daar op gestemd hebben zonder zijne show gezien te hebben of zonder ook nog maar iets te weten van den board.


Sorry hoor, maar dat doet iedere kandidaat ik heb ook berichten gekregen om te stemmen op kurt of boein van nummers die ik niet kende

Wie is het eigenlijk in Wieze geworden?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


24 Jan 2010, 14:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Schommel is prins geworden in Wieze. Dus weer geen iendrachter (na Kanu vorig jaar) die het haalde. Al was het terug enorm nipt met een verschil van amper 18 stemmen.
Ondanks een prachtig gastoptreden van Zwawi in hoogst eigen persoon tijdens de show van Kurt, :banana:
Afgaande op de shows zeker een terechte winnaar, beiden waren zeer goed.


24 Jan 2010, 14:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Moet kunnen, rechtstreeks na de verkiezing effen naar thuis om te verfrissen en dan naar de voetbal (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2010, 23:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
zotvawies schreef:
Schommel is prins geworden in Wieze. Dus weer geen iendrachter (na Kanu vorig jaar) die het haalde. Al was het terug enorm nipt met een verschil van amper 18 stemmen.
Ondanks een prachtig gastoptreden van Zwawi in hoogst eigen persoon tijdens de show van Kurt, :banana:
Afgaande op de shows zeker een terechte winnaar, beiden waren zeer goed.

nu zijde toch aant lachen? beide shows waren zeer goed?
de show van kurt was idd zeer goed me supergoeie liekes (LIVE gezongen) en de zwawi gelijk as in zijn beste dagen opt podium :lol:
diene schommel zong allens ni live?! hij playbackte al zijn liekes. ok, een prinsenverkiezing is geen zangwedstrijd ma kvond het wel schandalig. Kurt had superschone kostuums ook aan en diene schommel juist zijn t-shirtjen me zijne naam op..
Bovendien heeft hij 2 bussen uit berlare en schoonaarde betaald om te komen stemmen. die mannen zijn toegekomen, gaan stemmen en terug vertrokken.. der was ook nen bus uit vilvoorde, voor dedie had hij zelf hunnen drank betaald.. Ach ja, diegene da er het meeste geld tegensmijt wint zeker?! ik had in ieder geval liever den eendrachter kurt zijn winnen!!


25 Jan 2010, 21:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
ajoin_bart schreef:
zotvawies schreef:

Bovendien heeft hij 2 bussen uit berlare en schoonaarde betaald om te komen stemmen. die mannen zijn toegekomen, gaan stemmen en terug vertrokken.. der was ook nen bus uit vilvoorde, voor dedie had hij zelf hunnen drank betaald..


Indertijd toen de kiezing bij ons nog in de Keizershallen plaatsvond was dit ook schering en inslag hoor.


25 Jan 2010, 21:37
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
ajoin_bart schreef:
Bovendien heeft hij 2 bussen uit berlare en schoonaarde betaald om te komen stemmen. die mannen zijn toegekomen, gaan stemmen en terug vertrokken.. der was ook nen bus uit vilvoorde, voor dedie had hij zelf hunnen drank betaald.. Ach ja, diegene da er het meeste geld tegensmijt wint zeker?! ik had in ieder geval liever den eendrachter kurt zijn winnen!!


Is dat al ni elk jaar zo geweest?
Toen het nog geen sms stemmen was, kwamen er ook altijd bussen toe aan de flora/keizershallen. Nu worden er ook immens veel sim-kaarten geactiveerd door de kandidaat prinsen (ale hun achterban) om tijdens die tien min met zoveel mogelijk verschillende nummers te kunnen stemmen.

Ik denk dat ge heel moeilijk een eerlijke prinsenkiezing gaat kunnen krijgen. En dat is eigenlijk bij de meeste dingen waar er zoveel geld mee gemoeid is he. Ik wil ni weten wat het kost om prins te worden/zijn van oilsjt.


25 Jan 2010, 21:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
lot schreef:
ajoin_bart schreef:
Bovendien heeft hij 2 bussen uit berlare en schoonaarde betaald om te komen stemmen. die mannen zijn toegekomen, gaan stemmen en terug vertrokken.. der was ook nen bus uit vilvoorde, voor dedie had hij zelf hunnen drank betaald.. Ach ja, diegene da er het meeste geld tegensmijt wint zeker?! ik had in ieder geval liever den eendrachter kurt zijn winnen!!


Is dat al ni elk jaar zo geweest?
Toen het nog geen sms stemmen was, kwamen er ook altijd bussen toe aan de flora/keizershallen. Nu worden er ook immens veel sim-kaarten geactiveerd door de kandidaat prinsen (ale hun achterban) om tijdens die tien min met zoveel mogelijk verschillende nummers te kunnen stemmen.

Ik denk dat ge heel moeilijk een eerlijke prinsenkiezing gaat kunnen krijgen. En dat is eigenlijk bij de meeste dingen waar er zoveel geld mee gemoeid is he. Ik wil ni weten wat het kost om prins te worden/zijn van oilsjt.


"Lot I" eerste prinses carnaval Oilsjt in 2011 :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jan 2010, 0:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Zienaa schreef:
Ik en nog mensen van mijn familie en die ik ken hebben gisteren een bericht gekregen om te stemmen op den board. Dus veel mensen zullen daar op gestemd hebben zonder zijne show gezien te hebben of zonder ook nog maar iets te weten van den board.


ik heb die sms ook gehad maar ge krijgt (volgens mij dan toch) enkel een berichtje als ge u hebt ingemeld via bericht voor die "elke dag een brood" prijs die hij gaat verloten...ge moest daarvoor een sms sturen naar een nummer en die mensen zullen dan ook een sms hebben gekregen met info om op board te stemmen ja...compleet normaal he , hoe zou je zelf zijn.elke kans op meer stemmen is mooi meegenomen maar laat het duidelijk zijn , board heeft uiteindelijk van het publiek meer stemmen gekregen dan boein en kurt samen...er mogen dan al mensen zijn geweest die zonder de show te zien op hem hebben gestemd.... ik vind dus dat den board eigenlijk de volksverkozen prinsj is maar dat de jury daar weer iets anders over dacht en die hebben procentueel VEEL meer te zeggen dan wij die onze prinsj mogen komen verkiezen elk jaar...


26 Jan 2010, 16:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst